Goranboy rayonunun Rəhimli kənd sakini Elnur Tağıyev

On beş manata villa inşa edir

357
(Yenilənib 17:01 28.07.2016)
Düzəltdiyi fiqurların əksəriyyətinin qiyməti 25-30, ən baha satdığı isə 70 manat olub. Son yığdığı və 30 gün üzərində işlədiyi Eyfel qülləsini isə 25 manata satıb.

İlham Mustafa, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 26 iyul — Sputnik. Bir çox sənət növləri var ki, öz qeyri-adiliyi ilə hər kəsdə təəccüb doğurur. Bu cür yaradıcılıqla məşğul olan insanlar ən adi şeylərdən belə, zövq oxşayacaq məmulatlar yarada bilirlər. Bir qism sənətkarlar üçün bu, qazanc məqsədi daşısa da, elələri də var ki, yalnız daxildən gələn bir səslə yaradıcılığa başlayır və davam etdirirlər. Bu cür insanlardan biri də Goranboy rayonunun Rəhimli kəndində yaşayan Elnur Tağıyevdir.

O, yalnız kibrit çöplərindən istifadə edərək müxtəlif fiqurlar və suvenirlər düzəldir. Rəngli kibritlərlə onlara bəzək vurur, canlandırır. Bu iş Elnur üçün hobbi kimi başlasa da, sonradan ürəyində yaranan ağrıların sakitləşdirilməsi, əsəbdən və stressdən uzaq qalmaq üçün bir vasitəyə çevrilib.

Həmsöhbətimiz bu sənətə 12 il əvvəl başlayıb. İlk dəfə 11-ci sinifdə oxuyarkən türk kanallarından birində kibrit çöplərindən düzəldən gitara gördükdən sonra bu işə həvəs göstərib.

"Baxdım ki, bunu mən də düzəldə bilərəm. Həmin gün məni elə bil kimsə məcbur elədi ki, dur bu işi gör, sən bacaracaqsan. Bir şam, bir də kibrit götürərək işə başladım. Kibrit çöplərini düzdüm və şamı əridərək onları yapışdıraraq ürək fiquru yığdım. O, mənim ilk işim oldu. Bu sənəti kiminsə əlinə baxaraq öyrənmədim. Heç kim mənə göstərməyib ki, nəyi necə etməliyəm", — deyir Elnur Tağıyev.

Gənc usta keyfiyyətsiz kibritlər səbəbindən çox əziyyət çəkir. Hətta bu səbəbdən bir müddət işinə də ara verməli olub. Bəzən fiqurların hissələrini min bir əziyyətlə yığıb, sonradan onları yapışqanla bərkidəndə rəngi itib, kükürdləri dağılıb, zəhməti hədər gedib. İndi isə işləmək üçün tapmaq asan olmasa da, yalnız yaxşı kibrit çöpləri axtarır. Dostları da bu işdə ona kömək edir. Bakıya, Gəncəyə gedəndə yaxşı kibrit alıb gətirirlər.

"Əsərin düzəlməsinə hər bir kibrit çöpünü bir-bir seçirəm. Qılçıqlı kükürdü fərqli çöpləri ayırıb çıxardıram. Bir cərgə düzdükdən sonra üzərinə taxta yapışqanı çəkirəm ki, dağılmasın. Yapışqan 3-5 gün quruduqdan sonra, yığdığım digər hissələrlə birləşdirirəm", — deyir müsahibimiz.

Elnur suvenirlərlə bərabər, məişətdə də istifadə edilə bilən əşyalar düzəltmək fikrindədir. Artıq bu qəbildən bir qəndqabı düzəltdiyini də deyir. Lakin o, arzusunu reallaşdırmaq üçün lazım olan avadanlıqları tapmaqda çətinlik çəkir.

Kiçik həcmli mücrü-sandıqlar düzəltmək istəsə də, ona lazım olan xırda petlələri heç yerdə tapa bilmir. Onun istədiyini əldə edə bilməməsi isə həvəsdən düşməsinə səbəb olur.

Gənc sənətkarın indiyə kimi 25 əl işi olub. Əsərlərinin az olmasını arada çox fasilə verməsi ilə əlaqələndirir. Düzəltdiyi fiqurların əksəriyyətini 25-30, ən baha satdığını isə 70 manata satdığını deyir. Son yığdığı və 30 gün üzərində işlədiyi Eyfel qülləsini isə 25 manata satıb.

