Qaynar xətt mərkəzi

"Qaynar xətlər" zəng əlindən dolub-daşır: Təəssüf, çox təəssüf...

21179
(Yenilənib 10:16 24.09.2018)
"Hörmətli abunəçi, zənginizi qeydə aldıq, bilməyinizi istəyirik ki, bu problem tək sizdə deyil"

BAKI, 24 sentyabr — Sputnik. Adam gərək Allahla danışa. Heç vaxt səslərini yüksəltməyiblər, üstümüzə qışqırmayıblar, "nə var e, zəhləmizi tökürsünüz" deyə çəmkirməyiblər. Çox nəzakətlə, ədəb-ərkanla davranıblar:

— Alo, salam.

— Salam, buyurun.

— Küçəmizdə kanalizasiya borusu partlayıb, hər yeri su basıb.

— Xəbərimiz var, vətəndaş. Amma təəssüf ki, heç cür yardım edə bilməyəcəyik. Hazırda əməkdaşlarımız başqa işlərlə məşğuldurlar.

— Axı, burada sel, üfunət aləmi götürüb…

— Sizi başa düşürük, amma çox təəssüf ki, əlimizdən başqa heç nə gəlmir!

İnsafən, bir dəfə olsun, kobudluq etməyiblər, sözümüzü kəsməyiblər, səbrlə və təmkinlə sonadək dərdimizi dinləyiblər:

— Deməli, hörmətli provayder, 3 gündür mənzilimizdə internet yoxdur. Mənim bütün işim, fəaliyyətim internet üzərində qurulub. Yəni, internet olmasa, mənim əlim-qolum bağlı qalır… Alo, ordasız?

— Bəli, bəli. Siz dinləyirik.

— Aha, indi də 3 gündür evdə internet yoxdur. Belə olmaz axı, bir əncam çəkin.

— Hörmətli abunəçi, zənginizi qeydə aldıq. Bilməyinizi istəyirik ki, bu problem tək sizdə deyil, rayonun yarısında var. Texniki nasazlıq baş verib. Və dərin təəssüf hissi ilə diqqətinizə çatdırırıq ki, hələlik problemi aradan qaldırmaq mümkün deyil.

— Heç olmasa, nasazlığın nə zaman həll ediləcəyini deyin…

— Təəssüflər olsun ki, bu haqda konkret heç bir məlumat verə bilməyəcəyik!

Gecənin bir aləmində zəng vur, oyanıb cavab veriblər və dillərinə də dolamayıblar ki, "ala, adımız 7/24-ə çıxıb deyə, yuxumuza haram qatmalısınız?". Mədəniyyət nümunəsi:

— "Pristupum" tutub, ölürəm, təcili yardım göndərin!

— Allah şəfa versin, təəssüf edirik…

— Təəssüf etməyin, həkim göndərin!

— Sizin halınıza təəssüf etmirik e, ona təəssüf edirik ki, cəmi 2 təcili yardım avtomobilimiz var, ikisi də çağırışdadır.

— İndi mən ağrıdan ölməliyəm?!

— Allah eləməsin, kim istəyər bunu! Amma bir daha təəssüflənirik ki, bu dəqiqə sizə kömək eləmək üçün əlimizdən heç nə gəlmir. Avtomobillər nə vaxt o biri çağırışlardan dönər, onda da göndərərik.

Şəxsən mən eşitməmişəm ki, "cibimizdən oğurladıqlarınız haram xoşunuz olsun, sağ yeməyəsiniz, boğazınızda düyünlənsin, gözünüzdən gəlsin" kimi bədduaların bircəciyinə "öz payınız olsun, ağzınızdan çıxıb ovcunuza tökülsün, qarğışınız dilinizdə qurusun, arzunuz gözünüzdə qalsın" tipli cavab versinlər:

— Xanım, 2 gün qabaq 10 manatlıq kontur vurmuşdum, düz-əməlli də danışmamışam, amma indi balansım 0 göstərir.

— Aydındır, hörmətli abunəçi. Siz müxtəlif SMS xidmətlərinə qoşulmusunuz, ona görə balansınızdan pul çıxılır.

— Mən heç nəyə qoşulmamışam, kim qoşub? Nəyimə lazımdır o gic-gic xidmətlər? Çıxarın məni o qoşulmalardan.

