Bakmil stansiyası

Vaqonları tərk etməyiniz xahiş olunur, qatar "Bakmil" stansiyasına gedir... - REPORTAJ

1631
(Yenilənib 13:40 06.11.2019)
31 və 35 il yol şütüyən qatarlar isə qaçış müddətini, yaxud da belə desək, ömrünü başa vurduqdan sonra “metallom” kimi müxtəlif sexlərə verilir

Nigar İsgəndərova, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 6 noyabr — Sputnik. "Bakı Metropoliteni" Qapalı Səhmdar Cəmiyyətinin yaranmasından 52 il ötür. Sərnişinlər üçün ən sərfəli, ən asan, eləcə də ən təhlükəsiz ictimai nəqliyyatın də metro olduğunu desək, yanılmarıq.

Qatarların normal, qrafik üzrə hərəkət etməsi, intervalda gecikmənin olmaması hər gün yüz minlərlə sərnişinin vaxtında iş başına yetişməsi deməkdir. Bəzən qatarların cəmi bir neçə dəqiqə gecikməsi sərnişinləri hövsələdən çıxardır. Çünki bir anlıq gecikmə sıxlıq, basabasa səbəb olur, havası onsuz da ağır olan metroda ciddi problemlər yaradır.

Qatar Bakmil stansiyasına gedir... - DEPODA
© Courtesy of Meherrem Medzhidov
Depoda görülən əsas işlər isə vaqonların sağlamlaşdırılması ilə bağlıdır.

Bu nöqsanların aradan qaldırılması istiqamətində ən böyük məsuliyyət isə deponun 384 işçisinin üzərinə düşür. Sputnik Azərbaycan da Bakı metrosunun “doğum günü” münasibətilə qatarların "evə" –"Nərimanov" elektrik deposuna şütüdükləri məkandan reportaj hazırlayıb.

1966-cı ilin 6 avqust tarixindən fəaliyyətə başlayan depoda həyat hər gün qaynayır. Sərnişinlərin görmədiyi bu aləmdə qatarlar elə həmin sərnişinləri mənzil başına rahat və təhlükəsiz çatdırmaq üçün hazırlanır. Bir-biri ilə kəsişən, qarışıq mənzərə təsiri bağışlayan yollarda əslində hər şey bir nizama tabedir.

Buradan gün ərzində 46 qatar xəttə çıxır. Depoda isə ehtiyat üçün 4-5 qatar saxlanılır. Həmsöhbətimiz, Depolar üzrə İş Departamentinin rəisi Faiq Əhmədovla ilk olaraq yeni nəsil qatarların sayı haqda danışırıq. Onun sözlərinə görə, "Bakı Metropoliteni" QSC-yə məxsus qatarların 55-i yeni nəsildir. Onlar 81-760 və 81-765 seriyalı qatarlardır. Bu qatarlar 81-717 seriyalı qatarlardan tamamilə seçilir.

Qatar Bakmil stansiyasına gedir... - DEPODA
© Courtesy of Meherrem Medzhidov
Vaqondakı qovşaqlar söküldükdən sonra onlar köməkçi sexlərə verilir.

Depoda görülən əsas işlər isə vaqonların sağlamlaşdırılması ilə bağlıdır. Təmir işlərinə vaqonların daxili mühərrikinin dəyişdirilməsini də aid etmək olar: "Bundan başqa depoda qatarların cari təmir işləri də aparılır. Burada konkret qaçış müddətini tamamlayan qatarlar yenidən baxışdan keçirilir. Məsələn, 560 min kilometr məsafə qət edən qatar təmir üçün saxlanılır. Yəni qatarlar təmir cədvəlinə uyğun olaraq saxlanılır. Gündəlik olaraq istismar olunan qatarlar 12-20 saat ərzində baxış üçün depoya daxil olur və bu zaman maşinist tərəfindən qeyd olunan nöqsanlar təmir prosesində aradan qaldırılır. Hazırlıq jurnalında müvafiq qeydlər aparıldıqdan sonra qatar yenidən cədvəli üzrə hərəkətə keçir".

Texniki baxış zamanı eyni zamanda qatarlarda təmizlənmə işləri də həyata keçirilir. Bura vaqonlarda döşəmə, oturacaq və tutacaqların silinməsi prosesi də daxildir. 33-cü qanov adlanan hissədə isə vaqonların yuyulması həyata keçirilir.

Onun sözlərinə görə, 7 qanov təmir olunub: "Gündəlik olaraq qanovda 5 qatar təmir edilir. Bu işlər gündüz və gecə növbələrində yerinə yetirilir. Əsaslı təmirə ehtiyacı olan qatarlar isə onlar üçün ayrılan sahələrə daxil olur. Təxminən 3 milyon kilometr qət etdikdən sonra qatar əsaslı təmirə dayanır. Qeyd edim ki, bunadək qatarların əsaslı təmiri Gürcüstanda həyata keçirilirdi. Artıq bir müddətdir ki, bu işi özümüz həyata keçiririk".

