Neft buruğu, arxiv şəkli

Neft qiymətləri alternativ energetikanın süqutu: qalib kimdir?

37
Neftin qiymətin düşməsi kənardan qüvvələr tərəfindən fəal şəkildə stimullaşdırılıb, tamamilə süni olub və koronavirusun və ya adi iqtisadi amillərin təsiri ilə heç bir şəkildə əlaqəli deyil.

BAKI, 17 mart — Sputnik, Aleksey Maslov. Koronavirusun yayılması fonunda neftin qiymətinin kəskin şəkildə düşməsi dərhal bu iki hadisənin bir-birinə nə dərəcədə bağlı olduğu və onların hansı qlobal fəsadlarının olacağı məsələsini gündəmə gətirib. Onlar arasındakı birbaşa asılılıq sanki açıq və aydındır: Çində sənayenin bir sıra sahələri üzrə istehsalın 40-60 faiz azalması, ixracın kəskin düşməsi və istehlakın azalması, dünyanın onlarla iri ölkəsində karantin və "evdən iş" rejiminə keçid, eləcə də "domino prinsipi" ilə neftin qiymətinin aşağı düşməsi. Lakin, pandemiya sanki çoxdandır gözlənilənləri yalnız stimullaşdırdı.

Neftin qiyməti əvvəllər də kəskin şəkildə düşüb – ilk növbədə mahiyyət etibarilə kritik olan hərbi hadisələr səbəbindən: məsələn, 1991-ci il yanvarın 17-də Fars körfəzində gedən müharibənin fonunda neftin qiyməti 34,8 faiz enib; 2001-ci ilin sentyabr-noyabr aylarında ABŞ-da baş veriş terror hücumlarından sonra qiymətlər azalıb. Bu dəfə isə eniş dinc şəraitdə baş verir və Rusiyanın OPEC+ sazişindən çıxması ilə əlaqədardır – bütün bunlar göstərir ki, qiymətin düşməsi kənardan qüvvələr tərəfindən fəal şəkildə stimullaşdırılıb, tamamilə süni olub və koronavirusun və ya adi iqtisadi amillərin təsiri ilə heç bir şəkildə əlaqəli deyil.

Bu vəziyyətdə həm qaliblər, həm də zərər çəkənlər var. Aşağı neft qiymətlərinin istehsalçılara və istehlakçılara nə dərəcədə təsir göstərəcəyi vacib sualdır.

Rusiya-Çin neft-qaz əməkdaşlığı müəyyən dərəcədə uzunmüddətli müqavilələrlə qorunur. Lakin koronavirus pandemiyası kimi fors-major şəraitdə bir çox neft-qaz sazişləri yenidən baxıla bilər. Buna səbəb, məsələn, Çinin daha az neft və qaz alması ola bilər. Bu isə Rusiyanın neft gəlirlərinə təsir edəcək.

ABŞ üçün neftin qiymətinin aşağı düşməsi sərfəli deyil, çünki bu, qiyməti təxminən 40 dollar olan şist neftinin hasilatını aşağı salacaq. Hazırkı qiymət Səudiyyə Ərəbistanına da sərfəli deyil. Ölkənin büdcəsi 65 dollardan başlayan neft qiyməti üzərində qurulub.

Əvəzində, Çin və Asiyanın bir çox digər ölkələri nəzərəçarpacaq dərəcədə fayda əldə edirlər. Çünki onlar nefti daha ucuz qiymətə ala biləcək və bununla da öz iqtisadiyyatlarının bərpasını asanlaşdırmaq imkanını əldə edəcəklər.

Adətən, neftin qiymətinin düşməsi Asiya ölkələrinin iqtisadi artımını stimullaşdırıb və bu dəfə də onlara fiskal stimullaşdırma tədbirlərinə başlamağa imkan verəcək. Lakin hazırkı şəraitdə koronavirusun zəiflətdiyi istehlak tələbatını nəzərə alsaq, ucuz neftin üstünlükləri elə də böyük olmaya bilər.

Aydındır ki, neftin qiymətinin düşməsi Malayziyanın və İndoneziyanın – Asiya regionunda iki neft ixrac edən ölkənin büdcəsinə təzyiq göstərəcək və onların iqtisadiyyatı canlandırmaq imkanlarını məhdudlaşdıracaq.

Məsələnin başqa tərəfi də var. Neftin qiymətinin düşməsi demək olar ki, bütün alternativ energetikanı, o cümlədən külək və günəş enerjisindən istifadəni səmərəsiz edir. Çin üçün də məhz bu məsələ çox əhəmiyyətlidir.

