Bakının ümumi panoraması

Tezliklə bütün Bakı sevinəcək

5278
(Yenilənib 10:11 05.06.2017)
Vətəndaş minnətdardır ki, əziyyət çəkib, məsrəf edib savab iş görürlər...

BAKI, 5 iyun — Sputnik. "Berlində belə bir küçə yoxdur" məşhur deyimi tarixə, alman nasional-sosialistlərin təbliğat naziri Yozef Gebbelsin adı ilə bağlı düşüb. O zaman Berlində yəhudilərin kompakt yaşadıqları küçədə, gecə ilə yəhudi evlərinə basqınlar həyata keçirilmiş və xeyli insan qətlə yetirilmişdi.

Və məşhur mətbuat konfransında bu qətliam foto-faktlarla Gebbelsin qarşısında qoyulsa da, o, soyuqqanlılıqla şəhərdə ümumiyyətlə belə küçə olmadığını iddia etmişdi. Əslində, dediyində həqiqət də vardı – bu mətbuat konfransı keçirilən vaxt, doğrudan da Berlində o adda küçə yox idi, gecə ilə adı dəyişdirilmişdi…

Məntiq – ona heç vaxt lazım olmayanlar üçün çox yorucu və mənasız bir anlayışdır. Ağlı başında olanlara görə isə olduqca sanballı elmdir. Hansısa fakt qarşısında boynunu bükməmək, tutarlı arqumentlərlə rəqibini susdurmaq, mürəkkəb situasiyalardan çıxa bilmək və yekunda qalib tərəf olaraq (haqlı, yaxud haqsız – artıq fərq etmir) hər kəsə meydan oxumaq üçün MƏNTİQ əvəzolunmaz silahdır.

Amma məntiq də hər yerdə və hər zaman keçərli olmur. Buna da anormallıq deyirlər. Çünki həmin məkan və zaman kəsimində yaşanan proseslərin özünün belə, məntiqi izahı olmur. Hər şey, qədimdə kiminsə ağzından buraxdığı ifadə kimi cərəyan edir — "basməmmədi".

Məsələn, Sputnik Azərbaycan-ın redaksiyasına müraciət edən, Xırdalan sakini Əvəz Süleymanov deyib ki, son zamanlar Bakı-Sumqayıt yolunda inşa olunan iki yerüstü piyada keçidi piyadalar üçün təhlükəlidir. Belə ki, həmin keçidlər yerdən xeyli hündürdə inşa edilsə də, üstləri tamamən açıq, yanları isə arakəsmələr halında bağlıdır.

Yerüstü keçid
© Photo : "Azəravtoyol" ASC-nin mətbuat xidməti

Vətəndaş keçidləri düz-qoş edən "Azəravtoyol" ASC-yə minnətdarlıq edir ki, savab iş görüb, əziyyət çəkib, məsrəf edib keçid tikirsiniz, amma bu qədər işin qarşısında onun üstünü də bağlasanız, çox yaxşı olar. "Çünki yağışlı, küləkli, qarlı-şaxtalı havalarda həmin keçidlərdən keçmək piyadalara çətinlik yaradır. Uşaq var, qoca var, qadın var. İstərdik ki, bu keçidlərin üstü örtülsün, biz də belə havalarda yerüstü keçiddən rahat istifadə edə bilək" – deyə sakin xahiş edir.

Təkrar edirəm, xahiş edir – söymür, qarğış etmir, tələb etmir, etiraz aksiyası keçirib yolu bağlamır. Sadəcə xahiş edir. İstəyir ki, qışda dəmir konstruksiya buzlayanda, ayağı sürüşüb 10 metrdən hündürlükdən avtomobillərin təkəri altına düşməsin. İstəyir ki, beyni çönəndə ağacı da kökündən çıxarıb atan Abşeron küləyi, tələsik yolu bu yandan o yana keçən 10 yaşlı cılız məktəblini götürüb Masazırın duz gölünə tullamasın. Və yenə istəyir ki, bu keçidlər həm də selləmə yağışdan daldalanmaq vasitəsinə çevrilsin, "Azəravtoyol" da ölənlərinə rəhmət qazansın. Pis bir şey istəmir ki?!

