Onlayn təhsil, arxiv şəkli

Pandemiya elektron dərs əlavə dərs resurslarına tələbatı artırıb

68
(Yenilənib 21:55 30.10.2020)
"Bu gün dərs resurslarının müəyyən qədəri tərcümə olunaraq portallara yerləşdirilib. Amma bu portallardakı elektron dərs resurslarından istifadə çox azdır"

Zülfiyyə Quluyeva, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 30 oktyabr — Sputnik. Azərbaycanın təhsil müəssisələrində tədris iki həftəlik dayandırılıb. Pandemiya və hərbi vəziyyət davam etdiyi müddətdə təhsilin onlayn davam etdirilməsi qaçılmazdır. Bu isə elektron dərs resurslarına, eləcə də əlavə dərs vəsaitlərinə tələbat yaradır. Sputnik Azərbaycan ölkəmizdə elektron dərs və əlavə dərs vəsaitlərinə onlayn əlçatanlığı araşdırıb.

"Riyaziyyat" dərsliyinin həmmüəllifi Nayma Qəhrəmanova Sputnik Azərbaycan-a açıqlamasında bildirib ki, məsafədən təhsilə keçid elektron dərs və əlavə dərs vəsaitlərinə ciddi tələbat yaradıb. Həmsöhbətimiz bildirir ki, valideynlər onlayn təhsilə keçiddən sonra daha çox repetitorlara müraciət edirlər. Buna da səbəb onlayn təhsildə şagirdin dərs proqramını lazımınca mənimsəyə bilməməsi və məsafədən təhsilə əlçatanlığın olmamasıdır. Amma N.Qəhrəmanova deyir ki, bu gün şagirdlərin elektron dərs və əlavə dərs vəsaitlərinə onlayn daxil olması üçün imkanlar var: "Şagird onlayn şəkildə istənilən dərs vəsaitinə daxil ola bilər. Burada söhbət Azərbaycan dilində olan resurslardan gedir. Əsas problem ondadır ki, cəmiyyət buna hazır deyil. Mütləq əksəriyyət repetitora müraciət edir. Çox təəssüf ki, valideynlərin çoxu bu elektron dərs və əlavə dərs vəsaiti resurslarından xəbərsizdir. Valideyn bu elektron dərs vəsaitlərindən istifadəyə öz övladlarını alışdırmalıdır. Bu, dərs proqramının mənimsənilməsində sıxıntılı günlər üçün yetərli olar".

Dərslik müəllifi bildirir ki, bu gün valideynlərin təhsildə iştirakı çox mühümdür:

"Bunun üçün valideynlərin özləri bu elektron resursların varlığından xəbərdar olmalıdırlar. Bu gün dərs resurslarının müəyyən qədəri tərcümə olunaraq portallara yerləşdirilib. Amma bu portallardakı elektron dərs resurslarından istifadə çox azdır. Bunun əsas səbəbi valideynlərin bundan xəbərsiz olmasıdır. Təhsil Nazirliyi tərəfindən aktiv müəllimlər qrupu yaradılmalıdır ki, belə resurslar barədə valideynlərə məlumat verilsin. Onlar pandemiya dövründə, hərbi vəziyyətdə həmin elektron resurslardan istifadə edərək övladlarının dərs proqramını mənimsəməsinə çalışsınlar".

N.Qəhrəmanova deyir ki, dərs proqramlarına aid elektron əlavə dərs vəsaitlərinin çoxu xarici dillərdə olsa da, dünya artıq bu sahədə birləşib: "Artıq ABŞ və sair ölkələr bu resursları açıq qoyurlar ki, hər kəs üçün həmin resurslardan istifadə imkanı yaransın. Sadəcə olaraq bu resursların hamısının Azərbaycan dilində tərcümə edilmiş elektron forması lazımi səviyyədə deyil. Məsələn, 1-ci sinifdə 20 dairəsində riyazi əməlləri ehtiva edən dərs məzmunlu ana dilində elektron resurslar var. Yuxarı siniflər üzrə isə şagirdlər bu elektron resurslardan ingilis dilində istifadə edə bilərlər. Amma arzulanandır ki, hər sinifdə bütün fənlər üzrə belə elektron resurslar öz dilimizə tərcümə edilərək yerləşdirilsin". 

