Qusar rayonu

Qusarda baş verir: camaat elə şeylər danışır ki...

21869
(Yenilənib 11:13 26.10.2017)
Min cür əziyyətlə məhsul becərən kəndli, onu nə rayonda sata bilir, nə də Bakıda

Leyla Abdullayeva, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 26 oktyabr — Sputnik. Kəndlinin əsas gəlir mənbəyi becərdiyi məhsuldur. Kəndli min əziyyətlə məhsulu əkib-becərirsə və onu bazara çıxarıb sata bilmirsə, onun dolanışığının necə olacağını təsəvvür etmək çətin deyil. Qusar rayonunda əkin-biçinlə məşğul olanların əksəriyyəti də bu vəziyyətdədir.

Rayon camaatı məhsullarını sata bilmədikləri ilə bağlı şikayət edirlər. Qusarın Sudur, Kişan, Düztahir, Mucuq, Əcəxur Yarqun, Tahircal və Çetkun kəndlərinin camaatı bu vəziyyətdən əziyyət çəkir. Onların sözlərinə görə, Bakıda və ətraf rayonlarda kartofun kilosu 60-80 qəpik aralığında dəyişsə də, bu kəndlərin camaatı becərdikləri kartofu heç 30 qəpiyə də sata bilmir. Məhsul anbarda qalaraq məhv olur və onların bir illik zəhməti demək olar ki, hədər gedir.

Kənd camaatı onu da vurğulayır ki, rayonun öz bazarında İran və Türkiyə kartofu baha qiymətə satılır. Amma onların öz məhsulu tələf olur, onu iki dəfə ucuz qiymətə sata bilmirlər.

Sakinlər səbəbi süni müdaxilədə görürlər: "Biz bazara məhsulu çıxarırıq, amma "bazar qoçuları" bizi dərhal uzaqlaşdırır, məhsulumuzu satmağa imkan vermirlər".

Sputnik Azərbaycan-ın bölgə müxbiri bu problemlə bağlı Qusar Rayon İcra Hakimiyyətinin Sosial-iqtisadi inkişafın təhlili və proqnozlaşdırılması İdarəsinin baş məsləhətçisi (aqronom) Akif Qurbanova müraciət edib. O bildirib ki, hazırda rayonda təzə bazar fəaliyyət göstərir və bazar bütün kəndlilərin üzünə açıqdır. O, kənd sakinlərinin şikayətini əsassız sayıb.

"Kənd sakinlərinin bütün narazılıqları əsassızdır. Hal-hazırda istənilən kəndli məhsulunu bazara çıxarıb sata bilər. Biz yeni bazar açmışıq və orada məhsul satmaq üçün istənilən qədər piştaxta var" – deyə İH rəsmisi bildirib.

Qurbanov, "camaat isə deyir ki, "bazar qoçuları" kəndlilərin qarşısını kəsirlər və yerli məhsulu bazarda satmağa qoymurlar" sualına da etiraz edib: "Belə bir hal ola bilməz. Əgər belə bir halla qarşılaşsaq, bunun qarşısı qəti sürətdə alınacaq. İstənilən kəndli bu məsələ ilə bağlı bizə müraciət edə bilər".

Kənd sakinləri isə bu sözləri rayon rəhbərliyinin dilindən əvvəllər də çox eşitdiklərini, amma bununla problemlərinin həll olunmadığını bildirirlər. Onların sözlərinə görə, rayon rəhbərliyi mətbuata hər şeyin qaydasında olduğunu, bazara məhsulun çıxarılmasında problem olmadığını deyir.

"Özləri də yaxşı bilirlər ki, bazarda hansı problemlər var. "Bazar qoçuları"na fironluq etməyə özləri şərait yaradıblar. Çünki o qoçuların rayon rəhbərliyi ilə birbaşa əlaqəsi var və onlar bəzi qurumlara haqq ödəyirlər. Buna görə də, rayon rəhbərliyi onların özbaşınalığının qarşısını almır" – deyə adının çəkilməsini istəməyən Düztahir kənd sakini bildirib.