  • Elnur Tağıyev yalnız kibrit çöplərindən istifadə edərək müxtəlif fiqurlar və suvenirlər düzəldir
    Elnur Tağıyev yalnız kibrit çöplərindən istifadə edərək müxtəlif fiqurlar və suvenirlər düzəldir
    © Sputnik / Ilham Mustafa
  • Gənc usta üzərində 30 gün işlədiyi Eyfel qülləsinin maketini 25 manata satıb
    Gənc usta üzərində 30 gün işlədiyi Eyfel qülləsinin maketini 25 manata satıb
    © Sputnik / Ilham Mustafa
  • Elnur bu sənətə 12 il əvvəl başlayıb
    Elnur bu sənətə 12 il əvvəl başlayıb
    © Sputnik / Ilham Mustafa
  • Usta keyfiyyətsiz kibritlər səbəbindən çox əziyyət çəkir; hətta bu səbəbdən bir müddət işinə də ara verməli olub
    Usta keyfiyyətsiz kibritlər səbəbindən çox əziyyət çəkir; hətta bu səbəbdən bir müddət işinə də ara verməli olub
    © Sputnik / Ilham Mustafa
1 / 4
© Sputnik / Ilham Mustafa
Elnur Tağıyev yalnız kibrit çöplərindən istifadə edərək müxtəlif fiqurlar və suvenirlər düzəldir

"Atam əməliyyat olunurdu ürəyindən, o üzdən belə ucuz verməyə məcbur oldum. Hazır olanda çıxardım evin yanındakı çayçıya. O qədər adam yığılmışdı ki… Çayçı dedi, "bura açılandan bu qədər adam görməmişdim"", — danışır Elnur.

Xərcinə gəldikdə isə, sənətkar bu işin o qədər də xərc tələb etmədiyini bildirir: "Kibrit və taxta yapışqanı lazımdır. Bunlarla böyük bir villanın yığılması, ən uzağı 15 manat vəsait tələb edir. Amma, belə bir iş mənim 5-6 ay vaxtımı alır. Gündəlik 6-7 saat işləyirəm. Bəzən elə olub ki, səhərə kimi işləmişəm. Çox vaxt isə işin üzərində yatmışam, gecə atam qaldırıb göndərib yerimə".

Atası Vaqif kişi də Elnurun iş üstündə çox əziyət çəkdiyini deyir: "Elnurun istedadı var. Əvvəllər mən də narazıydım ki, uşaq işləri ilə məşğul olur. Ama sonra gördüm ki, hər adamın bacaracağı iş deyil. Lakin dəyər verən azdır. Çəkdiyi əziyyət dəymir satdığı qiymətə".

Elnurun həyata keçirmək istədiyi arzulardan biri də sərgi təşkil etməkdir. Lakin bu yöndə düzgün istiqamət verən olmayıb. Kömək vəd edənlər çox olsa da, həlledici məqamda heç birini tapa bilməyib. Rayon tədbirlərinə çıxardır bəzən əl işlərini.

Hazırda isə sifarişlə işləyir: "Çox sifariş verən olub, sonra götürməyib. İndi ağıllanmışam, əvvəldən beh götürürəm. Nərd sifariş elədilər, dedim, 6 aya yığaram, gündə 5-6 saat işləməklə. Qiymətdə razılaşmadıq. Dedim, sənin işləməyin lazım deyil, mən yığdığım 6 ay ərzində yanımda dayan, hazırlayıb hədiyyə edim (gülür — İ.M.)".

Elnuru azyaşlı övladı var: "Uşaq da işləməyə mane olur. Çox yarımçıq işimi dağıdıb. Əsas odur, işimdən zövq alıram. İşə başlayanda elə bir həvəs yaranır ki, Allah da bu həvəsə görə kömək edir hər şeydə. Eyni zamanda, bu iş məni rahatladır. Əsəblərimi sakitləşdirir. Mənim də ürəyimdə problem var. Həkim deyir, əsəbləşmək, stress olmaz".

Bəlkə bu səbəbdəndir ki, ilk işi olan ürək fiquru gənc sənətkarın heç kəsə verməyərək saxladığı yeganə əl işidir.

357
Teqlər:
Rəhimli, suvenir, fiqur, Elnur Tağıyev, kibrit, Goranboy, sənətkar, sənət, çöpçü
Əlaqədar
Görənləri heyrətə salan ev - bura Azərbaycandır
XIX əsrin möcüzəli hamamları
Müştərisinin geri dönəcəyini 6 il gözləyən usta
Rusları heyran edən azərbaycanlı: bu adam min illik tarixi yaşadır
İmtahan, arxiv şəkli

Nazirlikdən imtahanlarla bağlı açıqlama

7
(Yenilənib 22:45 15.01.2021)
Nicat Məmmədlinin sözlərinə görə, pandemiya şəraitində yazılı imtahanlar olsa da, imtahanlar əsasən şifahi formaya keçib.

