Noutbuk arxasında kişi, arxiv şəkli

"Titanik" kimi batmaq, yoxsa... Ən oxunaqlı sayta çevrilmənin yolları

20
(Yenilənib 22:37 29.05.2020)
Növbəti vebinarda veb-analitik saytın məqsədli auditoriyasının analizinin aparılması və baxış sayının artırılmasından danışıb

BAKI, 29 may — Sputnik. “Titanik” faciəsi niyə baş verdi? SputnikPro-nun növbəti, sayca səkkizinci, veb-analitikaya həsr olunmuş vebinarı bu gözlənilməz sualla başladı.

“Faciə niyə baş verdi? Əsas səbəb – kapitanla onun köməkçisinin məsuliyyətsizliyi idi, ikinci səbəb isə - pis naviqasiya cihazları idi. İndi onlar inkişafda bir neçə addım irəliləyib”, - deyə “A-dan Z-yə veb-analitika və ya yeni başlayanlar üçün saytların veb analizi alətləri” onlayn sessiyasının spikeri, “Rossiya Seqodnya” BİA-nın veb-analitiki İqor Tuquşev bildirib.

O, peşəkar fəaliyyətə proqramçı, sonradan “Adlabs” reklam agentliyində veb-analitik kimi başlayıb, ümumi marketinq strategiyasının hazırlanması, təşviqat strategiyasının effektiv dəyişikliyi sahəsində iri beynəlxalq şirkətlərlə işləyib. İ.Tuquşev həmçinin analitika sahəsində tədqiqatlar da aparıb. 

“Nahaq yerə bu misalı çəkmədim, çünki “Titanik”lə sizin internet okeanına buraxdığınız internet-servis arasında analogiya aparmaq çox asandır. Əgər müasir naviqasiya alətlərindən istifadə etməsəniz, o zaman okeanda kor-koranə üzəcəksiniz”, - deyən ekspert izah edib ki, naviqasiya alətləri dedikdə veb-analitikanı nəzərdə tutur. Bu isə veb-sayt haqda məlumatların toplanması, emalı, analizi, interpretasiyasına yönəlmiş tədbirlər kompleksini nəzərdə tutur. 

Vebinarın gedişatından ekspert real nümunələrlə saytın məqsədli auditoriyasının analizinin aparılması, trafikin cəlb olunmasının əsas kanallarının təyin olunması və hər bir kanalın konversiyaya töhfəsi, istifadəçilərin saytı tərk etmə addımlarının dərk olunması, istifadəçinin saytdakı davranışının auditinin aparılması, saytın göstəricilərinin dəyişilməsinə operativ reaksiya vermək imkanı yaradan hesabatın hazırlanması, saytın rəqiblərlə müqayisə olunaraq hansı texniki aspektlərdə diqqətin cəmlənməsi barədə məlumat verib.

© Sputnik
İqor Tuquşev, “Rossiya Seqodnya” BİA-nın veb-analitiki

İqor Tuquşev həmçinin iştirakçılara bir neçə faydalı tövsiyə də verib. Məsələn, o vurğulayıb ki, saytın məqsədli auditoriyasının məhz bizə gərək olan səviyyədə olduğunu dərk etmək daha vacibdir. “Məqsədli auditoriya – sizin saytın necə inkişaf etdiyini dərk etmək üçün bir açardır”, - o deyib. 

Ekspert həmçinin insanların sayt haqda məlumatı haradan əldə etdiyi mənbələri analiz etməyi (“Sizə gəlir gətirmədiyini hesab etdiyiniz kanalları dərhal bir kənara tullamayın. Bütün zənciri dəyərləndirmək lazımdır”), istifadəçilərin davranışını analiz etməyi - kim haraya baxıb, saytda nə qədər vaxt keçirib – və saytın texniki kontentini analiz etməyi məsləhət görüb (“Məsələn, sayt 4 saniyədən artıq yüklənməməlidir, əks halda sayta girişdən imtina göstəriciləri artacaq – veb-analitika bu məqamları analiz edir”).

