Bakı-Sumqayıt yolu

Yolların bərbad çəkilməsinə görə kim məsuliyyət daşıyır?

110
(Yenilənib 14:54 19.05.2016)
Rusiyada yolların təmiri və çəkilməsində yol verilmiş xətalara görə məsuliyyət sərtləşdirlilir. Azərbaycanda avtomobil yollarının təmirdən sonra yenidən qazıldığını nəzərə alsaq, bu məsələnin bizdə də daim aktual olduğunu qeyd edə bilərik.

Yolların bərbad çəkilməsinə görə hansı qurum məsuliyyət daşıyır?
BAKI, 17 may — Sputnik. Rusiyanın baş naziri Dmitri Medvedyev Dövlət Dumasına qanun layihəsi təqdim edib. Layihə yolların təmiri və saxlanılması zamanı təhlükəsizlik tələblərinə əməl edilməməsinə görə inzibati məsuliyyət haqqındadır.

Глава Общественного объединения Həyat (Жизнь) Азер Аллахверанов
© Sputnik / Murad Orujov
Глава Общественного объединения Həyat ("Жизнь") Азер Аллахверанов

Belə ki, yeni qanun qaydaları pozanlar üçün cəzaları sərtləşdirəcək, oxşar pozuntulara isə məhkəmələr baxacaq. Rusiya Nazirlər Kabinetində hesab edirlər ki, bu qanun yolların vəziyyəti səbəbindən baş verən yol nəqliyyat hadisələrinin azalmasına səbəb olacaq.

Azərbaycanda da avtomobil yollarının ildə bəzən bir neçə dəfə təmirə dayandığını və yaxud da təmirdən sonra yenidən qazıldığını nəzərə alsaq, bu məsələnin bizdə də daim aktual olduğunu qeyd edə bilərik. "Həyat" İctimai Birliyinin sədri, yol-nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert Azər Allahverənov Sputnik-ə açıqlamasında bildirib ki, Azərbaycanda yolların təmiri ilə bağlı məsuliyyəti onları təmir edən qurumlar daşıyır: "Yollar təmir olunursa, təmirə cavabdeh olan qurumlar məsuliyyət daşıyır. Yol təmir olunarkən istismara yararlılığı yoxlanılır, təhvil-təslim məsələləsi tam həllini tapdıqdan sonra yollar açılıb istifadəyə verilir".

"Ola bilər ki, yolda hər-hansı bir qüsur olsun, ola bilər ki, ilkin mərhələdə yolun təmiri zamanı buraxılan nöqsanlar özünü ciddi biruzə verməsin. Lakin bir müddətdən sonra o, özünü göstərirsə, həmin qüsurun aradan qaldırılmasına cavabdeh məhz təmir edən tərəfdir. Bu da birmənalı şəkildə onun üzərində məsuliyyətin olduğunu göstərir", — mütəxəssis qeyd edib.

"Sürücülərin maariflənməsinə yardım" İctimai Birliyinin sədri Fazil Məmmədovun sözlərinə görə isə, Rusiya təcrübəsinin bizdə həyata keçirilməsinə hazır deyilik. O bildirib ki, qanunvericiliyimiz pis yollara görə məsuliyyəti inkar etmir, lakin bu qanunlar icra olunmur.

"Bundan başqa, yollarda çoxsaylı çuxurlara rast gəlmək olar. Çuxurların dərinliyi 5, uzunluğu 60, eni isə 15 sm-dən artıq olarsa, onların qarşısı müəyən yol-nəqliyyat işarələri ilə alınmalıdır, sürücülər xəbərdar olmalıdırlar. Yoldakı çuxurların çıxıntısı isə 2 sm-dən artıq olmamalıdır. Əgər bunlara riayət olunmazsa, günahkar "Azəravtoyol"dur, məsuliyyəti də o, daşımalıdır", — deyə ekspert bildirib.

