Yerevanda etirazlar - 23 aprel 2018 ci il

Yerevanda yeni etirazlar başladı, istefa tələbləri səslənir

395
(Yenilənib 13:33 25.06.2018)
Aksiyaya ötən gün yayılan video-görüntülərin səbəb olduğu bildirilir

BAKI, 25 iyun — Sputnik. Ermənistanın paytaxtı Yerevan meriyasının qarşısında bu gün bir qrup şəxs etiraz aksiyasına başlayıb. Sputnik Azərbaycan "News.am"-a istinadən xəbər verir ki, onlar şəhərin meri Taron Markaryanın istefaya getməsini tələb edirlər.

Etirazçılar meriyanın girişlərindən birini bağlayıb və heç kimin meriyaya daxil olmasına imkan vermirlər. Onlar aksiyaya səbəb kimi ötən gün Taron Markaryanla bağlı yayılan videonu göstərirlər. Həmin görüntülərdə Markaryanın xeyli sayda var-dövlətə sahib olduğu əks olunur.

Qeyd edək ki, hazırda meriya binasının ikinci girişi açıqdır.

395
Teqlər:
etiraz aksiyaları, etiraz, Yerevan
Əlaqədar
Yerevan, Tbilisi və sırada Bakıdır
Yerevan təşvişə düşüb: "Polonez"ə görə Belarusa rəsmi etiraz etdi
Yerevan hadisələrinin arxasından görün kim çıxdı
İstanbul-Yerevan aviareysi təxirə salınıb
Yerevan metropoliteni iflic oldu: Tətil ölkəni bürüyür
Sex, arxiv şəkli

Təklif var ki, işləyəsiz! Müştəri sayı azalmalı, sahə ikiqat armalıdır

2
(Yenilənib 20:21 05.08.2020)
İnsanların sıx toplaşmasının xəstəliyin yayılma intensivliyinə birbaşa təsirini nəzərə alaraq, ictimai iaşə müəssisələrinə müştəri qəbulu 2 dəfə azaldılmalı və müvafiq olaraq hər adambaşına müəyyən edilən sahə 2 qat artırılmalıdır

BAKI, 5 avqust — Sputnik. AQTA (Azərbaycan Qida Təhlükəsizliyi Agentliyi) ölkəmizdə koronavirus (COVID-19) infeksiyasına qarşı effektiv mübarizə tədbirlərinin təmin olunması ilə bağlı ictimai iaşə müəssisələrinə çağırış edir. Agentlikdən Sputnik Azərbaycan-a verilən məlumata görə, pandemiya dövründə ictimai iaşə müəssisələri Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabinetinin "Koronavirus pandemiyası dövründə ictimai iaşə müəssisələrinə müştəri qəbulu ilə bağlı bəzi məsələlərin tənzimlənməsi barədə" 6 iyul 2020-ci il tarixli, 237 nömrəli qərarına uyğun olaraq öz fəaliyyətlərini həyata keçirməlidirlər. Həmin qərara əsasən, pandemiya dövründə insanların sıx toplaşmasının xəstəliyin yayılma intensivliyinə birbaşa təsirini nəzərə alaraq, ictimai iaşə müəssisələrinə müştəri qəbulu 2 dəfə azaldılmalı və müvafiq olaraq hər adambaşına müəyyən edilən sahə 2 qat artırılmalıdır. Eyni zamanda qida qəbulu zallarında oturacaqların ara məsafəsi eyni masa arxasında 1 metrdən, masalararası məsafə isə 2 metrdən az olmamalıdır.

© The Food Safety Agency of the Republic of Azerbaijan.
Nümünə

Hər bir ictimai iaşə müəssisəsinin qarşısında həmin müəssisənin qida qəbulu yerlərinin ümumi sahəsi, oturacaq yerlərinin sayı, masalararası məsafə, adambaşına müəyyən edilən sıxlıq normaları girişdə hər kəsin aydın şəkildə görə biləcəyi lövhələrdə əks olunmalıdır.

