Vasif Səftərov, arxiv şəkli

Uşaqlara qələbəmizi boyalı fırçalarla çatdıran rəssam

61
(Yenilənib 17:47 21.12.2020)
Vasif Səftərov deyir ki, onun ən böyük arzusu isə Şuşada böyük rəsm sərgisi açmaqdır. Artıq bu xəyal deyil.

Nigar İsgəndərova, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 21 dekabr — Sputnik. 44 günlük Vətən müharibəsinin Azərbaycanın qələbəsi ilə başa çatması yeni-yeni işlərin görülməsi, mövzuların yaranması, layihələrin icrası üçün bir mənbə oldu. Azərbaycanın qəhrəmanlıq tarixini gələcək nəsillərə ötürmək üçün artıq müxtəlif layihələrə başlanılıb. Bu layihələr sırasıda uşaqlar üçün müharibə, qələbə mövzusunda çəkilən illustrasiyalar da yer alıb.

Sputnik Azərbaycan-ın həmsöhbəti artıq illərdir ki, çəkdiyi rəsmlər, karikaturalar və illustrasiyalarla məşhurlaşan Vasif Səftərovdur. 32 yaşı olan V.Səftərov Qazaxın Daş Salahlı kəndində doğulub. 9-cu sinifdən Əzim Əzimzadə adına Rəssamlıq Kollecinə daxil olan V.Səftərov hazırda "Hədəf" liseyində təsviri-incəsənət müəllimi olaraq fəaliyyət göstərir. O, liseydə həmçinin öz emalatxanasını quraraq yaradıcı gənclərə dəstək olur. Hazırda onu işini əsas istiqaməti yetişməkdə olan nəslə Azərbaycanın qələbə tarixini çatdırmaqdır.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Vasif Saftarov official 🎨 (@vasifsaftarov.art)

- Öncə bir qədər özünüz haqda məlumat verərdiz ki, oxucularımız onlara imzası məşhur olan rəssamımızı daha yaxından tanıya bilsinlər.

 - Hazırda tək rəssamlıqla deyil, heykəltəraşlıqla, bir sözlə, tətbiqi sənətin bütün növləri ilə məşğulam. Lakin profesionalcasına məşğul olduğum sənət boyakarlıqdır. Rənglərlə ilk tanışlığım hardasa 2-3 yaşımda olub. Rənglərlə 3 yaşından başlayan dostluğumuz hələ də davam edir. Artıq həyatımı bu rənglər olmadan, bu sənət olmadan təsəvvür edə bilmirəm. Uşaq vaxtı rəssamlıqla əlaqədar olaraq müxtəlif dərnəklərə də gedirdim. Bu dərnəklər vasitəsilə Mədəniyyət Nazirliyinin xətti ilə xarici səfərlərə də gedirdik.

- Son zamanlar illustrator kimi çox məşhurlaşmısınız.

- İllustrator kimi ilk fəaliyyətimə "Hədəf" və "Xan" nəşriyyatında başlamışam. Öncələr daha çox Şamil Sadiqin ssenarisi əsasında illustrasiyalar çəkmişəm, sonradan müxtəlif kitablara da illustrasiyalar çəkmişəm. Adıçəkilən nəşriyyatlarda "Xatirə Ədəbiyyatı" silsiləsində mənim də gördüyüm işlər olub. Uşaqlar üçün "Dədə Qorqud" boylarını işləmişik, tarixi abidələr, sənətkarlar, sərkərdələrlə bağlı maraqlı işlərimiz olub. Maraqlı layihələrdən biri də 12 kitabdan ibarət dəst hesab edilən "Böyük adam olmuş uşaqlar" layihəsi olub.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Vasif Saftarov official 🎨 (@vasifsaftarov.art)

- Mübariz İbrahimov haqda olan və yeni işıq üzü görən cizgi-roman haqda da məlumat verərdiniz.

- Mübariz İbrahimov haqda olan cizgi-romanı Azərbaycanda bir ilk hesab edilən işdir. Bu işin ideya müəllifi və ssenaristi Şamil Sadiq, rəssamı isə mənəm. Ümumiyyətlə, qeyd edim ki, son olaraq qəhrəmanlıq mövzusunda işlənilən bütün əsərlərin hamısının ideya müəllifi demək olar ki, Şamil Sadiqdir.

