Bakıda taksilər

Elektrik böhranının "möhür vurduğu" acı reallıq: Belə vəziyyətdə dərdimizi kimə deyək?

395
(Yenilənib 16:39 05.07.2018)
Müştərilər xidmətindən istifadə etdikləri taksi şirkətlərinə dəfələrlə şikayət etsələr belə, yenə "köhnə hamamdır, köhnə tas"

Təranə Xudabaxşiyeva, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 5 iyul — Sputnik. Ölkədə elektrik enerjisinin verilişində yaranmış fövqəladə vəziyyətlə əlaqədar olaraq Bakı metrosunun dünən günün birinci yarısında fəaliyyət göstərməməsi paytaxt sakinlərini nəqliyyat çatışmazlığı ilə üz-üzə qoydu. Bakı Nəqliyyat Agentliyinin (BNA) iş rejimini gücləndirməsinə, əksər avtobusların pulsuz xidmət göstərməsinə baxmayaraq, problem böyüdü.

Bu vəziyyət paytaxtda fəaliyyət göstərən taksi şirkətlərinin fəaliyyətinə də ciddi təsir etdi. Belə ki, taksi şirkətlərinin əksəriyyətində həm qiymət artımı, həm də maşın çatışmazlığı müşahidə olundu. Bu da təbii ki, taksi şirkətlərinin xidmətindən istifadə edənlər arasında ciddi narazılığa səbəb oldu.

Təəssüf ki, bu hal ölkədəki taksi şirkətlərinin fəaliyyətində yaranmış ilk problem deyil. Müştərilər zaman-zaman istifadə etdikləri taksi şirkətlərinin xidmətindən haqlı narazılıq edirlər. Baxmayaraq ki, ölkədə, xüsusən də paytaxtda fəaliyyət göstərən taksi şirkətlərinin sayı çoxdur. Həmçinin aralarında ciddi rəqabət gedir.

Taksi istifadəçiləri daha çox xidmətin keyfiyyətinin bərbad olmasından, sürücülərin məsuliyyətsizliyindən, şəhəri tanımamalarından, çağırılan taksinin zamanında gəlməməsindən və s. şikayət edirlər.

Bütün bu problemlərin müqabilində isə, sanki bir cəzasızlıq mexanizmi var. Yəni müştərilərin şikayətlərini dinləyən, bir tədbir görən yoxdur. Müştərilər xidmətindən istifadə etdikləri taksi şirkətlərinə dəfələrlə şikayət etsələr belə, yenə də "köhnə hamamdır, köhnə tas". Nəticədə əlacsız qalmış müştərilər üzləşdikləri problemləri sosial mediada işıqlandırmağa çalışırlar. Ümid edirlər ki, bu yolla problemin həllinə nail ola bilərlər.

Maraqlıdır, taksi şirkətlərinin xidmətlərindən istifadə edən müştərilər hər hansı problemlə üzləşdikdə hansı quruma müraciət etməlidirlər? Ümumiyyətlə taksi şirkətlərinə nəzarəti hansı orqan həyata keçirir? Sputnik Azərbaycan bu və digər sualların cavablarını araşdırmağa çalışıb.

Təlimçi-sürücü, avtomobil eksperti Aqil Rəhimov taksi şirkətlərinin sayının çox olmasını müsbət qiymətləndirir. Hesab edir ki, belə şirkətlərin çoxluğu rəqabəti artırır və nəticədə qiymətlərin aşağı düşməsinə səbəb olur.

"Ancaq rəqabət artdıqca keyfiyyət də artmalıdır. Bizdə isə şirkət sayı artdıqca keyfiyyət aşağı düşür. Şirkətlərin işə qəbul etdikləri sürücülərin əksəriyyəti şəhəri yaxşı tanımır, müştəriyə deyilən vaxtda ünvana çatmırlar. Bu da ona görə baş verir ki, avtomobili olan istənilən şəxs həmin taksi şirkətləri ilə əməkdaşlıq edir. Bu isə doğru hal deyil" — deyə mütəxəssis bildirib.