İctimai iaşə müəssisələri fəaliyyətə başladıqdan sonra AQTA əməkdaşları tərəfindən keçirilən reydlər zamanı müvafiq qərarın tələblərinə uyğun olaraq qida qəbulu, oturacaq yerləri, masalar və adambaşına müəyyən edilən sıxlıq normaları ilə bağlı zəruri məlumatların girişdə hər kəsin görə biləcəyi yerdə xüsusi lövhələrdə yerləşdirilmədiyi halları aşkar olunarsa, həmin müəssisələrlə bağlı qanunvericilik çərçivəsində müvafiq tədbirlər həyata keçiriləcəkdir.

 

2
Mövzu:
Azərbaycan karantində: nikbinlər, bədbinlər, xeyirxahlar və ixtiraçılar
Hindistanda kişi üzərində Çinə boykot yazısı olan tibbi maskada, arxiv şəkli

Qərar verilib: Çini on ölkə boğacaq. Rusiyanı da dəvət edəcəklər?

3
(Yenilənib 20:10 05.08.2020)
"ABŞ məhsulu" adı ilə təqdim olunan "demokratiya" və "azadlıq" çətin ki, Almaniya üçün Rusiya qazını və ya İtaliya üçün Çin sərmayələrini əvəz etsin.

BAKI, 5 avqust — Sputnik, İvan Danilov. Çinlə sanksiyalar, iqtisadi əlaqələrin məhdudlaşdırılması, qarşılıqlı casusluq və bəlkə də güc tətbiqi formasında təzahür edəcək soyuq müharibənin qaçılmaz olduğunun dərk edildiyi bir vaxtda qərbli ekspertlər Pekin üzərində qələbə qazanmağın "sehrli" yolunu axtarmağa başlayıblar. 

Bu və ya digər formada Vaşinqton, London və Brüsseldə müzakirə edilən "Çin əjdahasını boğmaq" yollarının hamısı geniş anti-Çin koalisiyasının yaradılmasını nəzərdə tutur.

Bu məsələdə istiqamətverici prinsiplər səviyyəsində heç bir müxtəliflik müşahidə olunmasa da, bu prinsiplərin konkret reallaşması səviyyəsində ciddi problemlər meydana çıxır.

Məsələ bundadır ki, həm bəzi Avropa paytaxtlarında, həm də ABŞ-ın "analitik mərkəzləri"ndə artıq əsaslı təəssürat yaranıb ki, Avropanın bir çox ölkələri (xüsusilə Almaniya, Fransa və İtaliya), həmçinin Asiyanın bəzi ölkələri nədənsə Çinə qarşı yeni soyuq müharibədə ABŞ-ın əlaltısı kimi iştirak etmək istəmirlər. Bundan başqa, onlar bu müharibədə ABŞ-ın qələbəsinə pul tökmək istəmirlər (bu özünü Almaniya və Fransanın ÜDM-in iki faizini Amerikanın "hərbi müdafiəsinə" ayırmaq istəməməsi ilə bağlı qalmaqallarda göstərir). Vaşinqton və Londondakı Çin əleyhdarlarını qəzəbləndirsə belə, Avropa Çinin "Huawei" şirkətinin 5G şəbəkələri üçün avadanlıqlarının tədarükünü tam qadağa etməyə hazır deyil. Avropanın faktiki olaraq öz ordusunun yaradılması ilə bağlı verdiyi bəyanatlar və Makronun müstəqil xarici siyasət yeritmək (nə Çin, nə də Amerika lehinə) istəyi ilə bağlı bəyanatları fonunda geniş anti-Çin alyansını yaratmağın mürəkkəb və çox baha olacağına dair şübhələr artır və bu problemin həlli yollarının axtarışı güclənir.

"Council on Foreign Relations" (Xarici Əlaqələr Şurası) beyin mərkəzinin himayəsi altında buraxılan nüfuzlu "Foreign Affairs" jurnalı bu problemə iki yanaşmanı təhlil edir. Onlardan birini şərti olaraq "Donald Tramp yanaşması", digərini isə "Boris Conson yanaşması" adlandırmaq olar. Şuranın həm Amerika elitası, həm də Avropadakı amerikapərəst elitanın təfəkkürünə göstərdiyi böyük təsiri nəzərə alsaq, onun "Çin problemi" ilə uğurlu mübarizə üçün təklif etdiyi metodlara nəzər salmaq lazımdır.

