Planetlər, arxiv şəkli

Yaşayış üçün yararlı planet tapıldı

(Yenilənib 03:47 16.11.2017)

BAKI, 16 noyabr — Sputnik. Cənubi Avropa rəsədxanasının (ASO) astronomları "Ross 12" qırmızı cırtdan ulduzunun əsasən qayalıqlardan ibarət kiçik ekzoplanetə malik olmasını müəyyən ediblər. Alimlər hesab edirlər ki, "Ross 128b" adı alan və öz Günəşindən optimal məsafədə yerləşən obyekt Yer kürəsinin səthində olan şəraitə malik olmalıdır.

Sputnik Azərbaycan oxu.xz-a istinadən xəbər verir ki, alimlərin məqaləsi "Astronomy & Astrophysics" jurnalında dərc edilib, elmi iş barədə qısa press-reliz isə "EurekAlert!" saytında yerləşdirilib.

Ekzoplanet Çilinin "La-Silya" rəsədxanasında üzərinə "High Accuracy Radial velocity Planet Searcher" (HARPS) spektoqrafı quraşdırılmış 3,6 metrlik teleskop vasitəsi ilə aşkarlanıb. Teleskop ulduzların sürətini yüksək dəqiqliklə ölçə bilir, bu da onların planet sisteminə malik olmasının müəyyən etməyə kömək edir.

"Ross 128b" Yerdən Günəşə olan məsafə ilə müqayisədə öz ulduzuna 20 dəfə yaxın olmasına baxmayaraq, ekzoplanet Yer kürəsindən cəmi 1,28 dəfə çox istilik alır. Alimlər hesab edirlər ki, planetin səthində temperatur mənfi 60-dan müsbət 20-yə qədər dəyişir. Astronomlar bildiriblər ki, hələlik planetin orbitinin yaşayış zonasında yerləşməsi barədə dəqiq məlumat vermək mümkün deyil.

ekzoplanet, Günəş, Yer, teleskop, kəşf, astronomlar, planet
Alimləri qorxudan kəşf: planet suyun altında qalacaq
MKİ yadplanetlilərin bizim planetə niyə gəldiyini açıqladı
Dünya böyüklüyündə 10 yeni planet kəşf edildi
ABŞ-ın qərarı planetin iqliminə belə təsir edəcək
Həyatın mövcud olduğu planeti tapdılar
 Braziliyada epidemioloji vəziyyət

Virusdan ölənlərin sayı getdikcə artır

(Yenilənib 12:35 04.07.2020)

Eldar Tanrıverdiyev, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 4 iyul — Sputnik. Dünyada koronavirusa yoluxanların sayı 11 078 760-a çatıb. Bu barədə Sputnik Azərbaycan Cons Hopkins Universitetinin saytına istinadən xəbər verir.

Məlumata əsasən, virusa yoluxmuş 525 191 nəfər vəfat edib, 5 875 364 xəstə isə sağalıb.

Koronavirusa yoluxmaların sayına görə ilk pillədə ABŞ qərarlaşıb ki, bu ölkədə xəstələrin sayı 2 milyon 794 min 321 nəfərə çatıb. Avropada virusa yoluxanların sayına görə Rusiya ilk yerdədir. Belə ki, bu ölkədə 666 941 yoluxma qeydə alınıb.

Xatırladaq ki, koronavirus infeksiyası ötən ilin dekabrında Çinin Uhan şəhərində yayılmağa başlayıb. Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatı (ÜST) fevralın 11-də virusun törətdiyi xəstəliyin adını COVID-19 qoyub, martın 11-də isə koronavirusu pandemiya elan edib.

İT mütəxəssisi Vahid Qasımov

İT mütəxəssisi: “5G-nin insan bədəninə ziyanından danışmaq əsassızdır”

(Yenilənib 11:44 04.07.2020)
İT mütəxəssisi Vahid Qasımov deyir ki, necəki 3G, 4G texnologiyaları tətbiq edilməyə başlayanda müxtəlif nağıllar danışılırdısa, indi də daha geniş imkanlara sahib 5G haqqında belə nağıllar dolaşır
Vahid Qasımov: “Azərbaycanda 5G texnologiyasının sürətlə yayılması ehtimalı aşağıdır”

Azərbaycanda 5G texnologiyası tətbiq olunmur. Bu barədə Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyindən bildirilib.

İT mütəxəssisi Vahid Qasımov Sputnik Azərbaycan-a deyir ki, 5G texnologiyası bizim gündəlik istifadə etdiyimiz mobil internet texnologiyalarının yeni versiyasıdır:

“Necəki 3G, 4G texnologiyaları tətbiq edilməyə başlayanda müxtəlif nağıllar danışılırdısa, indi də daha geniş imkanlara sahib 5G haqıqnda belə nağıllar dolaşır. Bu texnologiyalarından istifadə olunması ilə bağlı beynəlxalq təşkilatlar təfindən müəyyən qaydalar hazırlanır və ondan sonra tətbiq edilməyə başlanır. Ona görə də 5G-nin insan bədəninə hansısa ziyanından danışmaq hazırkı məqamda əsassızdır. Artıq 5G şəbəkələri dünyanın 20-25 ölkəsində aktiv şəkildə tətbiq edilir. Azərbaycanda isə 5G texnologiyasının sürətlə yayılma ehtimalı aşağıdır”.

Vahid Qasımovun geniş şərhinə audiofaylda qulaq asa bilərsiniz

Heroin, arxiv şəkli

Bakı sakini karantin zamanı da öz əməlindən qalmırmış

Saxlanılan zaman onun qaçaqmalçılıq yolu ilə ölkəyə külli miqdarda narkotik maddə gətirdiyi məlum olub.

BAKI, 4 iyul — Sputnik. Bakıda karantin rejimini pozan şəxsdə narkotik maddə aşkarlanıb.

Sputnik Azərbaycan-ın məlumatına görə, Qasımov Rəşad Ramiz oğlu hüquq-mühafizə orqanları tərəfindən karantin qaydalarını pozduğu üçün saxlanılıb.

O, saxlanılan zaman hüquq-mühafizə orqanının əməkdaşlarına zor tətbiq edib.

R.Qasımov barəsində Cinayət Məcəlləsinin 139-1.1-ci (epidemiya əleyhinə rejimin, sanitariya-gigiyena və ya karantin rejimlərinin pozulması xəstəliklərin yayılmasına səbəb olduqda və ya xəstəliklərin yayılması üçün real təhlükə yaratdıqda), 206.4-cü (qaçaqmalçılıq) , 234.4.3-cü (narkotik maddələrin qanunsuz dövriyyəsi, külli miqdarda törədildikdə), 315.2-ci (hakimiyyət nümayəndəsinə qarşı müqavimət göstərmə və ya zor tətbiq etmə), 318.2ci (dövlət sərhədini qanunsuz olaraq keçmə) maddələri ilə ittiham verilib.

Nəsimi rayon Məhkəməsində istintaq orqanının təqdimatı əsasında R.Qasımov barəsində 4 aylıq həbs qətimkan tədbiri seçilib.