Azərbaycan manatı, arxiv şəkli

Dövlətdən yüksəlmək istəyənlərə unikal şans: iyirmi min manat həmişə gənc olmaq hissi

398
(Yenilənib 23:46 19.05.2020)
Yüksəliş müsabiqəsinin iştirakçılar üçün unikal imkanlar yaradılacaq. Qalibləri isə 20 min manat gözləyir

Nigar İsgəndərova, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 19 may — Sputnik. Ötən ilin sonlarından etibarən Azərbaycanda analoqu olmayan Yüksəliş müsabiqəsinə start verildi. Qısa müddətdə qeydiyyatdan keçən iştirakçıların sayı 12 minə yaxın oldu. Uğurlu şəxlsərdən ibarət kadr bankının yaradılmasını hədəfləyən "Yüksəliş" müsabiqəsində qalib olanlar üçün sonda fərdi inkişaf məqsədi ilə 20 min AZN-lik qrant təqdim olunacaq. Müsabiqənin 20 finalçısı idarəçilər üçün ən yaxşı proqramlar çərçivəsində bacarıqlarını artırmağa kömək edəcək qrantlar qazanacaqlar. Bundan başqa, qaliblər fərdi inkişaf proqramı və təlimlərdə iştirak etmək hüququ qazanacaq və 1 il ərzində böyük şirkətlərin top-menecerləri, ictimai xadimlər və dövlət qurumlarının rəhbərləri tərəfindən karyera məsləhətləri alacaq, eyni zamanda Azərbaycanın aparıcı idarəçiləri ilə tanış olmaq şansı qazanacaqlar. Qaliblər kadr ehtiyatı üzrə ölkənin ən yüksək hazırlıq proqramına qoşula biləcəklər. Yalnız Azərbaycan Repsublikasının vətəndaşları üçün nəzərdə tutulan müsabiqədə ali təhsilli, mülkiyyət formasından asılı olmayaraq ən azı 2 il idarəçilik təcrübəsi olanlar iştirak edirlər. Onlayn və əyani olmaqla 6 mərhələdən ibarət olan "Yüksəliş" müsabiqəsinin hazırda video müsahibə mərhələsi keçirilir. Sputnik Azərbaycan olaraq "Yüksəliş"də olaraq bu mərhələdə iştirakçılar tərəfindən göndərilən iştirakçılaırn öznütəqdimatdan ibarət olan və özləri tərəfindən hazırlanan videomüsahibələrinin necə analiz olunması prosesini izlədik.

Video müsahibələrin qiymətləndirilmsəi mərhələsində iştirak edən, Dövlət İmtahan Mərkəzinin psixoloqu Nigar Rəsulova Sputnik Azərbaycan-a açıqlamasında deyir ki, bu qiymətləndirmə prosesi qrup şəklində keçirilir: "Qiymətləndirmədə əsas amillərdən biri iştirakçının nitq qabiliyyəti, özünü səlis şəkildə təqdim etməsidir. Digər meyar şəxsin intlektual səviyyəsi, dünya görüşü, məqsəd-hədəfləri və fərdi xüsusiyyətləridir. Şəxsin liderlik, rəhbərlik xüsusiyyətləri, iş təcrübəsi də çox önəmlidir".

Qısa və səlis şəkildə özüntəqdimat üçün 3 dəqiqə vaxt verilir: "Öncədən hər bir iştirakçıya özüntəqdimat üçün 5 sual verilir. Videomüsahibə zamanı isə iştirakçı 5 sualdan 3-nü seçərək onu cavablandırır və bunun bizə video material şəkildə çəkib, hazırlayaraq yollayır. Bəziləri deyir ki, bu 3 dəqiqə azdır. Amma elə iştirakçılar da var ki, daha qısa zamanda özlərini səlis şəkildə təqdim edə bilirlər".

