UNEC-in rektoru, professor Ədalət Muradov Rusiya Federasiyasının Sankt-Peterburq şəhərində keçirilən “Avrasiya iqtisadi perspektivi” V Beynəlxalq Avrasiya İqtisadi Forumunda iştirak edib

UNEC-də tətbiq edilən yeniliklərdən danışılıb

23
(Yenilənib 17:07 28.12.2018)
UNEC İctimai Nəzarət Şurası: təkliflər və müzakirələr keçirilib

BAKI, 28 dekabr — Sputnik. UNEC-in rektoru, professor Ədalət Muradov UNEC İctimai Nəzarət Şurasının üzvləri ilə görüşüb. UNEC-in mətbuat xidmətindən Sputnik Azərbaycan-a verilən məlumata görə, görüşdə 2018/2019-cu tədris ilinin qış imtahan sessiyası dövründə tələbələrin biliyinin obyektiv qiymətləndirilməsi və şəffaflığın təmin edilməsi məqsədilə UNEC-də tətbiq edilən yeniliklər, imtahanın təşkili və keçirilməsi qaydaları müzakirə edilib. 

Rektor Ədalət Muradov imtahan prosesinə nəzarətin və monitorinqlərin aparılmasının ənənəvi olaraq bütünlüklə UNEC İctimai Nəzarət Şurasına həvalə ediləcəyini bildirib. UNEC İctimai Nəzarət Şurasında bu ildən Tələbə rektorun təmsil olunacağı şura üzvləri tərəfindən müsbət qarşılanıb. Sessiyada tətbiq olunacaq yeniliklərdən söz açan rektor, imtahan prosesinin təkmilləşdirilməsi və mütəşəkkil təşkil olunması məqsədilə UNEC İmtahan Mərkəzinin yaradıldığını qeyd edib, mərkəzin fəaliyyət istiqamətləri barədə məlumat verib.

Görüşdə bildirilib ki, ötən dövrlərdə olduğu kimi, bu il də imtahan sessiyası dövründə hər həftənin şənbə günü İctimai Nəzarət Şurasının üzvlərinin iştirakı ilə UNEC rektorunun “Açıq qapı” günləri keçiriləcək. Bir “Acıq qapı” günü isə ənənəvi olaraq yalnız şura üzvlərinin iştirakı ilə təşkil olunacaq.

Jurnalistlər və qeyri-hökumət təşkilatlarının tələbələr arasında imtahan prosesi ilə bağlı anonim sorğu keçirməsi təmin olunacaq. Sessiya dövründə UNEC-in 24/7 kitabxanasının fasiləsiz, digər kitabxanaların isə uzadılmış iş rejimində fəaliyyət göstərəcəyini vurğulanıb. Kitabxanaların işinin təkmilləşdirilməsi məqsədilə şura üzvləri kitabxanalarda monitorinqlər aparacaq. İctimai Nəzarət Şurası imtahan nəticələrinə əsasən, fakültələrin də monitorinqini həyata keçirəcək. 

Müzakirələr zamanı ali təhsil müəssisələrində tədrisin keyfiyyətinin artırılması məsələlərinə də toxunulub. Universitetlər arasında sağlam rəqabət mühitini təmin etmək üçün ali təhsil müəssisələrinə müstəqillik verilməsinin vacibliyi qeyd edilib. Eyni zamanda ali təhsilin çevikliyini və cəmiyyətdə baş verən proseslərə adekvat reaksiyasını təmin etmək üçün distant təhsilə ehtiyac olduğu vurğulanıb.

Şura üzvləri ölkədə distant təhsilin təşkilini təmin etmək məqsədilə elm və təhsil nümayəndələrinin iştirakı ilə bu istiqamətdə debat və konfransların keçirilməsini təklif ediblər. Müzakirələrdən sonra şura üzvləri 24/7 kitabxana və UNEC Ekstern Mərkəzi ilə tanış olublar.

UNEC-in İctimai Nəzarət Şurasında millət vəkili Hikmət Babaoğlu, əməkdar elm xadimi, professor Şahlar Əsgərov, “XXI Əsr” Təhsil Mərkəzi İB-nin rəhbəri Etibar Əliyev, “Trend” İnformasiya Agentliyinin baş direktorunun müavini Arzu Nağıyev, Konstitusiya Araşdırmaları Fondunun rəhbəri, İnsan Haqları üzrə Birgə Qrupun üzvü Əliməmməd Nuriyev, “Multimedia” İnformasiya Sistemləri Texnologiyaları Mərkəzinin direktoru, Azərbaycan İnternet Forumunun prezidenti Osman Gündüz, Parlament Jurnalistləri Birliyinin sədri, “Modern” Media Qrupunun baş direktoru Elşad Eyvazlı, “Azad Müəllimlər” İctimai Birliyinin sədri Məlahət Mürşüdlü, təhsil eksperti Kamran Əsədov, “525-ci qəzet”in müxbiri Sevinc Qarayeva və tələbə rektor Elmir Sadıqov təmsil olunur.

