Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin ordusu

Azərbaycan Ordusunun 100 yaşı: Tarix mövcud vəziyyət müzakirə olunacaq

81
(Yenilənib 14:45 22.06.2018)
Bu il Azərbaycan Silahlı Qüvvələrinin yaradılmasının 100 illiyi qeyd olunur

BAKI, 22 iyun — Sputnik. 1918-ci il iyunun 26-da Azərbaycan Demokratik Respublikası Nazirlər Şurasının qərarı ilə ilk müntəzəm hərbi hissə – Əlahiddə Azərbaycan Korpusu yaradılıb. Bu qərar Şərqin müsəlman aləmində ilk demokratik hökumətin öz ordusunu yaratmasına hüquqi əsas verib.

1920-ci ilin aprelində Azərbaycanın Sovet işğalından sonra həmin milli ordu ləğv edilib. Azərbaycanın dövlət müstəqilliyinin bərpasından sonra, 1991-ci il oktyabrın 9-da Azərbaycan Respublikasının Ali Soveti Milli Ordunun yaradılması haqqında qərar qəbul edib.

Azərbaycan Respublikasının prezidenti Heydər Əliyevin 22 may 1998-ci il tarixli Fərmanına əsasən 26 iyun tarixi Azərbaycan Respublikası Silahlı Qüvvələri günü və qeyri-iş günü elan edilib.

Ötən yüz il ərzində Azərbaycan tarixində dramatik dövrlər az olmayıb. Lakin ümummilli lider Heydər Əliyevin səyləri nəticəsində milli hərbi kadrların hazırlanması üçün yaxşı baza yaranıb. Müstəqillik illərində Azərbaycanda ordu quruculuğu və Silahlı Qüvvələrin möhkəmləndirilməsi istiqamətində xeyli iş görülüb və bu istiqamətdə fəaliyyət davam etməkdədir.

Bu il Azərbaycan Silahlı Qüvvələrinin yaradılmasının 100 illiyi qeyd olunur. Prezident İlham Əliyevin Ali Baş Komandanlığı dövründə Milli Silahlı Qüvvələrin formalaşması prosesinin, ordunun inkişafının necə getdiyi barədə 25 iyun saat 12.00-da Sputnik Azərbaycan Multimedia Mətbuat Mərkəzində müzakirə açılacaq.

Tədbirdə bu şəxslər danışacaqlar:

— Qafqaz Tarixi Mərkəzinin direktoru Rizvan Hüseynov

— İstefada olan polkovnik, Qarabağ müharibəsi veteranı Məmməd Qədirov

Əlaqə üçün

Telefon: (012) 404-13-84/85

E-mail: i.velizade@rian.ru

Ünvan: Sputnik Azərbaycan Multimedia Mətbuat Mərkəzi (Mətbuat prospekti, 529-cu məhəllə, bina 23m, 4-cü mərtəbə)

81
Teqlər:
silahlı qüvvələr, ordu, Əlahiddə Azərbaycan Korpusu, Azərbaycan Demokratik Respublikası
Əlaqədar
Ermənistan ordusunda kütləvi oğurluğun üstü açıldı
Müdafiə naziri Zakir Həsənov orduya tapşırıq verdi: "Hər an..."
Ordumuz həyacan siqnalı ilə qaldırılaraq döyüş vəziyyətinə gətirilib - VİDEO
Azərbaycan ordusu güclü silahını sınaqdan keçirdi
Azərbaycan ordusunun döyüş qabiliyyəti yoxlanılır
Noutbuk arxasında kişi, arxiv şəkli

"Titanik" kimi batmaq, yoxsa... Ən oxunaqlı sayta çevrilmənin yolları

15
(Yenilənib 22:37 29.05.2020)
Növbəti vebinarda veb-analitik saytın məqsədli auditoriyasının analizinin aparılması və baxış sayının artırılmasından danışıb

BAKI, 29 may — Sputnik. “Titanik” faciəsi niyə baş verdi? SputnikPro-nun növbəti, sayca səkkizinci, veb-analitikaya həsr olunmuş vebinarı bu gözlənilməz sualla başladı.

“Faciə niyə baş verdi? Əsas səbəb – kapitanla onun köməkçisinin məsuliyyətsizliyi idi, ikinci səbəb isə - pis naviqasiya cihazları idi. İndi onlar inkişafda bir neçə addım irəliləyib”, - deyə “A-dan Z-yə veb-analitika və ya yeni başlayanlar üçün saytların veb analizi alətləri” onlayn sessiyasının spikeri, “Rossiya Seqodnya” BİA-nın veb-analitiki İqor Tuquşev bildirib.

