Hərbi çevriliş cəhdi

"Türkiyədəki hərbi çevriliş cəhdinin arxasında ABŞ dayanır"

513
(Yenilənib 16:49 18.07.2016)
Mehmet Perinçek: "Həm rus təyyarəsinin vurulması, həm də Türkiyədəki çevriliş Amerikadan idarə olunub. Çünki Türkiyə-Rusiya münasibətlərinin pozulması ən çox Vaşinqtonun işinə yarayır"

BAKI, 18 iyul — Sputnik. Türkiyəli politoloq Mehmet Perincek Sputnik-ə ölkəsindəki son vəziyyətlə bağlı maraqlı müsahibə verib. Müsahibəsində bir çox diqqətçəkən məqamlara toxunan M. Perincek, Türkiyədəki çevriliş cəhdinin arxasında Amerikanın dayandığını deyib. Müsahibəni təqdim edirik:

Мехмет Перинчек
© Photo : Mehmet Perincek
Мехмет Перинчек

– Mehmet bəy, Türkiyədə nə baş verir?

– Fətullah Gülən şəbəkəsinin Türkiyədə reallaşdırmaq istədiyi çevriliş cəhdi boşa çıxıb və qanuni hökumət vəziyyətə tam nəzarət edir. Çevrilişə cəhd edənlər türk ordusunun içində çox az bir qismi təmsil edir. Ümumilikdə ordunun özündə, istər ən yüksək rütbəlilər olsun, istərsə də aşağı vəzifəlilər, çevrilişə qarşı olduqları və ciddi tədbirlər gördükləri üçün bu cəhdin qarşısı alınıb. Və günahkarlar da bir-bir həbs olunaraq ədalətə təslim edilir. Həm türk milləti, həm də polis qüvvələri çevrilişə qarşı açıq mövqe sərgiləyib.

– Hazırda meydanlarda vəziyyət nə yerdədir? İnsanlar küçələrdən çəkilirmi?

– Demək olar ki, Türkiyənin bütün şəhərlərində geniş kütlələr türk bayraqlarını da yanına alaraq küçələrə çıxmağa davam edir. Bu insanlar fərqli görüşlərə, fərqli həyat tərzinə sahib olan insanlardır. Onları bir yerə cəmləyən dövlətin, ölkənin istiqlalı və təhlükəsizliyidir. Bu adamlar hüquqsuzluğa və qanunsuz hərəkətlərə qarşı olduqları üçün meydanlara axışırlar. Gündüzlər normal həyat öz axarı ilə davam edir. Ancaq gecələr şəhər meydanları tam dolu olur. Hər kəs demokratiya növbəsi tutur.

– Türk hökuməti bu çevrilişin arxasında Fətullah Gülən şəbəkəsinin dayandığını bildirir. Və ABŞ-dan onun Türkiyəyə ekstradisiya olunmasını tələb edir. Həmçinin çox ciddi iddialar da var ki, Gülən Amerikanın öz adamıdır. O zaman belə anlamaq olarmı ki, çevrilişə cəhdi Ağ Ev təşkil edib?

– Fətullah Gülən Amerikanın əlində bir vasitədir və onlar bu vasitədən dünyanın hər yerində istifadə edirlər. ABŞ Mərkəzi Kəşfiyyatı fətullahçı şəbəkədən tək Türkiyədə yox, dünyanın çox yerində yararlanır. Bu şəbəkə sizin ölkənizdə, Azərbaycanda da var. Avropa, Afrika, Mərkəzi Asiya ölkələri, o cümlədən Rusiyada da var. Altını cızaraq söyləyirəm ki, Amerika Türkiyənin Rusiya ilə yaxınlaşmasını heç cür həzm edə bilmir. Vaşinqton, türk hökumətinin PKK ilə mübarizəsindən də ciddi narahatlıq duyurdu. ABŞ-ın media yayım orqanlarında Ankaranın PKK ilə masaya oturmalı olduğu dilə gətirilirdi. Hətta hökumətə təzyiqlər də olunurdu. Ancaq Türkiyə qərarlı bir şəkildə həm PKK ilə mübarizəsini davam etdirdi, həm də qonşu ölkələrlə əlaqələrini yenidən düzəltmə yolunu seçdi. Rusiya ilə münasibətlərin düzəlməsində ciddi addımlar atıldı. Suriya siyasətində dəyişikliklərə işarə edən bəzi siqnallar verildi. İranla da əlaqələrin yaxşı səviyyəyə çatması üçün işlər görülür. Təbii olaraq bu da Amerikanı ciddi şəkildə qorxudur.

