Təhsil Nazirliyinin binası, arxiv şəkli

Təhsil Nazirliyində maraqlı təyinat

(Yenilənib 15:24 12.08.2020)
Xalq artisti Afaq Bəşirqızının gəlini Könül Təhməzova artıq kollektivə təqdim olunub və işə başlayıb

BAKI, 12 avqust — Sputnik. Təhsil Nazirliyi Bakı şəhəri, 7 nömrəli tam orta məktəbə yeni direktor təyin edib.

Sputnik Azərbaycan-ın məlumatına görə, bu barədə Təhsil naziri Emin Əmrullayev əmr imzalayıb. Əmrə əsasən, Bülbül adına orta ixtisas musiqi məktəbinin keçmiş müəllimi Könül Təhməzova sözügedən məktəbə direktor vəzifəsinə təyin edilib. Məktəbdən Sputnik Azərbaycan-a verilən məlumata görə, Könül Təhməzova artıq kollektivə təqdim olunub və işə başlayıb. Məktəbin əvvəlki direktoru Könül Həsənova isə başqa məktəbin idarəçiliyinə göndərilib.

Qeyd edək ki, Könül Təhməzova Xalq artisti Afaq Bəşirqızının oğlu Səmralın həyat yoldaşıdır. Cütlüyün iki oğlu var. Oğlanların böyüyü SSRİ xalq artisti, unudulmaz Bəşər Səfəroğlunun adını daşıyır.

NASA-dan Ayda inqilabi kəşf

(Yenilənib 08:26 27.10.2020)
NASA-nın rəhbəri Cim Braydenstayn Ayın Günəş tərəfindən işqlandırılan səthində su aşkarladıqülarını bildirib.

BAKI, 27 oktyabr - Sputnik. ABŞ-ın Aeronavtika və Kosmik Sahənin Tədqiqatı üzrə Milli İdarəsi (NASA) Ayın Günəş tərəfindən işqlandırılan səthində su aşkar edib.

Sputnik Türkiyə-nın məlumatına görə, bu barədə NASA-nın rəhbəri Cim Braydenstayn özünün "Twitter" səhifəsində yazıb.

Braydenstaynın sözlərinə görə, tapıntı haqqında məlumatlar “SOFIA” teleskopunun köməyi ilə alınıb.

"Biz ilk dəfə Ayın Günəş tərəfində suyun mövcudluğunu təsdiq edə bilərik", - Braydenstayn bildirib.

O, qeyd edib ki, NASA hələ bu sudan resurs kimi istifadə etməyin mümkün olub-olmadığını bilmir. Ayda suyun mövcudluğu NASA-nın sonrakı tədqiqat planları üçün əsasdır.

Kolorado Universitetinin astrofizika üzrə professoru Pol Hayn və komandasının NASA-ya aid bir peyk tərəfindən qeydə alınan kamera görüntülərindən və temperatur ölçmələrindən istifadə edərək gəldikləri nəticəyə görə, buz kütlələri 40 min kilometr, yaxud ay səthinin yüzdə 0.1 % -i miqyasında ərazini tutur.

"Əvvəllər kəşf edilməyən bu buz hovuzlarından milyardlarla görürük. Bu, buzu daha asan əldə etmək üçün fürsət yaradır. Ayda kosmonavtların ehtiyac duyacağı şeylər baxımından bunun inqilabi kəşf olduğunu düşünürük", - deyə Hayn bildirib.

NASA bundan əvvəl "Artemis" adlı proqramı çərçəvəsində 2024-cü ildə Ay səthinə bir qadın və bir kişi kosmonavt göndərməyi planlaşdırdığını açıqlamışdı.

Məktəb

Yarıbayarı azalan Qubadlı məktəbləri qayıdış həsrətində

(Yenilənib 14:39 26.10.2020)
Qubadlı rayonunda məktəblərin sayı 62, müəllimlərin sayı 1193, şagirdlərin sayı 5 414 olub. 2020-2021-ci ildə isə məktəblərin sayı 32, müəllimlərin sayı 747, şagirdlərin sayı 6 320 olub

BAKI, 26 oktyabr — Sputnik. Təhsil Nazirliyi Qubadlı rayonunun təhsil statistikası ilə bağlı infoqrafika hazırlayıb. Nazirlikdən Sputnik Azərbaycan-a verilən məlumata görə, 1992-1993-cü tədris ilində Qubadlı rayonunda məktəblərin sayı 62, müəllimlərin sayı 1193, şagirdlərin sayı 5414 olub. 2020-2021-ci ildə isə məktəblərin sayı 32, müəllimlərin sayı 747, şagirdlərin sayı 6320 olub.

Azərbaycan və Ermənistan arasında müharibə
Qubadlı şəhəri işğaldan azad edildi - Prezident
Qubadlı, Zəngilan və Cəbrayılın daha bir neçə kəndi işğaldan azad edildi - Prezident
Qubadlı quş uçuşundan - FOTO
Sumqayıtda Qələbə gecəsi: Qubadlının azad edilməsi xəbərini xalq belə qarşıladı – video
Bakı limanında gəmilər Qubadlının işğaldan azad olunması şərəfinə qələbə fiti verdilər
Bank işçiləri, arxiv şəkli

Əhalinin banklardakı əmanətləri azalıb

(Yenilənib 21:24 27.10.2020)
Əhalinin banklardakı əmanətləri son bir ayda 40,2 milyon manat, ilin əvvəli ilə müqayisədə 803,7 milyon manat azalıb

BAKI, 27 oktyabr — Sputnik. Oktyabrın 1-nə əhalinin banklardakı əmanətləri 7 milyard 834,2 milyon manat təşkil edib.

Sputnik Azərbaycan Azərbaycan Mərkəzi Bankına (AMB) istinadla xəbər verir ki, əhalinin banklardakı əmanətləri son bir ayda 40,2 milyon manat (0,5%), ilin əvvəli ilə müqayisədə 803,7 milyon manat (9,3%) azalıb.

Bu göstərici ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 771,1 milyon manat (9%) azalma deməkdir.