Bakıda gənclər

Həyacan siqnalı: bizi uçuruma sürükləyirlər

9280
(Yenilənib 14:10 31.03.2016)
Təhsil sisteminin get-gedə məhv edilməsi ölkənin gələcəyini sual altına salır. Rəsmi statistik göstəricilər utancverici mənzərə ortaya çıxarır.

BAKI, 31 mart — Sputnik. "Təhsilimizin mövcud vəziyyətinə dair TQDK-nın açıqladığı utancverici statistika, nəinki təhsil ictimaiyyəti, bütün cəmiyyət üçün "həyacan siqnalı" hesab olunmalıdır". Bunu Sputnik-ə açıqlamasında təhsil üzrə ekspert Nadir İsrafilov deyib.

Nadir İsrafilov, təhsil üzrə ekspert
© Photo : AzToday
Nadir İsrafilov, təhsil üzrə ekspert

Ekspert qeyd edib ki, bu rəqəmlər kiməsə yeni və təəcüblü görünsə də, bununla belə, illərdən bəri təkrarlanan və getdikcə dərinləşməkdə olan təzahürün nəticəsidir: "Pessimist proqnoz olsa da, razılaşmalı və qəbul etməliyik ki, bu proses hələ daha bir müddət davam edəcək və bir qədər də dərinləşəcək".

Bunun səbəblərinə gəldikdə, ekspertin sözlərinə görə, təhsil radikallığı, sıçrayış yolunu qəbul etmir, təkamül yolu ilə, mərhələlərlə inkişafı tərcih edir: "Əbəs yerə deyil ki, hələ 1999-cu ildə qəbul edilmiş təhsil sahəsində islahat proqramında təhsilin əsas məqsədlərindən biri kimi birmənalı şəkildə qeyd edilmişdi ki, "təhsil sahəsində uzun illərdən bəri toplanmış potensialı saxlamaq və inkişaf etdirmək yolu ilə təhsildə məzmun və forma dəyişiklikləri aparılsın". Biz nə etdik? Toplanmış potensialı saxlamaq və inkişaf etdirmək əvəzinə beynəlxalq təhsil sisteminə inteqrasiya adı ilə olan-qalan potensialımızı da vurub dağıtdıq. Sovet təhsil sistemindən tam olaraq çıxa bilməməklə yanaşı, Qərb təhsilini düz-əməlli mənimsəməmiş ora inteqrasiya etdik. Yəni, təhsilimiz, əgər belə demək olarsa, bir növ Şərqlə Qərb arasında qalıb".

N. İsrafilov bildirib ki, Azərbaycanda repetitorluğun çiçəklənməsinə və ayrı-ayrı əlavə hazırlıq kursları şəbəkəsinin inkişaf tapmasına rəvac verməklə, məktəb mühitinin deformasiyaya uğramasına şərait yaradılıb: "Qəbul prosesini ixtisaslara bölməklə bir qrup təhsil alanların bütün fənlər üzrə deyil, konkret dar ixtisaslar üzrə hazırlaşmasına, ali təhsil almaq məqsədi olmayanların isə ümumiyyətlə oxumağa marağının itməsinə zəmin yaratdıq. Gündəlik qiymətləndirmənin ləğv edilərək diaqnostik, formativ, summativ qiymətləndirməyə keçilməsı, rüblük qiymətləndirmənin yarımillik qiymətləndirmə ilə əvəz edilməsi, aralıq imtahanlarının aradan götürülməsi, ucdantutma hamıya attestat verilməsi və bu kimi digər dərindən düşünülməmış dəyişikliklər şagirdlərin Əsanamə üzrə nəzərdə tutulmuş hüquq və vəzifə məsuliyyətini nəzərəçarpacaq dərəcədə azaltmış oldu".

"Qiymətləndirmə mexanizmlərindəki boşluqlar, orta məktəblərdəki klassik "5" ballıq şkala ilə qəbul zamanı tətbiq olunan 700 ballıq qiymətləndirmə arasındakı ciddi uyğunsuzluqlar, müəllim hazırlığında peşəkarlığın məhdudluğu, dərsliklərin lazımi bilik təminatını ödəməməsi, TQDK və Təhsil Nazirliyinin yaranan problemi fərqli prizmalardan qiymətləndirməsı və digər səbəblər yaranmış vəziyyətdə öz rolunu oynayıb. Hesab edirəm ki, bu proses hələ neçə illər davam edəcək", —deyə ekspert bildirib.