Hadisələrin başlanğıcında Amerikadakı yayım orqanları ciddi şəkildə hərbi çevrilişə dəstək verirdi. Ancaq çevrilişin uğursuz olacağını anlayan ABŞ hökuməti, daha sonra heç nə yoxmuş kimi kənarda durdu və bu işin içində olmadığını bəyan etdi. Digər tərəfdən çevrilişə kimlərin cəhd etdiyinə baxdığımız zaman, məsələ daha aydın olur. Fətullahçı şəbəkəyə yaxın olduqları səbəbilə ordudan ixracı planlanan, haqlarında istintaq işi hazırlanan generallar, müxtəlif rütbəli zabitlər son çarə kimi çevrilişə əl atdılar.

– Əgər Gülən şəbəkəsi orduya bu qədər sıza bilibsə, keçən ilin noyabrında rus təyyarəsinin vurulması hadisəsində də onların əli ola bilərmi?

– Heç şübhəsiz ki, bu, belədir. Diqqət edirsinizsə, çevrilişə cəhd edən komanda hava qüvvələrində ciddi nüfuza sahib olanlardır. Çevrilişin planlarını da məhz onlar hazırlamışdılar. Rus təyyarəsini vuran pilot da, planlayan heyət də çevrilişi hazırlayanlar içində yer alıblar. Amerika bu işi fətullahçı subaylara gördürüb. Mənim sizə verdiyim bu məlumat dəqiq məlumatdır. Yəni iddia deyil, təxmin deyil. 100 fair doğru məlumatdır. Bu faktın özü belə, Türkiyədəki hadisələri Amerikanın planladığını sübut edir. Həm rus təyyarəsinin vurulması, həm də Türkiyədəki çevriliş Amerikadan idarə olunub. Çünki Türkiyə-Rusiya münasibətlərinin pozulması ən çox Vaşinqtonun işinə yarayıb. Bundan ən çox zərər çəkənlər isə Rusiya və Türkiyə olub.

– Rusiyada bəzi politoloqlar və dövlət adamları düşünürlər ki, bu çevriliş cəhdinə səbəb türk hökumətinin izlədiyi siyasətdir. Onların fikrincə, Ərdoğan Atatürkün gətirmiş olduğu dövlətçilik dəyərlərindən uzaqlaşır və çevrilişə cəhdi də məhz atatürkçülər edib. Bu, doğrudur?

– Təəssüf ki, Rusiyada bəzi yanlış fikirlər səsləndi. Özü də dövlət rəsmisi bunu səsləndirdi. Guya Ərdoğan Atatürkün təyin etdiyi siyasi çizgidən kənara çıxdığı üçün bu hadisələr baş verib. Əminliklə deyirəm ki, bu çevriliş cəhdi qətiyyən atatürkçü əsgərlər tərəfindən edilməyib. Bunu edənlər fətullahçı generallar və zabitlərdir.