Bəs, aidiyyəti qurum bu cür xoş niyyətin qarşısında hansı MƏNTİQə əl atır və necə bir münasibət sərgiləyir? Həmin şikayətçiyə cavab olaraq, "Azəravtoyol" ASC-nin (yazılışı və deyilişi necə də rahatdır) mətbuat xidmətinin rəhbəri Anar Nəcəfli aldı görək nə dedi: "Bizim tikdiyimiz yerüstü keçidlər dünya standartlarına cavab verir. O ki qaldı insanların keçiddə sürüşüb yıxılmalarına, insanlar adi düz yolda da yıxıla bilərlər".

Bu arqumentin məna yükünü həzm etməyə imkan vermədən, cənab Nəcəfli oxu tam onluqdan vurur: "Həmin yeni yerüstü keçidlər az vəsait tələb edir və zəruri olan yerlərdə tez quraşdırılır. Bu növ yerüstü keçidlər, zərurət yarandıqca şəhərin digər yerlərində də quraşdırılacaq".

Di, dağılışın, məntiq axtaranlar. Çox çəkməz, bu sevinc hissini bütün paytaxt və yarımada əhli yaşayar…

5278
Teqlər:
xahiş, qarlı hava, yerüstü piyada keçidi, inşa, məntiq, Yozef Gebbels, arqument, zaman, məkan, "Azəravtoyol" ASC, yəhudi, Anar Nəcəfli, vətəndaş, Berlin, Bakı-Sumqayıt yolu, küçə, külək, yağış
Əlaqədar
Azərbaycanda tam kimsəsizləşən rayon...
Ədalət yerini tapdı, indilik...
Fasilə bitdi, Bakı əvvəlki halına qayıdır
Camaatın beynini gəmirən beş sual
Gürcüstana ayaq bassanız, başınıza gələcəklərdən agah olun
Hələ valideynlərə belə təklif verilməmişdi
İmtahan, arxiv şəkli

Nazirlikdən imtahanlarla bağlı açıqlama

3
(Yenilənib 22:45 15.01.2021)
Nicat Məmmədlinin sözlərinə görə, pandemiya şəraitində yazılı imtahanlar olsa da, imtahanlar əsasən şifahi formaya keçib.

BAKI, 15 yanvar — Sputnik. "Pandemiyadan sonra – ola bilər ki, yaz, yaxud da daha sonrakı semestrdə ənənəvi imtahan sessiyasına keçəcəyik". Sputnik Azərbaycan-ın məlumatına görə, bunu Təhsil Nazirliyinin Elm, ali və orta ixtisas təhsili şöbəsininn müdiri Nicat Məmmədli deyib. Onun sözlərinə görə, pandemiya şəraitində yazılı imtahanlar olsa da, imtahanlar əsasən şifahi formaya keçib. "İmtahanların təşkilində güzəştlərin olması ilə bağlı təkliflər edilir. Amma hazırkı pandemiya dövrü bizdən təhsilə daha məsuliyyətli yanaşmağı tələb edir".

Şöbə müdiri bildirib ki, ötən ilin dekabrında imtahan sessiyasının keçirilməsi haqqında əmr imzalanıb: "Sessiya imtahanları onlayn qaydada 4 həftə ərzində keçiriləcək. Əslində keçən ilin son semestrindən dərslər onlayn keçirilir. Bu, bütün təhsil sistemi üçün bir çağırışdır. Əsas vacib məsələ bir çox hallarda imtahanların formalarının keçirilməsi idi. Bundan əvvəl imtahanlar daha çox yazılı şəkildə keçirilirdi".