Эксперт по вопросам транспорта Эршад Гусейнов
© Photo : Ə.Hüseynovun arxivindən
Эксперт по вопросам транспорта Эршад Гусейнов

F. Məmmədov təəssüf edir ki, yolların vəziyyəti səbəbindən baş verən nəqliyyat hadisələrində, adətən sürücülər cəzalandırılır, məsul qurumlar isə cəzadan qurtulur. Nəqliyyat sistemindəki oxşar problemlərin həllini isə ekspert cəmiyyətin özündə görür. Onun sözlərinə görə, ictimaiyyət də öz növbəsində haqqını bilib müəyyən addımlar atsa, bu və oxşar problemlərin həlli daha da sürətlənər.

"Azəravtoyol" Açıq Səhmdar Cəmiyyətinin (ASC) mətbuat xidmətinin rəhbəri Anar Nəcəfli də Sputnik-ə bildirib ki, yolların təmirində baş vermiş xətalara görə məsuliyyəti yolları təmir edən qurum daşıyır: "Yolların salınması və təmiri iki cür olur: maliyyə institutlarının ayırdığı kreditlər hesabına layihələşənlər və daxili investisiyalar hesabına tikilər yollardır. Xarici maliyyə institutlarının ayırdığı kredit hesabına ərsəyə gələn layihələrdə podradçı və məsləhətçi şirkət müəyyən olunur. Tikinti əsasında hər-hansı bir nöqsan olduğu halda məsuliyyəti məsləhətçi şirkət və podradçı daşıyır".

"Onlarla müqavilə imzalanır və həmin məsuliyyət və müddəalar bu müqavilə ilə tənzimlənir. Qəbuldan sonra hər hansı bir qəza baş verdikdə isə, birbaşa olaraq "Avtomobil yolları haqqında" Qanun və "Şəhərsalma və tikinti məcəlləsi" ilə tənzimlənir", — A. Nəcəfli bildirib.

Hüquqşünas Ərşad Hüseynov isə düşünür ki, ümumiyyətlə, yol hərəkətinin təşkilində, yolların təmirində və normal standarta uyğun saxlanılmasında kiməsə ziyan dəyirsə, bunu həmin yolların sahibi və onun vasitəsilə təmir-tikinti işlərini aparanlar daşıyır: ""Yol hərəkəti haqqında" Qanunda belə bir konkret norma var. Burda əsas mülki məsuliyyətdir, cinəyət məsuliyyəti məsələsində bir az mücərrədlik var. Bizdə çox təəssüf ki, yol tikənlərin, təmir edənlərin və yola nişan qoyanların xüsusi məsuliyyəti yoxdur, ancaq ümumi məsuliyyəti var".

110
Teqlər:
Ərşad Hüseynov, "Azəravtoyol", magistral, Dmitri Medvedyev, Fazil Məmmədov, Anar Nəcəfli, Azər Allahverənov, yol
Əlaqədar
Ələt-Astara yolunda zəncirvarı qəza baş verib, ölən və xəsarət alanlar var
Ekspert və sürücülər şikayətçi, yol polisi məmnun
Sabah bəzi avtomobil yollarında hərəkət məhdudlaşdırılacaq
Bakı-Qazax magistral yolunda avtomobil aşıb, ölən var
İranla Azərbaycanı birləşdirəcək dəmir yol körpüsünün təməli qoyuldu
Allah heç bir sürücünün yolunu bu küçədən salmasın!

Cəbhəyanı ərazilərdə onlarla tank piyada əleyhinə mina, bombacıqlar aşkarlandı

16
Mina təhlükəsinə dair maarifləndirmə üzrə mütəxəsisslər tərəfindən 80 141 nəfər mülki şəxs arasında mina təhlükəsizliyinə dair maarifləndirmə təbliğatı aparılıb.

BAKI, 26 noyabr - Sputnik. Azərbaycan Respublikası Ərazilərinin Minalardan Təmizlənməsi üzrə Milli Agentliyə (ANAMA) Ağcabədi, Ağdam, Beyləqan, Füzuli, Goranboy, Göygöl, Tərtər rayonları ərazisində mərmilərin aşkar olunması barədə Daxili İşlər Nazirliyinin ″102″ Xidməti-Zəng mərkəzi sistemindən 38 və Fövqəladə Hallar Nazirliyinin Böhran Vəziyyətlərində İdarəetmə mərkəzindən 7 müraciət daxil olub.