513
Teqlər:
Mehmet Perincek, dövlət çevrilişi, Rusiya, Türkiyə, ABŞ
Mövzu:
Türkiyədə hərbi çevriliş cəhdi (36)
Əlaqədar
Türkiyə səfirini güllələdilər
Türkiyədə Hərbi Hava Məktəbinə basqın
Çevriliş gecəsi türk generaldan ABŞ-a şok telefon zəngi
İstanbula zirehli texnika yeridilib
Türkiyədə çevriliş cəhdində həlak olanların dəfn mərasimi keçirilib
Putinlə Ərdoğan Türkiyədəki çevriliş cəhdini müzakirə ediblər

Politoloq: “Bu razılaşma Vətən müharibəsindəki qələbədən sonra ən böyük uğur sayıla bilər”

41
Atlas Araşdırmalar Mərkəzinin rəhbəri, politoloq Elxan Şahinoğlu deyir ki, gərək SSRİ dağıldıqdan sonra yatağın birgə istismarı ilə bağlı razılığa gəlinəydi
Elxan Şahinoğlu: “Azərbaycan-Türkmənistan arasındakı anlaşmazlıqlar keçmişdə qaldı”

Yanvarın 21-də Azərbaycan Respublikası Hökuməti ilə Türkmənistan Hökuməti arasında Xəzər dənizində “Dostluq” yatağının karbohidrogen resurslarının birgə kəşfiyyatı, işlənilməsi və mənimsənilməsi haqqında Anlaşma Memorandumu imzalanıb.

Atlas Araşdırmalar Mərkəzinin rəhbəri, politoloq Elxan Şahinoğlu Sputnik Azərbaycan-a deyir ki, imzalanmış bu memorandum Vətən müharibəsindəki qələbədən sonra bu il ərzində qazandığımız ən böyük uğur sayıla bilər:

“İki ölkə arasında 25 ildir mübahisə davam edirdi. SSRİ dönəmində bu yataq Azərbaycan neftçiləri tərəfindən kəşf edilmişdi. Gərək SSRİ dağıldıqdan sonra yatağın birgə istismarı ilə bağlı razılığa gəlinəydi. Bu memorandum yeni uğurları gətirə bilər. Gəlinən razılıqlar hər kəsin faydasınadır. Memorandumun imzalanması ilə Azərbaycan-Türkmənistan arasındakı anlaşmazlıqlar keçmişdə qaldı”.

Elxan Şahinoğlunun geniş şərhinə audiofaylda qulaq asa bilərsiniz

41
Məktəbli

Sönük təhsil ya niyə bir uşağın videosu digər uşağa dərslikdən daha maraqlıdır?

31
(Yenilənib 23:18 25.01.2021)
Koronavirus pandemiyası artıq bir ilə yaxındır uşaqları məktəbdən uzaq salıb. Bir neçə il öncə hər addımda rastlaşdığımız planşet və telefonun ziyanından bəhs edən videolar da nədənsə yoxa çıxıb.

Koronavirus pandemiyası artıq bir ilə yaxındır uşaqları məktəbdən uzaq salıb. Bir neçə il öncə hər addımda rastlaşdığımız planşet və telefonun ziyanından bəhs edən videolar da nədənsə yoxa çıxıb. Televiziya ekranından hər gün “evdə qal, özünü qoru” çağırışları səbəbindən hətta virtual dünyadan uzaq olan hər bir məktəbli artıq onlayn həyat yaşamağa məhkum olub. 

Dərsin biri bir vaxt başlayır, digəri başqa vaxt

Evdə bir neçə uşağı olan ailələrdə vəziyyət olduqca maraqlıdır. Uşağın biri səhər növbəsində məşğul olur, digəri günorta. Dərsin biri bir vaxt başlayır, digəri başqa vaxt. Hansı otağa girsən, əlində planşet və ya telefon tutmuş övladına rast gəlirsən. Təhsil Nazirliyindən qəribə göstərişlər də gəlir: nə bilim, məktəbliyə ağ köynək, qalstuk geyindirib planşetin qarşısında əyləşdirmək lazımdır. Məktəbli də əlini əlinin üzərinə qoyub ekrana baxmalıdır.

30 ildir müstəqillik əldə etmişik, dünyanın ən aparıcı təhsil sistemləri ilə tanış olmuşuq, amma sovetdən qalma qaydalardan hələ də bərk-bərk yapışırıq. Bir az rahatlığı var uşağın, onu da əlindən almaq istəyirik. Ciddi məsələlər isə qalır kənarda.