Onun fikrincə, taksi şirkətlərindəki ən əsas problem təhlükəsizliklə bağlıdır: "Çünki nə sürücünün, nə də sərnişinin təhlükəsizliyi qorunur. Düşünürəm ki, çox sayda şirkətlərin olması vacib məsələdir, amma şirkətlərə ciddi nəzarət edilməlidir. Hər bir sürücü xüsusi treninqlərdən keçməlidir. Əks halda onlara taksi sürücüsü kimi işləməyə imkan verilməməlidir".

A.Rəhimov vurğulayıb ki, Bakı Nəqliyyat Agentliyi (BNA) yaxın günlərdə bu sahədə ciddi yeniliklərə imza atmalıdır: "Onlar taksi şirkətlərində işləmək istəyən bütün taksi sürücülərinin psixoloji durumlarını və sürücülük qabiliyyətlərini yoxlamalıdır. Sürücü ancaq agentliyin yoxlamasından keçdikdən sonra hər hansı bir taksi şirkətində işləyə bilər. Ümid edirəm ki, təklif etdiyim ideya tezliklə həyata keçiriləcək".

Mütəxəssis onu da qeyd edib ki, şirkətlər, həmçinin hər bir müştərinin hüquqlarını qorumalıdır: "Onların təhlükəsizliyini təmin etməlidir. Axı biz sürücünü onlara zəng edərək sifariş edirik. Bu məsələdə şirkətlər öz vəzifələrini, müştərilər isə öz hüquqlarını bilməli və əməl etməlidirlər".

BNA-nın mətbuat xidmətinin rəhbəri Mais Ağayev isə bildirib ki, qurum son 2 ilki fəaliyyəti dövründə bu sahədə müəyyən tədbirlər həyata keçirib. Amma BNA hələ də taksi şirkətlərinin işindən razı deyil.

"Bu sahədə bir çox problemlər qalmaqdadır. Eyni zamanda, sərnişinləri də onların fəaliyyəti qane etmir. 141 çağrı mərkəzinə gələn şikayətlərdən bu aydın şəkildə görünür. Biz də şirkətlərin iş keyfiyyətindən razı deyilik. Ona görə də bu sahə üzrə işlər aparırıq. Çalışacağıq ki, yaxın gələcəkdə Bakı şəhər sakinlərinin keyfiyyətli taksi xidmətindən istifadə etməsi üçün şərait yaradaq" — M.Ağayev qeyd edib.

Agentlik rəsmisinin sözlərinə görə, bu gün vahid mərkəzdən idarə edilmə, vahid qiymətin tətbiq edilməsi və digər fərqli təkliflər var: "Biz də bir çox şəhərlərdə tətbiq olunan modelləri müqayisə edirik. Yaxın zamanda Bakı şəhərinə uyğun model tapıb tətbiq etməyə çalışacağıq".

395
Teqlər:
müştəri, sərnişin, taksi, şirkət, sürücü
Əlaqədar
Bakıda kütləvi taksi şoku yaşanıb, məsul qurum sərt tədbirlərə əl atacaq
Xüsusi müştərilər üçün döyüşçülərin idarə etdiyi və cangüdənlərin qoruduğu taksi xidməti
Qadınlar taksidə öpüşdü, qalmaqal qopdu
Taksi sürücüsü Bakıda İsrail vətəndaşı olan turisti soyub
"Uçan su taksiləri" gəlir!
Taksi sürücüsü qadın müştərini ayağından tutaraq sürüyüb
Azərbaycan manatı, arxiv şəkli

Pensiya kapitalı ədalət - qalaqlanan problemlər üçün çözüm təklifi

3
(Yenilənib 17:59 26.11.2020)
"Bəzi hallarda vətəndaş uzun müddət çalışır, lakin ya o, pensiya yaşına çatmır, ya da pensiya yaşına çatdıqdan müəyyən müddət sonra dünyasını dəyişir", - Vüqar Bayramov

Nigar İsgəndərova, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 26 noyabr — Sputnik. Dünyanın ən yaxşı pensiya sisteminə malik olan 39 ölkəsinin adları açıqlanıb. "Mercer CFA" institutunun "Global Pension Index 2020" hesabatına görə, 2020-ci ildə dünyanın ən yaxşı pensiya sisteminə malik ölkəsi Niderland olub. Bu ölkənin indeksi ötən illə müqayisədə 81-dən 82,6-a yüksəlib. İkinci yerdə qərarlaşan Danimarkanın isə builki indeksi 80,3-dən 81,4 bəndə qədər yüksəlib. Siyahının üçüncü yerinə isə İsrail (74,2 bənd) layiq görülüb.

