Xınalıqda otluq sahəsi

Xınalıq sakinləri haray çəkir: Onların gəlirini əlindən alan kimlərdir?

7298
(Yenilənib 21:44 10.09.2018)
"Örüş sahələri əlimizdən alınıb, ayrı-ayrı imkanlı şəxslərə, kənar yerdən gələn fermerlərə verilib"

Leyla Abdullayeva-Sputnik Azərbaycan

BAKI, 10 sentyabr — Sputnik. Azərbaycanın ən gəzməli, görməli yerlərindən biri də Qubanın Xınalıq kəndidir. Bu kənd həm qədim tarixinə, həm də yerləşdiyi relyefə görə seçilir. Kənd əhalisinin gəlir mənbəyi, əsasən, turizm və kənd təsərrüfatıdır. İnsanlar daha çox kənd təsərrüfatının heyvandarlıq sahəsi ilə məşğul olurlar.

Təəssüflər olsun ki, son zamanlar burada fərdi qoyunçuluq təsərrüfatları dağılır. Artıq 8-10 ilə yaxındır ki, Xınalıqda əhalinin əksəriyyəti xırdabuynuzlu heyvanları saxlamaqdan imtina edib. Bunun da başlıca səbəbi kənddə örüş sahələrinin ayrı-ayrı imkanlı şəxslər, kənar yerdən gələn fermerlər tərəfindən zəbt olunmasıdır.

Bu barədə Sputnik Azərbaycan-a Xınalıq kənd sakini Yusif Şabanov məlumat verib: "Kəndimiz elə bir relyefdə yerləşir ki, burada gəliri ancaq heyvandarlıq və turizmdən götürə bilirik. Turizm sahəsində gəlir yalnız yay aylarında olur. İl boyu yeganə gəlirimiz heyvandarlıqdandır. Əhalimiz ta qədimdən heyvandarlıqla məşğul olub. Biz bu işdən əldə etdiyimiz gəlirlə oğul evləndirmişik, qız köçürmüşük, uşaq oxutmuşuq".

O, üzləşdikləri problemlə bağlı bunları danışıb: "Heyvan saxlaya bilməməyimiz, demək olar ki, kənd camaatının sonu deməkdir. İndi isə bəziləri bizim sonumuza çıxmaq istəyir. Əvvəllər böyük örüş sahələrimiz var idi. İndi isə həmin örüş sahələri əlimizdən alınıb, ayrı-ayrı imkanlı şəxslərə, kənar yerdən gələn fermerlərə verilib".

Xınalıq kəndi
© Sputnik / Leyla Abdullayeva
Xınalıq kəndi

Y.Şabanov örüş torpaqlarının məqsədəuyğun şəkildə istifadə olunmadığını, bir çox hissəsinin zəbt olunduğunu, çox az hissəsinin də əhaliyə pay torpağı kimi verildiyini deyib: "Siz kənd əhalisini toplayıb onlara söhbət etsəniz, görəcəksiniz ki, bu böyüklükdə kəndin cəmi 8-9 sakinin fərdi təsərrüfatında qoyun-quzu var. Çoxları qoyun-quzunu azaldıb, çünki otarmağa yer yoxdur. Bu da bizim vəziyyətimizi ağırlaşdırıb, kəndin cavanları qazanc ardınca xarici ölkələrə üz tuturlar".

Məsələ ilə bağlı Xınalıq kənd ərazi nümayəndəsi Nəsimi Məmmədovun fikirlərini öyrənməyə çalışdıq. O, sakinlərin dediklərinin həqiqətə uyğun olmadığını bildirdi: "Kənd camaatının fikirləri doğru deyil. Xınalıqda kəndlilərin mal-qara otarması üçün yetərincə torpaq sahələri var. Düzdür, əvvəllər daha çox idi, indi bir hissəsi fermerlərə torpaq sahəsi kimi verilib. Amma yenə də, yetərincə örüş sahələri var".

7298
Teqlər:
torpaq, şikayət, qoyun, örüş, heyvandarlıq, Xınalıq, Quba
İmtahan, arxiv şəkli

Nazirlikdən imtahanlarla bağlı açıqlama

6
(Yenilənib 22:45 15.01.2021)
Nicat Məmmədlinin sözlərinə görə, pandemiya şəraitində yazılı imtahanlar olsa da, imtahanlar əsasən şifahi formaya keçib.

