Ədalət və İnkişaf Partiyasının Ankaradakı mənzil-qərargahı. Arxiv şəkli

WikiLeaks Türkiyəyə dair məxfi məlumatlar yaydı

364
(Yenilənib 13:32 20.07.2016)
Burada 290 mindən artıq məktub var. Rəsmi Ankara sayta ölkə ərazisindən girişə qadağa qoyub.

BAKI, 20 iyul — Sputnik. WikiLeaks portalı Türkiyənin hakim Ədalət və İnkişaf Partiyasının (AKP) elektron poçtundakı məlumatları yayımlayıb. Sputnik RİA-ya istinadən xəbər verir ki, burada 290 mindən artıq məktub var.

Bir qədər əvvəl bildirilmişdi ki, WikiLeaks Türkiyə siyasi hakimiyyətinin strukturlarına aid yüz mindən artıq sənədi açıqlayacaq. Daha sonra təşkilat dəqiqləşdirib ki, 500 min sənəd və 300 min elektron məktub işıq üzü görəcək.

"Sənədlərin ilkin hissəsi özündə A-dan I hərfinə qədərki 762 poçt qutusundan əldə edilmiş 294 548 elektron mesajı və çox sayda əlavə faylı birləşdirir. Elektron məktublar AKP-nin əsas domeni olan "akparti.org.tr" saytından götürülüb.

"Ən sonuncu mesaj 6 iyun 2016-cı il tarixinə aiddir. Ən köhnə material isə 2010-cu ildəndir. Qeyd etmək lazımdır ki, bu domenlə əlaqədar olan elektron məktublar əsasən daxildə həssas olan dünyəvi məsələlərlə əlaqədardır" — deyə WikiLeaks portalında bildirilir.

"Bəli, biz yenə kiberhücumlara məruz qalırıq və mütəmadi olaraq onların qarşısını alırıq", — deyə WikiLeaks-in Twitter-dəki mikrobloqunda yerləşdirilmiş məlumatda qeyd olunub.

Bununla belə, sayta giriş məqsədilə mikrobloqda qoyulmuş keçiddən elektron məktubların yayımlandığı səhifəyə daxil olmaq imkanı aktiv deyil. Bu məktublar Türkiyədə baş verən hərbi çevrilişə cəhdlə əlaqədar aparılan kütləvi həbslərin fonunda yayımlanıb.

Türkiyə Rabitə və Telekomunikasiya İdarəsinin nümayəndəsi WikiLeaks saytına ölkə ərazisində girişə qadağa qoyub. İdarə rəsmisi bildirib ki, buna səbəb saytın Türkiyə hökumətinə aid məxfi məlumatları yaymasıdır. Sayta girişə qadağa qoyulması ilə bağlı hökumət səviyyəsində qərar qəbul olunub.

Xatırladaq ki, ötən cümə günü Türkiyədə bir qrup hərbçi hakimiyyətə ələ keçirməyə cəhd göstərib və onların cəhdi baş tutmayıb. Türkiyə hakimiyyəti bu üsyana görə, ABŞ-da yaşayan Fətullah Gülənin təşkilatını günahlandırıb. Gülən özü isə bu iddianı təkzib edib.

WikiLeaks — anonim mənbələrdən və sızdırılmış məlumatlardan əldə etdiyi gizli informasiyaları yayan beynəlxalq qeyri-kommersiya təşkilatıdır. Sayt 2006-cı ildə Culian Assanj tərəfindən yaradılıb.

364
Teqlər:
məxfi, elektron poçt, məktub, WikiLeaks, Ədalət və İnkişaf Partiyası, AKP, Türkiyə
Mövzu:
Türkiyədə hərbi çevriliş cəhdi (36)
Əlaqədar
Yeni WikiLeaks qalmaqalı başlayır
İngilisdilli “Wikipedia” 7471 cild kitabda buraxılacaq
“Wikipedia” tam şifrlənmiş bağlantılara keçir
Biznes  ledi

İllərin sənətçisi yeni biznesə başlayıb

21
(Yenilənib 23:45 04.12.2020)
Sayan istehsalına yenicə başladıqları məhsul haqqında məlumat da verib. Müğənninin bildirdiyinə görə, sözügedən odekolon öd ağacından hazırlanıb

BAKI, 4 dekabr — Sputnik. Türkiyəli müğənni Seda Sayan yeni biznesə başlayıb.

Sputnik Azərbaycan xəbər verir ki, sənətçi öz adı ilə istehsal olunan ətirli kolonyanı satışa çıxarmağa hazırlaşır.

View this post on Instagram

A post shared by Seda Sayan (@sedasayan)

Artıq Seda məhsullarla çəkdirdiyi fotosunu özünün "Instagram" səhifəsində paylaşıb. O, istehsalına yenicə başladıqları məhsul haqqında məlumat da verib. Müğənninin bildirdiyinə görə, sözügedən odekolon öd ağacından hazırlanıb. Qeyd edək ki, kolonya qutusunun üzərində Seda Sayanın şəkli yer alıb.