Təhsil Nazirliyi yanında Təhsilin İnformasiyalaşdırılması İdarəsinin şöbə müdiri Fidan Nəcəfova isə Sputnik Azərbaycan-a açıqlamasında bildirib ki, dərslər onlayn keçirilsə də, sentyabrda bütün şagirdlərə kitablar paylanılıb: "Şagirdlər onlayn təhsil zamanı həmin kitablardan istifadə edirlər. Amma kitabların elektron versiyası var. Müəllim həmin məlumatları paylaşa bilir. Bu elektron resurslar "Virtual Məktəb"ə də inteqrasiya olunub. Bu gün https://www.video.edu.az/ portaında müxtəlif fənlər üzrə həmin resurslar yerləşdirilir. Əlavə vəsaitlər https://www.e-resurs.edu.az/site/index.php portalında, eləcə də https://www.video.edu.az/-da var. Hər hansı müəllim xaricdən götürdüyü vəsaiti təcümə edib hazırlayıbsa, bunun onlayn şəkildə pdf və skan variantını şagirdə ötürə bilər. Ödənişli formada əlavə vəsaitin şagirddən tələb edilməsini biz dəstəkləmirik.

Bütün vəsaitlərinin yerli versiyasını nazirlik https://www.e-resurs.edu.az/site/index.php və https://www.video.edu.az/ portalına yükləyib. Əlavə vəsaitdən müəllim öz metodikası üzrə istifadə edirsə, bunun skan versiyasını "Virtual Məktəb" üzərindən şagirdə göndərə bilər".

F.Nəcəfovanın sözlərinə görə, "Virtual Məktəb" platformasının içərisində "Microsoft"un özünün alətləri var: "Məsələn, riyaziyyat fənni üçün "Microsoft maps" var. Burada bir sıra disturların ətraflı, qrafik şəklində izahı var. 200-dən artıq riyaziyyat, texniki və humanitar fənlər üzər həmin alətlərin inteqrasiyasını reallaşdırmışıq. Orada onlayn izahat daha yaxşıdır. Bunlardan istifadə üçün əsasən müəllimin bacarığı olmalı, misalı hazırlamalı, şagirdə link şəklində göndərməlidir. Həmin linkə keçməklə misalın üzərində şagird işləyə bilir. Cavab səhv olduqda görüntülü izahat çıxır, səhvin nədə olduğu izah edilir. Bu elektron resurslar aşağı siniflər üçün oyun, yuxarı siniflərdə izahlı şəkildədir. Burada müəllimlərin bacarığı lazımdır. Bunun üçün isə müəllimlərə "Virtual Məktəb" üzərindən interaktiv alətlərin istifadəsi üçün vebinarlar keçirmişik. Bu vebinarlar internet limiti üçün dayandırılsa da, noyabr ayından davam etdiriləcək".

68
Əlaqədar
Teledərslərin davam etdirilməsinin səbəbi açıqlandı
Ekspert: “Yeni təhsil ili kirayə mənzil bazarında aktivlik yaratmayıb”
Müharibə və pandemiya fonunda Azərbaycan təhsili: indi A planı işləyir
Azərbaycanda təhsil okeanda təkbaşına üzən gəmi ilə müqayisə edildi
Süni intellekt, arxiv şəkli

Süni intellekt Parkinson xəstəliyini müəyyən edə biləcək

22
(Yenilənib 19:31 25.11.2020)
Alimlər yaratdıqları diaqnostik metodun kompleks bir avadanlıq tələb etmədiyini və yalnız bir dəqiqə vaxt aldığını qeyd ediblər.

BAKI, 25 noyabr — Sputnik. ABŞ-ın Florida Universitetinin alimləri Parkinson xəstəliyini erkən mərhələdə təyin edə bilən, süni zəka sistemi yaradıblar.

Sputnik Azərbaycan xarici mətbuata istinadla xəbər verir ki, Şimali Amerika Radioloji Cəmiyyətinin konfransının materiallarına görə, müayinələr xəstənin göz dibinin şəkli əsasında aparılacaq.

