BAKI, 29 iyun — Sputnik. Prezident İlham Əliyev Azərbaycan Respublikası Daxili İşlər Nazirliyinin əməkdaşlarının təltif edilməsi haqqında sərəncam imzalayıb.
Sputnik Azərbaycan xəbər verir ki, sərəncamla Azərbaycan polisinin yaranmasının 100 illik yubileyi münasibəti ilə və Azərbaycan Respublikasında ictimai təhlükəsizliyin və asayişin təmin edilməsində, cinayətkarlığa qarşı mübarizədə xüsusi xidmətlərinə, qarşılarında qoyulmuş tapşırıqları yerinə yetirərkən fərqləndiklərinə görə Azərbaycan Respublikası Daxili İşlər Nazirliyinin aşağıdakı əməkdaşları təltif ediliblər:
1-ci dərəcəli “Vətənə xidmətə görə” ordeni ilə
Usubov Ramil İdris oğlu – general-polkovnik
Eyvazov Vilayət Süleyman oğlu – polis general-leytenantı
2-ci dərəcəli “Vətənə xidmətə görə” ordeni ilə
Əliyev İsmət Rəşid oğlu – polis general-leytenantı
3-cü dərəcəli “Vətənə xidmətə görə” ordeni ilə
Daşdəmirov Arzu Arif oğlu – polis general-mayoru
Əliyev Nazim Tələt oğlu – polis general-mayoru
Əliyev Yaşar Ədilxan oğlu – polis general-mayoru
Zeynalov Ramiz Məhəmmədəli oğlu – polis general-mayoru
“Vətən uğrunda” medalı ilə
Abbasov Rafiq Qoşunəli oğlu – polis general-mayoru
Abbasov Ədalət Yaqub oğlu – polis polkovniki
Aslanov Dilqəm Mikayıl oğlu – polis general-mayoru
Aslanov Həzi Arif oğlu – polis general-mayoru
Ağayev Baxşeyiş Ağakişi oğlu – polis polkovniki
Bayramov Cahangir Tofiq oğlu – polis polkovnik-leytenantı
Cabbarov Bəhruz Musa oğlu – polis polkovniki
Camalov Namiq Əliseyn oğlu – polis polkovniki
Əmiraslanov Habil Həbib oğlu – polis polkovniki
Əhmədov Mahir Bayram oğlu – polis polkovniki
Həsənov Elxan İslam oğlu – polis general-mayoru
Həsənov Elçin Hidayət oğlu – polis general-mayoru
Hüseynov Yadigar Hüsən oğlu – polis polkovniki
İbrahimov Məhəmməd Abdulkərim oğlu – polis polkovniki
Kazımov Elşən Lətif oğlu – polis general-mayoru
Kərimov Oqtay Əsgər oğlu – polis general-mayoru
Quliyev Mübariz İlyas oğlu – polis polkovniki
Qurskaya Levan Yuryeviç – polis polkovniki
Meftaxetdinova Zemfira Əliyevna – polis polkovniki
Məmmədov Eldəniz Kazım oğlu – polis polkovniki
Mirbabayev Mirnemət Rais oğlu – polis polkovnik-leytenantı
Musayev Musa Oqtay oğlu – polis polkovniki
Novruzov Səbuhi Məhərrəm oğlu – polis general-mayoru
Seyidov Mirqafar Mircəfər oğlu – polis general-mayoru
Səfərov Sərdar Süleyman oğlu – polis polkovniki
Süleymanov Elşad Süleyman oğlu – polis polkovniki
Şirinov Həsən Kamil oğlu – polis general-mayoru
Usubov Emil Ramil oğlu – polis general-mayoru
Yusifov Mahmud Şahmurad oğlu – tibb xidməti polkovniki
Zahidov Ehsan Əflan oğlu – polis polkovniki
“İgidliyə görə” medalı ilə
Əzimov Seyfulla Səttar oğlu – polis general-mayoru
Əsədov Adil Əsəd oğlu – polis polkovniki
Həsənov Ənvər Muxtar oğlu – polis polkovnik-leytenantı
Hümbətov İslam Möhsüm oğlu – polis polkovniki
İlyasov Eldar Müseyib oğlu – polis polkovniki
İsmayılov Namiq Qəzənfər oğlu – polis polkovniki
Mehdiyev Elnur Zakir oğlu – polis polkovniki
Məmmədov İlqar Paşa oğlu – polis polkovniki
Mirzəyev Sahib Cabbar oğlu – polis general-mayoru
Şəkinski Emin Əkrəm oğlu – polis general-mayoru
Şirinov Nüsrət Kamran oğlu – polis general-mayoru.