Qusarlılar qeyd edirlər ki, onların məhsulunu çox ucuz qiymətə alıb, 2-3 qat bahasına satanlar da var. Beləliklə, bazarda süni bahalıq yaradırlar. İnsanlar məhsulu sata bilməyəndə də, növbəti il onu becərmək əziyyətinə qatlaşmaq istəmir. Onda da bazarda qıtlıq yaranır və bahaçılıq baş alıb gedir. İstənilən halda, zərbə yenə də kəndliyə dəyir. Bazara nəzarət edənlərin isə vecinə deyil. Onlar onsuz da, istənilən halda qazanırlar.

Qusar camaatı inanır ki, onların problemi KİV-də işıqlansa, əlaqədar orqanlar məsələdən xəbər tutar və onları çıxılmaz vəziyyətdə qoyan adamlarla bağlı ölçü götürər. "Prezidentimiz də deyir ki, kənd təsərrüfatını inkişaf etdirmək, bazara təbii məhsullarımızı çıxarmaq lazımdır. O, yerli sahibkarlığın inkişafında maraqlıdır. Amma bəzi məmurlar və onların havadarlıq etdikləri işbazlar yerli sahibkarlara göz açmağa imkan vermirlər. İstəyimiz budur ki, səlahiyyətli orqanlar kəndlilərin üzləşdiyi bu problemin aradan qaldırılmasına kömək etsin" – deyə rayon camaatı bildirir.

Onlar əlavə edirlər ki, hər həftənin şənbə-bazar günləri paytaxtda təşkil olunan kənd təsərrüfatı yarmarkalarında iştirak etmək imkanları yoxdur. Çünki məhsulu paytaxta aparmaq üçün texnika lazımdır. Üstəlik, müvafiq sənədləşdirmə işləri də aparmaq lazımdır ki, bu da xərc tələb edir. Ona isə kəndlinin imkanı yoxdur. Üstəlik, min cür əziyyətlə məhsulu gətirib Bakıya çıxarsalar da, paytaxtdakı işbazlar da onlara yarmarkalarda məhsul satmağa imkan vermirlər.

"Bizə deyirlər ki, məhsulunuzu su qiymətinə bizə verib, bazardan aralaşın. Bilirlər ki, biz uzaq yoldan gəldiyimiz üçün, başqa çarəmiz yoxdur. Məhsulu geri aparmaqdansa, dəyər-dəyməzinə onlara satıb gedəcəyik…" — kəndlilər qeyd edirlər.

21869
Teqlər:
Qusar, kəndli, kənd, kartof, rayon, bazar, məhsul
Əlaqədar
Ağstafada vəhşi heyvan kəndlilərə dəhşət yaşatdı
Çaqqal kəndlilərə hücum etdi, 3 nəfər yaralandı
Kəndlinin qış ehtiyatı məhv oldu
Bəs kəndli faciəsi necə olur?
Əgər kəndli torpağını becərə bilmirsə...
İmtahan, arxiv şəkli

Nazirlikdən imtahanlarla bağlı açıqlama

6
(Yenilənib 22:45 15.01.2021)
Nicat Məmmədlinin sözlərinə görə, pandemiya şəraitində yazılı imtahanlar olsa da, imtahanlar əsasən şifahi formaya keçib.

BAKI, 15 yanvar — Sputnik. "Pandemiyadan sonra – ola bilər ki, yaz, yaxud da daha sonrakı semestrdə ənənəvi imtahan sessiyasına keçəcəyik". Sputnik Azərbaycan-ın məlumatına görə, bunu Təhsil Nazirliyinin Elm, ali və orta ixtisas təhsili şöbəsininn müdiri Nicat Məmmədli deyib. Onun sözlərinə görə, pandemiya şəraitində yazılı imtahanlar olsa da, imtahanlar əsasən şifahi formaya keçib. "İmtahanların təşkilində güzəştlərin olması ilə bağlı təkliflər edilir. Amma hazırkı pandemiya dövrü bizdən təhsilə daha məsuliyyətli yanaşmağı tələb edir".