Qeyd edək ki, Parkinson xəstəliyi beyində dopamin istehsal edən neyronların zədələnməsi və ölümü ilə əlaqələndirilir. Bir qayda olaraq, əzaların titrəməsi, məhdud hərəkət və qeyri-sabit yeriş kimi görünən simptomlar başladıqdan sonra aşkar edilir. Yeni tətqiqatlara görə isə, xəstəliyin varlığı daha əvvəl müəyyən edilə bilər. Alimlərin fikrincə, Parkinson xəstəliyi zamanı xəstənin gözündə retinanın kiçik kapilyarlarında anormallıqlar müşahidə edilir.

Süni intellekt həm sağlam insanların, həm də xəstələrin bir neçə yüz fotoşəklini təhlil edib. Araşdırma zamanı müəyyən edilib ki, sistem patoloji dəyişiklik əlamətləri olan şəkilləri müəyyənləşdirə bilir.

Alimlər yaratdıqları diaqnostik metodun kompleks bir avadanlıq tələb etmədiyini və yalnız bir dəqiqə vaxt aldığını qeyd ediblər.

Parkinson xəstəliyinin erkən aşkarlanması və müalicənin erkən başlanması xəstəliyin inkişafını ləngidəcək.

22
Teqlər:
ABŞ, Xəstəlik, Parkinson, süni intellekt, alimlər
Təhsil Nazirliyi yanında Peşə Təhsili üzrə Dövlət Agentliyinin direktor müavini Ceyhun Kərəmov

Zaman dəyişdi, indi hamı ali təhsil deyil, peşə təhsili dalınca qaçacaq - Ceyhun Kərəmov

114
(Yenilənib 15:29 26.11.2020)
Ceyhun Kərəmov: "Biz peşə təhsili səviyyəsini artırmalıyıq ki, həm işəgötürənlərdə, həm də valideyn və şagirdlərdə peşə təhsilinə maraq yaransın".

BAKI, 25 noyabr - Sputnik. Azərbaycanda peşə təhsilinin səviyyəsi, peşə məktəblərinin maddi-texniki bazası, eləcə də əmək bazarında tələb olunan peşələr üzrə kadr hazırlığı cəmiyyəti maraqlandıran əsas məsələlərdəndir. Bəs görəsən Azərbaycanda son illər peşə təhsilinin inkişafı istiqamətində aparılan islahatlar bu sahədə nəyi dəyişib?

Bu mövzuda suallarımızı Təhsil Nazirliyi yanında Peşə Təhsili üzrə Dövlət Agentliyinin direktor müavini Ceyhun Kərəmov cavablandırıb.

- Ceyhun müəllim, gəlin öncə Azərbaycanda peşə təhsili müəssisələri barədə oxucularımıza məlumat çatdıraq. Ölkəmizdə peşə məktəblərinin sayı, maddi-texniki bazası ilə bağlı vəziyyət nə yerdədir?

- Agentliyin tabeliyində 78 peşə təhsili müəssisəsi fəaliyyət göstərir. Onlardan 6-ı fəaliyyətini dayandırıb. Onlar işğal altında olan bölgələrimizdəki peşə təhsili müəssisələridir.Tezliklə bu müəssisələrin fəaliyyətini bərpa edəcəyik.

- Peşə təhsilinin bu gün insanların həyatındakı rolu nə dərəcədə effektlidir?

- Peşə təhsilinin insanların yeni həyata hazırlanmasında rolu çox böyükdür. Hazırda peşə təhsili əhatəlilik baxımından daha da genişlənməlidir. Orta məktəbi bitirən gənclərdə maraq əsasən ali təhsilədir. İqtisadiyyatımız inkişaf etdikcə, yeni sahələr yarandıqca peşə təhsilinə tələbat və maraq da artır. Peşə təhsilinin əmək bazarının tələblərinə daha çevik cavab vermə imkanı var. Bir, iki və üç illik peşə təhsili formaları var. Bu gün istənilən sahədə peşə ehtiyacları məlum olduqda proqramlar hazırlayıb bazara lazımlı kadrları yetişdirmək mümkündür. Bunun üçün bizim bazarda fəaliyyət göstərən şirkətlər Peşə Təhsili üzrə Dövlət Agentliyi ilə əlaqə quraraq öz tələb və ehtiyaclarını bildirə bilərlər. Biz onlarla birlikdə yeni proqramlar hazırlamağa hazırıq. Agentlik  bu ildən başlayaraq yüksək texniki peşə ixtisaları üzrə proqramların icrasına başlayıb.

