Lənkəranda qəza, arxiv şəkli

Hər şey tərsinə: Dünyada azalır, bizdə isə azalmaq əvəzinə artır

337
(Yenilənib 15:25 20.05.2020)
Ekspertlər yollarda qəzaların sayının artması ilə bağlı müxtəlif səbəblər göstərirlər. Amma yekdil fikirdədirlər ki, yollarda vəziyyət bərbaddır 

İradə Cəlilova, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 20 may — Sputnik. Bu ilin yanvar-mart aylarında Azərbaycanda 421 yol-nəqliyyat hadisəsi baş verib. Bu 2019-cu ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 12,6 faiz çoxdur.

Sputnik Azərbaycan Dövlət Statistika Komitəsinin məlumatına istinadla xəbər verir ki, baş verən hadisələr nəticəsində zərər çəkən şəxslərin sayı 15,5 faiz artaraq 559 nəfər olub. Onlardan 181-i ölüb, 378-i yaralanıb. Hadisələrin 35,4 faizi gündüz, 39,4 faizi gecə, 25,2 faizi isə toran vaxtı baş verib. 30,9 faizi həftənin şənbə və bazar günlərinə təsadüf edib.

Nə qədər acınacaqlı olsa da, statistikaya nəzər salanda baş verən qəzaların bir hissəsinin məhz mart ayına təsadüf etdiyini görmək olur. Halbuki həmin günlərdə vətəndaşlara bir sıra məhdudiyyətlər tətbiq edilmişdi. Bəs qəzaların artmasına səbəb nə idi?

Nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert Elməddin Muradlı Sputnik Azərbaycan-a açıqlamasında bildirib ki, yol-nəqliyyat hadisələrinin sayında artım olub. Onun sözlərinə görə, aparılan təhlillər göstərir ki, əsas hadisələr mart ayına düşüb.

"Qəzalar daha çox bayram vaxtına təsadüf edir. Həmin dövrdə karantin rejimi hələ tam tətbiq edilməmişdi. Yollar bağlanmamışdı. Rayonlardan Bakıya gediş-gəliş məhdudlaşdırılsa da, Bakıdan rayonlara getmək sərbəst idi. Bakı qeydiyyatında olan insanlar rayonlara gedib-qayıda bilirdilər. İstirahət, digər məqsədlər və bu qəbildən olan səfərlər çox olurdu. Martın sonlarına yaxın artıq hadisələrin sayı artmağa başladı. Çox təəssüflər olsun bu cür göstəricilər il ərzində bir neçə dəfə baş verir. Xüsusən ilin əvvəli, sonu belə hallar müşahidə olunur" - deyə ekspert bildirir.

E. Muradlı vurğulayıb ki, 3 aylıq təhlillə 2019-cu ildə baş verən qəzaların statistikasının müqayisəsi onu göstərir ki, 12 faizdən çox artım var: "Karantin dövründə isə 2 faiz azalma müşahidə edilib. Yollarda nəqliyyat vasitələrinin sayı azalıb. Düzdür, yol nəqliyyat hadisələrinin sayında azalma olsa da, ağır qəzalar baş verdi. Bu da əsasən sürət həddinin aşılması, ötmə-manevr qaydalarının pozulması və xüsusən də nəqliyyat vasitəsinin istismar qaydalarının pozulması halları ilə müşahidə olunurdu. Hətta bir hadisədə 6 nəfərin ölüm faktı baş verdi. Belə hadisələrin baş verməməsi üçün ilk növbədə sürücülərin yol hərəkət qaydalarını mükəmməl şəkildə bilməsi və onlara əməl etməsi tələb olunur. Yəni əsas şərt budur. Avromobil qəzalarnın sayını azaltmaq üçün sürücülər yol hərəkət qaydalarını bilməli və onlara əməl etməlidir".

Nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert Eldəniz Cəfər isə hesab edir ki, Azərbaycanda yol nəqliyyat qəzalarının səbəbi kimi avtomobil sıxlığı və hərəkətin intensivliyi əsas götürülməməlidir. Onun fikrincə, əsas səbəb avtomobil yollarında hərəkətin yaxşı tənzimlənməməsidir: “Avtomobillərin və piyadaların yollarda hərəkəti tənzimlənmir. Sürücülər və piyadalar necə hərəkət edəcəyini bilmir. Təkcə piyada keçidindən keçməyin 10 qaydası var. Amma təəssüf olsun ki, əməl edilmir".

Ekspert bildirir ki, Bakı şəhərində piyada keçidlərinin yanında belə, avtomobil qəzaları baş verir. Səbəb isə çox sadədir. Onun fikrincə, piyada keçidlərində məlumatlandırıcı nişanların keçidlərə yaxın olması qəzaların əsas səbəblərindəndir. Əslində isə bu nişanlar piyada keçidlərindən 200 metr aralıda olmalıdır: "Belə olan təqdirdə sürücü də bilər ki, qarşıda keçid var. Və o, sürəti tənzimləyə bilər. Ancaq sürücülər hazırda nişanları piyada keçidinə çatana yaxın görür və bu zaman sürəti tənzimləmək mümkün olmur".

Ekspert bildirir ki, qəzaların ikinci səbəbi yolların işıqlandırılmamasıdır. Belə ki, qəzaların çox hissəsi qaranlıqda baş verir: "Son illər Azərbaycanda körpülər, yol ötürücüləri tikildi. Amma tunellərdə və yol ötürücülərində məlumatlandırıcı nişanlar yoxdur. Məncə qəzaların baş vermə səbəblərindən biri də elə budur".

E. Cəfər deyir ki, bu məsələlər həll edilməsə, Azərbaycanda yol hərəkəti qəzalarının sayını azaltmaq mümkün olmayacaq.

"Qəzaların statistikasına nəzər salsaq görürük ki, qəzaların sayı azalmaq əvəzinə artır. Aidiyyatı qurumlar bu işlə məşğul olmurlar, yolların işıqlandırılması həyata keçirilmir. Yol nişanlarının qoyulması həyata keçirilmir. Piyadalar və sürücülərlə maarifləndirmə işləri lazımi qaydada aparılmır. Yəni bu işlər görülmürsə, təbii ki, ilbəil yol hərəkəti qəzalarının sayı artacaq. Halbuki, bu qəzaların minimuma endirilməsi ilə bağlı dövlət proqramı da qəbul edilib. Amma dövlət proqramı demək olar ki, artıq yaddan çıxıb. Yəni vəziyyət acınacaqlıdır. Hazırda Azərbaycan yollarında demək olar ki, nəzarətsizlikdir" – deyə o bildirib.

337
Təcili yardım avtomobili, arxiv şəkli

İmişlidə yeniyetmə bədbəxt hadisənin qurbanı oldu

3
(Yenilənib 22:27 29.05.2020)
R.Şıxəliyevin meyiti İmişli Rayon Pataloji Anatomiya və Məhkəmə Tibbi Ekspetizası tərəfindən müayinə olunub

BAKI, 29 may — Sputnik. İmişli rayonunun Qızılkənd kəndində ölüm hadisəsi verib.

Sputnik Azətbaycan APA-ya istinadən bildirir ki, yaşadığı evin həyətində yelləncəkdə yellənən 2006-cı il təvəllüdlü Şıxəliyev Rövşən Rubail oğlunun boğazına ilişən kəndir onun ölümünə səbəb olub.

R.Şıxəliyevin meyiti İmişli Rayon Pataloji Anatomiya və Məhkəmə Tibbi Ekspetizası tərəfindən müayinə olunub.

Faktla bağlı İmişli Rayon Prokurorluğunda araşdırma aparılır.