ANAMA-dan Sputnik Azərbaycan-a verilən məlumata görə, daxil olmuş 45 çağırış əsasında agentliyin xüsusi mobil çevik əməliyyat qrupları tərəfindən Daxili İşlər Nazirliyinin əməkdaşları ilə birlikdə 28 operativ və təxirəsalınmaz əməliyyat çıxışı həyata keçirilib.

Aparılmış əməliyyat-axtarış tədbirləri zamanı 71 ədəd partlamamış hərbi sursat (PHS), 2 ədəd tank əleyhinə mina, 42 ədəd piyada əleyhinə mina, 4 ədəd bombacıq və 40 ədəd partlamış mərmi qalıqları aşkar olunub.

Agentliyin partlayış qrupu tərəfindən 26 ədəd mina və partlamamış hərbi sursat (PHS), 4 ədəd bombacıq zərərsizləşdirilib, mina təhlükəsinə dair maarifləndirmə üzrə mütəxəsisslər tərəfindən 80 141 nəfər mülki şəxs arasında mina təhlükəsizliyinə dair maarifləndirmə təbliğatı aparılıb.

16
Məktəbdə dərs prosesi, arxiv şəkli

Ümumi təhsil pilləsi nələri əhatə edəcək?

8
(Yenilənib 23:41 25.11.2020)
Ümumi təhsil pilləsi məktəbəhazırlıq mərhələsini, ibtidai, ümumi orta və tam orta təhsil səviyyələrini əhatə edəcək.

BAKI, 25 noyabr — Sputnik. Azərbaycan Respublikasında ümumi təhsil pilləsi məktəbəhazırlıq mərhələsini, ibtidai, ümumi orta və tam orta təhsil səviyyələrini əhatə edəcək.

Sputnik Azərbaycan-ın məlumatına görə, bu, Prezident İlham Əliyev tərəfindən bu gün təsdiqlənən "Təhsil haqqında" qanuna dəyişiklik edilməsi barədə qanunda əksini tapıb.

Qanuna əsasən, Ümumtəhsil məktəbi ibtidai, ümumi orta və tam orta məktəb formasında ayrı-ayrılıqda da təşkil oluna bilər.

Həmçinin, qanunda göstərilib ki, İbtidai təhsilin məqsədi təhsilalanlara oxu, yazı və hesablama bacarıqları, vətənpərvərlik və Azərbaycan xalqının dəyərlərinə, dövlət rəmzlərinə hörmət hissi aşılamaq, onlarda insan, cəmiyyət və təbiət haqqında ilkin biliklər, şəxsiyyətin formalaşdırılmasına yönəlmiş həyati bacarıqlar, sadə əmək vərdişləri, məntiqi təfəkkür elementləri, bədii-estetik keyfiyyətlər və digər xüsusiyyətlər formalaşdırmaqdan ibarətdir.

Eyni zamanda ümumi orta təhsilin məqsədi təhsilalanlarda nitq, yazı və ünsiyyət mədəniyyətinin, sağlam həyat tərzinin formalaşdırılmasını, onların dövlətə və dövlətçiliyə, Azərbaycan xalqının dəyərlərinə və ümumbəşəri dəyərlərə sədaqət ruhunda tərbiyə olunmasını, insan hüquq və azadlıqlarına hörmətlə yanaşmasını, idrak fəallığının və məntiqi təfəkkürünün inkişafını, müvafiq təhsil proqramı üzrə əldə etdiyi bilikləri tətbiq etmək, müasir informasiya-kommunikasiya texnologiyalarından istifadə etmək, cəmiyyətdə baş verən hadisələri dəyərləndirmək, öz gələcək həyat yolunu və fəaliyyət istiqamətlərini müəyyənləşdirmək, müstəqil öyrənmə və qərar qəbuletmə bacarığını, peşə seçiminə və əmək fəaliyyətinə hazırlığını təmin etməkdən ibarətdir.

8