Digər həmsöhbətimiz, Dövlət İmtahan Mərkəzinin sektor müdiri Pərviz Kazımov da müsabiqənin əyani mərhələsində nəticələrin qiymətləndirilməsində iştirak edir. O, yarımfinal və final mərhələsinin məzmununun formalaşdırlmaısında da iştirak edəcək: "İlkin mərhələdə 9 min 775 nəfər iştirak hüququ qazanmışdı. 9 min 775 nəfərdən 7 mindən çox iştirakçı onlayn mərhələdə davamlı olaraq iştirak ediblər. 976 nəfər onlayn mərhələni bitirərək əyani mərhələyə keçid şansı qazanıb. Hazırda isə müsabiqədə 936 nəfər iştirak edir. Yəni, 976 iştirakçıdan yalnız 939-u müsabiqəyə videomüsahibə hazırlayaraq göndərib".

P.Kazımov deyir ki, əyani mərhələdə daha çox rəhbərlik və liderliklə bağlı xüsusiyyətlər qiymətləndirilir:

"Testlər elə tərtib olunacaq ki, biz real iş vəziyyətlərində bu şəxslərin mühakimə yürütmə qabiliyyətlərini yoxlaya biləcəyik. Testlərin məzmunu real iş vəziyyətinə uyğun tərtib olunacaq və buarada müəyyən, yaranmış konfliktli vəziyyətlrlə bağlı suallar olacaq. Vəziyyətdən çıxış yolları üçün varinatlar təklif olunacaq. Buna sosial intellekt də demək olar".

DİM rəsmisinin sözlərinə görə, növbəti mərhələlərdə həmçinin onlayn məntiq bloklarının təkrarı olacaq və burada şərt qoyulacaq ki, şəxs ilkin mərhələdə bu testlərdən yığdığı balın 70 faizini toplamış olsun: "Bununla biz bir daha əmin olacağıq ki, ilkin mərhələdə testləri onlar özləri edib, yoxsa yox. Bu şəxslər bu testləri bizim yanımızda edəcəklər".

Sonrakı mərhələdə sosial intellekt testinin daha mürəkkəb variantı olacaq. İnsanların şəxsiyyətini müəyyən edən testlər də olacaq. Bu testlərlə şəxsin nə dərəcədə real lider olub-olmadığı, hansı istiqamətdə irəliləyə biləcəyi analiz ediləcək.

Növbəti mərhələlərdə də testlərin bir hissəsi avtomatik qiymətləndirilsə də, bəzi testlər olacaq ki, bu zaman əllə nəsə çəkməyə, yazmağa zərurət olacaq və bu cür testlər də DİM və "Yüksəliş"in mütəxəssisləri tərəfindən yoxlanılacaq. Yarımfinal və final mərhələsində ən azı 30 testin olması gözlənilir. P.Kazımov bildirir ki, bu zaman masaların ətrafında oyunlar keçiriləcək və təxminən hər masanın ətrafında 10-12 nəfərlik qrup olacaq: "Bu zaman qruplar arasında müəyyən müzakirələr təşkil olunacaq və onlaırn başlarının üstündə ekspertlər olacaq. Hər oyunun da öz meyarları olacaq. bir oyunda şəxsin aktivliyi, digərində necə qərar verməsi, başqalrının dinləyə bilmə və digər bacarıqları da yoxlanılacaq. Bu meyarlara görə ballar yığılacaq, qiymətləndirmə aparılacaq.

"Yüksəliş" müsabiqəsinin əməkdaşı Nərgiz Rzazadə isə testlərin tərtibatından danışıb: "Yüksəliş" müsabiqəsinin ilk mərhələsinin sualları əsasən Dövlət İmtahan Mərkəzinin test bankından götürülüb. Lakin dünya görüşünü formalaşdıran testlər isə yenicə tərtib olunub. Əyani mərhələnin testlərinin hazırlanmasında isə 3 nəfər iştirak edib. Testlər hazırlandıqdan sonra bir neçə mərhələdə sınaqdan keçirilib. DİM, "Yüksəliş"in işçiləri və yüksək rütbəli dövlət orqanlarında işləyələr bu testlərdən keçirilib".