- Bu cizgi-roman nə qədər müddətə başa gəldi?

- Üzərində 3 ildən artıq iş görülən layihəmiz yeni işıq üzü görüb. Düşünürəm ki, bu işimiz böyük maraqla qarşılanacaq. Əslində vətənpərvərlik mövzusunda müəyyən işlər görmüşük, amma görmək istədiyimiz işlər hələ də qabaqdadır. Artıq müharibə mövzusunda müəyyən eskizlər hazırdır, layihələr gözlənilir. Yaxın günlərdə bu layihələr reallaşar.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Vasif Saftarov official 🎨 (@vasifsaftarov.art)

- Müharibə mövzusunda hazırlanacaq uşaq kitabları haqda bir qədər daha ətraflı məlumat verərdiniz.

- Hazırda uşaqlar üçün nəzərdə tutulan cizgi-roman kitabı üzərində işlər gedir. Burada tarixi faktlar qeyd olunacaq. Torpaqlarımızın işğaldan azad olunma tarixləri qeyd olunacaq. Bundan başqa, həmin rayonların ərazisi, məşhur abidələri haqda da məlumat veriləcək. Bundan başqa, qəhrəmanlarımızın qəhrəmanlığı rəsm formasında canlandırılacaq. Şuşada gedən döyüşlər haqda ssenariyə uyğun rəsmlər olacaq və bu rəsmlər real hadisələrə uyğun çəkiləcək.  

Liseydə yerləşən emalatxanasında müxtəlif mövzularda əsərlər ərsəyə gətirən V.Səftərov deyir ki, bu əsərlər sırasında kolleksiyaçılar tərəfindən qorunub saxlanılan, xaricə aparılanlar da var. Onun ən böyük arzusu isə Şuşada böyük rəsm sərgisi açmaqdır. Artıq bu xəyal deyil...

61
Teqlər:
əsər, rəsm, kənd, Qazax, qələbə, rəssam
Mövzu:
Azərbaycan və Ermənistan arasında müharibə (1184)
İmtahan, arxiv şəkli

Nazirlikdən imtahanlarla bağlı açıqlama

10
(Yenilənib 22:45 15.01.2021)
Nicat Məmmədlinin sözlərinə görə, pandemiya şəraitində yazılı imtahanlar olsa da, imtahanlar əsasən şifahi formaya keçib.

BAKI, 15 yanvar — Sputnik. "Pandemiyadan sonra – ola bilər ki, yaz, yaxud da daha sonrakı semestrdə ənənəvi imtahan sessiyasına keçəcəyik". Sputnik Azərbaycan-ın məlumatına görə, bunu Təhsil Nazirliyinin Elm, ali və orta ixtisas təhsili şöbəsininn müdiri Nicat Məmmədli deyib. Onun sözlərinə görə, pandemiya şəraitində yazılı imtahanlar olsa da, imtahanlar əsasən şifahi formaya keçib. "İmtahanların təşkilində güzəştlərin olması ilə bağlı təkliflər edilir. Amma hazırkı pandemiya dövrü bizdən təhsilə daha məsuliyyətli yanaşmağı tələb edir".

Şöbə müdiri bildirib ki, ötən ilin dekabrında imtahan sessiyasının keçirilməsi haqqında əmr imzalanıb: "Sessiya imtahanları onlayn qaydada 4 həftə ərzində keçiriləcək. Əslində keçən ilin son semestrindən dərslər onlayn keçirilir. Bu, bütün təhsil sistemi üçün bir çağırışdır. Əsas vacib məsələ bir çox hallarda imtahanların formalarının keçirilməsi idi. Bundan əvvəl imtahanlar daha çox yazılı şəkildə keçirilirdi".