SputnikPro - Sputnik Beynəlxalq İnformasiya Agentliyi və Radiosunun jurnalistlər, mətbuat katibləri, PR mütəxəssisləri, ali məktəblərin bu ixtisaslar üzrə təhsil alan yuxarı kurs tələbələri, əcnəbi həmkarları ilə təcrübə mübadiləsi etməyə, öz biliklərini bölüşməyə hazır olan mediamenecerlərin və jurnalistlərin silsilə təqdimatları və master-klassları layihəsidir. Müxtəlif formatlarda mövcud olduğu dövr ərzində bu layihədə 80-dən çox ölkənin nümayəndəsi iştirak edib. SputnikPro-nun əyani master-klassları Azərbaycanda, Ermənistanda, Belarusda, Yunanıstanda, Gürcüstanda, Hindistanda, Qırğızıstanda, Türkiyədə və Estoniyada keçirilib.

Pandemiyanın başlaması ilə, layihənin Moskva komandası eyni zamanda bütün ölkələrdən olan iştirakçılar üçün açıq olan "SputnikPro online mövsümü"nə start verib. Mütəxəssislər vebinarlar rejimində jurnalistlərlə müxtəlif mövzularda ünsiyyət qurur, bu zaman ən aktual mövzuları seçməyə çalışırlar.

SputnikPro layihəsinin nə olduğunu və spikerlərin digər ölkələrdəki master-klasslarda nə barədə danışdığını daha ətraflı öyrənmək üçün aşağıdakı linkdən istifadə edə bilərsiniz: https://www.facebook.com/SputnikProject/.

 

20
Əlaqədar
Jurnalist universal olmalıdır
"İnanmıram!"- SputnikPro-nun vebinarı feykləri doğrulardan necə ayırmaq barədə danışdı
Qələbə hekayələrini yaşamaq lazımdır: SputnikPro-nun daha bir vebinarı keçirildi
Foto hüququ: materialları necə illüstrasiya etməli. 10 əsas problem
Emosiyalar sosial şəbəkələr üçün ən vacib şeydir
İzləyici xəbər saytını oxuyur, arxiv şəkli

"Sarı" xəbər həmişə olmur: Sözünü çatdırmağın ağıllı yolları

15
Vebinarın spikerinin rəyinə görə, materialların tərtibatına düzgün yanaşma daha çox oxucunu əhatə etməyə imkan yaradır.

BAKI, 10 iyul — Sputnik. Xəbər oxucu diqqəti cəlb etmək üçün mütləq “sarı” olmalı deyil. Onu sadəcə düzgün tərtib etmək gərəkdir. Bu barədə SputnikPro-nun iyulun 10-da keçirilmiş növbəti vebinarında danışılıb. 

“Mətnin dizaynı: nəyi, harada, necə və nə üçün planlaşdırmaq lazımdır” onlayn sesisyasının spikeri Yuliya Atanova  "Rossiya seqodnya" BİA-nın dövlət media layihələrinin meneceri, eyni zamanda rusiyanın Arktikadakı iştirakına həsr olunmuş yeganə federal səviyyəli Arctic.ru informasiya layihəsinin rəhbəridir.

© Photo : Denis Lipa
"Rossiya seqodnya" BİA-nın dövlət media layihələrinin meneceri Yuliya Atanova

Yuliya artıq 10 ildən çoxdur ki, internet layihələrinin yaradılması, işə salınması və inkişafı ilə məşğul olur. O, Britaniyanın ali dizayn məktəbini "Media dizaynı" ixtisası üzrə bitirib. "Rəqəmsal jurnalistika",  “Sreda” ("Çərşənbə") yeni dizayn festivalı,  Media&Design Conference 2019 və həftəsonu dizaynı kimi layihələrdə spiker qismində iştirak edib.