Qeyd edək ki, Azərbaycanda abituriyentlərin orta attestat qiymətləri hesablanaraq, onların qəbul imtahanlarında topladıqları ballarla müqayisəsi aparılıb. Tələbə Qəbulu üzrə Dövlət Komissiyasının (TQDK) mətbuat xidmətindən APA-ya verilən xəbərə görə, attestatda bütün qiymətləri "5" olan abituriyentlərlə bütün qiymətləri "3" olan abituriyentlərin imtahan balları müqayisə edilib.

Açıqlamaya əsasən, tam orta məktəbi bütün fənlərdən "3" qiymətlə başa vuran məzunların 97.02%-nin qəbul imtahanlarındakı nəticələri də çox zəif — 0-200 bal intervalında olub. "5" qiymətlə bitirən məzunların isə yalnız 48.46%-i attestat qiymətlərini doğrulda bilib. Bu da məktəblərdə verilən aşağı qiymətlərin obyektiv olduğunu, yüksək qiymətlərin isə nisbətən şişirdildiyini göstərir.

TQDK-dan verilən xəbərə görə, 9-cu və 11-ci siniflərin şagirdləri arasında nəinki tədris proqramını minimum mənimsəməyənlər, hətta oxumağı və yazmağı bacarmayanlar da aşkar olunub. Belələri 11-ci sinif şagirdləri arasında 24 nəfər, 9-cu sinif şagirdləri arasında isə 76 nəfərdir. Bu statistika imtahan rəhbərlərinin protokolları əsasında ortaya çıxıb.

Bu cür halların imtahan rəhbərlərinin əksəriyyətinin protokollarında qeyd olunmaması nəzərə alınsa, yuxarıda göstərilən faktların, əslində, daha çox olduğunu və vəziyyətin daha acınacaqlı olduğunu ehtimal etmək olar.

9280
Teqlər:
gələcək, qiymət, abituriyent, Təhsil Nazirliyi, TQDK, təhsil, məktəb
Əlaqədar
Prezident Təhsil üzrə Komissiyanı niyə ləğv etdi?
Rusiyadan mühüm təklif: 15 min xarici vətəndaş pulsuz ali təhsil almağa dəvət edilir
Yeməyi təhsildən üstün tutanlar...
Təhsil nazirliyi şagirdin döyülməsi faktını araşdırır
Təhsil haqları qalxa bilərmi?
İcra başçılarının “təhsil” kisəsi bağlanır
Dərsliklər, arxiv şəkli

Dərsliklər dəyişiləcək: üzü də, məzmunu da

242
(Yenilənib 15:35 23.11.2020)
"11-ci sinif Azərbaycan Tarixi dərsliyinin üz qabığında 44 gündə qəhrəmanlıq göstərən igidlərimiz haqda məlumat yer alacaq. Sosial şəbəkələrdə geniş müzakirəyə səbəb olan məşhur topçunun duruşunu özündə əks etdirən bir foto təklif olunur" - Təhsil eksperti.

Nigar İsgəndərova, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 23 noyabr — Sputnik. Sentyabrın 27-də başlayan və 44 gün davam edən II Qarabağ savaşı Azərbaycan tarixinə qızıl hərflərlə yazıldı. Bu qələbə, demək olar ki, bir sıra sahələrdə köklü dəyişikliklərin olacağından xəbər verdi. Eyni zamanda da dərsliklərlə bağlı bir sıra dəyişikliklərin olacağı gündəmə gəldi.

Maraqlıdır, qazandığımız möhtəşəm zəfər tariximizlə əlaqədar olaraq dərsliklərdə nə kimi dəyişikliklər olacaq?

Azərbaycan Gənc Alim, Aspirant və Magistrlər Cəmiyyətinin sədri İlqar Orucov Sputnik Azərbaycan-a açıqlamasında bu haqda danışıb: "Zəfər tariximizlə əlaqədar olaraq dərsliklərdə dəyişikliklərin edilməsi vacibdir. Artıq bununla bağlı olaraq tərəfimizdən nazirliyə müvafiq tövsiyələr verilib. Ötən həftə nazirlikdə baş tutan görüşümüzdə də bu haqda danışdıq".

"10 Noyabr Azərbaycan hərb tarixində ən böyük zəfərlərdən biridir. Bu səbəbdən yeni dərsliklərin yazılmasına ehtiyac var. Bu dərsliklərdə qəhrəmanlarımızın həyatı, onların keçdikləri keşməkeşli həyat yolundan bəhs edilməldir. Təkliflərimiz nəzərə alınıb, bu təkliflərlə bağlı müvafiq dərsliklər hazırlanacaq", - deyə İ.Orucov əlavə edib.