Hazırda Niderlandda pensiya yaşı 66-dır. 2024-cü ilədək ölkədə pensiya yaşının aylıq artım dinamikası dondurulur. Yalnız 2024-cü ildə ölkədə pensiya yaşı 67 olacaq və bundan sonra hər il bu müddət daha öncəki müddətlə müqayisədə çox cüzi olaraq artmaqda davam edəcək. Digər ölkələrlə müqayisədə Niderlandda pensionerlər daha firavan həyat yaşayırlar ki, bunun da səbəbi ölkədəki qanunlardır.

Ölkədə yaşlılığa görə verilən pensiya olan AOW-dan yararlanmaq üçün şəxslərin Niderlandda çalışdığı hər il üçün 2 faiz illik AOW vəsaiti toplanmalıdır. Məsələn, şəxs pensiya yaşına çatdıqda sadəcə olaraq 40 ildir ki, Niderlandda yaşamış olarsa, bu zaman AOW vəsaitinin 80 faizini əldə etmiş olacaq.

Bundan başqa, ölkə qanunları ağır işdə çalışanlara daha tez pensiyaya çıxmaq hüququnu verir. Bununla yanaşı, istəyən hər kəs 3 il daha tez yaşlılıq pensiyasına çıxa bilmək hüququna malik olur.

Pensiya sisteminə görə 39 ölkə arasında ikinci olan Danimarkada isə bu yaş həddinin aşağı endirilməsi müzakirə edilir.

Ölkənin Baş naziri Mette Frederiksen pensiya yaşının 65-dən 61-ə endirilməsi üçün təkliflərin verildiyini də vurğulayıb:

"Danimarka vətəndaşları hər gün işləmək, pul qazanmaq üçün səhər tezdən oyanır, ağrı və acı ilə işə gedirlər. Bəlkə də belləri, dizləri, çiyinləri ağrıyır, bəlkə də çox acı çəkirlər. Bu səbəbdən biz uzun illərdir çalışanlar, çalışdığı müddətdə vergilərini ödəyən və ağır işə cəlb olunanlar üçün təkliflər vermişik. Yeni qanun layihəsinə görə, 42-44 il çalışanlar 1-4 il daha tez pensiyaya çıxa biləcəklər. 2022-ci ildə 38 min şəxs bundan yararlana biləcək".

Qeyd edək ki, qarşıdakı 10 il ərzində Danimarkada pensiya yaşının 68 olacağı planlaşdırılır.

Son illərdə Azərbaycanda da pensiya sisteminin təkmilləşdirilməsi istiqamətində müxtəlif işlər görülüb. Lakin bununla belə, bəzi problemlər hələ də həllini tapmamış qalır. Bəs Azərbaycanda pensiya sistemində hansı qalaqlanmış problemlər həllini gözləyir?

Saxla samanı... Kartda olan pulları necə artırmalı?>>

Millət vəkili Vüqar Bayramov Sputnik Azərbaycan-a açıqlamasında bu haqda danışıb: "Son illər Azərbaycanda pensiya sistemində bir sıra islahatlar aparılıb. Xüsusən də 2018-ci ildən pensiya sisteminin təkmilləşdirilməsi müşahidə olunub. Biz mütəmadi olaraq pensiya islahatlarının davamlı olması və pensiya sisteminin daha da təkmilləşdirilməsi üçün təkliflərimizi təqdim edirik. Qiymətləndirmələr onu göstərir ki, indiki halda həm pensiya kapitalı ilə bağlı, həm də pensiya kartından istifadə ilə bağlı islahatların davam etdirilməsinə ehtiyac var".