10
Bakıda avtomobil tıxacı, arxiv şəkli

Dünyada yollar, məsafələr qısaldılsa da, Azərbaycanda əksinədir

46
(Yenilənib 22:25 15.01.2021)
Hazırda orta hesabla 6 saatı yola sərf etdiyimizi nəzərə alsaq, aylıq olaraq bu rəqəmin azı 120 saat olduğunu deyə bilərik. Bu isə o deməkdir ki, gündəlik olaraq ictimai nəqliyyatdan istifadə edən şəxslər təkcə son 5 ayda 600 saatını yola sərf edib.

Nigar İsgəndərova, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 15 yanvar — Sputnik. Bu gün dünyanın bir çox ölkələri məhz yolları, məsafələri qısaltmaq, xüsusən də işçi qrupun rahatlığı üçün müəyyən planlar üzərində çalışırlar. Lakin Azərbaycanda bu müddət azalmaq əvəzinə daha da artırılır. Pandemiyadan öncə getdiyimiz yarım saatlıq yol bu gün 2 saatlıq yola çevrilib. Ümumiyyətlə, pandemiyadan əvvəl də Azərbaycanda bənzər mənzərə müşahidə edilirdi. Bu isə xüsusən gündəlik olaraq işə gedən şəxslər üçün böyük problemə səbəb olur. Yəni, qısa məsafəni hər iki istiqamət üçün qət edən şəxs gününün 4-5, indiki halda isə hətta 6-7 saaatını da yolda keçirmiş olur. Bəs nə etməli?

Öncə dünya ölkələrinin təcrübəsinə nəzər yetirək. Bu gün əksər ölkələrdə artıq şəhərin mərkəzində avtobusların hərəkəti məhdudlaşdırılır. Belə ki, müəyyən məsafədən gələn şəxslər şəhərin mərkəzində avtomobilini park edərək mərkəzdən lazım olan ünvana ya velosiped, ya da ki, ictimai nəqliyyatdan istifadə etməklə çatmış olur. Belə olan halda həm əlavə yanacağa qənaət edilmiş olur, həm havanın çirklənməsinin qarşısı alınır, həm şəhər mrəkəzi sərnişin və piyadalar üçün daha uyğun bir vəziyyətə gəlir, həm də avtomobillərin olmaması səbəbi ilə əlaqədar olaraq tıxaclar yaranmır və beləcə məsafə daha da qısaldılmış olur. 

Sputnik Azərbaycan bu problemlərin həlli barədə nəqliyyat üzrə ekspert Hüseyn Abdullayevlə söhbətləşib. "Azərbaycanda avtobus marşrut xətlərinin planlaşdırılmasında böyük problemlər var. Ümumiyyətlə, heab edirəm ki, Bakının avtobus-marşrut şəbəkəsi yenidən müasir prinsiplərlə qurulmalıdır. Vaxt itkisinə səbəb olan nüanslar aradan qaldırılmalıdır. Avtobuların yollarda gecikməsinin qarşısını almaq üçün müəyyən addımlar atılmalı, ayrıca zolaqlar salınmalı, dəhlizlərdə avtobuslara üstünlük verilməlidir. Bir sözlə ümumilikdə nəqliyyat infrastrukturu ilə bağlı islahatlar aparılmalıdır" - ekspert deyib.

"Magistral avtobus xətlərinin də köməkçi avtobus xətləri olmalıdır. İyerarxiyalı sistemdə mütləqdir ki, bir nəqliyyatdan digər nəqliyyat xəttinə keçid mümkün qədər tez baş versin. Bunun üçün bu marşrutlar hamısı qısa intervalla işləməlidir. Bundan başqa, insanlar böyük məsafələr qət etməməli və hər mübadilə üçün əlavə gediş haqqı ödəməməlidirlər. Lakin qeyd edim ki, Azərbaycanda nəqliyyat sistemində bir pərakəndəlik var, avtobus, metro və dəmiryolu xətti ilə ayrılıqda müəyyən qurumlar məşğul olurlar. Əsas dəhlizlərdə isə avtobuslara üstünlük verilmir", - deyə eskpert bildirir.

