YouTube loqosu, arxiv şəkli

SputnikPro "YouTube"un köməyi ilə öz ekspertlərini yetişdirməyi öyrədəcək

5
(Yenilənib 18:01 21.04.2021)
Cümə günü aprelin 23-də Bakı vaxtı ilə saat 14:00-da "YouTube – öz eksperlərinin və törəmə layihələrinin yaradılması üçün platforma kimi" mövzusunda ustad dərsi keçiriləcək.

BAKI, 21 aprel — Sputnik. SputnikPro maarifləndirmə layihəsi çərçivəsində növbəti ustad dərsində ekspertlərlə necə işləmək və törəmə layihələri necə yaratmaq barədə danışılacaq

Sputnik Beynəlxalq İnformasiya Agentliyi və radiosu SputnikPro maarifləndirmə layihəsinin onlayn-sessiyalar seriyasını davam etdirir.

Cümə günü aprelin 23-də Bakı vaxtı ilə saat 14:00-da "YouTube – öz eksperlərinin və törəmə layihələrinin yaradılması üçün platforma kimi" mövzusunda ustad dərsi keçiriləcək.

Ustad dərsində spiker "Украина.ру" internet məcmuəsinin sosial şəbəkələr şöbəsinin şef-redaktoru Aleksandr Fomin olacaq.

© Sputnik
Aleksandr Fomin

Fomin "Rossiya Seqodnya" media-qrupunda Ukraynada ştatdankənar müxbir kimi fəaliyyətə başlayıb (2017-ci il). Bundan əvvəl o, "Zvezda" televiziya kanalında çalışıb ("Ukrayna onlayn: Ukrayna KİV-lərində Şərq/Qərb layihəsi).

Rusiya Xalqlar Dostluğu Universitetini "beynəlxalq jurnalistika" ixtisası üzrə bitirib. RXDU-nun aspirantıdır.

Rusiya Federasiyası Federasiya Şurası yanında bloger və jurnalistlər şurasının üzvüdür. Rusiya Jurnalistlər İttifaqının üzvüdür.

Ustad dərsinin gedişində Aleksandr aşağıdakı tezisləri əhatə edəcək:

- adsız-sansız insanı niyə və necə ekspertə çevirməli?;

- siyasi ekspertlərin növləri və müsahibə zamanı onlarla necə işləməli;

- "TikTok" "YouTube"un davamı kimi: minimum qüvvə sərf edirik

Onlayn-sessiyada iştirak etmək istəyən KİV nümayəndələri aşağıdakı link vasitəsilə qeydiyyatdan keçə bilərlər.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeHLkaXWy9_CNethlScfykcMclfzRfjoMLjLg-dhRsl8Hxfrw/viewform

Sputnik Pro layihəsi 2020-ci ilin mart ayında "onlayn-mövsüm"ə start verib. Sessiyalar zamanı koronavirus pandemiyası şəraitində işin xüsusiyətləri, veb-təhlil alətləri və müəlliflik hüququ müzakirə olunur, dar ixtisaslaşmaya aid informasiyanı necə yoxlamağın, özünü və istifadəçini necə dolaşdırmamağın, xəbər resurslarının trafikinin artmasına necə nail olmağın və bu zaman "saralmamağın" yolları öyrədilir. Sessiya zamanı iştirakçılar bir-birinə çat vasitəsilə sms göndərə, real zaman rejimində fikir mübadiləsi apara bilərlər.

SputnikPro – Rusiyanın ən yaxşı media-menecerlərinin və KİV-də nəhəng iş təcrübəsinə malik aparıcı mütəxəssislərin iştirakı ilə keçirilən unikal ustad dərsləridir və Rusiyanın bu cür geniş miqyaslı ilk proqramıdır.

Sputnik Pro layihəsi artıq dünyanın 13 ölkəsində təşkil olunub. 2018-ci ilin martından etibarən layihədə 2000-dən çox jurnalist, media-menecer, PR mütəxəssisi, mətbuat xidməti əməkdaşı, bloger və bu istiqamətlərdə təhsil alan tələbə iştirak edib. Maarifləndirmə layihəsinin yenilikləri ilə aşağıdakı "Facebook" səhifəsindən tanış olmaq mümkündür:

https://www.facebook.com/SputnikProject/

5
Noutbuk arxasında əlində smartfon olan qız, arxiv şəkli

Layihəni smartfonla başlayıb şəxsi studiyada necə başa vurmalı

9
"SputnikPro" maarifləndirmə layihəsi çərçivəsində təşkil olunacaq növbəti vebinarda uğurlu "YouTube" layihəsinin necə hazırlana biləcəyindən danışılacaq.