O, peşəkar fəaliyyətə proqramçı, sonradan “Adlabs” reklam agentliyində veb-analitik kimi başlayıb, ümumi marketinq strategiyasının hazırlanması, təşviqat strategiyasının effektiv dəyişikliyi sahəsində iri beynəlxalq şirkətlərlə işləyib. İ.Tuquşev həmçinin analitika sahəsində tədqiqatlar da aparıb. 

“Nahaq yerə bu misalı çəkmədim, çünki “Titanik”lə sizin internet okeanına buraxdığınız internet-servis arasında analogiya aparmaq çox asandır. Əgər müasir naviqasiya alətlərindən istifadə etməsəniz, o zaman okeanda kor-koranə üzəcəksiniz”, - deyən ekspert izah edib ki, naviqasiya alətləri dedikdə veb-analitikanı nəzərdə tutur. Bu isə veb-sayt haqda məlumatların toplanması, emalı, analizi, interpretasiyasına yönəlmiş tədbirlər kompleksini nəzərdə tutur. 

Vebinarın gedişatından ekspert real nümunələrlə saytın məqsədli auditoriyasının analizinin aparılması, trafikin cəlb olunmasının əsas kanallarının təyin olunması və hər bir kanalın konversiyaya töhfəsi, istifadəçilərin saytı tərk etmə addımlarının dərk olunması, istifadəçinin saytdakı davranışının auditinin aparılması, saytın göstəricilərinin dəyişilməsinə operativ reaksiya vermək imkanı yaradan hesabatın hazırlanması, saytın rəqiblərlə müqayisə olunaraq hansı texniki aspektlərdə diqqətin cəmlənməsi barədə məlumat verib.

© Sputnik
İqor Tuquşev, “Rossiya Seqodnya” BİA-nın veb-analitiki

İqor Tuquşev həmçinin iştirakçılara bir neçə faydalı tövsiyə də verib. Məsələn, o vurğulayıb ki, saytın məqsədli auditoriyasının məhz bizə gərək olan səviyyədə olduğunu dərk etmək daha vacibdir. “Məqsədli auditoriya – sizin saytın necə inkişaf etdiyini dərk etmək üçün bir açardır”, - o deyib. 

Ekspert həmçinin insanların sayt haqda məlumatı haradan əldə etdiyi mənbələri analiz etməyi (“Sizə gəlir gətirmədiyini hesab etdiyiniz kanalları dərhal bir kənara tullamayın. Bütün zənciri dəyərləndirmək lazımdır”), istifadəçilərin davranışını analiz etməyi - kim haraya baxıb, saytda nə qədər vaxt keçirib – və saytın texniki kontentini analiz etməyi məsləhət görüb (“Məsələn, sayt 4 saniyədən artıq yüklənməməlidir, əks halda sayta girişdən imtina göstəriciləri artacaq – veb-analitika bu məqamları analiz edir”).

SputnikPro - Sputnik Beynəlxalq İnformasiya Agentliyi və Radiosunun jurnalistlər, mətbuat katibləri, PR mütəxəssisləri, ali məktəblərin bu ixtisaslar üzrə təhsil alan yuxarı kurs tələbələri, əcnəbi həmkarları ilə təcrübə mübadiləsi etməyə, öz biliklərini bölüşməyə hazır olan mediamenecerlərin və jurnalistlərin silsilə təqdimatları və master-klassları layihəsidir. Müxtəlif formatlarda mövcud olduğu dövr ərzində bu layihədə 80-dən çox ölkənin nümayəndəsi iştirak edib. SputnikPro-nun əyani master-klassları Azərbaycanda, Ermənistanda, Belarusda, Yunanıstanda, Gürcüstanda, Hindistanda, Qırğızıstanda, Türkiyədə və Estoniyada keçirilib.

Pandemiyanın başlaması ilə, layihənin Moskva komandası eyni zamanda bütün ölkələrdən olan iştirakçılar üçün açıq olan "SputnikPro online mövsümü"nə start verib. Mütəxəssislər vebinarlar rejimində jurnalistlərlə müxtəlif mövzularda ünsiyyət qurur, bu zaman ən aktual mövzuları seçməyə çalışırlar.

SputnikPro layihəsinin nə olduğunu və spikerlərin digər ölkələrdəki master-klasslarda nə barədə danışdığını daha ətraflı öyrənmək üçün aşağıdakı linkdən istifadə edə bilərsiniz: https://www.facebook.com/SputnikProject/.