BAKI, 15 yanvar — Sputnik. "Pandemiyadan sonra – ola bilər ki, yaz, yaxud da daha sonrakı semestrdə ənənəvi imtahan sessiyasına keçəcəyik". Sputnik Azərbaycan-ın məlumatına görə, bunu Təhsil Nazirliyinin Elm, ali və orta ixtisas təhsili şöbəsininn müdiri Nicat Məmmədli deyib. Onun sözlərinə görə, pandemiya şəraitində yazılı imtahanlar olsa da, imtahanlar əsasən şifahi formaya keçib. "İmtahanların təşkilində güzəştlərin olması ilə bağlı təkliflər edilir. Amma hazırkı pandemiya dövrü bizdən təhsilə daha məsuliyyətli yanaşmağı tələb edir".
Şöbə müdiri bildirib ki, ötən ilin dekabrında imtahan sessiyasının keçirilməsi haqqında əmr imzalanıb: "Sessiya imtahanları onlayn qaydada 4 həftə ərzində keçiriləcək. Əslində keçən ilin son semestrindən dərslər onlayn keçirilir. Bu, bütün təhsil sistemi üçün bir çağırışdır. Əsas vacib məsələ bir çox hallarda imtahanların formalarının keçirilməsi idi. Bundan əvvəl imtahanlar daha çox yazılı şəkildə keçirilirdi".
Nigar İsgəndərova, Sputnik Azərbaycan
BAKI, 15 yanvar — Sputnik. Bu gün dünyanın bir çox ölkələri məhz yolları, məsafələri qısaltmaq, xüsusən də işçi qrupun rahatlığı üçün müəyyən planlar üzərində çalışırlar. Lakin Azərbaycanda bu müddət azalmaq əvəzinə daha da artırılır. Pandemiyadan öncə getdiyimiz yarım saatlıq yol bu gün 2 saatlıq yola çevrilib. Ümumiyyətlə, pandemiyadan əvvəl də Azərbaycanda bənzər mənzərə müşahidə edilirdi. Bu isə xüsusən gündəlik olaraq işə gedən şəxslər üçün böyük problemə səbəb olur. Yəni, qısa məsafəni hər iki istiqamət üçün qət edən şəxs gününün 4-5, indiki halda isə hətta 6-7 saaatını da yolda keçirmiş olur. Bəs nə etməli?
Öncə dünya ölkələrinin təcrübəsinə nəzər yetirək. Bu gün əksər ölkələrdə artıq şəhərin mərkəzində avtobusların hərəkəti məhdudlaşdırılır. Belə ki, müəyyən məsafədən gələn şəxslər şəhərin mərkəzində avtomobilini park edərək mərkəzdən lazım olan ünvana ya velosiped, ya da ki, ictimai nəqliyyatdan istifadə etməklə çatmış olur. Belə olan halda həm əlavə yanacağa qənaət edilmiş olur, həm havanın çirklənməsinin qarşısı alınır, həm şəhər mrəkəzi sərnişin və piyadalar üçün daha uyğun bir vəziyyətə gəlir, həm də avtomobillərin olmaması səbəbi ilə əlaqədar olaraq tıxaclar yaranmır və beləcə məsafə daha da qısaldılmış olur.
Sputnik Azərbaycan bu problemlərin həlli barədə nəqliyyat üzrə ekspert Hüseyn Abdullayevlə söhbətləşib. "Azərbaycanda avtobus marşrut xətlərinin planlaşdırılmasında böyük problemlər var. Ümumiyyətlə, heab edirəm ki, Bakının avtobus-marşrut şəbəkəsi yenidən müasir prinsiplərlə qurulmalıdır. Vaxt itkisinə səbəb olan nüanslar aradan qaldırılmalıdır. Avtobuların yollarda gecikməsinin qarşısını almaq üçün müəyyən addımlar atılmalı, ayrıca zolaqlar salınmalı, dəhlizlərdə avtobuslara üstünlük verilməlidir. Bir sözlə ümumilikdə nəqliyyat infrastrukturu ilə bağlı islahatlar aparılmalıdır" - ekspert deyib.