"Foreign Affairs" jurnalının yeni məqaləsində təklif olunan üsullar Vaşinqtonun dünyada (ən azı Qərbdə) dominantlığını faktiki olaraq saxlamağa yönəlib və Amerikanın hegemonluğunu qorumağın konkret üsullarından ibarətdir.

Amerikanın nüfuzlu nəşrinin müəllifləri fikir mübadiləsi üçün başlanğıc nöqtəsi kimi hazırkı nizamın ölüm ayağında olmasını və əsas təhlükə kimi koronavirusu yox, Çin və Rusiyanı göstərirlər. Qeyd olunur ki, iki həll yolu təklif olunur – biri Trampdan, digəri isə Consondan.

Yeni struktur ideyasını verən ilk şəxs Conson olub. Mayda o, G7 ölkələri üstəgəl Avstraliya, Hindistan və Cənubi Koreyadan ibarət 10 aparıcı demokratiyaların alyansını yaratmağı və ona D10 adını verməyi təklif edib. Məqsəd telekommunikasiya siyasətini əlaqələndirmək və 5G texnologiyasında dominant olan "Huawei" şirkətinə alternativ yaratmaqdır. Tezliklə, Tramp iyunda baş tutmalı olan G7 görüşünü ləğv edib və əvəzində payızda G11 formatında görüşü təklif edib. Consonun təklifini yenidən nəzərdən keçirərək, Tramp yeni qrupuna D10 ölkələri ilə birlikdə Rusiyanı da daxil edib.

"Foreign Affairs" ekspertləri Rusiyanı bu kluba götürməyi məsləhət görmürlər və onlar "D10 variantını", yəni Consonun sxemini seçirlər. Amma bu vacib deyil. Bu tövsiyənin arxasında dayanan motivasiya böyük maraq doğurur. Bu motivasiya ondan ibarətdir ki, Rusiyanı anti-Çin mübarizəsində iştirak etməyə inandırmaq mümkün olsa belə, Trampın sxemi çox pis görünəcək və perspektivsiz olacaq, çünki ilk növbədə anti-Çin gündəmi əsasında qurulacaq. Amma Consonun sxemindən guya hansısa bir müsbət gündəm, yəni "Çinə qarşı alyans" yox, "yaxşı hər şey naminə alyans" yaratmağa imkan verəcək birləşdirici bir ideyanı çıxarmaq olar.

Müsbət gündəm dedikdə, əlbəttə ki, boş şüarlar — "demokratiya", "azadlıq" və "insan hüquqları" nəzərdə tutulur. Maraqlıdır ki, bu cür müsbət gündəmin ortaya çıxması Vaşinqtonun hazırkı xarici siyasətinə qarşı qoyulur: "Amerika Birləşmiş Ştatları Çinin başçılıq etdiyi Asiya İnfrastruktur İnvestisiya Bankına, "Bir Kəmər-Bir Yol" təşəbbüsünə və Rusiyanın dəstəklədiyi "Şimal Axını 2" qaz kəmərinə qarşı çıxa bilər. Lakin inandırıcı alternativlər təklif edilmədiyi təqdirdə digər ölkələri də buna inandırmaq çətin olacaq".

Bu yanaşmanın problemi ondan ibarətdir ki, "ABŞ məhsulu" adı ilə təqdim olunan "demokratiya" və "azadlıq" çətin ki, Almaniya üçün Rusiya qazını və ya İtaliya üçün Çin sərmayələrini əvəz etsin. Amma bu cür münasibətlər Vaşinqtona lazım deyil, özü də konkret gələcək prezidentin soyadından asılı olmayaraq: Baydenə də, Trampa da müstəmləkə lazımdır, amma Avropa İttifaqını bu vəziyyətə qaytarmaq, çətin ki, mümkün olsun – nə D10, nə də G11 formatında. Rusiya barədə isə danışmağa dəyməz.

3