Kosmos

NASA-dan inanılmaz layihə: kosmosdan qızıl gətiriləcək

(Yenilənib 11:22 07.12.2017)
NASA-nın növbəti həmləsi dünya iqtisadiyyatının dağılması anlamına gələ bilər

BAKI, 6 dekabr — Sputnik. NASA-nın növbəti həmləsi dünya iqtisadiyyatının dağılması anlamına gələ bilər. Sputnik Azərbaycan "NTV"yə istinadla xəbər verir ki, NASA Günəş sistemində yerləşən 200 kilometr uzunluğundakı asteroidə peyk göndərərək oradakı faydalı qazıntıları çıxarmaq niyyətindədir.

Qeyd edilir ki, dünya iqtisadiyyatının ümumi dəyəri 73.7 trilyon dollardır. Bu asteroidin qiyməti isə dünya iqtisadiyyatından daha çoxdur.

NASA peykin asteroidə 2022-ci ildə göndəriləcəyini bildirib. Əgər heç bir fövqəladə hadisə baş verməsə, peyk 2026-cı ildə mənzil başına çatacaq.

Nikel, dəmir və qızıl kimi qiymətli maddələrin olduğu asteroidə kosmik gəmi göndərmək istəyən NASA mütəxəssisləri hələlik faydalı qazıntıların planetimizə necə gətirəcəyini bilmirlər. Yupiter və Mars arasında yerləşən asteroiddəki materialların planetimizə gətirilməsi olduqca böyük maliyyə tələb edir.

Günəş sistemi, faydalı qazıntı, asteroid, NASA, peyk, kosmos, qızıl
NASA kosmosdan dünyaya əsrarəngiz səslər göndərdi
NASA yadplanetlilərin özlərinin, evlərinin və gəmilərinin şəkillərini çəkib
NASA-dan kainatın müdhiş fotoları
NASA-dan qorxunc açıqlama: "Antarktida bölünməyə başlayıb"
NASA Yeri hədəfə alan asteroid barədə məlumatları açıqladı
Dünya Səhiyyə Təşkilatının baş direktoru Tedros Adhanom Qebreyesu, arxiv şəkli

ÜST rəhbərindən çağırış: siyasiləşdirməyin

BAKI, 30 noyabr - Sputnik. Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatının baş direktoru Tedros Adhanom Gebreyesus koronavirusun mənbəyi haqda araşdırmaları siyasiləşdirməməyə çağırıb. Onun sözlərinə görə, ekspertlər öz rəylərini elmə əsaslanaraq hazırlayacaqlar.

"Bizim mövqeyimiz kifayət qədər dəqiq və sərt idi. Biz virusun mənbəyini tapmaq üçün iş aparırıq, çünki bu, bütün dünyaya xəstəliyin genezisini taparaq gələcək alovlanmaların qarşısını almağa yardım edəcək", - Cenevrədəki mətbuat konfransında Gebreyesus deyib.

O vurğulayıb ki, ÜST virusun mənbəyinin araşdırılmasında FAO (BMT-nin ərzaq və kənd təsərrüfatı təşkilatı) və Ümumdünya Heyvan Sağlığı Təşkilatı ilə birgə işləyir. Bu məsələylə məşğul olan beynəlxalq ekspertlər qrupuna ABŞ, Böyük Britaniya, Cənubi Koreya, Sudan və digər ölkələrin nümayəndələri daxildir. Ancaq buna rəğmən, ÜST rəhbərinin sözlərinə görə, ümumdünya təşkilatının bəzi üzvləri araşdırmaları siyasiləşdirməyə çalışırlar.

"Ona görə də məsləhət görürük: xahiş edirik, bu məsələni siyasiləşdirməyin. Biz hər şeyi edəcəyik, amma elmə istinadla", - Gebreyesus vurğulayıb.

siyasət, ÜST, araşdırma, mənbə, epidemiya, COVID-19
Dünyanı cənginə almış bəla
Şeron Stoun

Modellik edən yaşlı aktrisa hər kəsi mat qoydu

(Yenilənib 23:04 30.11.2020)
"Instagram" hesabında möhtəşəm vücudunu nümayiş etdirən model bu barədə özü də qeyd edib: "62 yaşımda model kimi fəaliyyət göstərdiyim üçün həm təəcüblənirəm, həm də minnətdaram"

BAKI, 30 noyabr — Sputnik. 62 yaşlı Hollivud ulduzu Şeron Stoun hələ də model kimi fəaliyyət göstərir.

"62 yaşımda model kimi fəaliyyət göstərdiyim üçün həm təəcüblənirəm, həm də minnətdaram".

View this post on Instagram

A post shared by Sharon Stone (@sharonstone)

Məlumat üçün bildirək ki, soyunmağı xüsusilə sevən xanım uşaqlıqdan qeyri-adi olub. O, 5 yaşında artıq 2-ci sinifdə, 15 yaşında isə universitetdə təhsil alırdı. Elə o yaşlarından Şeron modellik təklifi alır. Bu sahədə o qədər uğur əldə etməyən Şeron aktrisa olmaq arzusu ilə ABŞ-a qayıdır və istəyinə nail olur. Bu minvalla Şeron bir çox məşhur aktyorlarla birgə saysız-hesabsız filmlərə çəkilir. "Qanundan yüksəkdə", "Motor" ləqəbli Cekson", "Qarışqa Zed" və s. filmlərdə rol alıb.

Azərbaycan hərbçiləri, arxiv şəkli

Müzəffər Azərbaycan Ordusu Laçında! - VİDEO

(Yenilənib 00:21 01.12.2020)
Üçtərəfli bəyanata əsasən Müzəffər Azərbaycan Ordusunun bölmələri dekabrın 1-də Laçın rayonuna daxil olub.

BAKI, 01 dekabr - Sputnik. Azərbaycan Respublikası, Rusiya Federasiyası Prezidentləri və  Ermənistan Respublikası baş nazirinin imzaladığı üçtərəfli bəyanata əsasən, Azərbaycan Ordusunun bölmələri dekabrın 1-də Laçın rayonuna daxil olub.

Sputnik Azərbaycan bildirir ki, məlumatı və müvafiq videonu Azərbaycan Müdafiə Nazirliyi yayıb.

Azərbaycan ordusu, Azərbaycan, Qarabağ, Laçın