Asteroid

NASA Yeri hədəfə alan asteroid barədə məlumatları açıqladı

Bu asteroidlər Yer kürəsindəki bir sıra şəhərləri məhv edə bilər.

BAKI, 31 okt-Sputnik. Nəhəng asteroid birbaşa Yerin üstünə uçur. Bu barədə NASA mütəxəssisləri tərəfindən yaradılmış “Scout” kosmik məkanı nəzarət sisteminin saytı məlumat yayıb.

Sputnik xarici mediaya istinadla xəbər verir ki, Havay adalarında quraşdırılmış teleskop oktyabrın 25-də 2016 UR36 asteroidini qeydə alıb. Müxtəlif qiymətləndirmələrə görə, onun diametri 5-25 metr arasındadır.

Scout sistemi onun mümkün uçuş trayektoriyasını qeydə alıb. Bu hesablamaya görə, sözügedən asteroidin Yerlə toqquşacağı dəqiqdir.

Bu asteroidin hərəkət trayektoriyasını müşahidə etmək üçün daha 3 teleskop onun gəldiyi istiqamətə yönəldilib. 2016 UR36 birbaşa Yerə doğru gəlir və 30 oktyabr saat 06:13-ə olan məlumata görə, onunla yer arasında cəmi 500 min km məsafə qalıb.

Alimlərin sözlərinə görə, Scout sistemi asteroidin Yerlə toqquşma tezliyini qabaqcadan hesablamağa imkan verir. Həmin sistem hələlik təkmilləşmə mərhələsindədir və mütəxəssislərin sözlərinə görə, bu ilin sonuna qədər tamamilə təkmilləşdirilib qurtaracaq.

ABŞ-da həmçinin iri asteroidləri axtaran Sentry sistemi quraşdırılıb. Bu sistem diametri 140 metrdən böyük olan asteroidləri izləyə bilir. Belə iri həcmli asteroidlərin Yerə düşməsi nəticəsində bir çox şəhərlər yerlə-yeksan ola bilər.

Türkiyə sülhməqamlıları, arxiv şəkli

Türkiyə-Rusiya Ortaq Mərkəzinin yaradılmasına dair anlaşma imzalandı

(Yenilənib 12:11 01.12.2020)

BAKI, 1 dekabr — Sputnik. Türkiyə-Rusiya Ortaq Mərkəzinin yaradılmasına dair texniki detallarla bağlı müzakirələr başa çatıb və tərəflər arasında anlaşma imzalanıb.

Sputnik Azərbaycan xəbər verir ki, bu barədə məlumat Türkiyənin Milli Müdafiə Nazirliyinin rəsmi saytında yerləşdirilib.

"Türkiyə-Rusiya Ortaq Mərkəzinin yaradılması və vəzifə əsaslarına dair texniki detallarla bağlı danışıqlar tamamlanaraq razılaşma imzalanıb. Mərkəzin ən qısa zamanda fəaliyyətə başlaması üçün lazımi işlər gedir", - deyə məlumatda qeyd olunub.

Həmçinin qeyd olunur ki, noyabrın 11-də Türkiyənin Milli Müdafiə naziri Hulusi Akarla rusiyalı həmkarı Sergey Şoyqu Azərbaycan və Ermənistan arasında atəşkəsi müşahidə etmək və nəzarət üçün video konfrans formatında anlaşma memorandumu imzalayıb.

anlaşma, Rusiya, Türkiyə, Qarabağ
Neft buruğu, arxiv şəkli

Azərbaycan nefti ucuzlaşıb

BAKI, 1 dekabr — Sputnik. Azərbaycan neftinin qiyməti ucuzlaşıb.

Sputnik Azərbaycan xəbər verir ki, "Azeri Light" markalı neftin bir barelinin qiyməti 0,68 dollar ucuzlaşaraq 48,05 dollar təşkil edib.

“Brent” markalı neftin bir barelinin qiyməti 0,59 dollar geriləyərək 47,59 dollar, “Light” markalı neftin bir barelinin qiyməti isə 0,28 dollar ucuzlaşaraq 45,06 dollar olub.

Qeyd edək ki, Azərbaycan neftinin bir barelinin qiyməti bu il aprelin 21-də minimuma enərək 15,81 dollar, 2008-ci ilin iyulunda isə maksimuma yüksələrək 149,66 dollar olub.

barel, birja, qiymət, neft
Xalq artisti Arif Babayev, arxiv şəkli

Xalq artisti koronavirusa yoluxub

Gültəkin xanım: "Qanını yoxladılar, pozitiv çıxıb. Mən qripəm, məndə neqativ çıxıb, amma o məndən daha gümrahdır. Müalicəsi evdə davam edir"

Şahpəri Abbasova, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 1 dekabr — Sputnik. Azərbaycan Milli Konservatoriyasının "Muğam" kafedrasının müdiri, Xalq artisti Arif Babayev koronavirusa yoluxub.

Bununla bağlı Sputnik Azərbaycan-a məlumat verən Arif Babayevin həyat yoldaşı Gültəkin Babayeva bildirib ki, sənətkarın vəziyyəti stabildir: "Bildiyiniz kimi, Arif Babayev bir müddət öncə insult keçirib. Ona görə də vaxtaşırı Mərkəzi klinik xəstəxanaya müayinəyə gedirik. Qanını yoxladılar, pozitiv çıxıb. Mən qripəm, məndə neqativ çıxıb, amma o məndən daha gümrahdır. Müalicəsi evdə davam edir" .

Məlumat üçün bildirək ki, Arif Babayev XX əsrin ikinci yarısından etibarən Qarabağ xanəndəlik məktəbinin görkəmli nümayəndələrindən biri sayılır. Onun yaradıcılığında "Şur", "Seygah" muğam dəstgahları, "Arazbarı", "Qarabağ şikəstəsi" zərbi muğamları xüsusi yer tutur. Xüsusilə, "Seygah" muğamını Arif Babayev təkrarolunmaz bir üslubda oxuyub. Xanəndə həm də təsnif və xalq mahnılarının ifaçısı kimi çox sevilir.

O, müxtəlif illərdə "Azərbaycan SSR Əməkdar artisti", "Azərbaycan SSR Xalq artisti", "Şöhrət" ordeni, "İstiqlal" ordeni, "Qızıl çinar" beynəlxalq mükafatı və "Şərəf" ordeni ilə təltif olunub.

xalq artisti, Koronavirus, yoluxma, Arif Babayev