BAKI, 15 yanvar — Sputnik. "Pandemiyadan sonra – ola bilər ki, yaz, yaxud da daha sonrakı semestrdə ənənəvi imtahan sessiyasına keçəcəyik". Sputnik Azərbaycan-ın məlumatına görə, bunu Təhsil Nazirliyinin Elm, ali və orta ixtisas təhsili şöbəsininn müdiri Nicat Məmmədli deyib. Onun sözlərinə görə, pandemiya şəraitində yazılı imtahanlar olsa da, imtahanlar əsasən şifahi formaya keçib. "İmtahanların təşkilində güzəştlərin olması ilə bağlı təkliflər edilir. Amma hazırkı pandemiya dövrü bizdən təhsilə daha məsuliyyətli yanaşmağı tələb edir".

Şöbə müdiri bildirib ki, ötən ilin dekabrında imtahan sessiyasının keçirilməsi haqqında əmr imzalanıb: "Sessiya imtahanları onlayn qaydada 4 həftə ərzində keçiriləcək. Əslində keçən ilin son semestrindən dərslər onlayn keçirilir. Bu, bütün təhsil sistemi üçün bir çağırışdır. Əsas vacib məsələ bir çox hallarda imtahanların formalarının keçirilməsi idi. Bundan əvvəl imtahanlar daha çox yazılı şəkildə keçirilirdi".

7
Bakıda avtomobil tıxacı, arxiv şəkli

Dünyada yollar, məsafələr qısaldılsa da, Azərbaycanda əksinədir

15
(Yenilənib 22:25 15.01.2021)
Hazırda orta hesabla 6 saatı yola sərf etdiyimizi nəzərə alsaq, aylıq olaraq bu rəqəmin azı 120 saat olduğunu deyə bilərik. Bu isə o deməkdir ki, gündəlik olaraq ictimai nəqliyyatdan istifadə edən şəxslər təkcə son 5 ayda 600 saatını yola sərf edib.

Nigar İsgəndərova, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 15 yanvar — Sputnik. Bu gün dünyanın bir çox ölkələri məhz yolları, məsafələri qısaltmaq, xüsusən də işçi qrupun rahatlığı üçün müəyyən planlar üzərində çalışırlar. Lakin Azərbaycanda bu müddət azalmaq əvəzinə daha da artırılır. Pandemiyadan öncə getdiyimiz yarım saatlıq yol bu gün 2 saatlıq yola çevrilib. Ümumiyyətlə, pandemiyadan əvvəl də Azərbaycanda bənzər mənzərə müşahidə edilirdi. Bu isə xüsusən gündəlik olaraq işə gedən şəxslər üçün böyük problemə səbəb olur. Yəni, qısa məsafəni hər iki istiqamət üçün qət edən şəxs gününün 4-5, indiki halda isə hətta 6-7 saaatını da yolda keçirmiş olur. Bəs nə etməli?

Öncə dünya ölkələrinin təcrübəsinə nəzər yetirək. Bu gün əksər ölkələrdə artıq şəhərin mərkəzində avtobusların hərəkəti məhdudlaşdırılır. Belə ki, müəyyən məsafədən gələn şəxslər şəhərin mərkəzində avtomobilini park edərək mərkəzdən lazım olan ünvana ya velosiped, ya da ki, ictimai nəqliyyatdan istifadə etməklə çatmış olur. Belə olan halda həm əlavə yanacağa qənaət edilmiş olur, həm havanın çirklənməsinin qarşısı alınır, həm şəhər mrəkəzi sərnişin və piyadalar üçün daha uyğun bir vəziyyətə gəlir, həm də avtomobillərin olmaması səbəbi ilə əlaqədar olaraq tıxaclar yaranmır və beləcə məsafə daha da qısaldılmış olur. 

Sputnik Azərbaycan bu problemlərin həlli barədə nəqliyyat üzrə ekspert Hüseyn Abdullayevlə söhbətləşib. "Azərbaycanda avtobus marşrut xətlərinin planlaşdırılmasında böyük problemlər var. Ümumiyyətlə, heab edirəm ki, Bakının avtobus-marşrut şəbəkəsi yenidən müasir prinsiplərlə qurulmalıdır. Vaxt itkisinə səbəb olan nüanslar aradan qaldırılmalıdır. Avtobuların yollarda gecikməsinin qarşısını almaq üçün müəyyən addımlar atılmalı, ayrıca zolaqlar salınmalı, dəhlizlərdə avtobuslara üstünlük verilməlidir. Bir sözlə ümumilikdə nəqliyyat infrastrukturu ilə bağlı islahatlar aparılmalıdır" - ekspert deyib.