BAKI, 24 mart — Sputnik. Sputnik beynəlxalq informasiya agentliyi və radiosu "SputnikPro" maarifləndirmə layihəsi üzrə onlayn sessiyalarını davam etdirir. Cümə günü, mart ayının 26-da, Bakı vaxtı ilə saat 14:00-da "YouTube": layihəni smartfonla başlayıb şəxsi studiyada necə başa vurmalı" mövzusuna həsr olunmuş növbəti vebinar baş tutacaq.

Vebinarın spikeri "Ukraina.ru" internet nəşrinin sosial şəbəkələr bölməsinin baş redaktoru Aleksandr Fomin olacaq.

© Sputnik
"Ukraina.ru" internet nəşrinin sosial şəbəkələr bölməsinin baş redaktoru Aleksandr Fomin

Fomin "Rossiya seqodnya" media qrupunda ştatdankənar müəllif kimi Ukraynada (2017-ci ildə) fəaliyyətə başlayıb. Əvvəllər "Zvezda" televiziya kanalında ("Ukrayna Online: Şərq / Qərb" layihəsi) və Ukrayna mediasında çalışıb. Rusiayanın Xalqlar Dostluğu Universitetinin Beynəlxalq jurnalsitika fakültəsini bitirib. Elə həmin universitetin aspirantıdır. Rusiya Federasiya Şurası yanında Blogerlər və Jurnalistlər Şurasının, həmçinin Rusiya Jurnalistlər Birliyinin üzvüdür.

Aleksandr spikeri olacağı vebinarı aşağıdaki tezislər üzərində qurmağı planlaşdırır:

- əlinin altında yalnız smartfon və qeyd dəftərçəndə bir neçə ekspertin telefon nömrəsi varsa, işə necə başlamalı;

- format axtarışı: küçə sorğularından tele-konfranslara;

- düşmən siyasi rejimə malik ölkələrin stringerləri ilə təhlükəsiz işi necə qurmalı;

- xüsusi studiya: işimizi yeni qayda ilə təşkil edirik.

Onlayn sessiyada iştirak etmək istəyən KİV nümayəndələri aşağıdakı link vasitəsilə qeydiyyatdan keçə bilərlər:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeHLkaXWy9_CNethlScfykcMclfzRfjoMLjLg-dhRsl8Hxfrw/viewform

"SputnikPro" onlayn mövsümünü 2020-ci ilin mart ayının ortalarında açıq elan edib. Sessiyalarda koronavirus pandemiyası şəriatində jurnalist işinin spesifikası, veb-analiz alətləri və müəllif hüquqları məsələləri müzakirə olunur, jurnalistlərə dar ixtisaslara aid mövzularda özlərini və oxucuları çaşdırmamaq üçün necə yazmalı olduqları öyrədilir, sarı mətbuata çevrilmədən xəbərlərin oxunmasına nail olmağın yolları barədə məlumat verilir.

"SputnikPro" – Sputnik beynəlxalq xəbər agentliyi və radiosunun jurnalistlər, universitetlərin müvafiq ixtisas üzrə təhsil alan tələbələri, mətbuat xidmətlərinin əməkdaşları və digər media mütəxəssisləri üçün xarici həmkarlarla təcrübə mübadiləsinə imkan verən, media kommunikasiyaları və peşəkar əlaqələrin inkişafına yönəlmiş layihəsidir.

Müxtəlif formatlarda fəaliyyət göstərən layihədə indiyə kimi 80-dən çox ölkənin nümayəndəsi iştirak edib. "SputnikPro"-nun Azərbaycan, Belarus, Yunanıstan, Gürcüstan, Hindistan, Qırğızıstan, Türkiyə və Estoniyada üz-üzə formatda ustad dərsləri keçirilib.