3
Əlaqədar
Azərbaycanda 5 yaşlı uşaq iynə vurulandan sonra ölüb
Qubada 13 yaşlı uşağın ölüm səbəbi bilindi
Masallıda uşaq qəbiristanlıqda faciəli şəkildə öldü
Noutbuk arxasında kişi, arxiv şəkli

"Titanik" kimi batmaq, yoxsa... Ən oxunaqlı sayta çevrilmənin yolları

4
(Yenilənib 22:37 29.05.2020)
Növbəti vebinarda veb-analitik saytın məqsədli auditoriyasının analizinin aparılması və baxış sayının artırılmasından danışıb

BAKI, 29 may — Sputnik. “Titanik” faciəsi niyə baş verdi? SputnikPro-nun növbəti, sayca səkkizinci, veb-analitikaya həsr olunmuş vebinarı bu gözlənilməz sualla başladı.

“Faciə niyə baş verdi? Əsas səbəb – kapitanla onun köməkçisinin məsuliyyətsizliyi idi, ikinci səbəb isə - pis naviqasiya cihazları idi. İndi onlar inkişafda bir neçə addım irəliləyib”, - deyə “A-dan Z-yə veb-analitika və ya yeni başlayanlar üçün saytların veb analizi alətləri” onlayn sessiyasının spikeri, “Rossiya Seqodnya” BİA-nın veb-analitiki İqor Tuquşev bildirib.

O, peşəkar fəaliyyətə proqramçı, sonradan “Adlabs” reklam agentliyində veb-analitik kimi başlayıb, ümumi marketinq strategiyasının hazırlanması, təşviqat strategiyasının effektiv dəyişikliyi sahəsində iri beynəlxalq şirkətlərlə işləyib. İ.Tuquşev həmçinin analitika sahəsində tədqiqatlar da aparıb. 

“Nahaq yerə bu misalı çəkmədim, çünki “Titanik”lə sizin internet okeanına buraxdığınız internet-servis arasında analogiya aparmaq çox asandır. Əgər müasir naviqasiya alətlərindən istifadə etməsəniz, o zaman okeanda kor-koranə üzəcəksiniz”, - deyən ekspert izah edib ki, naviqasiya alətləri dedikdə veb-analitikanı nəzərdə tutur. Bu isə veb-sayt haqda məlumatların toplanması, emalı, analizi, interpretasiyasına yönəlmiş tədbirlər kompleksini nəzərdə tutur. 

Vebinarın gedişatından ekspert real nümunələrlə saytın məqsədli auditoriyasının analizinin aparılması, trafikin cəlb olunmasının əsas kanallarının təyin olunması və hər bir kanalın konversiyaya töhfəsi, istifadəçilərin saytı tərk etmə addımlarının dərk olunması, istifadəçinin saytdakı davranışının auditinin aparılması, saytın göstəricilərinin dəyişilməsinə operativ reaksiya vermək imkanı yaradan hesabatın hazırlanması, saytın rəqiblərlə müqayisə olunaraq hansı texniki aspektlərdə diqqətin cəmlənməsi barədə məlumat verib.

© Sputnik
İqor Tuquşev, “Rossiya Seqodnya” BİA-nın veb-analitiki

İqor Tuquşev həmçinin iştirakçılara bir neçə faydalı tövsiyə də verib. Məsələn, o vurğulayıb ki, saytın məqsədli auditoriyasının məhz bizə gərək olan səviyyədə olduğunu dərk etmək daha vacibdir. “Məqsədli auditoriya – sizin saytın necə inkişaf etdiyini dərk etmək üçün bir açardır”, - o deyib. 

Ekspert həmçinin insanların sayt haqda məlumatı haradan əldə etdiyi mənbələri analiz etməyi (“Sizə gəlir gətirmədiyini hesab etdiyiniz kanalları dərhal bir kənara tullamayın. Bütün zənciri dəyərləndirmək lazımdır”), istifadəçilərin davranışını analiz etməyi - kim haraya baxıb, saytda nə qədər vaxt keçirib – və saytın texniki kontentini analiz etməyi məsləhət görüb (“Məsələn, sayt 4 saniyədən artıq yüklənməməlidir, əks halda sayta girişdən imtina göstəriciləri artacaq – veb-analitika bu məqamları analiz edir”).