Dərsliyin hazırlanmasının elə də asan prosedur olmadığını deyən ekspert bu işin müəyyən qədər zaman alacağını bildirir: "Ümid edirəm ki, növbəti tədris ilinin dərsliklərində bu məsələlər yer alacaq. Lakin dərsliklərin dəyişdirilməsi məsələsi növbəti tədris ilinədək çatdırılmazsa, bununla əlaqədar olaraq əlavə vəsaitlər hazırlanması gündəmdədir. Bununla bağlı müvafiq addımlar atılacaq".

"Artıq nazirlik faktların toplanması, onların təqdim olunması istiqamətində işlər görür. Toplanan bütün materiallar da faktlara əsaslanacaq", - deyə o əlavə edib.

Təhsil eksperti Kamran Əsədov bildirir ki, orta ümumtəhsil məktəbləri üçün ayrılan dərsliklərdə əsas məqsədlərdən biri də şəxsiyyət yetişdirməkdir: "Azərbaycan müstəqilliyinin ilk illərindən Ermənistanla müharibə şəraitində idi. 90-cı illərdə baş verən hadisələr tarix dərsliklərində də əksini tapmışdı. I Qarabağ müharibəsi ilə bağlı faktları oxuduqda müəyyən qədər bədbin olurdular. Lakin 44 günlük müharibə ilə Azərbaycan özünün zəfər tarixini yazdı, beləcə Azərbaycanın ərazi bütövlüyü bərpa olundu. Təbii ki, bu müharibədə igidlərimizin göstərdikləri qəhrəmanlıq, zəfər gənc nəslin yetişməsində, bir şəxsiyyət kimi formalaşmasında müstəsna rola malik olacaq və bir mənbə kimi istifadə olunacaq".

"Qeyd edim ki, 2021-ci ildə istifadəsi nəzərdə tutulan orta ümumtəhsil məktəblərinin, demək olar ki, hamısında dəyişiklik olacaq. Bu dəyişikliklər bir neçə formatda olacaq. Birincisi, dərsliklərin üz qabığında, yəni dizaynında dəyişikliklər olacaq. Tarix dərsliklərinin, xüsusən də 11-ci sinif Azərbaycan Tarixi dərsliyinin üz qabığında 44 gündə qəhrəmanlıq göstərən igidlərimiz haqda məlumat yer alacaq. Sosial şəbəkələrdə geniş müzakirəyə səbəb olan məşhur topçunun (Vüsal Şahkərimov - red.) duruşunu özündə əks etdirən bir foto təklif olunur", - deyə o əlavə edib. 

Digər dəyişiklik isə məzmunla bağlı olacaq. İndiyədək biz dərsliklərdə bu torpaqların işğal tarixi haqda məlumatlara yer verirdiksə, artıq bu məzmun tamamilə dəyişəcək, yeni tarix yazılacaq: "Dərsliklərdə, gündəliklərin əvvəlində işğal edilmiş ərazilər haqda məlumat verilirdisə, artıq onlar hamısı silinəcək və azad edilmiş ərazilərin tarixləri yazılacaq, şanlı tariximiz haqda məlumat veriləcək. Bununla yanaşı, azad edilmiş torpaqlarla bağlı atılacaq addımlar, eyni zamanda da hüquqi baxımdan atılacaq addımlar haqda da məlumat veriləcək. Bundan sonra dərsliklərimizin bədbin deyil, mübariz ruhda yazılması gündəmdə olacaq".

"Bununla yanaşı, ibtidai sinif dərsliklərinin məzmununda da dəyişikliklər ediləcək. Bir sıra yeni hekayələr əlavə olunacaq. Bu hekayələr Azərbaycanın zəfər tarixini özündə əks etdirəcək formatda olacaq. Yəni biz hansısa xarici ədəbiyyatdan götürülən qəhrəmanlıq mövzusunda yazılan hekayələrə deyil, Azərbaycanın özünün 44 günlük şanlı tarixində göstərdiyi qəhrəmanlığı işıqlandıracağıq. Burada II Qarabağ savaşında baş tutan qələbələrdən bəhs ediləcək. Bu baxımdan birmənalı olaraq ibtidai siniflərdə şeirlərin, hekayələrin də məzmunu dəyişəcək", - deyə o əlavə edib. 

