Mikrofon

"Radioda ola biləcək ən canlı şey" SputnikPro-nun növbəti vebinarı keçirildi

27
(Yenilənib 09:42 18.07.2020)
Onlayn-sessiyanın spikeri canlı efirdə necə müsahibəyə hazırlaşmağın, həmsöhbəti danışdırmağın və mikrofondan qorxmamağın yollarını izah edib

BAKI, 17 iyul — Sputnik. Canlı yayım səhvlər üçün bir müstəvidir. Amma eyni zamanda canlı efir radioda ola biləcək ən canlı şeydir. Səhv etmək gözəldir, bəzən bu, söhbəti bəzəməyə, ünsiyyəti rəsmiyyətdən sərbəst tona dəyişməyə qadirdir. Ancaq yadda saxlamaq lazımdır ki, jurnalistin bəzi səhvləri etməyə, sadəcə, haqqı yoxdur. Bunlardan biri müsahibəni boş söhbətə çevirməkdir.

SputnikPro maarifləndirmə layihəsi çərçivəsində iyulun 17-də keçirilən növbəti vebinar belə bir girişlə başlayıb.

"Səhv etmək hüququ olmadan. Canlı efirdə müsahibəni necə götürmək olar" mövzusunda keçirilən onlayn-sessiyanın spikeri qismində "Rossiya seqodnya" BİA-nın biznesin inkişafı direksiyasının kompleks və xüsusi layihələr idarəsinin baş redaktoru, Sputnik radiosunun "KompAs" şousunun aparıcısı Tatyana Qolovanova çıxış edib.

Tatyana Rusiyanın Xalqlar Dostluğu Universitetini "beynəlxalq jurnalist" ixtisası üzrə bitirib. 2013-cü ildən "Rossiya seqodnya" BİA-da işləyir. Sputnik radiosunun rusdilli redaksiyasında iqtisadi şərhçi kimi fəaliyyətə başlayıb, prezident və hökumətin jurnalist pulunun tərkibinə daxil olub. Daha sonra media qrupunun xüsusi və tərəfdaşlıq layihələri ilə məşğul olmağa başlayıb.

Sputnik radiosunun xüsusi reportajlarının, "Romanovların son səyahəti" və "Adalar" podkastlarının müəllifidir. Aparıcı və moderator kimi Rusiya və beynəlxalq forumlarda iştirak edib. Rusiya Jurnalistlər İttifaqının Ümumrusiya müsabiqəsinin laureatı, "Rusiyanın iqtisadi dirçəlişi" və "Rusiyada sahibkarlıq: Tarix, problemlər, uğurlar" jurnalist müsabiqələrinin qalibi olub.

Vebinar zamanı Tatyana Qolovanova canlı müsahibələrin müsbət və mənfi tərəfləri, müsahibəyə hazırlıq qaydaları, həmsöhbətə verilən sual tipləri, diskussiya aparma metodları, jurnalistlərin qaçmalı olduğu əsas səhvlər və bir çox digər məsələlər barədə danışıb, bəzi fəndləri (lifehack) bölüşüb.

Spiker həmçinin söhbətin yalnız predmet üzrə aparılması faktını birbaşa efirin üstünlüklərinə aid edib. O bildirib ki, canlı efir canlı dialoqdur, "bu həyəcandır, bunda emosiyalar var və bunlar dinləyicini cəlb edirlər". Bundan başqa, bu cür müsahibə zamanı jurnalist eksklüziv məlumat ala bilər.

Canlı efirin mənfi cəhətlərinə isə bu situasiyada texniki nasazlıqlar aid edilə bilər. Tatyana deyib ki, bu vəziyyətdə spiker həmsöhbətinə həqiqəti deyə və ona sadəcə yenidən zəng edə bilər.

"Spiker həmsöhbətlə təkrar əlaqə qurulana qədər efiri boş qoymamaq üçün əlinin altındakı mövzuya dair maraqlı informasiyaları bölüşə bilər. Bu işdə ona zəkası da kömək etməlidir", - spiker deyib.