23
Teqlər:
UNEC-in rektoru, professor Ədalət Muradov, yenilik, UNEC
Əlaqədar
UNEC-də oxumaq istəyənlərin nəzərinə
UNEC-in Prezident təqaüdçüsü olan tələbəsi seçiminin səbəbinə aydınlıq gətirib
UNEC yeni layihəyə start verdi
UNEC və Bakı Fond Birjası əməkdaşlığa başlayır

Cəbhəyanı ərazilərdə onlarla tank piyada əleyhinə mina, bombacıqlar aşkarlandı

13
Mina təhlükəsinə dair maarifləndirmə üzrə mütəxəsisslər tərəfindən 80 141 nəfər mülki şəxs arasında mina təhlükəsizliyinə dair maarifləndirmə təbliğatı aparılıb.

BAKI, 26 noyabr - Sputnik. Azərbaycan Respublikası Ərazilərinin Minalardan Təmizlənməsi üzrə Milli Agentliyə (ANAMA) Ağcabədi, Ağdam, Beyləqan, Füzuli, Goranboy, Göygöl, Tərtər rayonları ərazisində mərmilərin aşkar olunması barədə Daxili İşlər Nazirliyinin ″102″ Xidməti-Zəng mərkəzi sistemindən 38 və Fövqəladə Hallar Nazirliyinin Böhran Vəziyyətlərində İdarəetmə mərkəzindən 7 müraciət daxil olub.

ANAMA-dan Sputnik Azərbaycan-a verilən məlumata görə, daxil olmuş 45 çağırış əsasında agentliyin xüsusi mobil çevik əməliyyat qrupları tərəfindən Daxili İşlər Nazirliyinin əməkdaşları ilə birlikdə 28 operativ və təxirəsalınmaz əməliyyat çıxışı həyata keçirilib.

Aparılmış əməliyyat-axtarış tədbirləri zamanı 71 ədəd partlamamış hərbi sursat (PHS), 2 ədəd tank əleyhinə mina, 42 ədəd piyada əleyhinə mina, 4 ədəd bombacıq və 40 ədəd partlamış mərmi qalıqları aşkar olunub.

Agentliyin partlayış qrupu tərəfindən 26 ədəd mina və partlamamış hərbi sursat (PHS), 4 ədəd bombacıq zərərsizləşdirilib, mina təhlükəsinə dair maarifləndirmə üzrə mütəxəsisslər tərəfindən 80 141 nəfər mülki şəxs arasında mina təhlükəsizliyinə dair maarifləndirmə təbliğatı aparılıb.

13
Məktəbdə dərs prosesi, arxiv şəkli

Ümumi təhsil pilləsi nələri əhatə edəcək?

7
(Yenilənib 23:41 25.11.2020)
Ümumi təhsil pilləsi məktəbəhazırlıq mərhələsini, ibtidai, ümumi orta və tam orta təhsil səviyyələrini əhatə edəcək.

BAKI, 25 noyabr — Sputnik. Azərbaycan Respublikasında ümumi təhsil pilləsi məktəbəhazırlıq mərhələsini, ibtidai, ümumi orta və tam orta təhsil səviyyələrini əhatə edəcək.

Sputnik Azərbaycan-ın məlumatına görə, bu, Prezident İlham Əliyev tərəfindən bu gün təsdiqlənən "Təhsil haqqında" qanuna dəyişiklik edilməsi barədə qanunda əksini tapıb.

Qanuna əsasən, Ümumtəhsil məktəbi ibtidai, ümumi orta və tam orta məktəb formasında ayrı-ayrılıqda da təşkil oluna bilər.

Həmçinin, qanunda göstərilib ki, İbtidai təhsilin məqsədi təhsilalanlara oxu, yazı və hesablama bacarıqları, vətənpərvərlik və Azərbaycan xalqının dəyərlərinə, dövlət rəmzlərinə hörmət hissi aşılamaq, onlarda insan, cəmiyyət və təbiət haqqında ilkin biliklər, şəxsiyyətin formalaşdırılmasına yönəlmiş həyati bacarıqlar, sadə əmək vərdişləri, məntiqi təfəkkür elementləri, bədii-estetik keyfiyyətlər və digər xüsusiyyətlər formalaşdırmaqdan ibarətdir.

Eyni zamanda ümumi orta təhsilin məqsədi təhsilalanlarda nitq, yazı və ünsiyyət mədəniyyətinin, sağlam həyat tərzinin formalaşdırılmasını, onların dövlətə və dövlətçiliyə, Azərbaycan xalqının dəyərlərinə və ümumbəşəri dəyərlərə sədaqət ruhunda tərbiyə olunmasını, insan hüquq və azadlıqlarına hörmətlə yanaşmasını, idrak fəallığının və məntiqi təfəkkürünün inkişafını, müvafiq təhsil proqramı üzrə əldə etdiyi bilikləri tətbiq etmək, müasir informasiya-kommunikasiya texnologiyalarından istifadə etmək, cəmiyyətdə baş verən hadisələri dəyərləndirmək, öz gələcək həyat yolunu və fəaliyyət istiqamətlərini müəyyənləşdirmək, müstəqil öyrənmə və qərar qəbuletmə bacarığını, peşə seçiminə və əmək fəaliyyətinə hazırlığını təmin etməkdən ibarətdir.

7