Uşağın təhsilə marağının azalması elə mənasız dərsliyə, yararsız testə bağlıdır. Məktəbliyə təsviri-incəsənət testində verilən suallara nəzər yetirsək, mənzərənin nə yerdə olduğunu anlaya bilərik. Sual: “Hansı söz latın dilində tərcümədə rəng deməkdir”. 3 cavab: a. Color b. Kolorit c. Fon. Uşaq Azərbaycan dilində oxuyur “color”, deyirsən “kolor”, deyir, axı “color” yazılıb, nə olan bir şeydir? İbtidai sinif şagirdi nə bilir latın dili nədir? Latın dilini yalnız Tibb Universiteti və filologiya fakültələrində keçirlər. Lotereya oynayır elə bil. Ağlına gələn bir cavabı verməlidir.

Ya da, belə bir sual: Cümləni tamamla – “Toxuculuq sənətində ipliyin hörülən düyünü..., bu ilməni saxlayan əsas iplər isə …, adlanır”. Özü də cavaba görə düz 15 bal verilir. Bəli, təsviri incəsənət kitabında bu barədə məlumat var, düyün ilmədir, əsas iplər isə əriş. Bunları heç bir halda uşaq yadda saxlaya bilməyəcək. Adi söz yığınıdır, gərək biliyi möhkəmləndirən əyani vəsait olsun, uşaq xalçanı gözü ilə görsün, ya da xalça toxumağı əks etdirən animasiya filminə baxsın, beş-on dəfə təkrarlasın. Xalça muzeyində olsun, əlini ilməyə və ərişə toxundursun. Yoxsa bu bilik qazanmaq yox, vaxt ötürməkdən başqa bir şey deyil.

Müəllim ya ciy-ciy ciyildəyir, ya “ç” əvəzinə “ts” deyir

Valideyn evdə karantində oturduqca, hər gün ibtidai sinif müəlliminin qüsurlu nitqinə qulaq asmağa məcbur olur. Bu nitq öz-özünə düzələn iş deyil axı, bunu işə götürəndə bir baxan olmayıb yəqin. Müəllim ya ciy-ciy ciyildəyir, ya “ç” əvəzinə “ts” deyir, ya da nəsə başqa qüsura yol verir. İbtidai sinif dərsliklərində isə o qədər problem var, sözlə deyiləsi deyil. 3-cü sinif şagirdi heç Salur Qazan sözünü əməlli-başlı deyə bilmir, Qaraca çobanın kimliyini də anlamır. Oxuyur, amma anlamır. “Dədə Qorqud” dastanı kiçik uşaq beyni üçün anlaşılmaz bir məfhuma çevrilir. Dastana həm də gərək vizual baxasan, film hələ uşağa çətin gəlir, ayrı-ayrı səhnələrin isə animasiya variantı ya yoxdur, ya da anlaşıqlı deyil. Ümumiyyətlə, fərli vizual görüntünün olmamasından əziyyət çəkirik.

Animasiya yoxdur, müasir filmlər çəkilmir. Əslində, Azərbaycanda Mədəniyyət Nazirliyinin xətti ilə həm “Dədə Qorqud”, həm “Koroğlu” dastanlarının yeni versiyaları çoxdan çəkilməli idi. Animasiyası da, bədii və hətta sənədli filmləri də olmalı idi. Uşaqlar üçün adaptasiya olunmuş animasiya filmləri həm gözəl nitqi olan aktyorların ifasında səsləndirilməli idi. Bu günün uşağı çox böyük imkana malikdir. "Disney" filmlərinə HD formatda baxırsa, artıq ağ-qara Azərbaycan filmlərinə baxmaqda maraqlı deyil, o filmlər bir qədər primitiv görünür müasir uşağa. Dünya kinosu və animasiyasında maraqlı süjetlər dəfələrlə çəkilib. Şekspirin “Hamlet” əsərinin onlarla versiyası var. Amma biz Qaraca Çobanı uşağa izah edə bilmirik.

