Yer kürəsi

Yer planeti 18 milyard kilometr aralıdan mesaj aldı

(Yenilənib 01:42 06.11.2019)
Alimlər deyirlər ki, 40 il sonra əldə edilən bu məlumatlar Günəşin yaratdığı mühitin "sahil xətti"nin təsvirini qurmağa kömək edəcək

BAKI, 6 noyabr — Sputnik. Amerikanın "Voyacer-2" planetlərarası aparatının Yer kürəsinə ulduzlararası fəzadan göndərdiyi məlumatları alimlər araşdırıblar.

Sputnik Azərbaycan bildirir ki, bu barədə Amerika Aerokosmik Agentliyinin (NASA) saytında bir neçə məqalə dərc olunub.

Aparatın heliosferdən keçərkən mütəxəssislərə göndərdiyi məlumatlar barədə Nature Astronomy jurnalı bəhs edir. Məlumatlar iki ədəd plazmanın öyrənilməsi üçün, iki ədəd enerji hissəciklərinin aşkar edilməsi üçün və bir ədəd maqnit sahəsi sensoru olmaqla ümumilikdə 5 qurğudan əldə edilib. Alimlər deyirlər ki, bu məlumatlar Günəşin yaratdığı mühitin "sahil xətti"nin təsvirini qurmağa kömək edəcək.

​Eyni zamanda, "Voyacer"dən alınan məlumat lokal ulduzlararası fəzadakı plazmanın heliosferin içindəki plazmadan daha sıx, eləcə də temperaturunun daha aşağı olduğunu təsdiqləyib. Bəlli olub ki, ulduzlar arasındakı fəzada da kosmik şüalar, başqa sözlə desək, partlayan ulduzlardan güclü təkan alan hissəciklər var. NASA-nın mütəxəssisləri bildirirlər ki, heliosfer Yer kürəsini bu cür şüaların 70%-nin təsirindən qoruyur.

Kosmik zondun göndərdiyi məlumatlar heliosferin hüdudlarını müəyyənləşdirməyə kömək edir. Bu sərhəd bizim ulduzumuzun aktivliyindən asılıdır.

​​"Voyacer-2" Günəş sistemini 2018-ci ilin dekabrında tərk edib. Hazırda o, planetimizdən 18 milyard km aralıda yerləşir. "Voyacer-2" Günəş sisteminin 4 nəhəng planetinin yanından keçən ilk aparatdır. O, Yupiterin 3, Saturnun  4, Uranın 11, Neptunun 6 yeni peykini aşkarlamağa kömək edib. Son iki planetin yaxınlığından isə "Voyacer-2"dək hələ heç bir kosmik aparat keçməyib.

"Voyacer-2" NASA tərəfindən 1977-ci il avqustun 20-də Günəş sisteminin uzaq planetlərinin öyrənilməsi məqsədilə kosmosa buraxılıb. Onun ulduzlararası fəzaya çatması üçün 40 il vaxt gərək olub.

Kosmosda bir tarix gerçəkləşir - canlı yayımda görmək mümkündür
Günəş də Hellouini "bayram edir"
Bu şəhərdə WiFi yasaqdır - yadplanetlilərə görə
Bəlkə də tək deyilik – Yeni qalaktika aşkarlanıb
Rusiya kosmosa şüşədən hazırlanmış kürə göndərəcək
Gürcüstanda əhatəyə alınmış cinayət yeri, arxiv şəkli

Gürcüstanda atışma: evləri oteli yandırdılar, ölən var

(Yenilənib 01:18 09.08.2020)
Hadisəyə səbəb Kulikam kəndində 27 yaşlı kişinin qətli olub. Onun qohumları qisas almaq qərarına gəliblər: şəhərdə qarşıdurma və dava başlayıb. Bir nəfər güllə yarası alıb

BAKI, 9 avqust — Sputnik. Gürcüstanın cənubunda Axalkalaki şəhərində (Samsxe-Cavahetiya bölgəsi) gənclərin davası nəticəsində bir nəfər ölüb, bir neçə ev və otel yandırılıb.