"Yüksəliş"in İctimaiyyətlə Əlaqələr şöbəsinin rəhbəri Aliyə Əliyeva isə müsabiqəyə daha çox hansı yaş təbəqəsi arasında olan maraqdan danışır: "Bu müsabiqəyə qatılanlar arasında yaşı 30-40 olanlar daha çox üstünlük təşkil edir. Lakin onların arasında çox gənc və nisbətən yaşlı hesab edilənlər də var. Müsabiqəyə qatılanlar arasında yaşı 21-23 olan iştirakçılar da olub. Bu şəxslər arasında gənc olmalarına baxmayaraq kifayət qədər dolğun təcrübəyə malik olanlar da olub".

"Bildiyiniz kimi "Yüksəliş" müsabiqəsi gənclərlə yanaşı nisbətən yaşlı hesab edilən təbəqəni də özünə cəlb edə bildi. Onların arasında 51 yaşında olanlar da var. Hansı ki, bu şəxslər yaşca daha gənc olanları geridə qoyaraq növbəti mərhələyə keçiblər. Onlar hədəf olaraq deyirlər ki, biz dövlətin yaratdığı bu fürsətdən istifadə edərək özlərini yoxlamaq istəyirlər. İştirakçılar arasında elələri var ki, deyir ki, maddi imkanım yoxdur, bu müsabiqədə qalib olaraq təhsilimi də yekunlaşdırmaq istəyirəm", - deyə A.Əliyeva əlavə edib.

Bundan başqa, pandemiya ərəfəsində zamanın daha gözəl dəyərləndirilməsi üçün də "Yüksəliş" tərəfindən iştirakçılar üçün müxtəlif vebinarlar təşkil olunur.

Qeyd edək ki, "Yüksəliş"dən 20-yə yaxın mütəxəssis bu müsabiqənin keçirilməsində, təşkilində yaxından iştirak edir. Ümumilikdə isə, DİM-in mütəxəssisləri ilə birgə müsabiqənin mextəlif mərhələlərinin hazırlanma prosesində iştirak edənlərin sayı 40-a yaxındır. Müsabiqə üçün sistemin, mərhələlərin, testlərin hazırlanması üçün ümumlikdə 100-ə yaxın kadr birgə əmək sərf edib. Artıq müsabiqənin ikinci mərhələsidir. Əyani mərhələ bitdikdən sonra isə yarımfinal və final olacaq.

Qeyd edək ki, bu müsabiqəyə müraciət edənlər arasında xaricdə yaşayan azərbaycanlılar da var.

398
Tələbələr, arxiv şəkli

Tələbələrin təhsil haqqı xərclərinin ödənilməsi asanlaşdı

4
(Yenilənib 18:14 29.05.2020)
Ali təhsil müəssisələrində tədris prosesində tələbələrin üzləşdikləri çətinliklərin aradan qaldırılması ilə bağlı Azərbaycan Respublikası Prezidentinin tapşırığı ilə hökumət tərəfindən bir sıra dəstəkverici tədbirlər görülür.

BAKI, 29 may — Sputnik. Yeni növ koronavirus (COVİD-19) pandemiyası ilə əlaqədar ölkəmizdə tətbiq edilmiş karantin rejimi səbəbindən ali təhsil müəssisələrində tədris prosesində tələbələrin üzləşdikləri çətinliklərin aradan qaldırılması ilə bağlı Azərbaycan Respublikası Prezidentinin tapşırığı ilə hökumət tərəfindən bir sıra dəstəkverici tədbirlər görülür.

Bu tədbirlərdən biri də sosial baxımdan həssas əhali qrupuna aid edilən ailələrin üzvü olan tələbələrin təhsil haqqı xərclərinin ödənilməsini ehtiva edir ki, bununla bağlı Nazirlər Kabinetinin müvafiq qərarına uyğun olaraq, Təhsil Nazirliyi tərəfindən http://e-telebe.edu.az portalı yaradılıb.