Alternativ enerji mənbələri son illərdə Çin tərəfindən nəinki yeni "təmiz" iqtisadiyyatın yaradılması, həm də enerji sahəsində təhlükəsizliyin təmin edilməsi, iri neft və qaz ixracatçılarından "azad olma" yolu kimi qiymətləndirilirdi. Əslində Çin bərpa olunan enerji mənbələrindən istifadənin artırılmasını tələb edərək, iri neft ixracatçılarının təsirini azaldırdı. Lakin görünən odur ki, nəhəng kapital qoyuluşlarına baxmayaraq, yaxın zamanlarda Çin bunu edə bilməyəcək.

Çin günəş batareyalarının, külək turbinlərinin, akkumulyatorların və elektrik nəqliyyat vasitələrinin dünyada ən böyük istehsalçısı və ixracatçısıdır. Çinin elektrik enerjisi sahəsində 13-cü beşillik planı (2016-2020-ci illər) ümumi elektrik enerjisi istehsalında qeyri-mineral yanacağın payının 2020-ci ilədək 35 faizdən 39 faizə qədər artırılmasına yönəlib. Çinin Milli Energetika İdarəsi və Milli İnkişaf və İslahatlar Komissiyası 2020-ci ilə qədər bərpaolunan enerji mənbələrinin inkişafına 360 milyard dollardan çox sərmayə qoymağı və bu sektorda 13 milyon iş yerinin yaradılmasını planlaşdırırdı (müqayisə üçün ABŞ-da bu sektorda 800 minə yaxın işçi var).

Alternativ enerji mənbələri barədə mülahizələrdə müsbət romantizmin payı az olmayıb. 2019-cu ilin yanvarında təqdim olunmuş "Yeni Dünya: enerji transformasiyasının geosiyasəti" adlı hesabatda iddia edilirdi ki, bərpa olunan enerji mənbələrinin sürətli artımının geosiyasi və sosial-iqtisadi nəticələri dərin olacaq. Proqnozlaşdırılan dəyişikliklərə bütün dünyada yeni enerji liderlərinin meydana çıxması, ticarət strukturunun dəyişməsi, yeni enerji alyanslarının yaranması, "karbohidrogen" ölkələrində qeyri-sabitlik və s. daxil idi. Hesab edilirdi ki, Çinin enerji sənayesinin transformasiyası enerji təhlükəsizliyi baxımından onun üçün faydalı olacaq, çünki o, yalnız bu cür enerjinin istehsalında deyil, həm də innovasiyalarda və bərpa olunan enerji texnologiyalarının tətbiqində lider mövqe tutur: 2017-ci ildə dünya üzrə bərpa olunan enerji mənbələrinə qoyulmuş investisiyaların 45 faizindən çoxu Çinin payına düşüb.

Hazırda Avropa, Çin və Yaponiya mineral yanacağın idxalından çox asılıdırlar, lakin bərpa olunan enerji mənbələrinin payının artması ilə onların enerji müstəqilliyi də arta bilərdi. Yaponiya ən asılı ölkədir: onun xalis yanacaq idxalı ümumi daxili məhsulun (ÜDM) 5 faizini təşkil edir. Cənubi Asiya öz ÜDM-nin 3 faizindən çoxunu mineral yanacaqlarının idxalına xərcləyir. Nəzəriyyədə, idxal olunan mineral yanacaq növlərindən ölkə daxilində istehsal edilən alternativ enerji mənbələrinə keçən ölkələr ticarət balanslarını əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşdırmalıdırlar.

Son bir neçə ildə Çin fəal şəkildə yeni enerji mənbələrinə can atırdı. 2017-ci ilin əvvəlində dünyada bərpa olunan enerji mənbələri üzrə beş ən böyük sazişdən dördü Çin şirkətləri tərəfindən imzalanmışdı, Çin altı ən böyük günəş modulunun beşinə və dünyada ən böyük külək turbinləri istehsalına malikdir. Çinin aparıcı texnologiya şirkətləri, ilk növbədə məlumatların saxlanması və emalı ilə məşğul olan şirkətlər artıq çoxdan bərpa olunan enerji mənbələrinə keçməyə başlayıblar.