"Magistral avtobus xətlərinin də köməkçi avtobus xətləri olmalıdır. İyerarxiyalı sistemdə mütləqdir ki, bir nəqliyyatdan digər nəqliyyat xəttinə keçid mümkün qədər tez baş versin. Bunun üçün bu marşrutlar hamısı qısa intervalla işləməlidir. Bundan başqa, insanlar böyük məsafələr qət etməməli və hər mübadilə üçün əlavə gediş haqqı ödəməməlidirlər. Lakin qeyd edim ki, Azərbaycanda nəqliyyat sistemində bir pərakəndəlik var, avtobus, metro və dəmiryolu xətti ilə ayrılıqda müəyyən qurumlar məşğul olurlar. Əsas dəhlizlərdə isə avtobuslara üstünlük verilmir", - deyə eskpert bildirir.
Xarici təcrübədən danışdıqda isə, o qeyd edir ki, avtobus marşrutları, həm də digər nəqliyyat növəri arasında konkret iyerarxiya olmalıdır: "Yəni, müəyyənləşir ki, bu xətlərdən hansılar magistral, hansılar köməkçi nəqliyyat yollarıdır. Əsas magistral marşrut xətlərinə sərnişinlərin çıxışını təmin etməkdir", - deyə ekspert əlavə edib.
Millət vəkili Fazil Mustafa isə fərqli fikirdədir. Bu barədə Sputnik Azərbaycan-a danışan millət vəkili belə bir infrastrukturun qurulmasının mümkünsüzlüyündən bəhs edir: "Hazırda yollarda yaranan sıxlıq ilk növbədə metro ilə bağlıdır. Bu səbəbdən əksəriyyət minik avtomobilindən istifadə etmək məcburiyyətində qalır. Məktəblər açılmasa da, şəhərdə fəlakətli səviyyədə tıxaclar var. Pandemiya şəraitində yaranan vəziyyət təbiidir. Çünki avtobuslar da riskli olduğundna insanlar şəxsi avtomobillərə üstünlük verirlər. Bu səbəbdən hələlik çıxış yolu haqda danışmaqda çətinlik çəkirəm. Amma düşünürəm ki, tədricən metronun açılmasını görməliyik. Çünki nəqliyyatda hədsiz yüklənmə var".
Millət vəkili heab edir ki, şəhərin mərkəzinə çatmamış avtomobillərin park edilməsi təcrübəsini Azərbaycanda tətbiq etmək çətin olar: "Düşünürəm ki, bunun heç faydası da olmayacaq. Çünki bizdə normal elektrik qatarı yoxdur. Bu təcrübə yalnız düzgün infrastrukturun qurulduğu şəhərlər üçün keçərlidir. Bizdə isə düzgün infrastruktur qurulmayıb, şəhərsalmanın prinsipləri pozulub. Xaricdə belədir ki, məktəbəqədər yaşda olan uşaqlar üçün xüsusi avtobuslar var. Bizdə məktəbəqədərlər 25 faiz təşkil etsə də, heç bunu da təmin edə bilmirik".
Bir sözlə, hazırda gündəlik hesabla 6 saatı yola sərf etdiyimizi nəzərə alsaq, aylıq olaraq bu rəqəmin azı 120 saat olduğunu deyə bilərik. Bu isə o deməkdir ki, gündəlik olaraq ictimai nəqliyyatdan istifadə edən şəxslər təkcə son 5 ayda 600 saatını yola sərf edib.
Qeyd edək ki, pandemiyadan öncə isə gündəlik olaraq işə gedib-gələn və bir qədər şəhərin mərkəzindən kənarda qalan şəxslər 4 saatını yola sərf edirlər. Yəni, aylıq olaraq bu 80 saat, illik olaraq isə 960 saatdır.
Hələlik isə ümid təkcə metronun açılmasına qalır...
BAKI, 15 yanvar - Sputnik. Bu gün Azərbaycan Respublikasının Baş naziri, İqtisadi Şuranın sədri Əli Əsədovun sədrliyi ilə Şuranın növbəti iclası keçirilib.
Nazirlər Kabinetinin mətbuat xidmətindən Sputnik Azərbaycan-a verilən məlumata əsasən, iclasda sosial-iqtisadi inkişafla bağlı uzunmüddətli strateji hədəflər və cari məsələlərə dair müzakirələr aparılıb.