- Azərbaycanda nə qədər peşə təhsili müəsssisəsi yenidən qurulub, nə qədərinin bərpasına ehtiyac var?

- Bizim qurumun balansında olan peşə tədris müəssisələrinin vəziyyəti eyni deyi. Onlar fərqli infrastruktura, fərqli maddi-texniki bazaya  malikdirlər. Ötən il biz Bakı şəhərində Sənaye və İnnovasiyalar üzrə Peşə Tədris Mərkəzinin açılışını etdik. Bu Mərkəz Azərbaycanla Koreya hökumətlərarası razılaşmaya əsasən yaradılıb. Məktəbin kurikulumu Koreya ekspertlərinin iştirakı ilə hazırlanıb və Azərbaycan bazarının tələblərinə uyğunlaşdırılıb. 2016-cı ildə ölkəmizdə Azərbaycanda peşə təhsili ilə bağlı Strateji Yol Xəritəsi qəbul edilib. Orada əsas priotetlərdən biri də peşə məktəblərinin maddi-texniki bazasının gücləndirilməsi, ölkədə peşə infrastrukturunun yenidən qurulmasıdır.

Hal-hazırda üç peşə məktəbində təmir-tikinti işləri gedir. Cəlilabad, Bərdə və Bakıda peşə məktəblərində yeni infrastruktur qurulur. Növbəti illər üzrə isə üç peşə məktəbi ilə bağlı layihələndirmə işləri aparılır. Bunlar Mingəçevir, Sumqayıt və Lənkəranda peşə məktəbləridir. Bu işlər planlı şəkildə aparılır. Burada söhbət təkcə infrastrukturun qurulmasından yox, yeni ixtisasların və müəllim-pedaqoji heyətin hazırlanmasından da gedir. Bu istiqamətdə də aparılır.

- Bəs bölgələrimizdə peşə təhsili nə səviyyədədir? Bu gün ölkəmizin istənilən bölgəsində peşə təhsilinə əlçatanlıq varmı?

- Coğrafi cəhətdən yanaşsaq, peşə təhsili almaq istəyən vətəndaşın yaşadığı bölgə üzrə peşə təhsili almaq imkanı var.

- Peşə məktəblərinə marağı coğrafi baxımdan bölsək bölgələrdə maraq necədir?

- Bu il peşə məktəblərinə qəbul olunanların 40 faizi Bakı və Bakıətrafı, 60 faizi rayonların payına düşür. Bu, peşə məktəblərinin təklif etdiyi proqramlardan asılıdır. Əsas priotetlərimizdən biri odur ki, ölkəmizin iqtisadi inkişafına uyğun olaraq peşə təhsili qurulsun. Bəzi ənənəvi ixtisaslar var ki, onlara ehtiyac yoxdur. Biz həmin peşələri çıxarıb yeni, əmək bazarında tələb olan ixtisasları salırıq. Agentlik regional səviyyədə hər bir rayonda fəaliyyət göstərən şirkətlərlə əməkdaşlıq qurur.

- Bu gün bazarda hansı peşələrə maraq daha çoxdur? Belə bir araşdırma aparılıbmı?

- Əmək bazarının tələbləri çox dinamikdir. Tez-tez dəyişir. Sabah, yaxud da on ildən sonra hansı ixtisasların lazım olacağı ilə bağlı proqnoz vermək çox çətindir. Amma bu gün İKT üzrə peşə hazırlığına maraq böyükdür. Eləcə də ənənəvi iqtisadi fəaliyyət növlərinə, nəqliyyat vasitələrinin texniki istismarı, mexanika sahəsində kadr hazırlığına tələbat var.