242
Teqlər:
tarix, dəyişiklik, dərslik, orta məktəb, Azərbaycan
Sənayə və İnnovasiyalar üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzi

Azərbaycanda Koreya standartları əsasında peşə təhsili: Əlli yaşda da ora daxil olurlar

81
(Yenilənib 09:37 23.11.2020)
Sənaye və İnnovasiyalar üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzinin direktoru Rəşad Xanlarov: “Məzunlarımız artıq müəyyən şirkətlərdə təcrübə proqramlarında iştirak edirlər, həmçinin  işlə təmin olunurlar”.

Zülfiyyə Quluyeva, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 23 noyabr - Sputnik. Azərbaycanda son illər peşə təhsili ilə bağlı müsbətə doğru dəyişiklik müşahidə olunur. Ölkəmizdə peşə təhsilinin yenidən dirçəldilməsi, inkişafı gənclər arasında peşə təhsilinə marağı artırır. Artıq tədricən peşə məktəbləri gənclər arasında əmək bazarında tələbat olan peşələr üzrə ixtisaslı və bacarıqlı kadrların hazırlandığı ünvana çevrilir. Bu günki müsahibimiz də elə peşə təhsili üzrə Azərbaycanın ən müasir, Koreya təhsil standartları əsasında fəaliyyət göstərən Sənaye və İnnovasiyalar üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzinin direktoru Rəşad Xanlarovdur.

© Sputnik / Irade JELIL
Sənaye və İnnovasiyalar üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzinin direktoru Rəşad Xanlarov

-Rəşad müəllim, sizin rəhbərlik etdiyiniz müəssisə peşə məktəbləri arasında ən müasir, maddi-texniki bazasına görə ən mütərəqqi peşə təhsil mərkəzi hesab olunur. Gəlin öncə oxucularımızı Koreya təhsil standartları əsasında fəaliyyət göstərən Sənaye və İnnovasiyalar üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzi barədə məlumatlandıraq...

- Sənaye və İnnovasiyalar üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzi 2019-cu ildə yaranıb. Mərkəzimiz iki hökumətlərarası saziş əsasında, Azərbaycanla Cənubi Koreya arasında formalaşıb. Bu Mərkəzimin qurulmasının məqsədi Koreya peşə təhsili modelini Azərbaycanda tətbiq etməkdir. Burada  8 texniki isttiqamət üzrə- mexanika, avtomobil, sənayedə quraşdırılma, elektronika, inşaat, elektrotexnika, avtomatika və informasiya kommunikasiya texnologiyaları üzrə kadrlar hazırlanır. Sadaladığım 8 texniki istiqamətlər üzrə tədris vəsaitləri və proqramları hazırlanıb. 24 nəfərlik mühəndis-pedoqoji heyət 3 ay müddətində Koreya Respublikasında təlimdə iştirak etdilər və bu modelin qurulmasına nail oldular. Modelin özəlliyi daha çox praktiki dərslərin tətbiq olunmasındadır. Tədris prosesinin effektivliyinin artırılması üçün mərkəz 4300-dən çox texniki avadanlıqla təchiz olunub. 75-dən çox laboratoriya mövcuddur. Bu laboratoriya vasitəsilə praktiki dərslər təşkil olunur. Məzmun üzrə 60-70 faiz dərsləri praktiki dərslər təşkil edir. 30-40 faizi isə nəzəri-texniki dərslərdir. Onu da qeyd edim ki, müasir təhsil kompleksimiz əsas tədris binası, 2 emalatxana, 2 yataqxana, idman meydançası və digər zəruri infrastrukturu özündə cəmləyib. Yataqxanaların hər birində 90 tələbənin yaşaması üçün zəruri olan şərait yaradılıb.

© Sputnik / Irade JELIL
Sənayə və İnnovasiyalar üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzi

- Bəs Peşə Təhsil Mərkəzinə tələbə qəbulu necə aparılır? Bu il bu Mərkəzə nə qədər tələbə qəbul olunub?