— Çox üzr istəyirik, hörmətli müştəri, təəssüf ki, bunu edə bilməyəcəyik.

— Ay xanım, siz nə danışırsınız?! Mənim pulum niyə boşuna getməlidir. Mən sizin abunəçinizəm və tələb edirəm ki, xəbərim olmadan qoşulduğum xidmətlərdən azad edəsiniz məni!

— Təəssüf edirik ki, biz bunu edə bilməyəcəyik. Bunun üçün… şirkətinə müraciət etməlisiniz.

— Mən o şirkəti tanımıram, sizi tanıyıram, pulu da sizə ödəyirəm.

— Əfsus ki, başqa cür yardım edə bilməyəcəyik. Başqa sualınız?

— Sizin də…, o şirkətin də… Bu, nə xidmətdir, nə soyğunçuluqdur, nə fırıldaqdır!

— Təşəkkür edirik, zənginiz bizim üçün çox önəmlidir!

Bəziləri də var ki, nəzakətin dozasını artırırlar. Məsələn, "Azəriqaz". İlk zəngə cavab vermirlər, ikinci-üçüncü zəngdə dəstəyi qaldırırlar. Bu da ondan irəli gəlir ki, durub əl-üzünə su vurmalısan, güzgü qarşısında göz-qaşına əl gəzdirməlisən (çox da görüntülü zəng deyil) və ünsiyyətdən öncə vətəndaşla davranış təlimatını bir daha öz-özünə təkrarlamalısan:

— Qazımız niyə kəsildi birdən-birə?

— Çox hörmətli vətəndaş, birdən-birə kəsilmədi, bir saat əvvəldən mətbuat vasitəsilə xəbərdarlıq etdik ki, sizin rayonda 3 gün qaz olmayacaq.

— Nə danışırsınız? İndi necə edək?

— Artıq heç nə. Amma bir saat öncədən xəbər tutsaydınız, tədarükünüzü görərdiniz.

— Bir saata neyniyəsiydik, balonlara qaz doldurub saxlayacaqdıq?

— Xeyr, ən azından, qaz balonu ala bilərdiniz. Belə vəziyyətdə isə, təəssüflə qeyd edim ki, sizə heç bir köməyimiz dəyməyəcək. Zənginizə görə çox sağ olun!

Bir də var Bakı Şəhər İcra Hakimiyyəti (492-63-11), Təhsil Nazirliyi (146) Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi (1655) kimi qurumların "qaynar xətt"lərində əyləşənlərin yüksək həssaslığı. Onların əlaqə nömrələrinə, ümumiyyətlə cavab verən yoxdur. Çünki ən incə ehtimalları nəzərə alırlar. İnsanlıq halıdır da, birdən operator dəstəyi qaldırdı və vətəndaşla kobud davrandı, nə bilim, təəssüf hissini ifadə etməyi unutdu, düzgün üzrxahlıq edə bilmədi…

Deməli, bu cür nəzakətsizlik risklərini gözə almaqdansa, ən yaxşısı dəstəyi qaldırmamaqdır (Zatən, cavab versələr belə, təəssüf etməkdən başqa əllərindən heç nə gəlməyəcək).

P.S.

Görəsən kim kimdən ideya oğurlayıb: Şairmi onlardan, onlarmı şairdən?

Ya sök, ya tik, nə fərqi var,

bu daxma düzəlməyəcək.

Gəl sənə təsəlli verim:

darıxma, düzəlməyəcək!

21179
Teqlər:
nəzakət, abunəçi, müştəri, zəng, davranış, qurum, vətəndaş, xidmət, cavab
Əlaqədar
Onlardan şikayətiniz varsa, təcili qaynar xəttə müraciət edin
"Qaynar xətt" Sputnik-in əməkdaşına həvalə edilib
Azərbaycanın İstanbuldakı baş konsulluğunda “qaynar xətt” yaradılıb
Bakıda qəbiristanlıqların "qaynar xətti" varmış
MSK-nın "qaynar xətt"inə şikayət daxil olmayıb
KT, arxiv şəkli

"Tibbi ölçü cihazları dövlət yoxlamasından keçməlidir"

6
(Yenilənib 16:38 22.01.2021)
Məqsəd diaqnostikada istifadə olunan klinik-laborator, rentgen aparatları və s.  kimi diaqnostik tibbi cihazların qeyri-dəqiq ölçmələrinin vətəndaşların həyatı və sağlamlığına mənfi təsirinin qarşısını almaqdır.