Qatar Bakmil stansiyasına gedir... - DEPODA
© Courtesy of Meherrem Medzhidov
Yəni qatarlar təmir cədvəlinə uyğun olaraq saxlanılır.

F.Əhmədov deyir ki, vaqondakı qovşaqlar söküldükdən sonra onlar köməkçi sexlərə verilir.

Depoda fəaliyyət göstərən mexanizasiya sexində müəyyən detalların təmiri prosesi ilə də tanış olduq.

Həmsöhbətimizlə yeni nəsil qatarlar, onlarda aşkarlanan problemlərdən də danışdıq: "Yeni gətirilən qatarların zəmanət müddəti iki ildir. Bu qatarlarda maşinistlərin idarəetmə sistemi elektron qaydada həyata keçirilir. Burada maşinist oturduğu yerdən başqa vaqonlara keçid etmədən idarəetməni həyata keçirir".

31 və 35 il yol şütüyən qatarlar isə qaçış müddətini, yaxud da belə desək, ömrünü başa vurduqdan sonra “metallom” kimi müxtəlif sexlərə verilir. Daha ətraflı məlumatı isə F.Əhmədov verir: "81-717 seriyalı qatarların ömrü 31, 81-765 seriyalı qatarların ömrü isə 35 ildir. Bu müddət başa çatdıqdan sonra onların sökülmə prosesinə başlanılır. Artıq 81-717-lərin sökülməsi prosesi gedir. Son nəticə olaraq isə bu vaqonlar qara metal kimi təhvil verilir".

Qatar Bakmil stansiyasına gedir... - DEPODA
© Courtesy of Meherrem Medzhidov
Burada vaqonların mexaniki və pnevmatik hissələri tam sökülərək yenidən yığılır.

Eyni zamanda o, hazırda qatar parkında 81-717 seriyasından olanların üstünlük təşkil etdiyini də etiraf edir.

Söhbət əsnasında son zamanlar yeni qatarlarda ortaya çıxan problemdən də danışdıq: "Yeni qatarların qapısı saxlanıldıqda bu zaman sistemdə donma baş verir və qatarın hərəkəti ləngiyir. Artıq biz bununla bağlı olaraq Moskvadakı istehsalçı zavoda məlumat vermişik. Bu problemin onlarda da yaşanıldığı deyildi. Artıq həmin problemin aradan qaldırılması istiqamətində görülən işlər, yəni proqram tərtibatı tamamlanıb. Proqram təminatında nöqsan aradan qaldırıldıqdan sonra bu cür problemlər müşahidə olunmayacaq".

Daha sonra 3 saylı cari təmir sahəsinə üz tutaraq burada qatarların təmiri, necə yuyulması prosesi ilə tanış olduq. Burada vaqonların mexaniki və pnevmatik hissələri tam sökülərək yenidən yığılır. Bu proses isə nə az, nə çox, bir ayadək zaman alır. Nəticədə vaqonun altında olan bütün qovşaqlar sökülür, təkər cütləri, "arabacıq"lar və elektrik aparatları sökülərək yenidən yerinə bərpa olur.

Qatar Bakmil stansiyasına gedir... - DEPODA
© Courtesy of Meherrem Medzhidov
Qatar təmiri çox incəlik və yenilik tələb edir.

Vaqonların əsaslı təmir xidmətinin rəisi Kamran İsmayılov 2017-ci ilin noyabrından istismara verilən sex haqda danışır: "Bu günədək bir qatarı əsaslı, 3 qatarı isə orta şəkildə təmir etmişik. Ukrayna, Rusiya və Almaniyadan qatarların ehtiyat hissələrini sifariş edirik.  Ötən il verdiyimiz sifarişlərin demək olar ki, 70 faizi gəlib. Gələn il isə 3 qatar üçün ehtiyat hissələri gələcək".

Qatar təmiri çox incəlik və yenilik tələb edir. Bunu Kamran İsmayılov da təsdiq edir: "Bizim işimiz vaqondakı bir hissəni söküb, təmizləyib onu yenidən yerinə qoymaqla yekunlaşmır. Biz modernləşməni, bir işi görən köhnə avadanlığı eyni zamanda bir neçə işi həyata keçirə bilən başqa avadanlıqla əvəzləyirik. Beləcə biz vaqona xidmət edən avadanlıqların sayını azaldırıq".

"Amma onu qeyd edim ki, hələlik bu sexdə yalnız daxili ehtiyaclar ödənilir. Yəni xaricdə hansısa qatar təmir üçün bura gətirilmir. Qatar bura gətirilərkən ilkin olaraq qumla təmizləmədən keçirilir. Əsaslı təmir zamanı vaqonun altı tamamilə sökülür. Köhnə rəng çıxardılır və bunun əvəzinə yeni rəng vurulur", - deyə xidmət rəisi vurğulayır.