"Magistral avtobus xətlərinin də köməkçi avtobus xətləri olmalıdır. İyerarxiyalı sistemdə mütləqdir ki, bir nəqliyyatdan digər nəqliyyat xəttinə keçid mümkün qədər tez baş versin. Bunun üçün bu marşrutlar hamısı qısa intervalla işləməlidir. Bundan başqa, insanlar böyük məsafələr qət etməməli və hər mübadilə üçün əlavə gediş haqqı ödəməməlidirlər. Lakin qeyd edim ki, Azərbaycanda nəqliyyat sistemində bir pərakəndəlik var, avtobus, metro və dəmiryolu xətti ilə ayrılıqda müəyyən qurumlar məşğul olurlar. Əsas dəhlizlərdə isə avtobuslara üstünlük verilmir", - deyə eskpert bildirir.

Xarici təcrübədən danışdıqda isə, o qeyd edir ki, avtobus marşrutları, həm də digər nəqliyyat növəri arasında konkret iyerarxiya olmalıdır: "Yəni, müəyyənləşir ki, bu xətlərdən hansılar magistral, hansılar köməkçi nəqliyyat yollarıdır. Əsas magistral marşrut xətlərinə sərnişinlərin çıxışını təmin etməkdir", - deyə ekspert əlavə edib.

Millət vəkili Fazil Mustafa isə fərqli fikirdədir. Bu barədə Sputnik Azərbaycan-a danışan millət vəkili belə bir infrastrukturun qurulmasının mümkünsüzlüyündən bəhs edir: "Hazırda yollarda yaranan sıxlıq ilk növbədə metro ilə bağlıdır. Bu səbəbdən əksəriyyət minik avtomobilindən istifadə etmək məcburiyyətində qalır. Məktəblər açılmasa da, şəhərdə fəlakətli səviyyədə tıxaclar var. Pandemiya şəraitində yaranan vəziyyət təbiidir. Çünki avtobuslar da riskli olduğundna insanlar şəxsi avtomobillərə üstünlük verirlər. Bu səbəbdən hələlik çıxış yolu haqda danışmaqda çətinlik çəkirəm. Amma düşünürəm ki, tədricən metronun açılmasını görməliyik. Çünki nəqliyyatda hədsiz yüklənmə var".

Millət vəkili heab edir ki, şəhərin mərkəzinə çatmamış avtomobillərin park edilməsi təcrübəsini Azərbaycanda tətbiq etmək çətin olar: "Düşünürəm ki, bunun heç faydası da olmayacaq. Çünki bizdə normal elektrik qatarı yoxdur. Bu təcrübə yalnız düzgün infrastrukturun qurulduğu şəhərlər üçün keçərlidir. Bizdə isə düzgün infrastruktur qurulmayıb, şəhərsalmanın prinsipləri pozulub. Xaricdə belədir ki, məktəbəqədər yaşda olan uşaqlar üçün xüsusi avtobuslar var. Bizdə məktəbəqədərlər 25 faiz təşkil etsə də, heç bunu da təmin edə bilmirik".

Bir sözlə, hazırda gündəlik hesabla 6 saatı yola sərf etdiyimizi nəzərə alsaq, aylıq olaraq bu rəqəmin azı 120 saat olduğunu deyə bilərik. Bu isə o deməkdir ki, gündəlik olaraq ictimai nəqliyyatdan istifadə edən şəxslər təkcə son 5 ayda 600 saatını yola sərf edib. 

Qeyd edək ki, pandemiyadan öncə isə gündəlik olaraq işə gedib-gələn və bir qədər şəhərin mərkəzindən kənarda qalan şəxslər 4 saatını yola sərf edirlər. Yəni, aylıq olaraq bu 80 saat, illik olaraq isə 960 saatdır.

Hələlik isə ümid təkcə metronun açılmasına qalır...

15

İqtisadi Şuranın 2021-ci ildə ilk iclası keçirilib

0
İclasda sosial-iqtisadi inkişafla bağlı uzunmüddətli strateji hədəflər və cari məsələlərə dair müzakirələr aparılıb.

BAKI, 15 yanvar - Sputnik. Bu gün Azərbaycan Respublikasının Baş naziri, İqtisadi Şuranın sədri Əli Əsədovun sədrliyi ilə Şuranın növbəti iclası keçirilib.

Nazirlər Kabinetinin mətbuat xidmətindən Sputnik Azərbaycan-a verilən məlumata əsasən, iclasda sosial-iqtisadi inkişafla bağlı uzunmüddətli strateji hədəflər və cari məsələlərə dair müzakirələr aparılıb.

0