Şöbə müdiri bildirib ki, ötən ilin dekabrında imtahan sessiyasının keçirilməsi haqqında əmr imzalanıb: "Sessiya imtahanları onlayn qaydada 4 həftə ərzində keçiriləcək. Əslində keçən ilin son semestrindən dərslər onlayn keçirilir. Bu, bütün təhsil sistemi üçün bir çağırışdır. Əsas vacib məsələ bir çox hallarda imtahanların formalarının keçirilməsi idi. Bundan əvvəl imtahanlar daha çox yazılı şəkildə keçirilirdi".

6
Bakıda avtomobil tıxacı, arxiv şəkli

Dünyada yollar, məsafələr qısaldılsa da, Azərbaycanda əksinədir

13
(Yenilənib 22:25 15.01.2021)
Hazırda orta hesabla 6 saatı yola sərf etdiyimizi nəzərə alsaq, aylıq olaraq bu rəqəmin azı 120 saat olduğunu deyə bilərik. Bu isə o deməkdir ki, gündəlik olaraq ictimai nəqliyyatdan istifadə edən şəxslər təkcə son 5 ayda 600 saatını yola sərf edib.

Nigar İsgəndərova, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 15 yanvar — Sputnik. Bu gün dünyanın bir çox ölkələri məhz yolları, məsafələri qısaltmaq, xüsusən də işçi qrupun rahatlığı üçün müəyyən planlar üzərində çalışırlar. Lakin Azərbaycanda bu müddət azalmaq əvəzinə daha da artırılır. Pandemiyadan öncə getdiyimiz yarım saatlıq yol bu gün 2 saatlıq yola çevrilib. Ümumiyyətlə, pandemiyadan əvvəl də Azərbaycanda bənzər mənzərə müşahidə edilirdi. Bu isə xüsusən gündəlik olaraq işə gedən şəxslər üçün böyük problemə səbəb olur. Yəni, qısa məsafəni hər iki istiqamət üçün qət edən şəxs gününün 4-5, indiki halda isə hətta 6-7 saaatını da yolda keçirmiş olur. Bəs nə etməli?

Öncə dünya ölkələrinin təcrübəsinə nəzər yetirək. Bu gün əksər ölkələrdə artıq şəhərin mərkəzində avtobusların hərəkəti məhdudlaşdırılır. Belə ki, müəyyən məsafədən gələn şəxslər şəhərin mərkəzində avtomobilini park edərək mərkəzdən lazım olan ünvana ya velosiped, ya da ki, ictimai nəqliyyatdan istifadə etməklə çatmış olur. Belə olan halda həm əlavə yanacağa qənaət edilmiş olur, həm havanın çirklənməsinin qarşısı alınır, həm şəhər mrəkəzi sərnişin və piyadalar üçün daha uyğun bir vəziyyətə gəlir, həm də avtomobillərin olmaması səbəbi ilə əlaqədar olaraq tıxaclar yaranmır və beləcə məsafə daha da qısaldılmış olur. 

Sputnik Azərbaycan bu problemlərin həlli barədə nəqliyyat üzrə ekspert Hüseyn Abdullayevlə söhbətləşib. "Azərbaycanda avtobus marşrut xətlərinin planlaşdırılmasında böyük problemlər var. Ümumiyyətlə, heab edirəm ki, Bakının avtobus-marşrut şəbəkəsi yenidən müasir prinsiplərlə qurulmalıdır. Vaxt itkisinə səbəb olan nüanslar aradan qaldırılmalıdır. Avtobuların yollarda gecikməsinin qarşısını almaq üçün müəyyən addımlar atılmalı, ayrıca zolaqlar salınmalı, dəhlizlərdə avtobuslara üstünlük verilməlidir. Bir sözlə ümumilikdə nəqliyyat infrastrukturu ilə bağlı islahatlar aparılmalıdır" - ekspert deyib.

"Magistral avtobus xətlərinin də köməkçi avtobus xətləri olmalıdır. İyerarxiyalı sistemdə mütləqdir ki, bir nəqliyyatdan digər nəqliyyat xəttinə keçid mümkün qədər tez baş versin. Bunun üçün bu marşrutlar hamısı qısa intervalla işləməlidir. Bundan başqa, insanlar böyük məsafələr qət etməməli və hər mübadilə üçün əlavə gediş haqqı ödəməməlidirlər. Lakin qeyd edim ki, Azərbaycanda nəqliyyat sistemində bir pərakəndəlik var, avtobus, metro və dəmiryolu xətti ilə ayrılıqda müəyyən qurumlar məşğul olurlar. Əsas dəhlizlərdə isə avtobuslara üstünlük verilmir", - deyə eskpert bildirir.