21
Sputnik Beynəlxalq İnformasiya Agentliyinin loqosu, arxiv şəkli

"Bu, "Sputnik Latviya"ya qarşı ilk qərəz deyil" - Azərbaycanlı media eksperti

16
(Yenilənib 22:03 04.12.2020)
"Azadlıq radiosunun yayımının bloklanması pislənir, amma "Russia Today"-in yayımına məhdudiyyətə heç bir reaksiya verilmir"

Zülfiyyə Quluyeva, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 4 dekabr — Sputnik. Latviya Dövlət Təhlükəsizlik xidməti dekabrın 3-də Riqadakı "Sputnik" bürosunun əməkdaşlarına, eləcə də "Baltnews" portalının jurnalistlərinə və digər rusdilli media nümayəndələrinə Latviya Cinayət Məcəlləsinin 84-cü maddəsi ilə – Avropa Şurasının sanksiya rejimini pozma – ittiham irəli sürüb. Jurnalistlər saxlanılıb, dindirilib, axtarışa məruz qalıb və onlar haqqında cinayət işi qaldırılıb. Sputnik Azərbaycan ölkənin tanınmış media ekspertlərinin bu məsələyə münasibət bildirib.

Jurnalistlərin Həmkarlar İttifaqının sədri Müşfiq Ələsgərli Sputnik Azərbaycan-a açıqlamasında bildirib ki, bu hadisələr  jurnalistika prinsipi baxımından həqiqətən də yolverilməzdir: "Bu "Sputnik Latviya"ya qarşı olan ilk hadisə deyil. Çox uzun müddət dünyada belə kampaniyalar aparılırdı ki, Azadlıq radiosunun və digər beynəlxalq KİV-lərin fəaliyyəti bloklanır. Amma məsələ ondadır ki, Avropa ölkələrində, hətta ABŞ-ın özündə bu prinsiplər çox pozulur. Bunlardan qabaq, "Russia Today"-in yayımı bloklanmadı. Pribaltika ölkələrində onların yayımına məhdudiyyət qoyulub. Hələ o vaxt bu məsələ qalxanda bildirilirdi ki, Azadlıq radiosunun yayımının bloklanması pislənir, amma "Russia Today" yayımına məhdudiyyətə heç bir reaksiya verilmir. Çox təəssüf ki, söz azadlığı prinsipləri çox vaxt elə onu yaradan ölkələr tərəfindən pozulur. Müasir mediada baş verən ifadə azadlığı pozuntularının çoxu elə qərb dövlətlərinin özündən gəlir. O cümlədən, Avropa və ATƏT məkanından. Əvvəllər biz danışırdıq ki, bu ikili standartlar əsasən Azərbaycana qarşıdır. Amma son dövrlər görürük ki, bunların özlərinin ifadə azadlığına qarşı münasibətlərində çox ciddi dəyişikliklər var. Məsələn, elə bir neçə gün öncə Fransada baş verən toqquşmalarda media azadlığını götürək. Qlobal təhlükəsizlik haqqında qəbul olunan qanunun bir nömrəli hədəfi medianın azadlığının məhdudlaşdırılmasıdır. Beynəlxalq təşkilatlar tərəfindən belə bir ifadə işlədildi ki, artıq ATƏT-in, Avropa Şurasının ən aparıcı dövlətlərindən olan Fransa kimi ölkə söz azadlığının durumuna görə Somali və Sudanın vəziyyətinə düşüb. Söz və ifadə azadlığına ikili yanaşma var. Bu cür yanaşmalar Qərb dəyərləri haqqında danışanların özünü şübhə altına salır. Media azadlığının qanunvericilik nöqteyi nəzərindən məhdudlaşdırılması, ikili yanaşma jurnalistlərin təhdid olunması ilə bağlı ciddi faktlar ortaya çıxır. "Sputnik Latviya"ya qarşı baş verən hadisələr də kəskin şəkildə qınanılmalı, media, ifadə azadlığına qarşı addım kimi dəyərləndirilməlidir. Mən xarici KİV-lərin, onların əməkdaşlarının fəaliyyətinə baltikyanı dövlətlərdə yaradılmış bu maneəni və təhdidi kəskin qınayıram".

Qeyd edək ki, Rusiya Xarici İşlər Nazirliyi Latviya hakimiyyət orqanlarının "Baltnews" portalı və "Sputnik Latviya"nın rusdilli jurnalistlərinə qarşı hərəkətlərini sərt şəkildə qınayıb. Bildirilib ki, "Latviya Dövlət Təhlükəsizlik Xidmətinin dekabrın 3-də Riqadakı "Sputnik" bürosunun əməkdaşlarına və rusdilli jurnalistlərə qarşı həyata keçirdiyi aqressiv hərəkətləri demokratik cəmiyyətin təməl prinsiplərinin – media və ifadə azadlıqlarının pozulmasının bariz nümunəsi kimi qiymətləndiririlir: "Bu məhdudiyyətlər şəxsi xarakter daşıyır və şəxsən "Rossia Seqodnya" BİA-nın baş direktoru Dmitri Kiselyovla əlaqəlidir, media holdinqin bütün əməkdaşlarına şamil edilə bilməz. Bütün bu uydurma ittihamların, heç şübhəsiz, rusofobiyanın təsiri ilə həyata keçirilən cəzalandırma tədbiri olduğu aydındır. Məsələ ATƏT Nazirlər Şurasında qaldırılacaq", – deyə məlumatda bildirilir. Nazirlik ümid etdiyini bildirir ki, ATƏT-in yeni Media Azadlığı Nümayəndəsi baş verənləri görməzdən gəlməyəcək və Latviyaya qarşı "bu cür hücumların qəbuledilməzliyi", "söz azadlığını təmin edilməsi üçün beynəlxalq öhdəliklərin yerinə yetirilməsinin zəruriliyi" əsasında təzyiq göstərəcək. "Avropa Şurasından da adekvat reaksiya gözləyirik", – deyə məlumatda bildirilir.

Xatırladaq ki, keçən il Estoniyada da analoji hadisə müşahidə olunmuşdu.

16
Teqlər:
Həbs, jurnalistlər, Sputnik Latviya