Yer kürəsi

Yer planeti 18 milyard kilometr aralıdan mesaj aldı

(Yenilənib 01:42 06.11.2019)
Alimlər deyirlər ki, 40 il sonra əldə edilən bu məlumatlar Günəşin yaratdığı mühitin "sahil xətti"nin təsvirini qurmağa kömək edəcək

BAKI, 6 noyabr — Sputnik. Amerikanın "Voyacer-2" planetlərarası aparatının Yer kürəsinə ulduzlararası fəzadan göndərdiyi məlumatları alimlər araşdırıblar.

Sputnik Azərbaycan bildirir ki, bu barədə Amerika Aerokosmik Agentliyinin (NASA) saytında bir neçə məqalə dərc olunub.

Aparatın heliosferdən keçərkən mütəxəssislərə göndərdiyi məlumatlar barədə Nature Astronomy jurnalı bəhs edir. Məlumatlar iki ədəd plazmanın öyrənilməsi üçün, iki ədəd enerji hissəciklərinin aşkar edilməsi üçün və bir ədəd maqnit sahəsi sensoru olmaqla ümumilikdə 5 qurğudan əldə edilib. Alimlər deyirlər ki, bu məlumatlar Günəşin yaratdığı mühitin "sahil xətti"nin təsvirini qurmağa kömək edəcək.

​Eyni zamanda, "Voyacer"dən alınan məlumat lokal ulduzlararası fəzadakı plazmanın heliosferin içindəki plazmadan daha sıx, eləcə də temperaturunun daha aşağı olduğunu təsdiqləyib. Bəlli olub ki, ulduzlar arasındakı fəzada da kosmik şüalar, başqa sözlə desək, partlayan ulduzlardan güclü təkan alan hissəciklər var. NASA-nın mütəxəssisləri bildirirlər ki, heliosfer Yer kürəsini bu cür şüaların 70%-nin təsirindən qoruyur.

Kosmik zondun göndərdiyi məlumatlar heliosferin hüdudlarını müəyyənləşdirməyə kömək edir. Bu sərhəd bizim ulduzumuzun aktivliyindən asılıdır.

​​"Voyacer-2" Günəş sistemini 2018-ci ilin dekabrında tərk edib. Hazırda o, planetimizdən 18 milyard km aralıda yerləşir. "Voyacer-2" Günəş sisteminin 4 nəhəng planetinin yanından keçən ilk aparatdır. O, Yupiterin 3, Saturnun  4, Uranın 11, Neptunun 6 yeni peykini aşkarlamağa kömək edib. Son iki planetin yaxınlığından isə "Voyacer-2"dək hələ heç bir kosmik aparat keçməyib.

"Voyacer-2" NASA tərəfindən 1977-ci il avqustun 20-də Günəş sisteminin uzaq planetlərinin öyrənilməsi məqsədilə kosmosa buraxılıb. Onun ulduzlararası fəzaya çatması üçün 40 il vaxt gərək olub.

Kosmosda bir tarix gerçəkləşir - canlı yayımda görmək mümkündür
Günəş də Hellouini "bayram edir"
Bu şəhərdə WiFi yasaqdır - yadplanetlilərə görə
Bəlkə də tək deyilik – Yeni qalaktika aşkarlanıb
Rusiya kosmosa şüşədən hazırlanmış kürə göndərəcək
Rusiyanın Xarici İşlər naziri Sergey Lavrov, arxiv şəkli

Lavrovun Azərbaycan XİN rəhbəri ilə danışığı hazırlanır

Eldar Tanrıverdiyev, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 27 sentyabr — Sputnik. Rusiya Xarici İşlər naziri Sergey Lavrovun azərbaycanlı həmkarı Ceyhun Bayramovla telefon danışığı hazırlanır. Sputnik Azərbaycan xəbər verir ki, bu barədə Rusiya Xarici İşlər Nazirliyinin yaydığı məlumatda bildirilir.

Məlumatda, həmçinin qeyd olunur ki, Rusiya Xarici işlər naziri Sergey Lavrovun erməni həmkarı Zöhrab Mnatsakanyanla artıq telefon danışığı baş tutub. Lavrov təmas xəttində davam edən genişmiqyaslı əməliyyatlardan, həmçinin ölən və yaralılar barədə daxil olan məlumatlar barədə narahatlığını bildirib. Bundan əlavə, atəşin dərhal dayandırılmasının vacibliyi qeyd olunub. Vurğulanıb ki, Rusiya ATƏT-in Minsk qrupunun digər həmsədr ölkələri ilə birgə vəziyyətin sabitləşməsinə istiqamətlənən vasitəçilik səylərini davam etdirəcək.