BAKI, 22 yanvar — Sputnik. Mülkiyyət formasından asılı olmayaraq, səhiyyə sahəsində istifadə olunan tibbi ölçü cihazları istismara verilənədək və təmirdən sonra ilkin yoxlamadan, istismar prosesində isə dövrü yoxlamadan keçirilməlidir. Bunu Sputnik Azərbaycan-a Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinin sektor müdiri Elməddin Quliyev deyib.

Məqsəd göstərilən səhiyyə xidmətləri zamanı xəstəliklərin diaqnostikasında istifadə olunan klinik-laborator, rentgen aparatları və s. kimi diaqnostik tibbi cihazların qeyri-dəqiq ölçmələrinin vətəndaşların həyatı və sağlamlığına mənfi təsirinin qarşısını almaqdır. İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidməti səhiyyə sahəsində xidmət göstərən subyektlərin nəzərinə çatdırır ki, "Ölçmələrin vəhdətinin təmin edilməsi haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununa əsasən, səhiyyə sahəsində yalnız üzərində yararlılığına dair yoxlama nişanı və ya yoxlama haqqında şəhadətnaməyə malik tibbi ölçü cihazlarından istifadəyə icazə verilir.

İnzibati Xətalar Məcəlləsinə əsasən, səhiyyə sahəsində ölçmələrin tipi təsdiq edilməmiş və ya yoxlamadan keçirilməmiş ölçmə vasitələrindən istifadəyə görə vəzifəli şəxslər üçün 1500 manatdan 2000 manatadək, hüquqi şəxslər üçün 3000 manatdan 4000 manatadək məbləğdə cərimə olunur. Mülkiyyət formasından asılı olmayaraq, səhiyyə sahəsində xidmət göstərən subyektlər tibbi ölçü cihazlarını ilkin yoxlamadan və ya dövrü yoxlamadan keçirmək üçün "Azərbaycan Metrologiya İnstitutu" publik hüquqi şəxsə və ya ölçmələrin vəhdətinin təmin edilməsi sahəsində akkreditasiya olunmuş digər qurumlara müraciət edə bilərlər.

İstehlakçılara tövsiyə olunur ki, səhiyyə xidmətlərindən istifadə edərkən ölçmələrin qeyri-dəqiq nəticələri ilə qarşılaşmamaq üçün tibbi ölçü cihazlarının yararlılığına dair təsdiqedici sənədi tələb etsinlər, yoxlamadan keçməmiş tibbi cihazlarla göstərilən xidmətləri almaqdan çəkinsinlər. Bu kimi hallarla qarşılaşdıqları təqdirdə istehlakçılara İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə müraciət etmələri tövsiyə olunur (tel: 498-15-01 və 498-15-04).

6
Qida festivalı, arxiv şəkli

Azərbaycanda qastronomiya turizmi çiçəklənəcək: Konsepsiyada nələr var?

4
(Yenilənib 16:37 22.01.2021)
Bir il davam etməsi nəzərdə tutulan layihənin yekununda "Milli dadlar" konsepsiyası ictimaiyyətə təqdim ediləcək.

BAKI, 22 yanvar — Sputnik. Dövlət Turizm Agentliyinin dəstəyi ilə Azərbaycan Turizm Bürosu tərəfindən ölkəmizdə qastronomiya turizminin inkişafı üçün "Milli dadlar" konsepsiyasının hazırlanması işinə start verilib. Sputnik Azərbaycan-a Agentlikdən verilən məlumata görə, layihənin əsas məqsədi qastronomiya turizminin inkişafına nail olmaq, tarixi milli mətbəx nümunələrinə, onların hazırlanma və təqdim edilmə ənənələrinə yenidən həyat verib, yerli və əcnəbi turistlərə çatdırılmasına dəstək verməkdir.

Azərbaycan Turizm Bürosu unudulmuş və ya unudulmaq təhlükəsi olan milli mətbəximizə məxsus nümunələrin vahid mənbədə toplanması işinə dəstək verilməsi üçün "millidadlar.az" onlayn portalını təqdim edir.