SputnikPro - Sputnik Beynəlxalq İnformasiya Agentliyi və Radiosunun jurnalistlər, mətbuat katibləri, PR mütəxəssisləri, ali məktəblərin bu ixtisaslar üzrə təhsil alan yuxarı kurs tələbələri, əcnəbi həmkarları ilə təcrübə mübadiləsi etməyə, öz biliklərini bölüşməyə hazır olan mediamenecerlərin və jurnalistlərin silsilə təqdimatları və master-klassları layihəsidir. Müxtəlif formatlarda mövcud olduğu dövr ərzində bu layihədə 80-dən çox ölkənin nümayəndəsi iştirak edib. SputnikPro-nun əyani master-klassları Azərbaycanda, Ermənistanda, Belarusda, Yunanıstanda, Gürcüstanda, Hindistanda, Qırğızıstanda, Türkiyədə və Estoniyada keçirilib.

Pandemiyanın başlaması ilə, layihənin Moskva komandası eyni zamanda bütün ölkələrdən olan iştirakçılar üçün açıq olan "SputnikPro online mövsümü"nə start verib. Mütəxəssislər vebinarlar rejimində jurnalistlərlə müxtəlif mövzularda ünsiyyət qurur, bu zaman ən aktual mövzuları seçməyə çalışırlar.

SputnikPro layihəsinin nə olduğunu və spikerlərin digər ölkələrdəki master-klasslarda nə barədə danışdığını daha ətraflı öyrənmək üçün aşağıdakı linkdən istifadə edə bilərsiniz: https://www.facebook.com/SputnikProject/.

 

4
Əlaqədar
Jurnalist universal olmalıdır
"İnanmıram!"- SputnikPro-nun vebinarı feykləri doğrulardan necə ayırmaq barədə danışdı
Qələbə hekayələrini yaşamaq lazımdır: SputnikPro-nun daha bir vebinarı keçirildi
Foto hüququ: materialları necə illüstrasiya etməli. 10 əsas problem
Emosiyalar sosial şəbəkələr üçün ən vacib şeydir
Belarus Prezidenti Aleksandr Lukaşenko, arxiv şəkli

Lukaşenko yenə koronavirusdan danışdı Onun öz versiyası var

0
(Yenilənib 22:34 29.05.2020)
"Bu, xəstəlikdən daha artıqdır. Xəstəlik məsələnin yarısını, bəlkə də daha az hissəsini əhatə edir"

BAKI, 29 may — Sputnik. Belarus Prezidenti Aleksandr Lukaşenko bəyan edib ki, yeni növ koronavirus pandemiyasında "xəstəlik məsələnin yarısını təşkil edir, qalanı isə siyasətdir". Sputnik Azərbaycan "RİA Novosti"yə istinadən xəbər verir ki, bunu Lukaşenko Minsk Traktor Zavodunu ziyarət edən zaman bildirib.

"Mən əvvəlki kimi bir prinsipə sadiqəm: Bu, xəstəlikdən daha artıqdır. Xəstəlik məsələnin yarısını, bəlkə də daha az hissəsini əhatə edir. Yerdə qalan isə siyasətdir", - deyə Lukaşenko vurğulayıb.

Xatırladaq ki, koronavirus infeksiyası ötən ilin dekabrında Çinin Uhan şəhərində yayılmağa başlayıb. Hazırda virusa yoluxanların sayı 5,8 milyonu keçib, 360 mindən çox adam isə virus səbəbilə ölüb.

Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatı (ÜST) fevralın 11-də infeksiyanın törətdiyi xəstəliyin adını COVID-19 qoyub, martın 11-də isə koronavirusu pandemiya elan edib.

0
Əlaqədar
Evdə qalanlar virusun ikinci dalğasında koronavirus tutacaq – Lukaşenko
Lukaşenko koronavirus xəstələrini şəxsən müalicə etmək istəyir
Lukaşenko "yavaş və sakit şəkildə" məktəbə qayıtmaq tapşırığını verib
Lukaşenko böhrandan çıxış yolunu tapdı