Maska taxmış uşaq, arxıv şəkli

Karantin dövrü Azərbaycanda ən çox uşaqlara təsir edib, boşanmalar isə...

104
(Yenilənib 07:30 17.11.2020)
"Ümumilikdə isə karantin dövründə də boşanma, aliment, əmlak, problemi, miras, pensiya məsələləri ilə əlaqədar müraicətlər daxil olub" - Türkel Süleymanlı.

Nigar İsgəndərova, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 17 noyabr — Sputnik. Artıq 9 aydır ki, ölkədə pandemiya şəraiti davam edir. Maraqlıdır, bu çətin dövrdə insanlar daha çox nəyə görə vəkil və psixoloqlara müraciət ediblər, ümumiyyətlə, müraciətlərdə dəyişiklik qeydə alınıbmı?

Mövzu ilə əlaqədar olaraq Sputnik Azərbaycan-ın üz tutduğu vəkillər ümumi olaraq müraciətlərdə elə bir dəyişikliklərin olmadığını vurğulayıb. Vəkil Türkel Sülyemanlı son günlərdə müraciətlərin, işlərin daha çox olmasının səbəbini isə bir müddət məhkəmələrin fəaliyyətini dayandırması ilə izah edib: "Artıq sentyabrdan məhkəmələrin də fəaliyyətini bərpa etməsi nəticəsində hazırda işlərimiz daha çoxdur. Öncələr hansı məsələlərlə bağlı müraciətlər daxil olurdusa, karantin dövründə də bu müraciətlər daxil olur. Ümumilikdə isə deyim ki, bu müddətdə də boşanma, aliment, əmlak, problemi, miras, pensiya məsələləri ilə əlaqədar müraciətlər daxil olub. Nadir hallarda isə boşanma olmadan aliment tələbi olur. Amma qeyd edim ki, pandemiya dövründə daha öncəki dövrlə müqayisədə boşanmalarla bağlı müraciətlərdə azalma qeydə alınıb".

Cütlük, arxiv şəkli
© AFP 2020 / DOMINICK REUTER

Vəkil Vüsalə Musayeva ona daxil olan müraciətlərdə torpaq, müqavilə öhdəlikləri, nikah mübahsiələrinin üstünlük təşkil etdiyini deyib.

Digər vəkil Vüqar Səfərov isə Sputnik Azərbayan-a açıqlamasında bildirib ki, ailədaxili münasibətlərin pisləşməsi fonunda müxtəlif müraciətlər daxil olur: "Bundan başqa, karantin qaydalarının pozulması ilə bağlı görülən tədbirlərdən şikayətlər də olur".

Psixoloq Zeynəb Əyyubova isə Sputnik Azərbaycan-a açıqlamasında bildirib ki, indiki dövrlə müqayisədə pandmeiyanın ilkin olaraq başladığı dövrlərdə daha çox müraciətlər daxil olurdu: "Pandemiyanın ilk dövründə "panik atak"la bağlı müraciətlər olurdu. İnsanlarda həyəcan, təşviş, qorxu yaranırdı. Onlar əsasən ölüm və xəstəlik qorxusu ilə bizə müraciət etdilər".

O bildirir ki, karantinin vaxtı uzadıldıqca insanalrda qorxu azalsa da, ümidsizlik artdı: "Nişanlı cütlüklərdə bu cür inamsızlıqlar çox müşahidə olundu. İnsanlarda xəyallara, gələcəyə inamsızlıq azalmağa başladı. İnsanların alışmadığı vəziyyət yarandığı üçün onlar, "görəsən bu durum nə vaxt bitəcək" tipli suallar içindədirlər. Onlar mövcud pandemiya durumunun tezliklə bitməsini və rahat həyatlarına davam etmək istəyirlər".

Ailədaxili problemlərə gəldikdə isə psixoloq ailələrə görə vəziyyətin dəyişdiyini deyib: "Məsələn, həyat yoldaşım 10 il ərzində bir dəfə də olsa mətbəxdə xörək bişirməmişdi, amma pandemiya dövründə mən bunu gördüm və nəticə də uğurlu oldu. Bəzi ailələr sevgililik dönəminə qayıtdı. Amma elə ailələr də oldu ki, bir yerdə daha çox qalıb problemlərlə üzləşdilər. Yəni, bəzi münasibətlərdə soyuqluq, bəzilərində də istilik yarandı".

"Yaranan problemlər həm işsizlikdən, həm də istirahət etmək üçün bir zamanın, mühitin olmamasından qaynaqlandı. Mövcud durum, qapanmaların olması insanlara beyinlərini dincəltmək üçün imkan vermədi", - deyə psixoloq əlavə edib. O bildirib ki, böyüklərlə yanaşı ən böyük problemi uşaqlar yaşamış oldu: "Bağça, məktəb və universitetlərin fəaliyyət göstərməməsi onlarda diqqət yayınmasına yol açdı. Sinif tədris sisteminin olmaması, onların dərslərdən uzaq olması bu kimi problemlərə yol açıb. Bu səbəbdən uşaqlarda geriləmə başlayıb", - deyə psixoloq əlavə edib. 