BAKI, 15 yanvar — Sputnik. "Pandemiyadan sonra – ola bilər ki, yaz, yaxud da daha sonrakı semestrdə ənənəvi imtahan sessiyasına keçəcəyik". Sputnik Azərbaycan-ın məlumatına görə, bunu Təhsil Nazirliyinin Elm, ali və orta ixtisas təhsili şöbəsininn müdiri Nicat Məmmədli deyib. Onun sözlərinə görə, pandemiya şəraitində yazılı imtahanlar olsa da, imtahanlar əsasən şifahi formaya keçib. "İmtahanların təşkilində güzəştlərin olması ilə bağlı təkliflər edilir. Amma hazırkı pandemiya dövrü bizdən təhsilə daha məsuliyyətli yanaşmağı tələb edir".

Şöbə müdiri bildirib ki, ötən ilin dekabrında imtahan sessiyasının keçirilməsi haqqında əmr imzalanıb: "Sessiya imtahanları onlayn qaydada 4 həftə ərzində keçiriləcək. Əslində keçən ilin son semestrindən dərslər onlayn keçirilir. Bu, bütün təhsil sistemi üçün bir çağırışdır. Əsas vacib məsələ bir çox hallarda imtahanların formalarının keçirilməsi idi. Bundan əvvəl imtahanlar daha çox yazılı şəkildə keçirilirdi".

6
Bakıda avtomobil tıxacı, arxiv şəkli

Dünyada yollar, məsafələr qısaldılsa da, Azərbaycanda əksinədir

14
(Yenilənib 22:25 15.01.2021)
Hazırda orta hesabla 6 saatı yola sərf etdiyimizi nəzərə alsaq, aylıq olaraq bu rəqəmin azı 120 saat olduğunu deyə bilərik. Bu isə o deməkdir ki, gündəlik olaraq ictimai nəqliyyatdan istifadə edən şəxslər təkcə son 5 ayda 600 saatını yola sərf edib.

Nigar İsgəndərova, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 15 yanvar — Sputnik. Bu gün dünyanın bir çox ölkələri məhz yolları, məsafələri qısaltmaq, xüsusən də işçi qrupun rahatlığı üçün müəyyən planlar üzərində çalışırlar. Lakin Azərbaycanda bu müddət azalmaq əvəzinə daha da artırılır. Pandemiyadan öncə getdiyimiz yarım saatlıq yol bu gün 2 saatlıq yola çevrilib. Ümumiyyətlə, pandemiyadan əvvəl də Azərbaycanda bənzər mənzərə müşahidə edilirdi. Bu isə xüsusən gündəlik olaraq işə gedən şəxslər üçün böyük problemə səbəb olur. Yəni, qısa məsafəni hər iki istiqamət üçün qət edən şəxs gününün 4-5, indiki halda isə hətta 6-7 saaatını da yolda keçirmiş olur. Bəs nə etməli?

Öncə dünya ölkələrinin təcrübəsinə nəzər yetirək. Bu gün əksər ölkələrdə artıq şəhərin mərkəzində avtobusların hərəkəti məhdudlaşdırılır. Belə ki, müəyyən məsafədən gələn şəxslər şəhərin mərkəzində avtomobilini park edərək mərkəzdən lazım olan ünvana ya velosiped, ya da ki, ictimai nəqliyyatdan istifadə etməklə çatmış olur. Belə olan halda həm əlavə yanacağa qənaət edilmiş olur, həm havanın çirklənməsinin qarşısı alınır, həm şəhər mrəkəzi sərnişin və piyadalar üçün daha uyğun bir vəziyyətə gəlir, həm də avtomobillərin olmaması səbəbi ilə əlaqədar olaraq tıxaclar yaranmır və beləcə məsafə daha da qısaldılmış olur. 

Sputnik Azərbaycan bu problemlərin həlli barədə nəqliyyat üzrə ekspert Hüseyn Abdullayevlə söhbətləşib. "Azərbaycanda avtobus marşrut xətlərinin planlaşdırılmasında böyük problemlər var. Ümumiyyətlə, heab edirəm ki, Bakının avtobus-marşrut şəbəkəsi yenidən müasir prinsiplərlə qurulmalıdır. Vaxt itkisinə səbəb olan nüanslar aradan qaldırılmalıdır. Avtobuların yollarda gecikməsinin qarşısını almaq üçün müəyyən addımlar atılmalı, ayrıca zolaqlar salınmalı, dəhlizlərdə avtobuslara üstünlük verilməlidir. Bir sözlə ümumilikdə nəqliyyat infrastrukturu ilə bağlı islahatlar aparılmalıdır" - ekspert deyib.