Xarici təcrübədən danışdıqda isə, o qeyd edir ki, avtobus marşrutları, həm də digər nəqliyyat növəri arasında konkret iyerarxiya olmalıdır: "Yəni, müəyyənləşir ki, bu xətlərdən hansılar magistral, hansılar köməkçi nəqliyyat yollarıdır. Əsas magistral marşrut xətlərinə sərnişinlərin çıxışını təmin etməkdir", - deyə ekspert əlavə edib.

Millət vəkili Fazil Mustafa isə fərqli fikirdədir. Bu barədə Sputnik Azərbaycan-a danışan millət vəkili belə bir infrastrukturun qurulmasının mümkünsüzlüyündən bəhs edir: "Hazırda yollarda yaranan sıxlıq ilk növbədə metro ilə bağlıdır. Bu səbəbdən əksəriyyət minik avtomobilindən istifadə etmək məcburiyyətində qalır. Məktəblər açılmasa da, şəhərdə fəlakətli səviyyədə tıxaclar var. Pandemiya şəraitində yaranan vəziyyət təbiidir. Çünki avtobuslar da riskli olduğundna insanlar şəxsi avtomobillərə üstünlük verirlər. Bu səbəbdən hələlik çıxış yolu haqda danışmaqda çətinlik çəkirəm. Amma düşünürəm ki, tədricən metronun açılmasını görməliyik. Çünki nəqliyyatda hədsiz yüklənmə var".

Millət vəkili heab edir ki, şəhərin mərkəzinə çatmamış avtomobillərin park edilməsi təcrübəsini Azərbaycanda tətbiq etmək çətin olar: "Düşünürəm ki, bunun heç faydası da olmayacaq. Çünki bizdə normal elektrik qatarı yoxdur. Bu təcrübə yalnız düzgün infrastrukturun qurulduğu şəhərlər üçün keçərlidir. Bizdə isə düzgün infrastruktur qurulmayıb, şəhərsalmanın prinsipləri pozulub. Xaricdə belədir ki, məktəbəqədər yaşda olan uşaqlar üçün xüsusi avtobuslar var. Bizdə məktəbəqədərlər 25 faiz təşkil etsə də, heç bunu da təmin edə bilmirik".

Bir sözlə, hazırda gündəlik hesabla 6 saatı yola sərf etdiyimizi nəzərə alsaq, aylıq olaraq bu rəqəmin azı 120 saat olduğunu deyə bilərik. Bu isə o deməkdir ki, gündəlik olaraq ictimai nəqliyyatdan istifadə edən şəxslər təkcə son 5 ayda 600 saatını yola sərf edib. 

Qeyd edək ki, pandemiyadan öncə isə gündəlik olaraq işə gedib-gələn və bir qədər şəhərin mərkəzindən kənarda qalan şəxslər 4 saatını yola sərf edirlər. Yəni, aylıq olaraq bu 80 saat, illik olaraq isə 960 saatdır.

Hələlik isə ümid təkcə metronun açılmasına qalır...

13

İqtisadi Şuranın 2021-ci ildə ilk iclası keçirilib

0
İclasda sosial-iqtisadi inkişafla bağlı uzunmüddətli strateji hədəflər və cari məsələlərə dair müzakirələr aparılıb.

BAKI, 15 yanvar - Sputnik. Bu gün Azərbaycan Respublikasının Baş naziri, İqtisadi Şuranın sədri Əli Əsədovun sədrliyi ilə Şuranın növbəti iclası keçirilib.

Nazirlər Kabinetinin mətbuat xidmətindən Sputnik Azərbaycan-a verilən məlumata əsasən, iclasda sosial-iqtisadi inkişafla bağlı uzunmüddətli strateji hədəflər və cari məsələlərə dair müzakirələr aparılıb.

0