3
Bakıda avtomobil tıxacı, arxiv şəkli

Dünyada yollar, məsafələr qısaldılsa da, Azərbaycanda əksinədir

12
(Yenilənib 22:25 15.01.2021)
Hazırda orta hesabla 6 saatı yola sərf etdiyimizi nəzərə alsaq, aylıq olaraq bu rəqəmin azı 120 saat olduğunu deyə bilərik. Bu isə o deməkdir ki, gündəlik olaraq ictimai nəqliyyatdan istifadə edən şəxslər təkcə son 5 ayda 600 saatını yola sərf edib.

Nigar İsgəndərova, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 15 yanvar — Sputnik. Bu gün dünyanın bir çox ölkələri məhz yolları, məsafələri qısaltmaq, xüsusən də işçi qrupun rahatlığı üçün müəyyən planlar üzərində çalışırlar. Lakin Azərbaycanda bu müddət azalmaq əvəzinə daha da artırılır. Pandemiyadan öncə getdiyimiz yarım saatlıq yol bu gün 2 saatlıq yola çevrilib. Ümumiyyətlə, pandemiyadan əvvəl də Azərbaycanda bənzər mənzərə müşahidə edilirdi. Bu isə xüsusən gündəlik olaraq işə gedən şəxslər üçün böyük problemə səbəb olur. Yəni, qısa məsafəni hər iki istiqamət üçün qət edən şəxs gününün 4-5, indiki halda isə hətta 6-7 saaatını da yolda keçirmiş olur. Bəs nə etməli?

Öncə dünya ölkələrinin təcrübəsinə nəzər yetirək. Bu gün əksər ölkələrdə artıq şəhərin mərkəzində avtobusların hərəkəti məhdudlaşdırılır. Belə ki, müəyyən məsafədən gələn şəxslər şəhərin mərkəzində avtomobilini park edərək mərkəzdən lazım olan ünvana ya velosiped, ya da ki, ictimai nəqliyyatdan istifadə etməklə çatmış olur. Belə olan halda həm əlavə yanacağa qənaət edilmiş olur, həm havanın çirklənməsinin qarşısı alınır, həm şəhər mrəkəzi sərnişin və piyadalar üçün daha uyğun bir vəziyyətə gəlir, həm də avtomobillərin olmaması səbəbi ilə əlaqədar olaraq tıxaclar yaranmır və beləcə məsafə daha da qısaldılmış olur. 

Sputnik Azərbaycan bu problemlərin həlli barədə nəqliyyat üzrə ekspert Hüseyn Abdullayevlə söhbətləşib. "Azərbaycanda avtobus marşrut xətlərinin planlaşdırılmasında böyük problemlər var. Ümumiyyətlə, heab edirəm ki, Bakının avtobus-marşrut şəbəkəsi yenidən müasir prinsiplərlə qurulmalıdır. Vaxt itkisinə səbəb olan nüanslar aradan qaldırılmalıdır. Avtobuların yollarda gecikməsinin qarşısını almaq üçün müəyyən addımlar atılmalı, ayrıca zolaqlar salınmalı, dəhlizlərdə avtobuslara üstünlük verilməlidir. Bir sözlə ümumilikdə nəqliyyat infrastrukturu ilə bağlı islahatlar aparılmalıdır" - ekspert deyib.

"Magistral avtobus xətlərinin də köməkçi avtobus xətləri olmalıdır. İyerarxiyalı sistemdə mütləqdir ki, bir nəqliyyatdan digər nəqliyyat xəttinə keçid mümkün qədər tez baş versin. Bunun üçün bu marşrutlar hamısı qısa intervalla işləməlidir. Bundan başqa, insanlar böyük məsafələr qət etməməli və hər mübadilə üçün əlavə gediş haqqı ödəməməlidirlər. Lakin qeyd edim ki, Azərbaycanda nəqliyyat sistemində bir pərakəndəlik var, avtobus, metro və dəmiryolu xətti ilə ayrılıqda müəyyən qurumlar məşğul olurlar. Əsas dəhlizlərdə isə avtobuslara üstünlük verilmir", - deyə eskpert bildirir.