- Peşə məktəblərində maddi-texniki baza ilə yanaşı, pedaqoji heyətin bilik və bacarığı da kadr hazırlığında vacibdir. Bu sahədə vəziyyəti necə qiymətləndirirsiniz? Yəni, Bakıdakı peşə məktəbində çalışan müəllimlə, hansısa rayonda peşə məktəbi müəlliminin bilik və bacarığı arasında fərq varmı?

- İxtisaslı pedaqoq deyərkən həm texniki bilikləri, həm də sənayedə təcrübəsi olan müəllimlər nəzərdə tutulur. Etiraf edək ki, bu gün bütün peşə sistemində olan  müəllimlərin səviyyəsi bərabər deyil. Müəyyən ərazilərdə müəllimlərin bilik-bacarığı daha qənaətbəxşdir. Bakıda bu mənada vəziyyət daha ürəkaçandır. Ölkə üzrə yanaşdıqda, bu istiqamətdə işlərin görülməsinə ehtyac var. Biz çalışmalıyıq ki, müəllimlərin texniki bilikləri ilə yanaşı onların əmək təcrübələri də olsun. Bunun üçün bizim üzərində işlədiyimiz istiqamətlərdən biri sənayedə çalışan peşəkar şəxslərin tədris və təlimə inteqrasiyasıdır.

- Peşə təhsili sahəsində hansı islahatlara ehtiyac var?

- Bir çox yeni istiqamətlər üzrə işlər aparılır. İlk növbədə biz yeni proqramlar təqdim edirik. Yüksək texniki peşə ixtisası alan vətəndaşlar üç illik təhsildən sonra ali təhsilə qəbul olmaq imkanı əldə edirlər. Növbəti ildə daha 6 ixtisas üzrə yüksək texniki peşə istiqamətli proqramlar hazırlayırıq. Burada fərq ondan ibarətdir ki, yüksək peşə dərəcəsi üzrə təhsil alan şəxs fundamental biliklər əldə etdiyindən həm işə başlaya bilər, həmçinin də istəyinə görə ali təhsil ala bilər.

- Azərbaycan peşə təhsilinin inkişafı ilə bağlı hansı ölkənin təcrübəsindən yararlanır?

- Düşünürəm ki, hər hansı ölkənin təcrübəsini olduğu kimi tətbiq etmək uğur gətirməz. Xarici ölkələrin təcrübəsindən yararlandıqda onu mütləq iqtisadiyyatımıza, əmək bazarımıza uyğunlaşdırırıq.  Bir sıra Avropa ölkələrinin təcrübəsini öyrənmişik. Hətta keçmiş sovet ölkələrinin təcrübəsinə də baxmışıq. Bu gün yüksək texniki peşə dünyanın əksər inkişaf etmiş ölkələrində tətbiq edilir. Bu, bizim üçün yenilikdir. Sırf beynəlxalq təcrübədə bu araşdırılır. Bizim Koreya ilə əməkdaşlığımız sayəsində sırf sənaye və innovasiyalar üzrə peşə məktəbi yaratdıq. Koreya dünyanın ən qabaqcıl sənaye ölkələrindən biridir. Bu proqramı bitirən tələbələr əmək bazarına daha çevik inteqrasiya oluna, işlə təmin oluna bilirlər. Artıq biz bunun nəticəsini görürük.

- Peşə təhsili müəssisələrinə qəbul hansı qaydada aparılır?

- Artıq peşə təhsili məktəblərinə qəbul elektron formada aparılır. Bu il peşə təhsili sahəsində də müəllimlərin işə qəbulunu onlayn keçirdik. COVID-19 pandemiyası ilə bağlı peşə təhsilini onlayn və teledərslərlə həyata keçiririk.

- Ümumiyyətlə ölkəmizdə son dövrlər peşə təhsilinə maraq nə səviyyədədir? Bu il peşə məktəblərinə qəbul rəqəmlərində müsbətə doğru dəyişiklik varmı?

