Öpüşən gənc cütlük, arxiv şəkli

Seks: neçənci görüşdə?

1134
(Yenilənib 01:09 21.09.2018)
Partnyorlar bir-birinə dərhal qiymət vermək imkanına sahib olmuş olur

BAKI, 21 sentyabr — Sputnik. Alimlər neçənci görüşdə sevişməyin lazım olduğunu müəyyən edib. Sputnik Azərbaycan Rusiya mətbuatına istinadla xəbər verir ki, bu o qədər də asan olmayıb.

Bu hərarətli sual Harvard universiteti və Britaniya alimləri arasında fikir ayrılığına səbəb olub. Amerikalıların fikrincə, sekslə elə ilk tanışlıqdan dərhal sonra məşğul olmaq lazımdır. Belə olan təqdirdə münasibətin uzunömürlü və ya qısa olduğuna qərar vermək mümkün olur. Partnyorlar bir-birinə dərhal qiymət vermək imkanına sahib olmuş olur.

İngilislər isə bu açıqlama ilə kökündən razı deyil. Məsələn riyaziyyatçı Robert Seymur hesab edir ki, insanlar heyvanların davranışlarından örnək götürə bilərlər. Vəhşi təbiətdə onlar arasında uzun müddət partnyorunun qayğısına qalan cütlüklər var. Bu münasibətləri möhkəmlənidirir.

Riyaziyyatçı eyni zamanda iddia edir ki, ilk görüşdə seksə “yox” deyənlərin əsl məhəbbətini tapmaq və ailə qurmaq şansı daha çox olur.

Rusiya alimlərinin fikrincə isə intim yaxınlıq 10-cu görüşdən tez olmamalıdır. Bu müddət ərzində sevgililər öz hisslərini müəyyən edə və partnyorunun ona necə münasibət bəslədiyini müəyyən edə bilir.

Yeri gəlmişkən, qeyd edək ki, Roma papası Fransisk seksuallığı və seksi "ilahi vergi" adlandırıb. Onun sözlərinə görə, yeni həyatın doğulması məhz seksdən başlayır. Pontifik insanları seksuallığı qorumağa və bir-birini sevməyə çağırır.

1134
Teqlər:
araşdırma, vaxt, görüş, seks

Cəbhəyanı ərazilərdə onlarla tank piyada əleyhinə mina, bombacıqlar aşkarlandı

16
Mina təhlükəsinə dair maarifləndirmə üzrə mütəxəsisslər tərəfindən 80 141 nəfər mülki şəxs arasında mina təhlükəsizliyinə dair maarifləndirmə təbliğatı aparılıb.

BAKI, 26 noyabr - Sputnik. Azərbaycan Respublikası Ərazilərinin Minalardan Təmizlənməsi üzrə Milli Agentliyə (ANAMA) Ağcabədi, Ağdam, Beyləqan, Füzuli, Goranboy, Göygöl, Tərtər rayonları ərazisində mərmilərin aşkar olunması barədə Daxili İşlər Nazirliyinin ″102″ Xidməti-Zəng mərkəzi sistemindən 38 və Fövqəladə Hallar Nazirliyinin Böhran Vəziyyətlərində İdarəetmə mərkəzindən 7 müraciət daxil olub.

ANAMA-dan Sputnik Azərbaycan-a verilən məlumata görə, daxil olmuş 45 çağırış əsasında agentliyin xüsusi mobil çevik əməliyyat qrupları tərəfindən Daxili İşlər Nazirliyinin əməkdaşları ilə birlikdə 28 operativ və təxirəsalınmaz əməliyyat çıxışı həyata keçirilib.

Aparılmış əməliyyat-axtarış tədbirləri zamanı 71 ədəd partlamamış hərbi sursat (PHS), 2 ədəd tank əleyhinə mina, 42 ədəd piyada əleyhinə mina, 4 ədəd bombacıq və 40 ədəd partlamış mərmi qalıqları aşkar olunub.

Agentliyin partlayış qrupu tərəfindən 26 ədəd mina və partlamamış hərbi sursat (PHS), 4 ədəd bombacıq zərərsizləşdirilib, mina təhlükəsinə dair maarifləndirmə üzrə mütəxəsisslər tərəfindən 80 141 nəfər mülki şəxs arasında mina təhlükəsizliyinə dair maarifləndirmə təbliğatı aparılıb.

16
Məktəbdə dərs prosesi, arxiv şəkli

Ümumi təhsil pilləsi nələri əhatə edəcək?

8
(Yenilənib 23:41 25.11.2020)
Ümumi təhsil pilləsi məktəbəhazırlıq mərhələsini, ibtidai, ümumi orta və tam orta təhsil səviyyələrini əhatə edəcək.

BAKI, 25 noyabr — Sputnik. Azərbaycan Respublikasında ümumi təhsil pilləsi məktəbəhazırlıq mərhələsini, ibtidai, ümumi orta və tam orta təhsil səviyyələrini əhatə edəcək.

Sputnik Azərbaycan-ın məlumatına görə, bu, Prezident İlham Əliyev tərəfindən bu gün təsdiqlənən "Təhsil haqqında" qanuna dəyişiklik edilməsi barədə qanunda əksini tapıb.

Qanuna əsasən, Ümumtəhsil məktəbi ibtidai, ümumi orta və tam orta məktəb formasında ayrı-ayrılıqda da təşkil oluna bilər.

Həmçinin, qanunda göstərilib ki, İbtidai təhsilin məqsədi təhsilalanlara oxu, yazı və hesablama bacarıqları, vətənpərvərlik və Azərbaycan xalqının dəyərlərinə, dövlət rəmzlərinə hörmət hissi aşılamaq, onlarda insan, cəmiyyət və təbiət haqqında ilkin biliklər, şəxsiyyətin formalaşdırılmasına yönəlmiş həyati bacarıqlar, sadə əmək vərdişləri, məntiqi təfəkkür elementləri, bədii-estetik keyfiyyətlər və digər xüsusiyyətlər formalaşdırmaqdan ibarətdir.

Eyni zamanda ümumi orta təhsilin məqsədi təhsilalanlarda nitq, yazı və ünsiyyət mədəniyyətinin, sağlam həyat tərzinin formalaşdırılmasını, onların dövlətə və dövlətçiliyə, Azərbaycan xalqının dəyərlərinə və ümumbəşəri dəyərlərə sədaqət ruhunda tərbiyə olunmasını, insan hüquq və azadlıqlarına hörmətlə yanaşmasını, idrak fəallığının və məntiqi təfəkkürünün inkişafını, müvafiq təhsil proqramı üzrə əldə etdiyi bilikləri tətbiq etmək, müasir informasiya-kommunikasiya texnologiyalarından istifadə etmək, cəmiyyətdə baş verən hadisələri dəyərləndirmək, öz gələcək həyat yolunu və fəaliyyət istiqamətlərini müəyyənləşdirmək, müstəqil öyrənmə və qərar qəbuletmə bacarığını, peşə seçiminə və əmək fəaliyyətinə hazırlığını təmin etməkdən ibarətdir.

8