Xarici təcrübədən danışdıqda isə, o qeyd edir ki, avtobus marşrutları, həm də digər nəqliyyat növəri arasında konkret iyerarxiya olmalıdır: "Yəni, müəyyənləşir ki, bu xətlərdən hansılar magistral, hansılar köməkçi nəqliyyat yollarıdır. Əsas magistral marşrut xətlərinə sərnişinlərin çıxışını təmin etməkdir", - deyə ekspert əlavə edib.

Millət vəkili Fazil Mustafa isə fərqli fikirdədir. Bu barədə Sputnik Azərbaycan-a danışan millət vəkili belə bir infrastrukturun qurulmasının mümkünsüzlüyündən bəhs edir: "Hazırda yollarda yaranan sıxlıq ilk növbədə metro ilə bağlıdır. Bu səbəbdən əksəriyyət minik avtomobilindən istifadə etmək məcburiyyətində qalır. Məktəblər açılmasa da, şəhərdə fəlakətli səviyyədə tıxaclar var. Pandemiya şəraitində yaranan vəziyyət təbiidir. Çünki avtobuslar da riskli olduğundna insanlar şəxsi avtomobillərə üstünlük verirlər. Bu səbəbdən hələlik çıxış yolu haqda danışmaqda çətinlik çəkirəm. Amma düşünürəm ki, tədricən metronun açılmasını görməliyik. Çünki nəqliyyatda hədsiz yüklənmə var".

Millət vəkili heab edir ki, şəhərin mərkəzinə çatmamış avtomobillərin park edilməsi təcrübəsini Azərbaycanda tətbiq etmək çətin olar: "Düşünürəm ki, bunun heç faydası da olmayacaq. Çünki bizdə normal elektrik qatarı yoxdur. Bu təcrübə yalnız düzgün infrastrukturun qurulduğu şəhərlər üçün keçərlidir. Bizdə isə düzgün infrastruktur qurulmayıb, şəhərsalmanın prinsipləri pozulub. Xaricdə belədir ki, məktəbəqədər yaşda olan uşaqlar üçün xüsusi avtobuslar var. Bizdə məktəbəqədərlər 25 faiz təşkil etsə də, heç bunu da təmin edə bilmirik".

Bir sözlə, hazırda gündəlik hesabla 6 saatı yola sərf etdiyimizi nəzərə alsaq, aylıq olaraq bu rəqəmin azı 120 saat olduğunu deyə bilərik. Bu isə o deməkdir ki, gündəlik olaraq ictimai nəqliyyatdan istifadə edən şəxslər təkcə son 5 ayda 600 saatını yola sərf edib. 

Qeyd edək ki, pandemiyadan öncə isə gündəlik olaraq işə gedib-gələn və bir qədər şəhərin mərkəzindən kənarda qalan şəxslər 4 saatını yola sərf edirlər. Yəni, aylıq olaraq bu 80 saat, illik olaraq isə 960 saatdır.

Hələlik isə ümid təkcə metronun açılmasına qalır...

12

İqtisadi Şuranın 2021-ci ildə ilk iclası keçirilib

0
İclasda sosial-iqtisadi inkişafla bağlı uzunmüddətli strateji hədəflər və cari məsələlərə dair müzakirələr aparılıb.

BAKI, 15 yanvar - Sputnik. Bu gün Azərbaycan Respublikasının Baş naziri, İqtisadi Şuranın sədri Əli Əsədovun sədrliyi ilə Şuranın növbəti iclası keçirilib.

Nazirlər Kabinetinin mətbuat xidmətindən Sputnik Azərbaycan-a verilən məlumata əsasən, iclasda sosial-iqtisadi inkişafla bağlı uzunmüddətli strateji hədəflər və cari məsələlərə dair müzakirələr aparılıb.

0