"Mövzunun öyrənilməsi və vurğuların seçilməsi hər hansı bir yaradıcılıq fəaliyyətində əsasdır, əks halda söhbətin maraqlı alınması çətin olacaq. Mövzunu necə tapmaq olar? Sosial şəbəkələrdə: ictimai şəbəkələrdə, teleqram kanallarında, Twitterdə. Əsas odur ki, mövzuları yoxlamağı bilmək lazımdır: ən azı iki mənbə məlumatı təsdiqləsə, onda götürə bilərsiniz. Xəbərləri oxumaq və onları təhlil etmək lazımdır. Məlumatı həmçinin relizlərdən, arxivlərdən, fərmanlardan, hesabatlardan və digər mənbələrdən əldə etmək olar", - deyə Tatyana Qolovanova bildirib.

Spiker həmçinin canlı efirdə işləmək üçün bir neçə tövsiyəni bölüşüb:

- Qonağa sualların hazırlanması - yalnız vacib olanı soruşun, amma bəzən müsahibəni gözəlləşdirsə, mövzudan uzaqlaşmaq olar;

- Vəzifənin və ad-soyadın dəqiqləşdirilməsi – bəlkə də spiker artıq vəzifəsini və s. dəyişib;

- Birbaşa efirdən əvvəl isinmə hərəkətləri – qonağın efir qorxusunu aradan qaldırmaq üçün ondan bir şey haqqında danışmasını xahiş etməliyik;

- Həmsöhbətə qulaq asın, sözünü kəsməməyə çalışın (ya bunu gözəl formada edin, ya da tez-tez kəsməyin);

- Efirin sahibi olun – efir üzərində nəzarəti itirməyin və heç bir halda təşəbbüsü spikerlərə verməyin;

- Danışmaqlarına imkan verin, lakin mövzudan qaçmağa qoymayın;

- Yaxşısı budur, müsahibə 12-15 dəqiqədən çox çəkməsin. Əgər tanınmış spikerdirsə, onda 25 dəqiqə də olar, lakin əsas işi korlamamaqdır.

SputnikPro Rusiyanın ən yaxşı mediamenecerlərinin və kütləvi informasiya vasitələrində böyük təcrübəsi olan aparıcı mütəxəssislərinin Rusiyada bu miqyasda yeganə olan unikal silsilə ustad dərsləri layihəsidir.

SputnikPro layihəsi artıq dünyanın 13 ölkəsində həyata keçirilir. 2018-ci ilin mart ayından indiyədək bu layihədə 2000-dən çox jurnalist və mediamenecer, PR-mütəxəssisləri və mətbuat xidmətlərinin əməkdaşları, blogerlər və bu istiqamətlərdə təhsil alan tələbələr iştirak ediblər.

SputnikPro layihəsinin nə olduğunu və spikerlərin digər ölkələrdəki master-klasslarda nə barədə danışdığını daha ətraflı öyrənmək üçün aşağıdakı linkdən istifadə edə bilərsiniz: https://www.facebook.com/SputnikProject/.

27
Notebook, arxiv şəkli

"SputnikPro" media resursun təşviqi haqqında: "Çərçivədən kənara çıxmaqdan qorxma!"

12
(Yenilənib 19:58 25.09.2020)
Maarifləndirmə layihəsinin növbəti vebinarında jurnalistlərlə yanaşı, mətbuat katibləri, PR şöbələrin əməkdaşları və rəhbərləri iştirak ediblər

BAKI, 25 sentyabr — Sputnik. Biz hər kəsin internetdən və sosial şəbəkələrdən istifadə etdiyi bir dünyada yaşayırıq. Ona görə də bu gün hər hansı bir media resursu irəli aparmaq istəyirsinizsə, press-relizlərin xeyri olmayacaq. Onlayn təşviqata xüsusi diqqət yetirilməlidir. Bu barədə "SputnikPro" maarifləndirmə layihəsi çərçivəsində növbəti vebinarda bildirilib.