-2019-2020-ci tədris ilində Mərkəzə qəbul elan olunub. 8 texniki istiqamət üzrə 12 qrup təhsilini bu il, 2020-ci ilin yay ayında başa vurub. 2020-ci ilin yay ayında təhsillərini başa vuran məzunlarımız əmək bazarında öz yerlərini tapmaqdadır. Bununla yanaşı 2020-2021-ci tədris ili üzrə qəbul elan olunmuşdu. Burada artıq 17 qrup qəbul olunub. Bunlardan iki qrupu subbakalavr dərəcəsi almaqdadırlar. İstərdim bu iki istiqamət üzrə fərqi izah edim. Müəssisəmizdə Koreya peşə təhsili modeli üzrə həm texniki peşə, həmçinin də yüksək texniki peşə dərəcəsi almaq imkanı yaradılıb. Texniki peşə bir il, yüksək texniki peşə üç tədris ili müddətidir. Hər ikisi üzrə 11-ci sinfi başa vurmuş şəxslərə təhsil almaq imkanı yaradılıb. 2020-2021-ci tədris ili üzrə 320 nəfər Koreya peşə təhsili modeli əsasında təhsil almaq imkanı əldə edib. Ümumiyyətlə peşə təhsili müəssisəmizin il ərzində 1000 nəfər tələbəyə təhsil vermək imkanı mövcuddur.

-Peşə məktəbinə qəbul proseduru necədir?

- Mərkəzimizdə Koreya peşə təhsili modeli əsasında təhsil almaq imkanı əldə etmək istəyən şəxslər müsahibə şəklində qəbul olunurlar. Onlar ilk olaraq qeydiyyatdan keçirlər, tədris müddətdə aldıqları qiymətlər üzrə qiymətləndirmə aparılır. Daha sonra müsahibələr təşkil olunur. Bu müsahibələrdə həm müəssisəmizin mühəndis-pedoqoji heyəti, həmçinin də şirkətlərin nümayəndləri iştirak edirlər. Qəbulun nəticəsi olaraq artıq yüksək nəticə göstərən şəxslər təhsil almağa dəvət olunur.

© Sputnik / Irade JELIL
Sənayə və İnnovasiyalar üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzi

-Qiymətləndirmə hansı meyarla aparılır?

-Müsahibə keçirərkən seçilən texniki istiqamət vacibdir. Biz ona uyğun olaraq orta təhsildə qiyməti əsas tuturuq. Müsahibələr zamanı isə seçdikləri istiqamət üzrə peşə təhsili üçün müraciət edənlərin biliklərini qiymətləndirməyə çalışırıq. Müsahibədə verilən sualların cavabları əsasında bu qiymətləndirmə aparılır. Ən yüksək nəticə əldə edən şəxslərə təhsil almaq imkanı verilir.

-Peşə məktəbinə qəbulla bağlı yaş məhdudiyyəti var?

-Müəssisəmizdə təhsil almaq üçün yaş məhdudiyyəti yoxdur. Buna misal gətirə bilərəm ki, ötən il müəssisəmizə 11-ci sinif məzunları ilə yanaşı 40-45, hətta 50 yaşında olan şəxslər də daxil olub. Bizə müraciət edən şəxslərə baxış keçirdikdə məlum olur ki, qruplarda bakalavr və magist dərəcələrində təhsil alanlar belə var. Amma onlar peşə təhsilinə müraciət ediblər.

-Peşə təhsili artıq populyarlaşmağa başlayır. Siz Azərbaycanda peşə məktəblərinə marağı necə qiymətləndirirsiniz?

-Bəli, peşə təhsilinə ildən-ilə maraq artır. Ötən illə bu ilki rəqəmlərin müqayisəsində biz görürük ki, peşə təhsilinə müraciət edənlər iki dəfə çoxdur. İldən-ilə bu rəqəmdə artım müşahidə olunur.

  • Sənaye və İnnovasiyalar üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsili mərkəzi
    Sənaye və İnnovasiyalar üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsili mərkəzi
    © Sputnik / Zulfiyya Guluyeva
  • Sənaye və İnnovasiyalar üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsili mərkəzi
    Sənaye və İnnovasiyalar üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsili mərkəzi
    © Sputnik / Zulfiyya Guluyeva
  • Sənaye və İnnovasiyalar üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsili mərkəzi
    Sənaye və İnnovasiyalar üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsili mərkəzi
    © Sputnik / Zulfiyya Guluyeva
  • Sənaye və İnnovasiyalar üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsili mərkəzi
    Sənaye və İnnovasiyalar üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsili mərkəzi
    © Sputnik / Zulfiyya Guluyeva
  • Sənaye və İnnovasiyalar üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsili mərkəzi
    Sənaye və İnnovasiyalar üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsili mərkəzi
    © Sputnik / Zulfiyya Guluyeva
1 / 5
© Sputnik / Zulfiyya Guluyeva
Sənaye və İnnovasiyalar üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsili mərkəzi

-Sizin Mərkəzdə qəbul ödənişlidir, yoxsa ödənişsiz?