 

15
Əlaqədar
Jurnalist universal olmalıdır
"İnanmıram!"- SputnikPro-nun vebinarı feykləri doğrulardan necə ayırmaq barədə danışdı
Qələbə hekayələrini yaşamaq lazımdır: SputnikPro-nun daha bir vebinarı keçirildi
Foto hüququ: materialları necə illüstrasiya etməli. 10 əsas problem
Emosiyalar sosial şəbəkələr üçün ən vacib şeydir
Brauzerdə Twitter saytının səhifəsi, arxiv şəkli

Emosiyalar sosial şəbəkələr üçün ən vacib şeydir

9
(Yenilənib 20:13 22.05.2020)
"Sosial şəbəkələr və xəbər saytları üçün videoları asan və düzgün hazırlamağın və auditoriyanı qazanmağın yolları" mövzusuna həsr olunan onlayn sessiyanın spikeri qismində Ruptly saytının rusdilli versiyasının baş redaktoru Mariya Dyakonova çıxış edib.

BAKI, 22 may — Sputnik. Emosiyalar sosial şəbəkələr üçün ən vacib şeydir. Video duyğulara səbəb olmalıdır. Bu barədə SputnikPro təlim layihəsi çərçivəsində təşkil edilən vebinarda bildirilib.

Mayın 22-də "Sosial şəbəkələr və xəbər saytları üçün videoları asan və düzgün hazırlamağın və auditoriyanı qazanmağın yolları" mövzusuna həsr olunan onlayn sessiya keçirilib. Bu, sosial təcrid prinsiplərinə riayət edilməsi şəraitində SputnikPro çərçivəsində keçirilən yeddinci vebinar olub.

Vebinarın spikeri qismində Ruptly saytının rusdilli versiyasının baş redaktoru Mariya Dyakonova çıxış edib.

© Photo : Courtesy of Mariya Dyakonova
Ruptly saytının rusdilli versiyasının baş redaktoru Mariya Dyakonova

Mariya 2012-ci ildən jurnalistikadadır. Moskva Dövlət Linqvistika Universitetini bitirdikdən sonra "RT" telekanalının İNOTV şöbəsində "alman və ingilisdilli KİV" istiqamətinə cavabdeh olub. Həm də "Rusiyanın səsləri" alman redaksiyası üçün reportajlar hazırlayıb. 2014-da Almaniyaya köçüb. Berlin Azad Universitetinin Kinoşünaslıq və teatrşünaslıq fakültəsini bitirib. RTVI telekanalında, eləcə də Stimme Russlands radiostansiyasının Berlin ofisində müxbir kimi çalışıb. 2015-da Ruptly komandasına qatılıb. Daha sonra nyuzorq, brodkast jurnalisti olub, Rusiyanın beynəlxalq Rupty sosial şəbəkəsində fəaliyyət göstərib. 2020-ci ildən videoagentliyin Moskva ofisində işləyir.

"Siyasət və ya sosial hekayələr yaxşı izlənilir. Video emosiya yaradarsa, tamaşaçı ona sonuna qədər baxacaq, çarxı paylaşacaq. Çox az adam videoya sonuna qədər baxır. Amma əgər ilk baxışda video tamaşaçıda emosiya yaradırsa, onun sona qədər izlənmək və paylaşılmaq şansı var", - deyə spiker onlayn-sessiyanın gedişində bildirib.

Sosial şəbəkələrdə yayılan videoçarxların hazırlanmasından danışan Mariya Dyakonova qeyd edib ki, ilk iş mütləq faktların yoxlanılması olmalıdır. Əmin olmaq lazımdır ki, hekayədə anlaşılmaz qalan məqamlar yoxdur, həmçinin orada balans və qərəzsizlik gözlənilib.

"Video mətn qarşısında prioritet olmalıdır, lakin hekayənin mənasına xələl gətirməməlidir", - deyə ekspert vurğulayıb.

Vebinarın gedişində Mariya Dyakonova fikirlərini Ruptly-nin "virus"a çevrilmiş müxtəlif video-çarxlarının nümunəsində izah edib və dinləyicilərin suallarını cavablandırıb.

Ruptly - abunəçilik əsasında xəbər videomaterialları təqdim edən Rusiya agentliyidir. RT şəbəkəsinin bir hissəsi kimi 4 aprel 2013-cü ildə yaradılıb. Ötən yeddi il ərzində dünyanın 1200 ölkəsində 106-dan çox media şirkəti onun müştərisi olub. Ruptly orta hesabla ayda 1200 video və 300 saat canlı yayım istehsal edir. Agentliyin müxbir şəbəkəsi Rusiyanın bütün regionlarında 3000 jurnalisti və Yaponiyadan Venesuelaya qədər 100-dən çox dövləti əhatə edir. Baş ofis Berlində yerləşir.