Sentyabrın 25-də "Medianı necə irəli aparmaq olar" mövzusunda baş tutmuş vebinarda "Rossiya Seqodnya" media qrupunun mətbuat xidmətinin rəhbəri Anna Starkova çıxış edib.

© Sputnik /
"Rossiya Seqodnya" media qrupunun mətbuat xidmətinin rəhbəri Anna Starkova

Digər işlərlə yanaşı, Anna agentliyin korporativ kommunikasiyalarını, həmçinin "Telegram"da "Zubovski, 4" kanalını idarə edir. 

Anna bundan əvvəl "Valday Klubu"nun direktorunun müşaviri və "Strateji Təşəbbüslər Agentliyi" şirkətində beynəlxalq layihələrin rəhbəri olub.

Vebinar zamanı Anna Starkova press-relizlər yazmağın niyə lazım olmadığı və sosial şəbəkələrdə irəliləməyin niyə vacib olduğuna dair suallara cavab verib.

"Relizlər işə yaramır. Onları sadəcə oxumaq maraqlı deyil. Bu gün heç kəs üç misradan artıq material oxumur. İndiki şəraitdə medianın irəliləməsi üçün sosial şəbəkələrdə daha fəal olmaq lazımdır. Məsələn, əvvəlcə "Telegram" kanalımızın müvəffəqiyyətinə heç kim inanmırdı. Bizim ilk abunəçilərimiz elə öz əməkdaşlarımız idi. Buna baxmayaraq, biz yazmağa davam edirdik, nailiyyətlərimiz, uğurlarımız və ətrafda baş verənlər haqqında yazırdıq. Tədricən abunəçilərin sayı artmağa başladı və bu gün bu, bizim əsas inkişaf alətimizdir", – o vurğulayıb.

Mütəxəssisin sözlərinə görə, press-relizlər yazmağı və loqotipləri yapışdırmağı dayandırmaq lazımdır: "Çərçivədən kənara çıxmaq, dinamik və maraqlı yazmaq, maraqlı aksiyalar yaratmaq lazımdır. Məsələn, koronavirus pandemiyasının başlanğıcında hər yerdə karantin tətbiq olunmağa başlayanda, biz köynəklərin üzərində "Evdə Qalın" yazısını çap etdik və onları sadəcə redaksiyamızın dostlarına göndərdik. Biz onların heç birindən heç nə istəmədik, lakin onlar köynəklərlə şəkil çəkdirməyə və sosial şəbəkədə bu şəkilləri yerləşdirməyə başladılar".

Ekspert həmçinin insanlara yönəlməyi məsləhət görür.

"Əgər brendin bağlı olduğu şəxs varsa, o, həmin brendi təşviq edə bilər. Tədbirlərə gedə, haradasa çıxış edə bilər", – o qeyd edib.

Bununla yanaşı, Anna digər KİV-lərlə münasibətlərin qurulmasının zəruriliyini vurğulayıb.

"Dostlaşmaq çox vacibdir", – Starkova yekunda deyib.

"SputnikPro" jurnalistlər, ali təhsil müəssisələrinin tələbələri, mətbuat xidmətlərinin əməkdaşları və digər media qurumlarının mütəxəssisləri üçün Sputnik Beynəlxalq İnformasiya Agentliyi və Radiosu tərəfindən hazırlanmış layihədir və xarici həmkarlarla təcrübə mübadiləsi, media kommunikasiyalarının və peşəkar əlaqələrin inkişafı məqsədini daşıyır. Layihədə 80-dən çox ölkənin nümayəndələri müxtəlif formatlarda iştirak edib.