Vebinarda ekspert bir sıra aspektləri nəzərdə saxlamağı vacib bildi və bunlardan ən önəmlisinin oxucuya müraciət olduğunu dedi (nəşrin tipindən asılı olaraq – ciddi agentlik, bloq, gənclər üçün sayt və s. – ya “sən”, ya da “siz” deyə müraciət etnək gərəkdir). Həmçinin, onun fikrincə, hər bir redaksiyada ayrıca KİV üçün səciyyəvi olan normaların (məsələn, ixtisarlar, hətta dırnaqların tipi və s.) qeyd olunduğu lüğət olsa, pis olmaz.

“Təsvirin ümumi rahatlığı və bütövlüyündən əlavə, bu sizə təzə işçiləri öyrətməkdə kömək edəcək. Hər şeyi bir-bir danışmaq əvəzinə, bunu bircə fayla toplayırsınız və iş asanlaşır. İnanın ki, bu, onların ilk yazılarındakı xətaların sayını xeyli azaldacaq”, - Y.Atanova deyib. 

Mətnin bilavasitə dizaynından danışarkən spiker qeyd edib ki, ən əhəmiyyətli məqam hərflərin ölçüsü, sətirlər arası interval və sətrin uzunluğudur.

“Heç rastınıza gəlibmi ki, hansısa saytı oxuyanda mətni sona çatdırmaq üçün həm iradənizi, həm də gözlərinizi gücə salasınız? Mən hər gün belə saytlarla qarşılaşıram və düzü, buna baxmaq özü adamın gözünü ağrıdır”, - Atanova qeyd edib.

Müxtəlif nəşrlər və şriftlər üçün ölçülər fərqli ola bilər, sözsüz ki, amma əsas qaydalar dəyişməz qalır:

1) Şriftin ölçüsü orta statistik oxucu üçün rahat olmalıdır. Əgər söhbət sosial şəbəkədən gedirsə, ən yaxşısı elə o şəbəkənin yaradıcılarının təklif etdiyi dəstdən istifadə etməkdir, çünki onların öz mütəxəssisləri onu təkmilləşdirmək üçün az iş görmürlər. Yəni yenidən velosiped ixtira etməyə gərək yoxdur.

2) Sətirlər arası interval oxumaq üçün rahat olmalıdır.

3) Sətrin uzunluğu: mətni çox dar sütuna yerləşdirməyə, ya da bütün ekran boyu dartmağa ehtiyac yoxdur. Üstəlik, əgər mətn xırda şriftlədirsə, mətn sütuna bölünməlidir, əgər iridirsə - əksinə. 

Yuliya Atanova mətnlləri müşayiət edən şəkillər barədə də danışdı. Materialın tipindən asılı olaraq bu, foto, illüstrasiya, hətta karikatura da ola bilər. Hərdən elə olur ki, materialın özü əhəmiyətli olmasa da, parlaq foto sayəsində daha çox nəzərə çarpır. Ona görə də material üçün şəkilləri doğru seçmək lazımdır.  ”Amma heç zaman müəlliflik hüququnu gözardı etmək olmaz”, - deyən spiker vebinar iştirakçılarına daim öz işlərində bir ilham mənbəyi tapmağı arzuladı. 

Unikal ustad dərslərindən ibarət SputnikPro Rusiyanın ən yaxşı mediamenecerlərinin və kütləvi informasiya vasitələrində böyük təcrübəsi olan aparıcı mütəxəssislərin təqdim etdiyi böyükmiqyaslı yeganə Rusiya layihəsidir.

Bu layihə artıq dünyanın 13 ölkəsində həyata keçirilib. 2018-ci ilin martından etibarən layihədə iki mindən çox jurnalist və mediamenecer, PR mütəxəssislər və mətbuat xidmətlərinin əməkdaşları, blogerlər və bu istiqamətdə təhsil alan tələbələr iştirak ediblər. Layihə ilə bağlı son yenilikləri "Facebook" səhifəsində izləyə bilərsiniz (https://www.facebook.com/SputnikProject/).