SputnikPro - Sputnik Beynəlxalq İnformasiya Agentliyi və Radiosunun jurnalistlər, mətbuat katibləri, PR mütəxəssisləri, ali məktəblərin bu ixtisaslar üzrə təhsil alan yuxarı kurs tələbələri, əcnəbi həmkarları ilə təcrübə mübadiləsi etməyə, öz biliklərini bölüşməyə hazır olan mediamenecerlərin və jurnalistlərin silsilə təqdimatları və master-klassları layihəsidir. Müxtəlif formatlarda mövcud olduğu dövr ərzində bu layihədə 80-dən çox ölkənin nümayəndəsi iştirak edib. SputnikPro-nun əyani master-klassları Azərbaycanda, Ermənistanda, Belarusda, Yunanıstanda, Gürcüstanda, Hindistanda, Qırğızıstanda, Türkiyədə və Estoniyada keçirilib.

Pandemiyanın başlaması ilə, layihənin Moskva komandası eyni zamanda bütün ölkələrdən olan iştirakçılar üçün açıq olan "SputnikPro online mövsümü"nə start verib. Mütəxəssislər vebinarlar rejimində jurnalistlərlə müxtəlif mövzularda ünsiyyət qurur, bu zaman ən aktual mövzuları seçməyə çalışırlar.

SputnikPro layihəsinin nə olduğunu və spikerlərin digər ölkələrdəki master-klasslarda nə barədə danışdığını daha ətraflı öyrənmək üçün aşağıdakı linkdən istifadə edə bilərsiniz: https://www.facebook.com/SputnikProject/.

9
Əlaqədar
Foto hüququ: materialları necə illüstrasiya etməli. 10 əsas problem
Çəkmək və yazmaq: sən meydanda tək multimedia müxbiri olanda
Jurnalist universal olmalıdır
"İnanmıram!"- SputnikPro-nun vebinarı feykləri doğrulardan necə ayırmaq barədə danışdı
Qələbə hekayələrini yaşamaq lazımdır: SputnikPro-nun daha bir vebinarı keçirildi
Üzünü əli ilə tutan kişi, arxiv şəkli

Stressin yarandığı bölgə müəyyən edildi

0
(Yenilənib 00:04 01.06.2020)
Göründüyü kimi, bütövlükdə insanlarda stress səviyyəsi beynin qeyd edilən iki şəbəkəsi ilə əlaqəlidir.

BAKI, 1 iyun — Sputnik. Yel Universitetinin alimləri beyində stress mərkəzini və onun fəaliyyətini müəyyən ediblər.

Sputnik Azərbaycan Rusiya mətbuatına istinadla xəbər verir ki, araşdırma ilə müəyyən edilib ki, daha yüksək səviyyəli stress hipotalamusda, daha az hissə isə frontal beyin qabığında yığılır.

Araşdırmaçılar 60 sağlam insanda stressin müxtəlif formalarını yaratmaq üçün onlara müxtəlif xoşagəlməz görüntülər (hirs, iyrənclik, qorxu və kədər kimi) və sakitləşmələri üçün növbəli şəkildə uyğun obrazlar göstəriblər.

Təcrübədə iştirak edən şəxslər funksional maqnetik rezonans görüntüləmə cihazı ilə müşahidə ediliblər və beyin fəaliyyətləri ölçülüb. Görüntülərdən sonra yaşadıqları stress və həyəcan dərəcəsi qiymətləndirilib.

Tədqiqatçıların fikrincə, eksperiment zamanı böyük fəaliyyətə malik olan beyin hissəsində daha çox stressin yığıldığı müəyyən edilib.

Göründüyü kimi, bütövlükdə insanlarda stress səviyyəsi beynin qeyd edilən iki şəbəkəsi ilə əlaqəlidir.

"Bu şəbəkələrin fərqli rol oynamalarına baxmayaraq, bizim əldə etdiyimiz nəticələr onu deməyə əsas verir ki, insanlar stressi azaltmaq üçün adaptiv yolla həm müsbət, həm də mənfi şəbəkələrdən istifadə edirlər", - deyə araşdırmada deyilir.

Hippokampusun stressi necə tənzimlədiyini öyrənmək üçün çox şey lazım olmasına baxmayaraq, tədqiqatçılar əmindirlər ki, funksional sinir şəbəkələrinin kəşfi stress müalicə etmə metodlarının inkişafına kömək edə bilər.

"Bu nəticələr hippokampus və frontal beyin qabığı arasındakı əlaqələrin gücünü artırmağa və ya fizioloji stress mərkəzlərinə siqnalın azaldılması kimi terapevtik müdaxiləni bir neçə məqsədə uyğunlaşdırmağa kömək edə bilər", – deyə baş tədqiqatçı Rajita Sinha bildirib.

0
Əlaqədar
Yarımbeyinli insanların sirri açıldı
Xərçəngi sağaltmır, amma alimlər məsləhət görürlər
Bu əlamətləriniz varsa xərçəng ola bilərsiniz
Baş gicəllənməsi hormonal xəstəliklərlə bağlı ola bilər
Yaşlanmanı necə gecikdirmək olar? Alimlər yolunu tapıblar