"SputnikPro"un əyani dərsləri Azərbaycan, Belarus, Yunanıstan, Gürcüstan, Hindistan, Qırğızıstan, Türkiyə, Estoniya kimi ölkələrdə keçirilib. Pandemiyanın başlaması ilə layihənin Moskva komandası bütün ölkələrdən iştirakçılar üçün eyni zamanda açıq olan "SputnikPro"nun online mövsümünü başlayıb. Mütəxəssislər vebinar rejimində jurnalistlərlə müxtəlif mövzularda ünsiyyət qurur və bu zaman ən aktual mövzuları seçməyə çalışırlar.

Layihə ilə bağlı ətraflı "Facebook" səhifəsində öyrənə bilərsiniz. 

12
Teqlər:
təşviqat, sosial media, multimedia, media, məqalə, SputnikPro təlim proqramı
Əlaqədar
Xəbər saytlarının axtarış trafikini necə artırmaq olar
"Rossiya seqodnya"nın mətbəxində nə baş verir?
Viruslu videonu necə düzəltməli?
Kommersiya kontentini auditoriya üçün necə maraqlı etmək olar
"Radioda ola biləcək ən canlı şey" – SputnikPro-nun növbəti vebinarı keçirildi

“Şəhər hotellərinin vəziyyəti daha ağırdır” mehmanxanalar karantindən sonra

55
(Yenilənib 16:30 24.09.2020)
Ölkə sərhədlərinin yarım ildən çox bağlı qalması ilə ən çox zərər çəkən sahələrdən biri mehmanxana sferasıdır. Onların karantinin bir az yumşalması ilə hansı vəziyyətdə olduqlarını videomuzda izləyin.

Bu gün Sputnik Azərbaycan Multimedia Mətbuat Mərkəzində Azərbaycan Hotellər və Restoranlar Assosiasiyası idarə heyətinin sədri Samir Dübəndi pandemiyadan sonra hotellərin necə özlərinə gəldiklərini şərh edib. Mütəxəssisin fikrinə görə, şəhər hotellərinin vəziyyəti hal-hazırda daha ağırdır.

“İnzibati sərhədlərin açılması ilə şəhər əhalisi rayonlarda istirahət etməyə müvəffəq olub. Şəhər mehmanxanaları isə beynəlxalq sərhədlər bağlı qaldığına görə əziyyət çəkir”, - deyə o bizimlə bölüşüb.

Mütəxəssis hesab edir ki, hal-hazırda uçuşların nə vaxt yenidən başlayacağını gözləmək lazım deyil. Biz var gücümüzlə yerli turizmi həm şəhərdə, həm rayonlarda yeni növ məhsullar tətbiq etməklə gücləndirməliyik.

55
Teqlər:
gediş-gəliş, şəhər, regionlar, Samir Dübəndi, mehmanxana, hotel, otel
Vladimir Putin və Emmanuel Makron

Makron Putinə zəng edib: Qarabağda gedən hərbi əməliyyatlar pislənib

0
(Yenilənib 01:57 01.10.2020)
Rusiya və Fransa prezidentləri Dağlıq Qarabağ münaqişə bölgəsində vəziyyətin kəskin hal almasını pisləyiblər.

BAKI, 1 oktyabr — Sputnik. Rusiya Prezidenti Vladimir Putinlə Fransa Prezidenti Emmanuel Makron arasında telefon danışığı olub.

Sputnik Azərbaycan Kremlin mətbuat xidmətinə istinadla xəbər verir ki, söhbət zamanı dövlət başçıları Dağlıq Qarabağda, həmçinin Belarus Respublikasında yaranan son vəziyyəti müzakirə ediblər.

Telefon danışığı Fransa tərəfinin təşəbbüsü ilə baş tutub. Hər iki prezident Dağlıq Qarabağ münaqişə bölgəsində vəziyyətin kəskin hal almasını pisləyiblər. Onlar davam edən hərbi əməliyyatlardan narahatlıq keçirdiklərini ifadə ediblər.

0
Teqlər:
hərbi əməliyyatlar, Dağlıq Qarabağ bölgəsi, Dağlıq Qarabağ problemi, Dağlıq Qarabağ, Rusiya prezidenti Vladimir Putin, Fransa prezidenti Emmanuel Makron