Qeyd edək ki, sentyabrın 27-də saat 06:00 radələrində Ermənistan silahlı qüvvələri genişmiqyaslı təxribat törədərək cəbhəboyu zonada yerləşən Azərbaycan Ordusunun mövqelərini və yaşayış məntəqələrimizi iriçaplı silahlar, minaatanlar və müxtəlif çaplı artilleriya qurğularından intensiv atəşə tutub.

Düşmən tərəfindən Tərtər rayonunun Qapanlı, Ağdam rayonunun Çıraqlı və Orta Qərvənd, Füzuli rayonunun Alxanlı və Şükürbəyli və Cəbrayıl rayonunun Cocuq Mərcanlı kəndlərinin intensiv atəşə tutulması nəticəsində mülki əhali arasında həlak olan və yaralananlar var. Mülki infrastruktur obyektlərinə ciddi ziyan dəyib.

Mülki əhali və hərbi qulluqçular arasında itkilər və yaralılar barədə məlumat dəqiqləşdirilir.

Azərbaycan Ordusunun ön xətt bölmələri düşmənin bu təxribatının qarşısını almaq və qoşunların qarşıdurma xəttinə yaxın zonalarda yaşayan mülki əhalinin təhlükəsizliyini təmin etmək məqsədilə cavab tədbirləri görür.

Sergey Lavrov, Rusiya XİN, münaqişə, Ermənistan, Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ
Azərbaycan və Ermənistan arasında müharibə
İlham Əliyev: Azərbaycan torpaqlarının işğalı Ermənistanın planındadır və bunu gizlətmir
Müdafiə Nazirliyi məlumat yaydı: Vacib yüksəkliklər uğrunda döyüşlər aparırıq
Çavuşoğlu və Lavrov Qarabağdakı son durumu müzakirə etdilər

Çavuşoğlu Lavrov Qarabağdakı son durumu müzakirə etdilər

BAKI, 27 sentyabr — Sputnik. Türkiyənin Xarici İşlər naziri Mövlud Çavuşoğlu rusiyalı həmkarı Sergey Lavrovla Qarabağdakı vəziyyəti müzakirə edib. Bu barədə Sputnik Azərbaycan "Milliyet" nəşrinə istinadən xəbər verir.

Qeyd olunur ki, danışıqlar zamanı Ermənistanın təcavüzü müzakirə olunub.

Sergey Lavrov, Mövlud Çavuşoğlu, Türkiyə, münaqişə, Ermənistan, Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ
Müdafiə Nazirliyi məlumat yaydı: Vacib yüksəkliklər uğrunda döyüşlər aparırıq
TBMM sədri: "Ermənistan regionda sülh baxımından islaholunmaz terror dövlətidir"

İlham Əliyev Təhlükəsizlik Şurasının iclasını keçirib

BAKI, 27 sentyabr — Sputnik. Sentyabrın 27-də Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyevin sədrliyi ilə Təhlükəsizlik Şurasının iclası keçirilib. Spuntnik Azərbaycan xəbər verir ki, daha əvvəl Azərbaycan Prezidenti xalqa müraciət ünvanlayıb.

"Bu gün səhər bir neçə istiqamətdən müxtəlif növ silahlardan, o cümlədən ağır artileriyadan istiadə edərək bizim yaşayış məntəqələrimizi, eyni zamanda, hərbi mövqelərimizi atəşə tutub. Düşmən atəşi nəticəsində mülki əhali və hərbçilərimiz arasında itkilər var, yaralananlar var. Allah şəhidlərimizə rəhmət eləsin! Onların qanı yerdə qalmalayacaqdır. Azərbaycan Ordusu hazırda düşmənin hərbi mövqelərinə atəşlər, zərbələr endirir və bu zərbələr nətcəsində düşmənin bir çox hərbi texnikaları sıradan çıxıb. Bu, erməni faşizminin növbəti təzahürüdür", - deyə İlham Əliyev müraciətində qeyd edib.

Təhlükəsizlik Şurası, İlham Əliyev, münaqişə, Ermənistan, Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