Çinin alternativ mənbələrə keçməsinin digər bir səbəbi də var idi – ətraf mühitin çirklənməsi ilə mübarizə. "RAND Corporation" apardığı təhlil əsasında belə bir nəticəyə gəlib ki, 2012-ci ildə havanın çirklənməsinə qarşı mübarizə Çinə 535 milyard dollara başa gəlib (ÜDM-in 6,5 faizi). Əsas səbəb ilk növbədə əmək məhsuldarlığında itki olub.

Beləliklə, indiki vəziyyətin paradoksu aşağıdakılardan ibarətdir: Çin aşağı qiymətdə olan ənənəvi enerji daşıyıcılarına ehtiyac duyur. Bir çoxları bütün qlobal iqtisadiyyatın bərpasını Çin sənayesinin yenidən fəaliyyətə başlaması və Çin istehlakının artması ilə əlaqələndirirlər. Əvvəlki neft qiymətəri ilə bunu etmək çox çətin və bahalı olardı.

Lakin Çini tədricən neft və qaz asılılığından çıxaracaq alternativ enerjiyə keçid də artıq uzun müddətliyinə dəfn edilib. Çin köhnə modellərə qayıtmalı olacaq. Həm də neftin yeni qiyməti Çini çox qane edir. Bu qiymət ona imkan verəcək ki, minimal itkilərlə hər şeyi yenidən başlasın.

37
Şimali Dakotada qitələrarası ballistik raketlərin idarəetmə obyekti, arxiv şəkli

Co Bayden gəlsə, Strateji Hücum Silahları Haqqında Müqaviləni uzadacaqlar

8
(Yenilənib 23:19 20.10.2020)
Kremldən ABŞ-ın SHS-3 müqaviləsi ilə əlaqədar bəyanatını şərh edərkən bildiriblər ki, Moskva Vaşinqtonla strateji sabitliklə bağlı təmaslarını davam etdirir. Amerikaşünas Konstantin Bloxin Sputnik radiosunun efirindən bu məsələ barədə öz fikirlərini səsləndirib.

BAKI, 20 oktyabr — Sputnik. Rusiya Prezidentinin mətbuat katibi Dmitri Peskov bəyan edib ki, Vaşinqton Vladimir Putinin SHS-3-ün (Strateji Hücum Silahları Haqqında Müqavilənin) daha bir il uzadılması təklifindən imtina etsə də, Moskva hər bir halda Amerika tərəfi ilə təmasların davam edəcəyinə ümid bağlayır.

Qeyd edək ki, bir qədər bundan əvvəl Ağ Ev Putinin mövcud müqavilənin yeni şərt irəli sürülmədən daha bir il uzadılması təklifini rədd edib.

"Biz ümid edirik ki, istənilən halda Amerika tərəfi ilə təmaslar davam edəcək. Ümumilikdə, əlbəttə ki, Prezidentin də qeyd etdiyi kimi, müqavilənin uzadılması bizə vaxt qazandıra bilərdi. Qazanacağımız bu əlavə 12 ay ərzində silahlanmaya nəzarət məsələsi ilə bağlı substantiv və ciddi danışıqlar aparmaq mümkün idi", – deyə Peskov bildirib.

O, bütün dünyanı qlobal sabitlik və təhlükəsizliyin bu "məhək daşı"ndan məhrum etməyin çox fəlakətli nəticələrə gətirib çıxaracağını da vurğulayıb.

"Buna görə də biz hər bir halda Amerika tərəfinin bu sənədin müddətini uzatmağa hazır olduğunu eşitmək istərdik ", – deyə Prezidentin mətbuat katibi qeyd edib.

Onun sözlərinə görə, hələlik bu sahədə gözlənilən inkişaf müşahidə olunmur, ancaq bu heç də o demək deyil ki, "təmasları tamamilə dayandırmaq lazımdır".

Rusiya Elmlər Akademiyası Təhlükəsizlik Araşdırmaları Mərkəzinin aparıcı tədqiqatçısı, amerikaşünas, politoloq Konstantin Bloxin Sputnik radiosu-nun efirində bildirib ki, müqavilənin taleyi daha çox ABŞ-da bu yaxınlarda keçiriləcək prezident seçkisində kimin qalib gələcəyindən asılıdır.