Sputnik Azərbaycan-ın məlumatına görə, sözügedən qərarda qeyd edilən əhali qruplarına aid ailələrin üzvləri olan tələbələr adıçəkilən platformada qeydiyyatdan keçməklə təhsil haqqı xərclərinin dövlət tərəfindən qarşılanması üçün müraciət edə bilərlər. Eyni zamanda, müxtəlif ali təhsil müəssisələrinin tələbələrindən Azərbaycan Tələbə Gənclər Təşkilatları İttifaqına daxil olan çoxsaylı sorğu və müraciətləri nəzərə alaraq, ATGTİ tərəfindən müvafiq videotəlimat hazırlanıb. Videotəlimatın hazırlanmasında məqsəd dövlət tərəfindən yaradılmış bu imkandan hüququ çatan hər bir tələbənin faydalanmasına töhfə verməkdir.

4
Əlaqədar
DİM: Bəzi ixtisaslara qabiliyyət imtahanları keçirilməyəcək
Təhsil nazirindən təhsil haqqı ilə bağlı açıqlama
Güzəştdən yararlanmağın yolları - ekspert tələbələrə yol göstərir
Ali məktəbə hazırlaşanları və bitirənləri hansı dəyişikliklər gözləyir – ekspert şərhi
İmtahan, arxiv şəkli

Buraxılış imtahanlarında tapşırıqların strukturu balları hesablama qaydası açıqlandı

17
Yeni şkalaya uyğun qiymətindən narazı olan şagirdlər üçün sentyabr ayında imtahan (buraxılış imtahanının ikinci mərhələsinin modelinə uyğun) keçirilməsi nəzərdə tutulur

BAKI, 29 may — Sputnik. Dövlət İmtahan Mərkəzi 11-ci və 9-cu sinif buraxılış imtahanlarının fənləri üzrə tapşırıqların strukturu və balların hesablanması qaydasını açıqlayıb.

Sputnik Azərbaycan DİM-in məlumatını təqdim edir:

11-ci sinif buraxılış imtahanı

Tam orta təhsil səviyyəsi üzrə ümumtəhsil müəssisələrində təhsilalanların yekun qiymətləndirilməsinin (attestasiyasının) aparılması məqsədilə keçirilən buraxılış imtahanları 2020-ci ildə də 2019-cu ildə olduğu kimi Azərbaycan (rus, gürcü) dili, riyaziyyat və xarici dil fənləri üzrə keçirilir. İmtahanda şagirdlərə təqdim olunan tapşırıqların fənlər üzrə və ümumilikdə sayında dəyişiklik yoxdur. İmtahanda şagirdlərə ötən il olduğu kimi Azərbaycan (rus, gürcü) dili fənnindən 30, riyaziyyat fənnindən 25 və xarici dil fənnindən 30 olmaqla, ümumilikdə 85 tapşırıq təqdim olunur. Lakin cari ildə keçiriləcək buraxılış imtahanlarının imtahan fənləri üzrə tapşırıqların strukturunda sadələşdirilmə aparılaraq yazılı şəkildə cavablandırılması tələb olunan açıq tipli tapşırıqların sayı azaldılmışdır. Belə ki, imtahanda təqdim olunan yazılı şəkildə cavablandırılması tələb olunan açıq tipli tapşırıqların sayı Azərbaycan (rus, gürcü) dili fənni üzrə 10-dan 4-ə, riyaziyyat və xarici dil fənləri üzrə isə 7-dən 4-ə azaldılmaqla ümumilikdə 24 dən 12-yə endirilmişdir. İmtahan fənləri üzrə tapşırıqların strukturu aşağıdakı kimidir:

Azərbaycan (rus, gürcü) dili

- Dil qaydalarına dair 10 qapalı tipli tapşırıq;

- Oxuyub-anlamaya dair 2 mətn (bədii, publisistik formalı) və hər mətnə aid 10 tapşırıq (cəmi 20 tapşırıq): qapalı tipli 8 və yazılı şəkildə cavablandırılması tələb olunan açıq tipli 2 tapşırıq.