"SputnikPro" layihəsi ilə bağlı, spikerlərin vebinar və ustad dərslərində nə barədə danışdıqları haqda daha geniş məlumatı aşağıdakı linkə daxil olmaqla əldə etmək mümkündür:

https://www.facebook.com/SputnikProject/

9
Noutbuk arxasında bloger, arxiv şəkli

Xəbəri necə oxutmalı SputnikPro layihəsi bu suala cavab verib

30
(Yenilənib 14:38 08.02.2021)
SputnikPro – maarifləndirmə layihəsi onlayn sessiyalarını davam etdirir, bu ilin ilk vebinarı isə məqalələrin daha çox oxunması mövzusuna həsr olunub.

BAKI, 8 fevral — Sputnik. Sadə sorğular – hazırda müasir multimedia jurnalistikası bizi buna səsləyir. 2021-ci ildə SputnikPro maarifləndirmə layihəsi çərçivəsində keçirilmiş ilk vebinarda bu məsələ müzakirə edilib. Fevralın 5-i, cümə günü keçirilən onlayn sessiya "Məqaləni necə təqdim etmək lazımdır ki, daha çox oxunsun" mövzusuna həsr olunmuşdu.

Vebinarın spikeri "Rossiya Seqodnya" mediaqrupunun Sənədlərlə Təminat İdarəsinin məsləhətçisi, köşə yazarı Oleq Dmitriyev olub.

© Sputnik
Oleq Dmitriyev

Oleq "Ali İqtisadiyyat Məktəbi" ETİ-nin kommunikasiya, media və dizayn fakültəsinin professoru, filologiya elmləri doktorudur. 2001-ci ildən 2007-dək Rusiya və MDB ölkələrinin regional telekanalları arasında videomübadilə sistemi - "Əyalət" layihəsinin rəhbəri və prodüseri olub. 2007-2013-cü illərdə "TV-Xəbərlər" (RT, "Rusiya-əl-Yəum", RT Espanol telekanalları) tədris proqramlarının rəhbəri olub. Xarici dil bilən və jurnalistikaya yeni başlayanlar üçün baza tədris kurslarının müəllifidir. O, RT telekanalının müxbir məntəqələrində məsləhətlər aparıb. "Voice of Russia" radiostansiyasının ingiliscə xəbərlər xidmətinin rəhbəri işləyib. 2014-cü ilin aprelindən dekabrınadək "Rossiya Seqodnya" mediaqrupunun Beynəlxalq İngiliscə Yayım Bölməsinin rəhbərinin vəzifəsini icra edib.

Vebinarda spiker mövzunu necə rəngarəng etmək, oxucunun diqqətini cəlb etmək üçün xəbərə hansı rakursdan yanaşmaq lazım gəldiyini açıqlayıb.

"Xəbərə hansı rakursdan yanaşılacağını müəyyən etməzdən əvvəl öz auditoriyamızı yaxşı tanımalıyıq", – deyə o bildirib. Onun sözlərinə görə, jurnalist məhz kimin üçün yazdığını, oxucusunun hansı yaş qrupuna aid olduğunu, gəlir səviyyəsini, böyük, yoxsa kiçik şəhərdə yaşadığını aydın təsəvvür etməlidir. "Siz oxucunu məhz nəyin narahat etdiyini bilməlisiniz", – deyə Oleq Dmitriyev vurğulayıb.

"Yanaşma bucağı məsələsinə biz öz reportajlarımızla cavab veririk", – spiker belə deyib. Onun sözlərinə görə, bu, hər hansı bir az bilinən fakt, insanın həyat və ya yaradıcılıq yolu ilə bağlı məqam ola bilər. Bu faktlar hekayələri canlandırır, onu oxucuya daha yaxın edir. Spikerin sözlərinə görə, bütün mövzular üçün maraqlı yanaşma bucağı seçmək olar.

"Eyni zamanda, mütləq yadda saxlamaq lazımdır ki, əhvalat uzun deyilsə, onu dartıb uzatmağın mənası yoxdur", – deyə Dmitriyev qeyd edib. O, fərqli ölkələrdən olan həmkarlarına hekayəni oxucunun və ya izləyicinin diqqətini dağıdan lazımsız detallarla yükləməməyi tövsiyə edib.

"Özünüzü bir hekayə ustası kimi yetişdirin", - deyə spiker jurnalistlərə məsləhət görüb.