"Əvvəla, Respublikaçılar Partiyasının namizədi Donald Tramp Çinə nifrət edir və SHS-3-ü birbaşa Çinlə əlaqələndirir. İkincisi, ənənəvi olaraq Respublikaçılar Partiyası silahlanma üzərində nəzarəti dağıtmaq istəyir. Xatırladıram ki, Corc Buş (oğul) administrasiyası dövründə amerikalılar Anti-Ballistik Raket Sistemi (ABM) Müqaviləsindən, Tramp özü isə Orta və Qısa Mənzilli Raketlər və Açıq Səma müqavilələrindən imtina edib. Odur ki, Tramp seçkilərdə qalib gəlsə, ABŞ-ın SHS-3-dən çəkilmə ehtimalı olduqca yüksəkdir", – deyə Konstantin Bloxin bildirib.

Əgər Demokrat Partiyasının namizədi Cozef Bayden qalib gələrsə, o halda ekspertin fikrincə, müqavilənin uzadılması ehtimalı var.

"Ənənəvi olaraq, Demokrat Partiyası ruslarla strateji sabitlik mövzusunda danışıqlar aparmağın tərəfdarıdır. Xatırladım ki, mövcud müqavilənin müddətini Medvedev administrasiyası ilə Obama administrasiyası uzatmışdı. Ancaq kim qalib gəlirsə-gəlsin, bir neçə ayda yeni bir müqavilə bağlamaq, demək olar ki, mümkün deyil. Buna görə də mövcud müqavilənin müddətini ən azı bir il uzatmaq lazımdır ki, həmin dövrdə yenisi qəbul olunsun", – deyə ekspert bildirib.

Qeyd edək ki, SHS-3 silahlanmanın məhdudlaşdırılması ilə bağlı Rusiya və ABŞ arasında qüvvədə olan yeganə müqavilədir. 5 fevral 2011-ci ildə qüvvəyə minmiş müqavilənin müddəti 5 fevral 2021-ci il tarixində başa çatacaq. Əgər müqavilə yenilənməsə, artıq dünyada bu iki böyük nüvə gücünün silah arsenallarını məhdudlaşdıran heç bir sənəd mövcud olmayacaq.

8
Yerevan mənzərəsi, arxiv şəkli

Ermənistanda demoqrafik çöküş: Müharibədən sonra daha da azalacaqlar

156
(Yenilənib 21:39 20.10.2020)
Torpaqlarımız uğrunda Azərbayanla müharibəni davam etdirən Ermənistanda gənclər arasında işsizlik də yüksək səviyyədədir. Əhalinin artım tempi isə azalmaqdadır.

Nigar İsgəndərova, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 20 oktyabr - Sputnik. 1990-cı ildən etibarən Ermənistanda demoqrafik çöküş davam edir. Hazırda ölkə əhalisi rəsmi rəqəmlərə görə, 2 milyon 964 min 633-dür. Hansı ki, 1990-cı ildə bu rəqəm 3 milyon 538 min 171 olub. 1950-1990-cı illərdə ölkədə demoqrafik vəziyyət qismən yüksələn xətlə davam etsə də, 1990-cı ildən sonra doğumların aşağı olması ilə əhali sayında azalmalar qeydə alınıb. 2004-cü ildən etibarən əhalinin sayı 3 milyondan da aşağı düşüb.

Bu gedişlə Ermənistanı nə gözləyir?

Politoloq İlqar Vəlizadənin Sputnik Azərbaycan-a dediyinə görə, Ermənistanın rəsmi statistikası və ekspertlər də qeyd edir ki, son illərdə bu ölkədə demoqrafik balans kəskin pisləşib:

"Bəzi regionlarda, xüsusi ilə də Ermənistanın Luri regionunda ötən il tarixdə ilk dəfə olaraq depopulyasiya qeydə alınıb. Yəni, əhali sayı kəskin şəkildə azalıb. Ölkədə sosial-iqtisadi vəziyyət də mürəkkəbləşir və bütün bunların fonunda ölkədən böyük köç davam edir. İllik olaraq 35-40 min insan Ermənistanı tərk edir. Bəzi illərdə isə bu rəqəm daha da yüksək olur. Bu şəxslər Ermənistanı daimi əsaslarla tərk edənlərdir. Real olaraq Ermənistanda yaşayanlar isə 2 milyon və hətta bundan bir qədər də azdır".

"Bu şəxslər daimi olaraq xaricdə qalırlar. Sadəcə olaraq erməni vətəndaşlığını da saxlayırlar. Yəni, bu şəxslərin sayı bu gün rəsmi olaraq Ermənistan əhalisinin sayına daxil edilir", - deyə politoloq bildirib.