Eləcə də Süleyman Sani Axundovun “Qaraca qız” əsərinin məğzini də ibtidai sinif şagirdinə izah etmək asan məsələ deyil. Hadisələr ötən əsrin əvvəlində baş verib, bu günün uşağı bunlardan xeyli uzaqdır. 1966-cı ildə çəkilmiş film də bir qədər köhnəlib. Klassik ədəbiyyata yeni baxış bucağından baxmağın vaxtı çatıb.

Azərbaycan interneti məlumat baxımından olduqca kasaddır

Hazırda dünya kinosunda hətta klassik süjetləri müasir interpretasiyada təqdim etmək ənənəsi yer alıb. Məsələn, detektiv janrının banilərindən biri olan ingilis yazıçısı Artur Konan Doylun “Şerlok Holmsun macəraları” əsəri dəfələrlə ekranlaşdırılıb. Kraliça Viktoriyanın dövründə yaşamış Şerlok Holms və doktor Vatsonun macəralarını elə Böyük Britaniyada yenidən çəkiblər. “Şerlok” serialında detektiv ustadı yeni texnologiyalardan məharətlə istifadə edir, elə bil anadan olandan smartfonla yatıb-durub. Çox maraqlı və cəlbedici bir serialdır, tam müasir formatda, amma klassik süjet xətti gözlənilməklə çəkilib. Klassik ədəbiyyata maraq yaratmağın yollarından biri də əsərlərə yanaşmada yenilik tətbiq etməkdən keçir.

Azərbaycan interneti məlumat baxımından olduqca kasaddır. Uşaqların informasiya tələbatını ödəməkdə acizdir bir növ. Dərsliklərdə verilən materiallar çox vaxt isə nə ibtidai sinif şagirdinin dünyagörüşünə uyğundur, nə də söz bazasına. Müasir uşaq dərsi hərtərəfli qavramaq istəyir, bunun üçün isə imkan yoxdur. Klassik filmlər yenilənmir, animasiya filmləri çəkilmir, Qaraca qız, Salur Qazan, Koroğlu, Dədə Qorqud və digər personajların kimliyini bildirən videolar, infoqrafikalar və ya videoinfoqrafikalar da yoxdur. Kimdir Salur Qazan? Şagird adı axtarışda yazmaqla görüntülü məlumata çıxış əldə edə bilərdi. Uşaqlar heç axtarış sistemində heç nəsə yazmaq belə istəmirlər. Süni intellektə səs atmaqla nəticə gözləyirlər.

Məktəbli bu internet “ulduz”larının davranışını təkrarlamaqdan həzz alır

Bu günün məktəblisi Azərbaycan kanallarına baxmır, maraqlı deyil. “Youtube”-un Azərbaycan seqmentində kontent axtarsa da, tapa bilmir, tapsa da, ona maraqlı deyil. İnternetdə Rusiya və Ukraynadan olan Katya, Maksim, Vlad, Kamil və Aminka, Nastya, Diana, Roma, Amelka Karamelka kimi yutuberlərlə yanaşı adını bilmədiyimiz onlarla Çin və Koreya blogerlər var. Nə qədər desən, atlanıb düşsünlər, danışsınlar, saç-başını rəngləsinlər, ev-eşiyi dağıtsınlar. Bir müddət sonra baxırsan, uşaqlar evdə salamat bir nəsə qoymayıblar: əşyaları kəsib doğrayıb, sonra da rəngləyiblər. Kimsə də özünü bu avara qızlara bənzətmək üçün hətta öz saçını belə kəsə bilər. Evin divarını da, üz-gözü də rəngləmək adi məsələdir. Məktəbli həmin bu internet “ulduz”larının davranışını təkrarlamaqdan həzz alır. Qaraca çoban isə orta əsrlərdən gələn bir qəhrəmandır, film özü də bir az köhnəlib, uşağa maraqlı deyil.