Riyaziyyat

- Qapalı tipli 13 tapşırıq;

- Cavabların kodlaşdırılması tələb olunan açıq tipli 8 tapşırıq;

- Həllinin ətraflı şəkildə yazılması tələb olunan açıq tipli 4 tapşırıq.

Xarici dil

- Dinləyib-anlamaya dair  mətn (publisistik və ya dialoq formalı)  və mətnə aid 6 tapşırıq: qapalı tipli 5 və yazılı şəkildə cavablandırılması tələb olunan açıq tipli 1 tapşırıq;

- Qapalı tipli 16 tapşırıq;

- Oxuyub-anlamaya dair  mətn və mətnə aid 8 tapşırıq; qapalı tipli 5 və yazılı şəkildə cavablandırılması tələb olunan açıq tipli 3 tapşırıq.

Şagirdlərin imtahan fənləri üzrə balları Cədvəl 1-də  təqdim olunan qaydada hesablanır. Hər fənn üzrə toplanıla bilən maksimal bal 100-dür. Təhsil sənədinə yazılarkən hər bir fənn üzrə toplanan bal tam ədəd olmazsa, tam ədədə yuvarlaqlaşdırılır.

Ali təhsil müəssisələrinin və tam orta təhsil bazasında orta ixtisas təhsili müəssisələrinin ixtisasları üzrə müsabiqədə iştirak edənlər üçün ümumi bal hesablanarkən hər bir fənn üzrə toplanan nisbi ballar cəmlənir (Cədvəl 1). Bu zaman fənlər üzrə nisbi ballar hesablandıqdan sonra 0.1-ə qədər yuvarlaqlaşdırılır. İmtahanda toplanıla bilən maksimal ümumi bal hər fənn üzrə 100 bal olmaqla 300-dür.

Nazirlər Kabinetinin 18 may 2020-ci il tarixli qərarı ilə “Ümumi təhsil pilləsində təhsilalanların yekun qiymətləndirilməsinin (attestasiyasının) aparılması Qaydaları”nda edilmiş müvəqqəti dəyişikliyə əsasən ümumi orta təhsil səviyyəsi (9-cu sinif) üzrə buraxılış imtahanları bir mərhələdə (buraxılış imtahanının ikinci mərhələsinin modeli əsasında) keçirilir. Buraxılış imtahanında şagirdlərə tədris dili fənnindən 30, xarici dil fənnindən 30 və riyaziyyat fənnindən 30 olmaqla, ümumilikdə 90 qapalı tipli tapşırıq təqdim edilir.

Şagirdlərin imtahan fənləri üzrə balları Cədvəl 2-də təqdim olunan qaydada hesablanır. Hər fənn üzrə toplanıla bilən maksimal bal 100-dür. Təhsil sənədinə yazılarkən hər bir fənn üzrə toplanan bal tam ədəd olmazsa, tam ədədə yuvarlaqlaşdırılır.

Buraxılış imtahanları ilə bağlı dəyişikliklər qüvvəyə minməzdən əvvəl ümumi orta təhsil səviyyəsi üzrə buraxılış imtahanları iki mərhələli olduğu zaman 2020-ci il martın 1-də imtahanın birinci mərhələsində iştirak etmiş şagirdlər bir mərhələli buraxılış imtahanını vermirlər. Həmin şagirdlərin hər bir fənn üzrə əldə etdikləri nəticələri 100 ballıq şkalaya keçirilərək onların imtahan nəticələri səhifəsinə yerləşdirilmişdir. Şagirdlərin 100 ballıq şkalaya uyğun balları onların təhsil sənədinə yazılır. Yeni şkalaya uyğun qiymətindən narazı olan şagirdlər üçün sentyabr ayında imtahan (buraxılış imtahanının ikinci mərhələsinin modelinə uyğun) keçirilməsi nəzərdə tutulur. Bu kateqoriyadan olan şagirdlər ümumi orta təhsil bazasında orta ixtisas təhsili müəssisələrinə qəbul üçün ərizə verdikləri təqdirdə müsabiqədə iştirak edə bilmək üçün bir mərhələli imtahanda (buraxılış imtahanının ikinci mərhələsinin modeli əsasında) iştirak etməlidirlər.