-Hər il bu məsələ fərqli olur. Əsasən hər il ödənişsiz əsaslarla təhsil almaq imkanı təklif olunur. Burada həm ödənişli, həmçinin də ödənişsiz təhsil almaq mümkündür. İlk olaraq ödənişsiz təhsil almaq imkanı əldə edirlər. Qruplar komplekləşdikdən sonra isə ödənişli əsaslarla təhsil almaq imkanı yaradılır. Peşə təhsili haqqında qanunda da qeyd olunduğu kimi hər bir şəxsin bir dəfə pulsuz peşə təhsili almaq imkanı var. Əgər kimsə dövlət hesabına pulsuz peşə təhsili alıbsa, ikinci dəfə bizə müraciət etdikdə ödənişli əsaslarla təhsil alırlar. İllik təhsil haqqı 850 manatdır.

-Özəl şirkətlərlə partnyorluq edirsinizmi? Onlar sizin müəssisədə hazırlanan kadrlara maraq göstərirlərmi?

-Mərkəzimizin fəaliyyətinin ən əsas istiqamətlərindən biri dövlət-özəl tərəfdaşlıq modelinin qurulmasıdır. Bu istiqamətdə bir neçə yerli beynəlxalq şirkətlərlə əməkdaşlıq qurulub. Bu günə qədər 40-dan çox əməkdaşlıq memorandumu imzalanıb. Bu əməkdaşlıqların məqsədi tədris prosesinə şirkətlərin yaxından iştirakını təmin etməkdir. Müsahibə prosesində, daha sonra tədris zamanı master-klassların təşkilində ümumiyyətlə tədris proqramlarına dair şirkətlərin rəy bildirməsində, təcrübə proqramlarının təşkil olunmasında və buraxılış zamanı məzunların işlə təmin olunmasında şirkətlər yaxından iştirak edir.

Sənaye və İnnovasiyalar üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsili mərkəzi
© Sputnik / Zulfiyya Guluyeva
Sənayə və İnnovasiyalar üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzi

-Maraqlıdır, bu peşə təhsili müəssisəsində qadınlar da təhsil alırmı?

-Müəssisəmizdə təhsil alanların 11 faizi qadınlardır. Biz gender bərabərliyinə dəstək veririk.

-Burada yataqxana da var. Yataqxanalarda tələbələr üçün qalma şərtləri necədir?

-Bəli, yataqxana da mövcuddur. Yataxanalardan təhsil alanlar istifadə edə bilirlər. Bölgələrdən də müraciət edənlər var. Onlara bu imkan yaradılır.

-Bəs müəllim seçimini necə aparırsınız?

-Mühəndis-pedoqoji heyət seçilərkən yerli kadrlara üstünlük verilib. Həmin kadrların seçimi zamanı daha çox praktiki bilikləri və sənaye təcrübəsi ən əsas amil olaraq qiymətləndirilib. Onların nail olduqları bilik və bacarıqları daha da təkmilləşdirmək, Koreya modeli əsasında tədrisetmə imkanının yaranması üçün 3 ay Koreya respublikasında təlim keçiblər. Orada müəssisəmiz üçün Koreya modeli əsas kurikulumun yazılması prosesi baş tutub, dərsliklər formalaşıb. Laboratoriyalarımız Koreya respublikasından gətirilən avadanlıqlarda təhciz edilib.

© Sputnik / Irade JELIL
Sənayə və İnnovasiyalar üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzində emalatxana

-Özəl sektorla əməkdaşlıq məzunların əmək bazarına çıxışına nə dərəcədə dəstək olur?

-Qeyd etdiyim kimi, dövlət-özəl tərəfdaşlıq modeli əsasında müəssisəmiz bir sıra yerli və beynəlxalq şirkətlərlə əməkdaşlıq qurub. Bu şirkətlərlə 8 istiqamət üzrə partnyorluq əlaqələri qurulub. Məzunların həm tədris prosesi zamanı təcrübə proqramlarından istifadə və işlə təmin olunması mümkündür. Məzunlarımız artıq müəyyən şirkətlərdə təcrübə proqramlarında iştirak edirlər, həmçinin işlə təmin olunurlar. Müəssisələr də gənc ixtisaslı kadrları avadanlıqlardan istifadəyə dair bilik və bacarıqlara yiyələndiklərindən, işə daha tez inteqrasiya olunduqlarından, işə götürməyə maraqlıdırlar.