Azərbaycan Turizm Bürosu bu sahədə məlumatlı olan hər kəsi portalda qeyd edilən qısa suallara cavab verməklə ölkəmizin milli mətbəx nümunələrinin, qastronomiya ənənələrimizin qorunub saxlanılması və beynəlxalq tanıdılması işinə dəstək olmağa çağırır.

Bir il davam etməsi nəzərdə tutulan layihənin yekununda "Milli dadlar" konsepsiyası ictimaiyyətə təqdim ediləcək.

Layihə çərçivəsində ölkəmizin zəngin kulinariya potensialının dərin etnoqrafik köklərə malik olması nəzərə alınaraq Bakı-Abşeron, Quba-Qusar, Şəki-Zaqatala, Cənub regionu, Naxçıvan Muxtar Respublikası, Gəncə-Qazax, Qarabağ, Dağlıq Şirvan, Kəlbəcər-Laçın və Aran bölgələrindən olan milli mətbəxə məxsus müxtəlif nümunələr haqqında məlumatlar toplanılıb. Elmi materiallardan və birbaşa yerli əhalidən əldə olunan informasiyalar əsasında Azərbaycan üzrə 900 ədəd nümunə pasportun işlənib hazırlanması nəzərdə tutulur.

Nümunə pasportda qida və inqrediyentin tərkib hissələri və görünüşü kimi məlumatlarla yanaşı, onun mədəni, tarixi, müalicəvi əhəmiyyəti və turizm marketinqi istiqamətində uyğunluğunun qeyd edilməsi nəzərdə tutulub.

4
Müdafiə naziri general-polkovnik Zakir Həsənov və Böyük Britaniya və Şimali İrlandiya Birləşmiş Krallığının Azərbaycandakı fövqəladə və səlahiyyətli səfiri Ceyms Şarp arasında görüş

Azərbaycan Britaniya hərbi sahədə əməkdaşlıq edəcəklər?

0
(Yenilənib 16:41 22.01.2021)
Səfir Ceyms Şarp deyib ki, Azərbaycan-Böyük Britaniya əlaqələrinin, xüsusilə hərbi sahədə əməkdaşlığın inkişafı üçün səylərini bundan sonra da əsirgəməyəcək.

BAKI, 22 yanvar — Sputnik. Müdafiə naziri general-polkovnik Zakir Həsənov yanvarın 22-də Böyük Britaniya və Şimali İrlandiya Birləşmiş Krallığının Azərbaycandakı fövqəladə və səlahiyyətli səfiri Ceyms Şarp ilə görüşüb. Bu barədə Sputnik Azərbaycan-a Müdafiə Nazirliyindən məlumat verilib.

Müdafiə naziri azad edilmiş ərazilərdə ordumuz tərəfindən həyata keçirilən tədbirlər, həmçinin Azərbaycan Ordusunda aparılan islahatlar və digər məsələlər barədə səfirə məlumat verib.

Görüş zamanı iki ölkə arasında müdafiə sahəsində, o cümlədən hərbi-texniki sahədə əməkdaşlıq üçün böyük potensialın olduğu və bu imkanların genişləndirilməsinin vacibliyi vurğulanıb.

Tərəflər ölkələrimiz arasında hərbi təhsil sahəsində əldə olunan razılaşmaların həyata keçirilməsinin, hərbi ingilis dili kurslarında dinləyicilərin sayının artırılmasının zəruriliyini xüsusi qeyd edib.

Öz növbəsində diplomat Vətən müharibəsində qazanılan qələbə münasibətilə Azərbaycan xalqını təbrik edib.

Azərbaycan-Böyük Britaniya əlaqələrinin, xüsusilə hərbi sahədə əməkdaşlığın inkişafı üçün səylərini bundan sonra da əsirgəməyəcəyini qeyd edən C.Şarp ikitərəfli əməkdaşlıq çərçivəsində Böyük Britaniyanın azad edilmiş ərazilərin minalardan və partlamamış döyüş sursatlarından təmizlənməsi işlərində Azərbaycana köməklik göstərə biləcəyini bildirib.

Görüşdə regional və ikitərəfli əməkdaşlıq, həmçinin qarşılıqlı maraq doğuran bir sıra digər məsələlər müzakirə edilib.

0
Teqlər:
Böyük Britaniyanın Azərbaycandakı səfiri, Böyük Britaniya