SputnikPro – beynəlxalq xəbər agentliyi və Sputnik radiosunun jurnalistlər, universitetlərin müvafiq ixtisas üzrə təhsil alan tələbələri, mətbuat xidmətlərinin əməkdaşları və digər media mütəxəssisləri üçün xarici həmkarlarla təcrübə mübadiləsinə imkan verən, media kommunikasiyaları və peşəkar əlaqələrin inkişafına yönəlmiş layihəsidir.

Müxtəlif formatlarda fəaliyyət göstərən layihədə indiyə kimi 80-dən çox ölkənin nümayəndəsi iştirak edib. SputnikPro-nun Azərbaycan, Belarus, Yunanıstan, Gürcüstan, Hindistan, Qırğızıstan, Türkiyə və Estoniyada üz-üzə formatda ustad dərsləri keçirilib. Pandemiyanın başlaması ilə əlaqədar layihənin Moskva komandası bütün ölkələrdən olan iştirakçılara eyni vaxtda açıq olan "SputnikPro onlayn mövsümü"nə start verib. Vebinar rejimində mütəxəssislər ən aktual mövzuları seçməyə çalışaraq jurnalistlərlə müxtəlif mövzularda ünsiyyət qurur.

SputnikPro layihəsi ilə bağlı, spikerlərin vebinar və ustad dərslərində nə barədə danışdıqları haqda daha geniş məlumatı aşağıdakı linkə daxil olmaqla əldə etmək mümkündür:https://www.facebook.com/SputnikProject/

 

30
Dəniz sagilində kişilər, arxiv şəkli

Dəyərlərin assimilyasiyası: Gələcək təhlükədədir

0
Dəyərlərə laqeyidliyimiz qarşımıza qorxulu mənzərə çıxarır. İntiharlar, namus cinayətləri, pedofilya, zorakılıq artır.

BAKI, 9 may — Sputnik. Cəmiyyətimizin istənilən problemi həm də bizim – fərdlərin problemidir. Bu gün qarşılaşdığımız problemlər övladlarımızın gələcəyi üçün ciddi təhdid və narahatlıqdır. Cəmiyyəti qoruyan, onu inkişaf etdirən, gələcəyini müəyyən edən bəlli dəyərlər sistemi olmalıdır və cəmiyyətlər dəyərlər üzərində bərqərar olur. Bəzi dəyərlər ildən ilə dəyişə, bəziləri zamanın tələbi ilə “dəyərsizləşə” bilər. Qloballaşan dünyada assimilyasiyanı haradasa normal qəbul etmək olar (Şübhəsiz bu məqam ciddi müzakirə mövzusudur. Yəni, polemikaya açıq məsələdir - C.C.) İnternetin və texnologiyanın inkişafı müəyyən sərhədlərin aradan qalxmasına səbəb olur. Ancaq elə dəyərlər var ki,  assimilyasiyası qətiyyən qəbul edilə bilməz və bu dəyərlərin zorakı assimilyasiyasına mane olmağımız qaçılmazdır. Xalq, cəmiyyət qorunmalı olan dəyərlərinə sahib çıxmasa yaranan xaos, qarışıqlıq qarşısıalınmaz olacaq. Cəmiyyətdə insani münasibətlərin normal olmaması az-çox ictimai məsuliyyəti olan, yaşadığı cəmiyyətin gələcəyi üçün əndişə keçirən fərdləri narahat etməlidir.