Ümumi orta təhsil bazasında orta ixtisas təhsili müəssisələrinin ixtisasları üzrə müsabiqədə iştirak edənlər üçün ümumi bal hesablanarkən hər bir fənn üzrə toplanan nisbi ballar cəmlənir (Cədvəl 2). Bu zaman fənlər üzrə nisbi ballar hesablandıqdan sonra 0.1-ə qədər yuvarlaqlaşdırılır. İmtahanda toplanıla bilən maksimal ümumi bal hər fənn üzrə 100 bal olmaqla 300-dür.

“Azərbaycan dili” (dövlət dili kimi) imtahanı

Qeyri-Azərbaycan bölməsinin 9-cu və 11-ci sinif şagirdləri “Azərbaycan Respublikasında dövlət dili haqqında” Azərbaycan Respublikasının qanununa əsasən, uyğun olaraq ümumi orta və tam orta təhsil səviyyələri üzrə buraxılış imtahanı çərçivəsində “Azərbaycan dili” (dövlət dili kimi) fənnindən imtahan verirlər. İmtahan 2019-cu il “Azərbaycan dili” (dövlət dili kimi) imtahanı modelinə uyğun olaraq keçirilir və imtahanda şagirdlərə fənn kurikulumu əsasında hazırlanmış 30 qapalı tipli tapşırıq təqdim edilir. Tapşırıqların yerinə yetirilməsinə 45 dəqiqə vaxt ayrılır. İmtahan üzrə tapşırıqların strukturu aşağıdakı kimidir:

-Dil qaydalarına dair 10 qapalı tipli tapşırıq;

-Oxuyub-anlamaya dair 2 mətn (bədii və publisistik formalı) və hər mətnə aid 10 qapalı tipli tapşırıq (cəmi 20 tapşırıq).

17
Əlaqədar
9-cu sinif buraxılış imtahanı bir mərhələdə keçiriləcək
Tələbələr nə vaxt imtahan verəcəklər?
Qəbul imtahanlarının keçirilməsi qaydaları açıqlandı
Bəzi mövzular buraxılış imtahanlarından çıxarıldı
İmtahandan kəsilən tələbələrə yenidən şans veriləcək
Təcili yardım avtomobili, arxiv şəkli

İmişlidə yeniyetmə bədbəxt hadisənin qurbanı oldu

0
(Yenilənib 22:27 29.05.2020)
R.Şıxəliyevin meyiti İmişli Rayon Pataloji Anatomiya və Məhkəmə Tibbi Ekspetizası tərəfindən müayinə olunub

BAKI, 29 may — Sputnik. İmişli rayonunun Qızılkənd kəndində ölüm hadisəsi verib.

Sputnik Azətbaycan APA-ya istinadən bildirir ki, yaşadığı evin həyətində yelləncəkdə yellənən 2006-cı il təvəllüdlü Şıxəliyev Rövşən Rubail oğlunun boğazına ilişən kəndir onun ölümünə səbəb olub.

R.Şıxəliyevin meyiti İmişli Rayon Pataloji Anatomiya və Məhkəmə Tibbi Ekspetizası tərəfindən müayinə olunub.

Faktla bağlı İmişli Rayon Prokurorluğunda araşdırma aparılır.

0
Əlaqədar
Azərbaycanda 5 yaşlı uşaq iynə vurulandan sonra ölüb
Qubada 13 yaşlı uşağın ölüm səbəbi bilindi
Masallıda uşaq qəbiristanlıqda faciəli şəkildə öldü