15
Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi

Pandemiya dövründə vergilər

14
(Yenilənib 17:43 09.07.2020)
Hazırda pandemiyadan zərər çəkmiş sahibkarlara dövlət dəstəyinin göstərilməsi istiqamətində geniş tədbirlər davam etdirilir.

Təklif olunan vergi güzəştləri otelləri və mehmanxana tipli digər obyektlərin; turoperatorların və turagentlərin; qida sektoru müəssisələrinin fəaliyyətini, taksi da daxil olmaqla, avtomobil nəqliyyatı ilə daxili sərnişin daşımalarını, ərzaq və qeyri - ərzaq məhsullarının satışını və sifarişlər əsasında alıcılara çatdırılmasını; idman və sağlamlıq müəssisələrinin fəaliyyətini və s. əhatə edir.

Bu dəyişikliklərin daha ətraflı şəkildə necə təqdim edildiyi və onların praktikada necə həyata keçirildiyi barədə iyulun 15-də saat 12:00-da Sputnik Azərbaycan Multimedia Mətbuat Mərkəzinin təşkilatçılığı ilə keçirilən onlayn mətbuat konfransında İqtisadi Tədqiqatlar və Tədris Mərkəzinin rəhbəri Radil Fətullayev məlumat verəcək.

Spikerə suallar əvvəlcədən bu elektron ünvana göndərilə bilər: ivelizade@gmail.com.

Tədbir Sputnik Azərbaycan-ın Facebook səhifəsində yayımlanacaq.

Kontaktlar:

Telefonlar: 404-13-84/85

Ünvan: Mətbuat prospekti, 529-cu məhəllə, 23 M, BMM-in binası, 4-cü mərtəbə, Sputnik Azərbaycan Multimedia Mətbuat Mərkəzi

14
Londonda küçələrin birində, arxiv şəkli

Min illərin sirli qətlinin üstü açıldı

0
(Yenilənib 00:04 12.07.2020)
Vendover yaxınlığındakı Uelvik fermasında aparılan qazıntılar zaman kişi skeleti tapılıb. O üzü üstə yerə basdırılıb və əlləri kürəyinin arxasına bağlanıb.

BAKI, 12 iyul — Sputnik. Böyük Britniyada sürətli bir yol çəkmək üçün layihə üzərində çalışan arxeoloqlar, dəmir dövrünə aid insan skeleti tapıblar.

Sputnik Azərbaycan xarici mətbuata istinadla xəbər verir ki, insan qalıqlarının üzü üstə olması və əllərinin arxadan bağlı olması onun qətlə yetirildiyini sübut edir. Bu barədə layihənin rəsmi saytında məlumat verilib.

Vendover yaxınlığındakı Uelvik fermasında aparılan qazıntılar zaman kişi skeleti tapılıb. O üzü üstə yerə basdırılıb və əlləri kürəyinin arxasına bağlanıb. Bu cür qeyri-adi dəfn üsulu insanın qətl və ya edam qurbanı olduğunu göstərir.

Doktor Reyçel Vuud tapıntını sirli adlandırıb. O, mütəxəssislərin bu ölümün səbəbləri barədə məlumat verə biləcəyinə ümid etdiyini bildirib.

Bununla yanaşı, arxeoloqlar bu ərazidə neolit ​​dövründən orta əsrlərə qədər dörd min il davam edən qədim insanların fəaliyyətlərinin izlərini aşkar ediblər. Belə ki, burada Stounhencə bənzəyən taxtadan hazırlanmış diametri 65 metr olan dəyirmi abidə tapılıb.

Digər maraqlı bir tapıntı, bir qurğuşun tabutdakı skelet olub. Alimlərin fikrincə, bu şəxs yüksək statusa sahib olub. Çünki belə bir bahalı dəfn üsulunu ödəmək üçün imkanları olmalıdır.

0