Xarici təcrübədən danışdıqda isə, o qeyd edir ki, avtobus marşrutları, həm də digər nəqliyyat növəri arasında konkret iyerarxiya olmalıdır: "Yəni, müəyyənləşir ki, bu xətlərdən hansılar magistral, hansılar köməkçi nəqliyyat yollarıdır. Əsas magistral marşrut xətlərinə sərnişinlərin çıxışını təmin etməkdir", - deyə ekspert əlavə edib.

Millət vəkili Fazil Mustafa isə fərqli fikirdədir. Bu barədə Sputnik Azərbaycan-a danışan millət vəkili belə bir infrastrukturun qurulmasının mümkünsüzlüyündən bəhs edir: "Hazırda yollarda yaranan sıxlıq ilk növbədə metro ilə bağlıdır. Bu səbəbdən əksəriyyət minik avtomobilindən istifadə etmək məcburiyyətində qalır. Məktəblər açılmasa da, şəhərdə fəlakətli səviyyədə tıxaclar var. Pandemiya şəraitində yaranan vəziyyət təbiidir. Çünki avtobuslar da riskli olduğundna insanlar şəxsi avtomobillərə üstünlük verirlər. Bu səbəbdən hələlik çıxış yolu haqda danışmaqda çətinlik çəkirəm. Amma düşünürəm ki, tədricən metronun açılmasını görməliyik. Çünki nəqliyyatda hədsiz yüklənmə var".

Millət vəkili heab edir ki, şəhərin mərkəzinə çatmamış avtomobillərin park edilməsi təcrübəsini Azərbaycanda tətbiq etmək çətin olar: "Düşünürəm ki, bunun heç faydası da olmayacaq. Çünki bizdə normal elektrik qatarı yoxdur. Bu təcrübə yalnız düzgün infrastrukturun qurulduğu şəhərlər üçün keçərlidir. Bizdə isə düzgün infrastruktur qurulmayıb, şəhərsalmanın prinsipləri pozulub. Xaricdə belədir ki, məktəbəqədər yaşda olan uşaqlar üçün xüsusi avtobuslar var. Bizdə məktəbəqədərlər 25 faiz təşkil etsə də, heç bunu da təmin edə bilmirik".

Bir sözlə, hazırda gündəlik hesabla 6 saatı yola sərf etdiyimizi nəzərə alsaq, aylıq olaraq bu rəqəmin azı 120 saat olduğunu deyə bilərik. Bu isə o deməkdir ki, gündəlik olaraq ictimai nəqliyyatdan istifadə edən şəxslər təkcə son 5 ayda 600 saatını yola sərf edib. 

Qeyd edək ki, pandemiyadan öncə isə gündəlik olaraq işə gedib-gələn və bir qədər şəhərin mərkəzindən kənarda qalan şəxslər 4 saatını yola sərf edirlər. Yəni, aylıq olaraq bu 80 saat, illik olaraq isə 960 saatdır.

Hələlik isə ümid təkcə metronun açılmasına qalır...

46
Türkiyə Prezidenti Rəcəb Tayyib Ərdoğan koronavirusdan peyvənd vurdurur

Ərdoğan koronavirus peyvəndindən sonra: "Sapsağlamam"

0
(Yenilənib 00:05 16.01.2021)
Türkiyə Prezidentinə yanvarın 14-də Çinin "Sinovac" şirkətinin istehsalı olan "CoronaVac" vaksini vurulub.

BAKI, 16 yanvar — Sputnik. Bu ana qədər hər hansı bir yan təsiri olmayıb. Sputnik Azərbaycan "Hurriyet" nəşrinə istinadən xəbər verir ki, bunu Türkiyə Prezidenti Rəcəb Tayyib Ərdoğan jurnalistlərə açıqlamasında bildirib.

"Bu ana qədər hər hansı bir yan təsiri olmayıb. Sapsağlamam. 28 gün sonra ikinci iynəmizi vurduracağıq", - deyə Ərdoğan qeyd edib.

Qeyd edək ki, Türkiyə Prezidenti Rəcəb Tayyib Ərdoğan canlı yayımda koronavirusa qarşı peyvənd edilib.

Türkiyə Prezidentinə Çinin "Sinovac" şirkətinin istehsalı olan "CoronaVac" vaksini vurulub.

0