"Magistral avtobus xətlərinin də köməkçi avtobus xətləri olmalıdır. İyerarxiyalı sistemdə mütləqdir ki, bir nəqliyyatdan digər nəqliyyat xəttinə keçid mümkün qədər tez baş versin. Bunun üçün bu marşrutlar hamısı qısa intervalla işləməlidir. Bundan başqa, insanlar böyük məsafələr qət etməməli və hər mübadilə üçün əlavə gediş haqqı ödəməməlidirlər. Lakin qeyd edim ki, Azərbaycanda nəqliyyat sistemində bir pərakəndəlik var, avtobus, metro və dəmiryolu xətti ilə ayrılıqda müəyyən qurumlar məşğul olurlar. Əsas dəhlizlərdə isə avtobuslara üstünlük verilmir", - deyə eskpert bildirir.

Xarici təcrübədən danışdıqda isə, o qeyd edir ki, avtobus marşrutları, həm də digər nəqliyyat növəri arasında konkret iyerarxiya olmalıdır: "Yəni, müəyyənləşir ki, bu xətlərdən hansılar magistral, hansılar köməkçi nəqliyyat yollarıdır. Əsas magistral marşrut xətlərinə sərnişinlərin çıxışını təmin etməkdir", - deyə ekspert əlavə edib.

Millət vəkili Fazil Mustafa isə fərqli fikirdədir. Bu barədə Sputnik Azərbaycan-a danışan millət vəkili belə bir infrastrukturun qurulmasının mümkünsüzlüyündən bəhs edir: "Hazırda yollarda yaranan sıxlıq ilk növbədə metro ilə bağlıdır. Bu səbəbdən əksəriyyət minik avtomobilindən istifadə etmək məcburiyyətində qalır. Məktəblər açılmasa da, şəhərdə fəlakətli səviyyədə tıxaclar var. Pandemiya şəraitində yaranan vəziyyət təbiidir. Çünki avtobuslar da riskli olduğundna insanlar şəxsi avtomobillərə üstünlük verirlər. Bu səbəbdən hələlik çıxış yolu haqda danışmaqda çətinlik çəkirəm. Amma düşünürəm ki, tədricən metronun açılmasını görməliyik. Çünki nəqliyyatda hədsiz yüklənmə var".

Millət vəkili heab edir ki, şəhərin mərkəzinə çatmamış avtomobillərin park edilməsi təcrübəsini Azərbaycanda tətbiq etmək çətin olar: "Düşünürəm ki, bunun heç faydası da olmayacaq. Çünki bizdə normal elektrik qatarı yoxdur. Bu təcrübə yalnız düzgün infrastrukturun qurulduğu şəhərlər üçün keçərlidir. Bizdə isə düzgün infrastruktur qurulmayıb, şəhərsalmanın prinsipləri pozulub. Xaricdə belədir ki, məktəbəqədər yaşda olan uşaqlar üçün xüsusi avtobuslar var. Bizdə məktəbəqədərlər 25 faiz təşkil etsə də, heç bunu da təmin edə bilmirik".

Bir sözlə, hazırda gündəlik hesabla 6 saatı yola sərf etdiyimizi nəzərə alsaq, aylıq olaraq bu rəqəmin azı 120 saat olduğunu deyə bilərik. Bu isə o deməkdir ki, gündəlik olaraq ictimai nəqliyyatdan istifadə edən şəxslər təkcə son 5 ayda 600 saatını yola sərf edib. 

Qeyd edək ki, pandemiyadan öncə isə gündəlik olaraq işə gedib-gələn və bir qədər şəhərin mərkəzindən kənarda qalan şəxslər 4 saatını yola sərf edirlər. Yəni, aylıq olaraq bu 80 saat, illik olaraq isə 960 saatdır.

Hələlik isə ümid təkcə metronun açılmasına qalır...

14

İqtisadi Şuranın 2021-ci ildə ilk iclası keçirilib

0
İclasda sosial-iqtisadi inkişafla bağlı uzunmüddətli strateji hədəflər və cari məsələlərə dair müzakirələr aparılıb.

BAKI, 15 yanvar - Sputnik. Bu gün Azərbaycan Respublikasının Baş naziri, İqtisadi Şuranın sədri Əli Əsədovun sədrliyi ilə Şuranın növbəti iclası keçirilib.

Nazirlər Kabinetinin mətbuat xidmətindən Sputnik Azərbaycan-a verilən məlumata əsasən, iclasda sosial-iqtisadi inkişafla bağlı uzunmüddətli strateji hədəflər və cari məsələlərə dair müzakirələr aparılıb.

0