Sputnik Gürcüstan xəbər verir ki, vəziyyəti nəzarətə götürmək üçün polisi səfərbər etmək lazım olub.

Hadisəyə səbəb Kulikam kəndində 27 yaşlı kişinin qətli olub. Onun qohumları qisas almaq qərarına gəliblər: şəhərdə qarşıdurma və dava başlayıb. Bir nəfər güllələnib.

“Axalkalaki rayonunda kriminal hadisə olub, adam ölüb. Bundan sonra kəndlilər şəhərdə toplaşıblar və daha bir kriminal hadisə baş verib. Hadisə yerinə əlavə polis qüvvələri gəlib. Şəhərdə vəziyyətə tamamilə nəzarət olunur. Gərginlik davam edir, amma əlavə polis qüvvələri vəziyyəti nəzarətə götürüblər”, - Samsxe-Cavahetiyanın qubernatoru Besik Amiranaşvili deyib.

Hadisə ilə bağlı Axalkalakidə “qəsdən adamöldürmə” maddəsi ilə cinayət işi açılıb.

iPhone

Tramp öz ölkəsinin şirkətinə ciddi problemlər yaradıb

(Yenilənib 01:21 09.08.2020)
Əgər qurğuda "WeChat"i yükləmək imkanı olmayacaqsa, Çindəki alıcılar "Apple" məhsullarında maraqlı olmayacaqlar

BAKI, 8 avqust — Sputnik. ABŞ Prezidenti Donald Tramp "TikTok" və "WeChat"lə mübarizəyə dair fərmanları ilə "Apple" şirkətinin məhsullarının Çində satışı üçün təhlükə yaradıb.

Sputnik Azərbaycan "Bloomberg"ə istinadən xəbər verir ki, Amerika liderinin qadağasına əsasən, bu tətbiqləri "App Store"da yaymaq mümkün olmayacaq, onlarla bağlı bütün maliyyə əməliyyatları isə bloklanacaq.

"Bloomberg"in məlumatına görə, "WeChat" tətbiqi çoxlu sayda servisi əvəz edir: onun vasitəsilə alış-veriş, müxtəlif ödəmələr həyata keçirilir, ondan zəng, elektron poçt, "bütün növ şəxsi və işgüzar ünsiyyət" üçün istifadə olunur. "WeChat"i turistlər də yükləməlidirlər, əks halda, onlar hətta kiçik alış-verişləri ödəyə bilməmək riski ilə üzləşə bilərlər.

Beləliklə, əgər qurğuda "WeChat"i yükləmək imkanı olmayacaqsa, Çindəki alıcılar "Apple" məhsullarında maraqlı olmayacaqlar. Keçirilmiş sorğunun nəticələrinə əsasən, əgər bu tətbiqi yükləmək mümkün olmasa, vətəndaşların çoxu qadcetdən imtina etməyə hazırdırlar.

"iPhone"un satışının 20%-dən çoxu Çinin payına düşür, ona görə də "WeChat"in "App Store"dan çıxarılması şirkət üçün ciddi maneə olacaq. "Bloomberg Intelligence"in analitiki Anand Şrinivasan bu fikirdədir.

Avqustun 7-də Donald Tramp ABŞ şirkətlərinə "TikTok" və "WeChat"in mülkiyyət sahibləri olan şirkətlərlə razılaşmalara son qoymaları üçün 45 gün vaxt verib. Ağ Ev iddia edir ki, Çin tətbiqləri ABŞ-ın milli təhlükəsizliyinə təhdiddir. Tramp bu fərmanı ABŞ-ın "Microsoft" və Çinin "ByteDance" şirkətləri arasında "TikTok"un alınmasına dair danışıqlar gedən vaxtda imzalayıb.

Tramp Çin şirkətindən “dolya” istəyir