Yeni qatarların hamısı bənövşəyi rəngdə seçilib. K.İsmayılov deyir ki, sifariş bu cür verildiyinə görə, yeni qatarlar belə boyanır. Onun sözlərinə görə, depoda təmir sahəsində çalışan işçilərin demək olar hamısı bu işi sıfırdan olaraq burada öyrənməyə başlayıblar: "Çünki biz özümüz də heç zaman belə təmir növü görməmişdik".

Qatar Bakmil stansiyasına gedir... - DEPODA
© Courtesy of Meherrem Medzhidov
Əsaslı təmir zamanı vaqonun altı tamamilə sökülür.

"Ən son nəsil qatarlarımızda bütün nöqsanlar özünün kompüter sistemində əksini tapır. Bundan başqa, kompüter arxasında oturmaqla onun vasitəsi ilə hazır məhsulun necə işləməsini izləmək də mümkün olacaq. Beləcə, həmin sistemlə nöqsanları da mümkün olacaq", - deyə o əlavə edib.

K.İsmayılovla gələcək planlar haqda da danışırıq: "Gələcək üçün bizim böyük proqramımız var. Xocəsəndə, yəni bizim 3-cü depoda zavod tikilməlidir. Orada yeni tipli, yəni 5-ci nəsil qatarlar buraxılmalıdır. Ona görə də pilot layihə olaraq bizim bu sex tikilərək istismara verildi".

Hər gün bizi ünvana çatdıran qatarların dünyasına kiçik səyahətdən sonra geriyə qayıdırıq. Kəsişən xətlərlə şütüyən qatarlar bu dəfə də bizi sağ-salamat ünvan başına çatdırır...

1631
Bərbərxana, arxiv şəkli

Yenilik xidmət sektorunun bu sahəsinə çatdı

6
(Yenilənib 08:06 02.06.2020)
KOBİA-nın nümayəndələri xidmət sahələrində koronavirus (COVID-19) infeksiyasının yayılmasının qarşısının alınması profilaktikasına dair metodiki göstərişlər barədə məlumat veriblər.

BAKI, 1 iyun — Sputnik. Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyi (KOBİA) bərbərxana və gözəllik salonu fəaliyyəti ilə məşğul olan sahibkarlıq subyektləri ilə onlayn görüş keçirib. KOBİA-dan Sputnik Azərbaycan-a verilən məlumata görə, görüşdə bərbərxana və gözəllik salonları üçün onlayn növbə sisteminin yaradılmasına, bu sistemin tətbiqi imkanlarına dair müzakirələr aparılıb.

Həmçinin, onlayn görüş çərçivəsində KOBİA-nın nümayəndələri xidmət sektorunda, o cümlədən bərbərxana və gözəllik salonlarında zəruri sosial davranış qaydalarına və sanitar-epidemioloji tələblərə riayət edilməsinin, işçilər və müştərilər üçün lazımi şərait yaradılmasının və qoruyucu vasitələrdən (əlcək, tibbi maska, dezinfeksiyaedici materiallar və s.) istifadənin vacibliyini diqqətə çatdırıb, xidmət sahələrində koronavirus (COVID-19) infeksiyasının yayılmasının qarşısının alınması profilaktikasına dair metodiki göstərişlər barədə məlumat veriblər.

6
İnsan qanı dolu paketlər, arxiv şəkli

On beş ağır xəstəyə 21 dəfə plazma köçürüldü

15
(Yenilənib 23:17 01.06.2020)
Tibb mütəxəssisləri tərəfindən dörd xəstədə müsbət dinamika, üç xəstədə isə yaxşılaşma müşahidə edilib.

BAKI, 1 iyun — Sputnik. Yeni növ koronavirus çox sürətlə yayılan bir virusdur. Hazırda ölkəmizdə aparılan çox ciddi əksepidemik tədbirlərə baxmayaraq, bir çox insanın sanitar-gigiyenik qaydalara riayət etməməsi nəticəsində, koronavirus xəstələrinin sayı artır.

TƏBİB-dən Sputnik Azərbaycan-a verilən məlumata görə, koronavirus infeksiyası yaşlı, xüsusilə yanaşı xəstəliyi olan insanlarda daha aqressiv və ağır gedişatlı müşahidə edilir. Lakin hətta gənclərdə də yanaşı xəstəliklər varsa, bu xəstəlik ağır gedişatlı və ya ölümlə nəticələnir. Virus əleyhinə aparılan müalicələr qeyd edilən şəxslərdə effektiv olmur.