-Peşə təhsilində təcrübə, praktiki bilik vacibdir. Pandemiya dövründə məsafədən təhsildə nə kimi çətinliklər yaranıb?

-Cari ilin mart ayından başlayaraq təhsili distant təşkil edirik. Bütün təhsil alan qruplar onlayn davam etdirdilər. 2020-2021-ci tədris ilini əvvəlcə onlayn, daha sonra hibrid, daha sonra təkrar onlayn təhsilə keçdik. Biz çalışırıq ki, daha çox onlayn stimulyatorlardan istifadə edək. Tədris zamanı maksimal dərəcədə virtual resurslardan istifadə edilir. Müəssisəmizin artıq nail olduğu təcrübəni digər peşə məktəbləri ilə də bölüşürük.

P.s. Yazı "Qadın Lideriliyi Uğrunda" İctimai Birliyinin Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Şurasının dəstəyi ilə həyata keçirdiyi "Yuxarı sinif şagirdləri və ali təhsil almaq imkanı olmayan gənclər arasında peşə təhsilinin təbliği" layihəsi çərçivəsində hazırlanıb.

81
Qadın qızıl məmulata baxır, arxiv şəkli

Lombardlardakı girovu bağlayanlar peyda olublar - Onların vətəndaşa xeyri nədir?

0
"Bank olmayan kredit təşkilatlarının faizləri banklarla müqayisədə çox bahadır. Amma lombardlarla müqayisədə ucuzdur. Bu, borcun alınaraq daha baha qiymətə satılmasıdır".

Zülfiyyə Quluyeva, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 23 noyabr — Sputnik. "Lombardda qızılınız var? Zəng edin, çıxartmağa kömək edək!"

Son vaxtlar bu cür elanlara avtobus dayanacaqlarında tez-tez rast gəlinir. Hətta vətəndaşlar arasında bu elanlara maraq göstərənlər də az deyil. Xüsusilə lombardda qızılı olan şəxslər bu tip elanlar vasitəsilə lombarda qoyduğu girovu çıxartmağın onlar üçün nə dərəcədə təhlükəli olub-olmadığı ilə maraqlanırlar. Sputnik Azərbaycan əhalinin geniş marağına səbəb olan bu tip elanların izinə düşüb.

Apardığımız kiçik araşdırma zamanı bəlli oldu ki, bu cür elanlarla vətəndaşlara lombarddakı qızılını çıxartmağa kömək təklif edənlər bank olmayan kredit təşkilatlarıdır. Elanda göstərilən nömrələrdən biri ilə əlaqə saxlayaraq bu köməyin hansı formada, hansı şərtlər qarşılığında edildiyini öyrənməyə çalışdıq.

Özünü "Brand kredit" təşkilatının nümayəndəsi kimi təqdim edən Taleh Kərimov Sputnik Azərbaycan-a açıqlamasında bildirdi ki, onların məqsədi müştəri cəlb etməkdir:

"Bəzi vətəndaşlar lombarda qoyduğu qızılını faiz yüksək olduğu üçün çıxarda bilmir. Nəticədə lombard girov saxladığı qızılı satır. Biz isə vətəndaşlara lombardlara qoyduqları qızılı çıxartmağa kömək edirik. Vətəndaşın lombarda olan borcunu ödəyirik, onunla yenidən müqavilə bağlayırıq. Tutaq ki, vətəndaşın lombarda 1300 manat borcu var. Biz onun lombarda olan bu borcunu ödəyirik. Ona həmin məbləğdə yeni kredit ayırırıq. Vətəndaş o məbləği bizə faiz hesablanmaqla 6, 12, yaxud da 18 ay ərizində ödəyir.

Əgər kredit müqaviləsi 12 aylıq bağlanarsa, aylıq ödəniş 138 manat 50 qəpik təşkil edir. Borc 12 aydan tez ödənilirsə, növbəti ayların faizi silinir. Beləcə, vətəndaş 12 aya 362 manat pul itirir. Lombardlarda isə bu, daha yüksəkdir. Bunun üçün vətəndaş bizim ofisə şəxsiyyət vəsiqəsi və girov aktı ilə yaxınlaşır. Biz onun lombarddakı borcunu bağlayırıq, qızılı yenidən qiymətləndirilir və müqavilə bağlanılır. Borc azaldıqca müştəri qızıldan hissə-hissə götürür. Bizim faizimiz lombardlarla müqayisədə aşağıdır. Həm vətəndaş qazanır, həm də biz".