***

Cəmiyyətdə müəyyən bir qrupun laqeyidləşməsinin, biganəliyin və insani münasibətlərdə soyuqluğun iqtisadi-sosial, fəlsəfi-psixoloji səbəbləri daha dərində gizlidir. Bir tərəfdən dəyərlər sisteminin liberallaşması, digər tərəfdən mental dəyərlərin həyatımıza yersiz müdaxiləsi cəmiyyətdə bivec, taleyinə və həyatına biganə insanların sürətlə artmasına, cəmiyyəti var edən dəyərlərin aşınmasına səbəb olur. Dilemma qarşısında qalan hazırlıqsız fərd əxlaqi dəyərlərdən tamamilə imtina etməyin çıxış yolu olduğunu düşünərək bir növ özündən və cəmiyyətdən qisas alır. Mentallıq, saxta əxlaqi dəyərlər cəmiyyətə nə qədər ziyan vurursa, liberal dəyərlərin düzgün anlaşılmaması, normal yaşamaq üçün lazım olan əxlaqi prinsipləri qavramayan insanlar üçün daha çox təhlükə mənbəyidir. Son vaxtlar diqqətimi çəkən müəyyən polemikalarda məhz bu xaosun şahidi olduq. Feminizmdən danışanların yarımçıq bilgilərlə “silahlanıb” bu anlayışı lağ hədəfinə çevirməsi, müharibə əleyhidarlarının ölkədə işğalçılara qarşı aparılan mübarizə dönəmində aktivləşib əslində müharibə əleyhidarlığını mahiyyətindən uzaqlaşdırmaları, liberal düşüncə tərəfdarlarının şəhidlərə qarşı sayğısız davranışları ilə cəmiyyətdə qəzəb yaratmaları pis nümunələrdir. Liber dəyərlərin mühafizəkarlığı bu şəkildə assimilyasiyaya məruz qoyması qəbuledilməzdir.

***

Cəmiyyət vahid, kökü və ənənəsi olan dəyərlərə söykənməlidir. Təbii ki, bu dəyərlərə qarşı çıxanlar, müxalif olanlar da olmalıdır. Hər bir dəyərə qarşı alternativ təklif etmək və ya bu alternativlərlə yaşamaq mümkündür, qəbulediləndir. Yetər ki, cəmiyyət üçün “həssas nöqtələrə” yersiz hücum etməyək. Qulaqdandolma fikirlər cəmiyyətdə xaos yaradır, ötəri informasiyalar, "fast food" bilgilər insanları qeyri-müəyyənliyə sürükləyir. Gözümüzün qarşısında assimilyasiyaya uğrayan dəyərlər bu xaos üçün ilkin həyəcan siqnalı sayıla bilər.

***

Dəyərlərə laqeyidliyimiz qarşımıza qorxulu mənzərə çıxarır. İntiharlar, namus cinayətləri, pedofilya, zorakılıq artır. Cəmiyyətin bir qismi ümumiyyətlə bu xəbərləri soyuqqanlı şəkildə qulaqardına vurur, çox az bir qisim insan isə əndişə, narahatlıq keçirir. Bu yaxınlarda xəbər saytlarında qarşılaşdığım “Molla əsgər anasını qətlə yetirdi” başlıqlı xəbərin vahiməsi məni əməlli başlı diksindirdi. Cəmiyyətimizdəki bu cür eybəcərliklərin gələcəyimizə böyük təhlükə yaratdığını düşünürəm. Eyni zamanda din adamının cinayətkar olmasının qabardılması, müzakirə olunması məni daha çox narahat etdi. Dinə və dindarlara qarşı loyal yanaşsam da, dini dəyərlərin cəmiyyətimizdə önəmli yerə sahib olduğunun fərqindəyəm. Məhz cinayət xəbərinin bu şəkildə tirajlanması, dinə qarşı aqressiyanın yaranmasına rəvac verir. Sosial şəbəkələrdə cinayət, cinayətin motivi bir kənarda qalır, din, din xadimi, molla müzakirə olunur. Halbuki cinayətkarın dini mənsubiyyətini vurğulamaq üçün heç bir səbəbimiz  yoxdur. Çünki islam dini əsgər anasını zorlamağa, ümumiyyətlə cinsi zorakılığa haqq qazandıran din deyil. Deməli küyə gedib islamı tənqid etmək üçün də səbəbimiz yoxdur. Çünki cinayətkarın milli, irqi və dini mənsubiyyəti müzakirə mövzusu olmamalıdır. Hansısa din xadiminin cinayətinə görə onun dinini qınamaq  ədalətsizlikdir. Təəssüf ki, din xadiminin əməli olun təmsil və təbliğ etdiyi dinə başucalığı gətirmir. Eyni zamanda cəmiyyətin dini dəyərlərini də gözdən salır. Bunu anlayırıq. Bizi narahat edən gələcəyimizdir. Dəyərlərindən uzaq düşmüş cəmiyyətin gələcəyi hamımızı narahat etməlidir.

İnsani münasibətlər, ailə dəyərləri, əxlaq normaları bu şəkildə pozulubsa, cəmiyyətin gələcəyi ilə bağlı nikbin düşünmək olarmı?

0