Dənizkənarı bulvar
© Sputnik / Murad Orujov

İ.Vəlizadə deyir ki, hərbi hissədə qeydiyyatda dayanan şəxslərin də real sayı azdır: "Səfərbərlik qəflətən elan olundu. Bu səbəbdən ölkənin kənarında olan şəxsləri hərbiyə cəlb etmək elə də asan deyil. Düşünmürəm ki, xaricdən könüllü olaraq gəlmək istəyənlərin sayı çox olsun".

Ekspertin sözlərinə görə, getdikcə əhalisinin sayı azalmaqda olan Ermənistanı bununla daha böyük faciə gözləyir:

"Müharibə üçün uyğun yaşda olan, reproduktiv hesab edilən insanların cəbhədə ölmə ehtimalı nəzərə alınsa, deyə bilərik ki, qarşıdakı illərdə Ermənistanın artım tempi daha da aşağı düşəcək. Təcrübə göstərir ki, 80-cı illərdə Ermənistanda əhali artımı ilə 90-cı illərdə qeydə alınan artımı müqayisə etdikdə, rəqəmlər 90-larda 40 faiz azalıb. Bilavasitə olaraq Qarabağ münaqişəsi də bu rəqəmlərə təsir göstərib. Bu isə o deməkdir ki, Qarabağ münaqişəsinin yenidən alovlanması növbəti onilliklərdə əhali sayının 2010-cu illə müqayisədə kəskin şəkildə azalacağını gözləyə bilərik".

Ermənistanda əhalinin illik artım sürətinə nəzər salaq: 1958-ci ildə illik olaraq bu rəqəm 3.72 faiz olubsa, sonrakı illərdə rəqəmlərdə enmə qeydə alınıb. Belə ki, 1966-cı ildə bu rəqəm 2.93, 1983-cü ildə 1.41 faiz olub. 1987-ci ildən isə əhali artımında daha kəskin azalmalar qeydə alınıb. Belə ki, 1987-ci ildən bu rəqəmlər 1.76-dan daha da aşağı enərək 1993-cü ildə 2.32 faizə çatıb. 1994-cü ildən əhali artımında cüzi dinamika qeydə alınsa da, 2014-cü ildən yenidən azalmalar olub. Belə ki, 2014-cü ildən bu yana 2020-ci il ən az əhali artımı olan il kimi qeydə alınıb. Cari ildə əhali artımı 0.19 faiz olub.

Beləliklə, Ermənistan bütün dünya əhalisinin 0.4 faizini təşkil edib. Bununla da Ermənistan əhali sayına görə dünya ölkələri sırasında 137-ci yerdə qərarlaşıb. 1975-ci ildə isə Ermənistan bu siyahıda 118-ci yerdə idi. Gələcək illərdə əhalinin sayı ilə bağlı proqnozlar isə heç də bu ölkə üçün ürəkaçan deyil. Qarşıdakı onilliklərdə Ermənistanda əhali sayının daha da azalacağı, 2050-ci ildə 2 milyon 816 min 112 olacağı proqnozlaşdırılır.

2020-ci ildə Ermənistanda kişilər arasında gözlənilən ömür yaşı 71.8, qadınlar arasında isə 78.9 olub.

Qeyd edək ki, bu rəqəmlər https://www.worldometers.info-da yerləşdirilib və mənbə olaraq BMT, Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatı və digər beynəlxalq təşkilatlar göstərilib.

Dünya Bankının məlumatına görə, Ermənistanda bəzi sahələrdə qadınların aktivliyi kişilərlə müqayisədə daha yüksəkdir. Məsələn, ötən il kənd təsərrüfatında çalışanların 32.8 faizini qadınlar, 26.9 faizini isə kişilər təşkil edib. Xidmət sahələrində çalışanların 58.2 faizini qadınlar, 48.9 faizini isə kişilər təşkil edib.

Bu ölkədə qadınların sayı kişilərlə müqayisədə daha yüksəkdir. Belə ki, 2015-ci ilə aid olan rəqəmlərə görə, Ermənistanda qadınların sayı 1 566 461, kişilərin sayı isə 1 391 270 olub.

2018-ci ildə Ermənistanda 0-14 yaşlılar əhalinin 20.63 faizini, 15-64 yaşlılar 68.11 faizini, 65 yaş və daha yuxarı olanlar isə ümumi əhalinin 11.25 faizini təşkil edib. 2012-ci ildə isə Ermənistanda 15-64 yaşlı əhali ümumi əhalinin 69.68 faizini təşkil edib. Doğulanlar arasında kişilərin sayı isə 75 min 160 olub. Həmin ildə qadınlar arasında təbii artım 40 min 29, doöulanların sayı isə 66 min 19 olub.