© Sputnik / Zulfiyya Guluyeva
Binanın divarında "Lombardda qızılınız var? Zəng edin, çıxartmağa kömək edək!" yazısı

İqtisadçı Samir Əliyev Sputnik Azərbaycan-a açıqlamasında bildirib ki, lombardlar vətəndaşları çox çarəsiz duruma salır: "Vətəndaşlara əlimyandıda qalanda pul götürmək üçün ən asan variant lombarda müraciət etməkdir. Çünki lombard vətəndaşdan ancaq girov tələb edir. Bu girovun qarşılığında götürdüyü pulu necə ödəyəcəyi lombardı maraqlandırmır. Çünki lombardlar girovu çox aşağı qiymətlə qiymətləndirirlər. Hətta müştəri pulu ödəmədikdə onlar çox rahatlıqla girovu özlərinə götürürlər. Buna görə də vətəndaşlar lombardlardan yaxalarını qurtarmaq istəyirlər. Bazarda belə bir tələbat olduğunu görən bank olmayan kredit təşkilatları isə lombardda girovu olan vətəndaşı özünə müştəri kimi cəlb edir. Əslində bununla problemi öz üzərinə götürmüş olur. Çünki lombarddan pul götürüb ödəyə bilməyən şəxslər problemli müştəri hesab olunurlar. Amma ortada girov olduğundan, bank olmayan kredit təşkilatları bu məsuliyyətin altına girirlər. Burada onların əsas məqsədi müştəri cəlb etmək, pul qazanmaqdır. Düzdür, bank olmayan kredit təşkilatlarının faizləri banklarla müqayisədə çox bahadır. Amma lombardlarla müqayisədə ucuzdur. Bu, borcun alınaraq daha baha qiymətə satılmasıdır".

S.Əliyevin sözlərinə görə, lombarddan qızılını çıxartmağa kömək edən kredit təşkilatı ilə yeni müqavilə bağlamaq vətəndaş üçün digər tərəfdən də sərfəlidir:

"Çünki lombardlara nəzarət yoxdur. Onların fəaliyyəti qanunla tənzimlənmir. Bank olmayan kredit təşkilatları isə Mərkəzi Bankın lisenziyası əsasında fəaliyyət göstərir. Onlarda lombardlar kimi qəflətən bağlanaraq girovun batması mümkün deyil".

İqtisadçı bildirir ki, lombardların faizi çox baha, aylıq 5 faiz olur. Kredit təşkilatlarının isə faizi bir qədər aşağı - aylıq 1 faiz civarında olur: "Bu gün lombardlarla müqayisədə kredit təşkilatlarının faizi aşağıdır".

Bank məsələləri üzrə hüquqşünas Əkrəm Həsənov isə Sputnik Azərbaycan-a açıqlamasında bildirib ki, bəzən vətəndaşlar lombardlardan çox etibarsız olduğu üçün imtina edirlər: "Bəzi insanlar çətin duruma düşəndə girov qoyub lombarddan pul götürürlər. Amma az müddət sonra səhv etdiyini anlayır, lombardda girovun hər an batma ehtimalının olduğunu anlayır. Çünki əksər hallarda lombardlar bir ay fəaliyyət göstərir, qızılı yığıb ofisi bağlayırlar. Buna görə də, vətəndaşlar lombardlardan girovu çıxartmaq istəyirlər. Bank olmayan kredit təşkilatları da bunları nəzərə alaraq lombard müştərilərini özünə yönəldir. Onların kredit faizləri lombardlarla müqayisədə qismən aşağıdır. Həmçinin lombard girovu müştəri borcu ödəyəndə asanlıqla satır və yaxud özününküləşdirir. Bank olmayan kredit təşkilatı isə məhkəmə qərarı olmadan həmin girovu sata bilmir. Üstəlik, lombardla müqayisədə müştərinin ödədiyi məbləğ girov satılarkən nəzərə alınır. Bütün bunlara görə bank olmayan kredit təşkilatları lombardlarla müqayisədə daha etibarlı və sərfəlidir".

Qeyd edək ki, lombardlarla bağlı qanun layihəsi artıq Milli Məclisdə iki oxunuşdan keçib. Yaxın zamanda lombardların da fəaliyyəti qanunla tənzimlənəcək.

0
Teqlər:
vətəndaş, müqavilə, faiz, bank, borc, qızıl, lombard, Azərbaycan