"TikTok", "Instagram", "Youtube" kimi platformalarda bizim blogerlərin səsi gəlmir. Gəlsə də, elə “Amelka Karamelka” kimi mənasız bir kanaldan heç də yaxşı deyil. Məktəbliyə nə bir dərslik, nə də bir fərli kontent təklif edə bilmirik. Bir alternativi yoxdur. Bu boyda sivilizasiya qurmuşuq, amma uşaqlara digər uşaqların qurduğu səhnələr daha maraqlıdır. Nə qədər mənasız olsa da, baxacaqlar. “Çelenc”, “otkusi, lizni ili niçeqo”, “sirenoqolovıye” kimi ifadələr onların dilindədir.

Ya özümüz nəsə yaratmalıyıq, ya da əcnəbi blogerlər bizim uşaqlardan özlərinə bənzər “dəli yığıncağı” yaradacaqlar. Özü də burada həm Mədəniyyət Nazirliyi, həm Təhsil Nazirliyi birgə çalışmalıdır. Mədəniyyət Nazirliyi köhnəlmiş kontenti yeniləməli, yeni formatda bədii və animasiya filmləri çəkməli, Təhsil Nazirliyi isə nitqi qüsurlu müəllimlər üçün natiqliq kursları təşkil etməklə təsdiqlədiyi dərsliklərə yenidən nəzər salmalıdır. Yoxsa, uşaqlar əldən gedəcək. Valideynlər də hərdənbir övladları ilə söhbət etsələr, ən azı xarici dildə filmə baxan uşaqları doğma Azərbaycan dilini unutmazlar.

31
Azay Quliyev şuranın yeni elektron xidmətlərinin tətbiqi ilə bağlı ictimai dinləmə keçirib

Maliyyə Nazirliyi QHT-lərə müraciət edib

0
(Yenilənib 11:05 27.01.2021)
Qeyri-hökumət təşkilatları (QHT) illik maliyyə hesabatlarını aprelin 1-dən gec olmayaraq Maliyyə Nazirliyinə təqdim etməlidirlər.

BAKI, 27 yanvar — Sputnik. "Qeyri-hökumət təşkilatları (ictimai birliklər və fondlar) haqqında" qanunun 29.4-cü maddəsinə əsasən qeyri-hökumət təşkilatları (QHT) illik maliyyə hesabatlarını aprelin 1-dən gec olmayaraq Maliyyə Nazirliyinə təqdim etməlidirlər.

Sputnik Azərbaycan xəbər verir ki, bu barədə nazirliyin QHT-lərə müraciətində bildirilir.

"Qeyri-hökumət təşkilatlarının illik maliyyə hesabatının forması, məzmunu və təqdim edilməsi Qaydası" Nazirlər Kabinetinin 25 dekabr 2009-cu il tarixli qərarı ilə təsdiq edilib. Həmin qərara əsasən qeyri-hökumət təşkilatlarının maliyyə hesabatları aşağıdakılardan ibarət olmaqla müəyyən edilib:

1. Maliyyə vəziyyəti haqqında hesabat

2. Maliyyə fəaliyyətinin nəticələri haqqında hesabat

3. Əhəmiyyətli uçot siyasəti və izahlı qeydlər

Eyni zamanda, maliyyə fəaliyyəti olmayan QHT-lər üçün müvafiq qərarla "Maliyyə fəaliyyəti olmaması barədə arayış" forması təsdiq edilib.

Göstərilənləri nəzərə alaraq, WWW.QHT-HESABAT.MALİYYE.GOV.AZ sayt vasitəsilə "Qeyri-hökumət təşkilatlarının elektron hesabatlılıq proqramı"nda qeydiyyatdan keçməyiniz və nəzərdə tutulan formaya uyğun olaraq maliyyə hesabatlarınızı və ya maliyyə fəaliyyətinizin olmamasına dair təsdiq edilmiş arayış formasına uyğun olaraq hesabatı Maliyyə Nazirliyinə elektron qaydada təqdim etməyiniz tələb olunur.

Əlavə məlumat üçün telefon nömrələri: Tel: 404 46 99, daxili nömrələr – 129 Sevinc Məmmədova, 292 Ülkər İsmayılova, 469 Günay Mamedova.

0
Teqlər:
QHT-lərə Dövlət Dəstəyi Şurası, QHT, Maliyyə Nazirliyi