Torpaqlarımız uğrunda Azərbayanla müharibəni davam etdirən Ermənistanda gənclər arasında işsizlik də yüksək səviyyədədir. Belə ki, 2007-ci ildə gənclər arasında işsizlik 11.62 faiz təşkil edibsə, həmin ildən sonra bu rəqəm durmadan artıb. Gənclər arasında işsizlik həddi 2009-cu ildən 39.87 faizi keçib. Hazırda gənclər arasında işsizlik 35.49 faiz olub.

Ümumilikdə, öncəki illərlə müqayisədə Ermənistanda ölüm statistikası da artıb.

Azərbaycana gəldikdə isə rəqəmlərdə sadəcə olaraq onu qeyd etmək olar ki, 2019-cu ildə ölkəmizdə təbii artım 85 min 263 olub. Doğumların sayı isə 141 min 179 olub. Beləliklə qeyd olunan ildə əhalinin hər min nəfərinə düşən təbii artım 8.7, hər min nəfərə düşən doğum sayı isə 14.3 olub. 2019-cu ildə doğulan kişilər arasında təbii artım 45 min 234 olub.

Azərbaycan əhalisinin 2,4 milyon nəfərini və ya 24,5 faizini gənclər təşkil edir. Bu isə elə Ermənistanın demək olar ki, bütün yaş kateqoriyaları üzrə əhalisinin sayına bərabərdir. 2018-ci ildə ölkədə nikaha daxil olanların 77,0 faizini gənclər təşkil etməsi də müsbət tendensiyalardan biridir.

156
Elektrik yarımstansiyası, arxiv şəkli

Azərbaycanda yeni istilik elektrik stansiyalarının tikilməsinə ehtiyac yaranıb

0
(Yenilənib 00:22 21.10.2020)
"Koronavirus (COVID-19) pandemiyasının qlobal energetika sektorunda enerjiyə tələbatın azalması ilə müşayiət olunan təsirləri bu il ölkəmizin elektrik enerjisi ilə bağlı göstəricilərini qismən azaldıb".

BAKI, 21 oktyabr — Sputnik. "Koronavirus (COVID-19) pandemiyasının qlobal energetika sektorunda enerjiyə tələbatın azalması ilə müşayiət olunan təsirləri bu il ölkəmizin elektrik enerjisi ilə bağlı göstəricilərini qismən azaldıb".

Sputnik Azərbaycan xəbər verir ki, bunu Energetika naziri Pərviz Şahbazov 20 oktyabr - Azərbaycan energetiklərinin peşə bayramı günü münasibətilə rəsmi mətbuatda dərc etdirdiyi məqalədə bildirib.

Onun sözlərinə görə, bu ilin 9 ayı ərzində elektrik enerjisinin istehsalı ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 0,8% azalaraq, 19,4 milyard kVt·st təşkil edib.

P.Şahbazov bildirib ki, qarşıdakı illərdə isə elektrik enerjisinə tələbat və istehsal həcmləri ilə bağlı dinamikada əhəmiyyətli dərəcədə artım gözlənilir:

"2025-ci ilə qədər ölkəmizdə elektrik enerjisinə tələbatın 25,5 milyard kVt·st-a qədər artacağı, ixrac da nəzərə alınmaqla elektrik enerjisi istehsalının isə ötən ilə nisbətən 15% artımla 30 milyard kVt·st-a çatacağı proqnozlaşdırılır. Bu istehsal həcmlərinin bir qismi ötən il istismara verilmiş, qoyuluş gücü 409 МVt olan "Şimal-2" elektrik stansiyası, bu il təməli qoyulmuş və 2022-ci ildə istifadəyə verilməsi planlaşdırılan 385 МVt gücündə "Qobu" elektrik stansiyası hesabına əldə ediləcək".

Nazirin fikrincə, həmçinin bu prosesdə "Azərenerji" ASC-nin istehsal güclərinin optimallaşdırılması və bərpası nəticəsində yenidən istismara cəlb edilən 1300 MVt imkan gücündən istifadə ediləcək: "Eyni zamanda, təhlillər göstərir ki, tələbatın tam qarşılanması üçün yeni istilik elektrik stansiyalarının tikilməsinə də ehtiyac var".

0