Bütün dünyada ağır xəstələrə tətbiq edilən Konvalesent plazma müalicəsi üçün istifadə edilən immun plazma ölkəmizdə Milli Hemotologiya və Transfuziologiya Mərkəzində hazırlanır. Koronavirus infeksiyasından sağalmış insanlar ağır xəstələrə donor ola bilərlər. Hal-hazırda süni tənəffüs cihazına bağlı və vəziyyəti kritik olan xəstələrimiz var. Aparılan təcrübə göstərir ki, bu xəstələr üçün Konvalesent Plazma müalicəsi çox effektivdir. Artıq müxtəlif pandemiya xəstəxanalarında müalicə alan 15 ağır xəstəyə 9 donordan alınan immun plazma ilə 21 dəfə Konvalesent plazma infuziyası aparılıb. Mütəxəssislər tərəfindən 4 xəstədə müsbət dinamika, 3 xəstədə isə yaxşılaşma müşahidə edilib. İmmun plazma müalicəsi bir çox xəstələrdə bir neçə dəfə aparıla bilər. Donorlar 14 gün sonra təkrar plazma hədiyyə edə bilərlər: "Sənin mübarizən bitə bilər, lakin ölkədə koronovirusla mübarizə davam edir. Onların qəhrəmanı sən ol! Qan ver, həyat xilas et!"

15

Senator: Rusiyanın ABŞ-dakı etirazlarda iştirakı barədə deyilənlər feykdir

0
"Baş tutdu. Amerikanın toz basmış xarab saxta xəbər maşını çoxdan proqnozlaşdırılan fəaliyyətə keçdi", - Kosaçov Facebook səhifəsində yazıb.

BAKI, 2 iyun — Sputnik. ABŞ-da etiraz aksiyalarının təşkili ilə bağlı Rusiyanın ünvanına səsləndirilən ittihamlar saxta mesajlara əsaslanan növbəti antirusiya kampaniyasının tərkib hissəsi ola bilər.

Sputnik Azərbaycan RİA Novosti-yə istinadla xəbər verir ki, bu sözləri Rusiya Federasiya Şurasının Beynəlxalq Komitəsinin rəhbəri Konstantin Kosaçov deyib.

ABŞ prezidentinin milli təhlükəsizlik üzrə keçmiş müşaviri Syuzan Rays bir müddət əvvəl ABŞ-da etirazlar zamanı zorakılığın arxasında Rusiyanın dayana biləcəyini bəyan etmişdi. Rays bu zaman heç bir dəlil və ya konkret fakt gətirməyib.

"Baş tutdu. Amerikanın toz basmış xarab saxta xəbər maşını çoxdan proqnozlaşdırılan fəaliyyətə keçdi", - Kosaçov Facebook səhifəsində yazıb.

"Və bu çox gülməli olardı. Ancaq kədərli olacaq, çünki bu, ola bilsin arxasınca qarğa-quzğun dəstəsinin uçacağı ilk qaranquşdur", - deyən senator, əlavə edib ki, "pis qoxular heç də Rusiyadan gəlmir".

Parlamentari inanmaq istəyir ki, rəsmi Vaşinqtonda "bu dəfə Amerika şəhərlərində baş verən bütün dəhşətlərdən təngə gələcəklər". Həmçinin "elementar özünü qoruma instinktinə malik zərərçəkmiş və hələ də zərər çəkməkdə olanlara qarşı səmimi rəğbət hissi baş qaldıracaq və milli faciələr üzərində siyasi oyunlara imkan verilməyəcək".

Kosaçov həmçinin qeyd edib ki, Raysın açıqlaması, təkcə bu situasiyada sadəcə iştirak etməyən və iştirak etməsi mümkün olmayan Rusiyaya qarşı deyil, həm də öz xalqına və ABŞ vətəndaşı Corc Floydun xatirəsinə "birbaşa təhqirdir".

Afroamerikalı Corc Floydun polis tərəfindən öldürülməsindən sonra Minneapolisdə və ABŞ-ın bir neçə digər şəhərində iğtişaşlar başlayıb. İnternetdə polisin Floydun əlinə qandal taxdığını, onu diz çökdürdüyünü, sonra dizi ilə boynuna basaraq boğduğunu və üç polisin də kənardan durub bunu seyr etdiyini əks etdirən videolar yayılıb. Videodan göründüyü kimi Floyd bir neçə dəfə nəfəs ala bilmədiyini deyib və sonra sakitləşib. O, reanimasiyada ölüb. İğtişaşlar başladıqdan sonra dörd polis işdən çıxarılıb və onlardan biri səhlənkarlıqdan adam öldürməkdə günahlandırılıb.

0
Əlaqədar
"Yəqin ki, bu, ruslardır": Amerikanın "reallıq pultu" sındırılıb
"Ölümcül səhv": Rusiya XİN ABŞ-ın iğtişaşlarla bağlı ittihamlarına cavab verdi