"Nəzərə almalıyıq ki, minimum pensiya məbləği artdıqca tələb olunan minimum pensiya kapitalı da artır. Bu səbəbdən vacibdir ki, pensiya kapitalının müəyyən hissəsinin dövlət tərəfindən kompensasiya edilməsi mexanizminə baxılsın. Daha yaxşı olardı ki, vəsaitlərin, xüsusən də həssas qruplar üçün olan vəsaitlərin bir hissəsi kompensasiya olunsun", - deyə millət vəkili əlavə edib.

O bildirib ki, böyük pensiya kapitalına malik vətəndaşlarımıza ABŞ-da olduğu kimi daha tez pensiyaya çıxmaq hüququnun verilməsinə ehtiyac var: "Ona görə də biz minimum pensiya kapitalı ilə yanaşı, pensiyaya çıxmaqla bağlı minimum kapital yığıldıqdan sonra belə bir hüququn verilməsinin tərəfdarıyıq.

Yəni vətəndaşa pensiya yaşına çatmadan yığılan kapitaldan istifadə etmə hüququnun verilməsi məqsədəuyğundur. Bu da təbii ki, kapitalla bağlı yığımlara marağı artırmaqla yanaşı, eyni zamanda imkan verəcək ki, vətəndaşlarımız bəzi hallarda pensiya yaşını gözləmədən də pensiya kapitalının bir hissəsindən faydalana bilsinlər".

"Digər məsələ isə pensiya kapitalının müəyyən hissəsinin varisə transfer edilməsi ilə bağlıdır. Çünki bəzi hallarda vətəndaş uzun müddət çalışır, lakin ya o, pensiya yaşına çatmır, ya da pensiya yaşına çatdıqdan müəyyən müddət sonra dünyasını dəyişir. Bu səbəbdən həmin kapitalın bir hissəsinin vətəndaşın varisinə transfer edilməsi mexanizmi təqdirəuyğun olardı. Bu da nəticə etibarı ilə pensiya sistemində ədalətin daha da məqsədəuyğunluğu üçün önəmlidir", - deyə V.Bayramov əlavə edib.

3
Teqlər:
Vüqar Bayramov, təklif, varis, kapital, təqaüd, pensiya

Ermənistandakı hərbi bazada Rusiya hərbçisinin cəsədi tapılıb

11
(Yenilənib 21:33 26.11.2020)
Rusiya hərbi bazasının Ermənistandakı Cənub Hərbi Dairəsi üzrə komandanlığının komissiyası hüquq-mühafizə orqanları ilə birlikdə müqavilə əsasında hərbçinin ölümü ilə bağlı araşdırma aparır. H

BAKI, 26 noyabr - Sputnik. Ermənistanın Gümrü şəhərində Rusiyanın 102-ci hərbi bazasının hərbi qulluqçusu ölü tapılıb.

Bu barədə Sputnik Ermənistan-a Cənub Hərbi Dairəsinin mətbuat xidmətindən bildirilib. Ermənistan İstintaq Komitəsinin Şirak Regional İstintaq İdarəsi hazırda hərbçinin ölümü ilə bağlı materialları toplayır.

Bildirilir ki, 36 yaşlı rus hərbçinin həyat əlamətləri olmayan cəsədi onun hərbçi yoldaşları tərəfindən aşkar edilib. Onun üzərində hər hansı zorakılıq əlamətlərinə rast gəlinməyib: 

"Rusiya hərbi bazasının Ermənistandakı Cənub Hərbi Dairəsi üzrə komandanlığının komissiyası hüquq-mühafizə orqanları ilə birlikdə müqavilə əsasında hərbçinin ölümü ilə bağlı araşdırma aparır. Hərbçinin cəsədində zorakılıq əlamətlərinə rast gəlinməyib".

Hazırda hadisənin baş vermə şəraiti və səbəbləri araşdırılır.

Cinayət xəbərləri saytı shamshyan.com-un yazdığına görə, ölən şəxs 36 yaşlı müqaviləli hərbçi A.P.-dir.

11