104
Teqlər:
məhkəmə, aliment, uşaqlar, Türkel Süleymanlı, Azərbaycan, Boşanma, Karantin rejimi

Cəbhəyanı ərazilərdə onlarla tank piyada əleyhinə mina, bombacıqlar aşkarlandı

12
Mina təhlükəsinə dair maarifləndirmə üzrə mütəxəsisslər tərəfindən 80 141 nəfər mülki şəxs arasında mina təhlükəsizliyinə dair maarifləndirmə təbliğatı aparılıb.

BAKI, 26 noyabr - Sputnik. Azərbaycan Respublikası Ərazilərinin Minalardan Təmizlənməsi üzrə Milli Agentliyə (ANAMA) Ağcabədi, Ağdam, Beyləqan, Füzuli, Goranboy, Göygöl, Tərtər rayonları ərazisində mərmilərin aşkar olunması barədə Daxili İşlər Nazirliyinin ″102″ Xidməti-Zəng mərkəzi sistemindən 38 və Fövqəladə Hallar Nazirliyinin Böhran Vəziyyətlərində İdarəetmə mərkəzindən 7 müraciət daxil olub.

ANAMA-dan Sputnik Azərbaycan-a verilən məlumata görə, daxil olmuş 45 çağırış əsasında agentliyin xüsusi mobil çevik əməliyyat qrupları tərəfindən Daxili İşlər Nazirliyinin əməkdaşları ilə birlikdə 28 operativ və təxirəsalınmaz əməliyyat çıxışı həyata keçirilib.

Aparılmış əməliyyat-axtarış tədbirləri zamanı 71 ədəd partlamamış hərbi sursat (PHS), 2 ədəd tank əleyhinə mina, 42 ədəd piyada əleyhinə mina, 4 ədəd bombacıq və 40 ədəd partlamış mərmi qalıqları aşkar olunub.

Agentliyin partlayış qrupu tərəfindən 26 ədəd mina və partlamamış hərbi sursat (PHS), 4 ədəd bombacıq zərərsizləşdirilib, mina təhlükəsinə dair maarifləndirmə üzrə mütəxəsisslər tərəfindən 80 141 nəfər mülki şəxs arasında mina təhlükəsizliyinə dair maarifləndirmə təbliğatı aparılıb.

12
Məktəbdə dərs prosesi, arxiv şəkli

Ümumi təhsil pilləsi nələri əhatə edəcək?

6
(Yenilənib 23:41 25.11.2020)
Ümumi təhsil pilləsi məktəbəhazırlıq mərhələsini, ibtidai, ümumi orta və tam orta təhsil səviyyələrini əhatə edəcək.

BAKI, 25 noyabr — Sputnik. Azərbaycan Respublikasında ümumi təhsil pilləsi məktəbəhazırlıq mərhələsini, ibtidai, ümumi orta və tam orta təhsil səviyyələrini əhatə edəcək.

Sputnik Azərbaycan-ın məlumatına görə, bu, Prezident İlham Əliyev tərəfindən bu gün təsdiqlənən "Təhsil haqqında" qanuna dəyişiklik edilməsi barədə qanunda əksini tapıb.

Qanuna əsasən, Ümumtəhsil məktəbi ibtidai, ümumi orta və tam orta məktəb formasında ayrı-ayrılıqda da təşkil oluna bilər.

Həmçinin, qanunda göstərilib ki, İbtidai təhsilin məqsədi təhsilalanlara oxu, yazı və hesablama bacarıqları, vətənpərvərlik və Azərbaycan xalqının dəyərlərinə, dövlət rəmzlərinə hörmət hissi aşılamaq, onlarda insan, cəmiyyət və təbiət haqqında ilkin biliklər, şəxsiyyətin formalaşdırılmasına yönəlmiş həyati bacarıqlar, sadə əmək vərdişləri, məntiqi təfəkkür elementləri, bədii-estetik keyfiyyətlər və digər xüsusiyyətlər formalaşdırmaqdan ibarətdir.

Eyni zamanda ümumi orta təhsilin məqsədi təhsilalanlarda nitq, yazı və ünsiyyət mədəniyyətinin, sağlam həyat tərzinin formalaşdırılmasını, onların dövlətə və dövlətçiliyə, Azərbaycan xalqının dəyərlərinə və ümumbəşəri dəyərlərə sədaqət ruhunda tərbiyə olunmasını, insan hüquq və azadlıqlarına hörmətlə yanaşmasını, idrak fəallığının və məntiqi təfəkkürünün inkişafını, müvafiq təhsil proqramı üzrə əldə etdiyi bilikləri tətbiq etmək, müasir informasiya-kommunikasiya texnologiyalarından istifadə etmək, cəmiyyətdə baş verən hadisələri dəyərləndirmək, öz gələcək həyat yolunu və fəaliyyət istiqamətlərini müəyyənləşdirmək, müstəqil öyrənmə və qərar qəbuletmə bacarığını, peşə seçiminə və əmək fəaliyyətinə hazırlığını təmin etməkdən ibarətdir.

6