Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev

Prezident giriş-çıxış qeydiyyat qaydalarına dəyişilik etdi

1105
(Yenilənib 13:25 21.11.2018)
Dövlət başçısı müvafiq fərmanda dəyişiklik edilməsi barədə fərman imzalayıb

BAKI, 21 noyabr — Sputnik. Prezident İlham Əliyev "Giriş-çıxış və qeydiyyat" idarələrarası avtomatlaşdırılmış məlumat-axtarış sistemi haqqında" Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2008-ci il 22 aprel tarixli 744 nömrəli Fərmanında dəyişiklik edilməsi barədə fərman imzalayıb. Sputnik Azərbaycan dövlət başçısının rəsmi saytına istinadən xəbər verir ki, fərmanda deyilir:

"Azərbaycan Respublikası Konstitusiyasının 109-cu maddəsinin 32-ci bəndini rəhbər tutaraq qərara alıram:

1. Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2008-ci il 22 aprel tarixli 744 nömrəli Fərmanı (Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2008, № 4, maddə 258, № 12, maddə 1058; 2009, № 2, maddə 75, № 7, maddə 532, № 8, maddə 618, № 10, maddə 776; 2010, № 2, maddə 88, № 7, maddə 610, № 8, maddə 717, № 9, maddə 770; 2011, № 4, maddə 282, № 10, maddə 891; 2012, № 8, maddə 787; 2013, № 9, maddə 1046, № 11, maddələr 1321, 1339; 2014, № 2, maddə 122, № 9, maddələr 1027, 1062; 2015, № 2, maddə 121, № 5, maddələr 521, 543, № 9, maddə 989; 2016, № 2 (II kitab), maddə 228, № 3, maddə 470, № 5, maddələr 869, 879, № 9, maddə 1464, № 10, maddə 1643, № 11, maddə 1816; 2017, № 2, maddələr 173, 185, № 5, maddələr 776, 817, № 8, maddə 1521; 2018, № 2, maddə 189, № 3, maddə 449, № 4, maddələr 662, 682, № 8, maddə 1688; Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2018-ci il 4 oktyabr tarixli 285 nömrəli Fərmanı) ilə təsdiq edilmiş "Giriş-çıxış və qeydiyyat" idarələrarası avtomatlaşdırılmış məlumat-axtarış sistemi haqqında Əsasnamə"nin 10-cu hissəsində aşağıdakı dəyişikliklər edilsin:

1.1. birinci abzasdan "habelə" sözü çıxarılsın və "ASAN Viza" sistemi və" sözləri "Elektron hökumət" informasiya sistemi və "ASAN Viza" sistemi, habelə" sözləri ilə əvəz edilsin.

1.2. aşağıdakı məzmunda 10.2-1-ci bənd əlavə edilsin:

"10.2-1. "Elektron hökumət" informasiya sistemi ilə inteqrasiya prosesində mübadilə edilən məlumatlar aşağıdakılardır:

10.2-1.1. sistem tərəfindən təmin olunan məlumatlar:

10.2-1.1.1. "Elektron hökumət" informasiya sistemi vasitəsilə xidmətlərin mərkəzləşdirilmiş qaydada göstərilməsini təmin etmək üçün zəruri olan bu Əsasnamənin 8-ci və 10-cu hissələrində nəzərdə tutulmuş məlumatlar;".

2. "Giriş-çıxış və qeydiyyat" idarələrarası avtomatlaşdırılmış məlumat-axtarış sisteminin Əlaqələndirmə Şurası əcnəbi və vətəndaşlığı olmayan şəxslərin pasport və ya digər sərhədkeçmə sənədləri üzrə məlumatların "Giriş-çıxış və qeydiyyat" idarələrarası avtomatlaşdırılmış məlumat-axtarış sisteminin "Sərhədkeçmə" informasiya resursundan "Əcnəbilər" informasiya resursuna dərhal ötürülməsini təmin etmək məqsədilə zəruri tədbirlər görsün və bu barədə Azərbaycan Respublikasının Prezidentinə məlumat versin.

3. Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyi bu Fərmanın 2-ci hissəsinin icrasını təmin etmək məqsədilə maliyyələşmə məsələlərini həll etsin".

1105
Teqlər:
fərman, İlham Əliyev, prezident, ASAN, viza
Əlaqədar
Rusiya və Türkiyə arasında viza rejimi asanlaşdırılacaq
Azərbaycanda viza verilməsi qaydaları dəyişdi
Qalmaqal: XİN Merkellə Bakıya gələcək deputata viza vermədi