- Ötən illə müqayisədə bu il müraciətlərin sayı 30 faizi artıb. 20 minə yaxın müraciət olub ki, onlardan 15 min nəfəri tələbə adını qazanıb.

- Peşə təhsili ilə bağlı qarşıda hansı planlar var?

- Biz qısa müddətli kurslar, təlimlər təşkil etmək niyyətindəyik. Bir çox xidmət sahələrinə kadrların hazırlanması üçün təlimlərə başlayacağıq. Bu, iş axtaran şəxslərin təlim keçərək işə qəbuluna imkan yaradacaq.

- Peşə təhsili ilə bağlı bu qədər islahatlar aparılmasına baxmayaraq, hələ də peşə məktəbləri cəmiyyətimizdə populyarlıq qazana bilməyib. Bu gün sorğu keçirsək, görərik ki, həm gənclərimizin, həmçinin də valideynlərin çoxu öz övladının peşə təhsili almasının yox, ali məktəbə qəbul olmasının arzusundadır. Agentlik peşə təhsilinin təbliği istiqamətində bir iş görürmü?

- Tamamilə doğru vurğuladınız ki, bizim fəaliyyətimizin əsas protetlərindən biri məhz budur. Bu istiqamətdə iş bir neçə şaxəli aparılır. Əməkdaşlarımız həm Agentlikdə, həm də məktəblərdə görüşlər keçirərək peşə təhsili barədə onları məlumatlandırır. Bundan başqa, gənclərin aktiv olduğu sosial platformalar üzərindən peşə təhsilinin vacibliyi təbliğ edilir. Bizim diqqət ayırdığımız daha bir məsələ orta məktəblərdə peşə təmayüllü siniflərin açılmasıdır. Bununla məktəblərdə şagirdlər başa düşürlər ki, peşə nədir. Beləcə onlarda peşə təhsilinə maraq yaranır. Ancaq işlər bununla bitmir. Sözsüz ki, biz peşə təhsili səviyyəsini artırmalıyıq ki, həm işəgötürənlərdə, həm də valideyn və şagirdlərdə peşə təhsilinə maraq yaransın. Bu istiqamətdə də Təhsil Nazirliyi yanında Peşə Təhsili üzrə Dövlət Agentliyinin rəhbərliyi başda olmaqla hamımız səylə çalışırıq.

P.s. Bu müsahibə "Qadın Lideriliyi Uğrunda" İctimai Birliyinin Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Şurasının dəstəyi ilə həyata keçirdiyi "Yuxarı sinif şagirdləri və ali təhsil almaq imkanı olmayan gənclər arasında peşə təhsilinin təbliği" layihəsi çərçivəsində hazırlanıb.

114
Teqlər:
Strateji Yol Xəritəsi, Cənubi Koreya, Koreya, Azərbaycan Təhsil Nazirliyi, Təhsil Nazirliyi, Texniki Peşə Məktəbi, peşə təhsili, peşə

Rusiyalı sülhməramlılar Laçın dəhlizində təhlükəsizliyə necə nəzarət edirlər video

0
(Yenilənib 15:04 26.11.2020)
Rusiyalı sülhməramlıların Laçın dəhlizi ilə nəqliyyat hərəkətinin təhlükəsizliyini necə təmin etdiyini videoda izləyin.

Dağlıq Qarabağda Rusiya sülhməramlıları üçtərəfli sülh razılığı və atəşkəs rejiminin təmin edilməsinə nəzarət edir. 

Hərbçilər təmas xəttində yerləşən 23 müşahidə məntəqəsindən vəziyyəti gecə-gündüz müşahidə edir. Sülhməramlılar həm də Laçın dəhlizi boyunca hərəkətin təhlükəsizliyini təmin edirlər.

Kəlbəcərə ilk daxil olan Azərbaycan hərbçiləri - FOTOLAR>>

İstehkamçılar hərbi əməliyyatlardan zərər çəkən əraziləri minalardan təmizləyirlər. Mühəndis bölmələri yolları təmizləyir, bölgədə nəqliyyat hərəkətinin tənzimlənməsinə yardım edir, habelə yaşayış məntəqələrinin su, enerji və istilik tədarükünü bərpa edir.

0