Bakıda avtomobil tıxacı, arxiv şəkli

Tələbat, yoxsa dəbdəbə: avtomobil kreditləri köhnə maşın sürməyə məcbur edir

48
(Yenilənib 18:07 24.08.2021)
İkinci əl avtomobil almaq, yoxsa kreditlə yenisini götürmək - azərbaycanlılar üçün dilemmadır. Avtomobil kreditlərinin ölkə iqtisadiyyatına təsirini Sputnik Azərbaycan araşdırıb.

BAKI, 24 avqust — Sputnik. Pandemiya və onun səbəb olduğu nəqliyyat lokdaunu ölkə əhalisinin həyatında avtomobillərini rolunu xeyli artırıb. Məsələn, karantin rejiminə görə, bir ildən çoxdur ki, istirahət günləri avtobuslar işləmir, Bakı metrosu isə aylarla bağlı qalmışdı.

Bu baxımdan ölkə vətəndaşları taksi xidmətlərindən istifadə etməli oldular ki, bu da orta statistik azərbaycanlı ailənin büdcəsinə ağır zərbə vurur. Nəqliyyat fəaliyyətinə qoyulan məhdudiyyətlər həm də əhalinin bir hissəsini avtomobil almaq barədə düşünməyə vadar edir, ancaq Azərbaycanda avtomobil kreditinin verilməsi şərtləri bu gün hər kəs üçün əlçatan deyil.

Avtomobili əldə etmək o qədər də asan deyil

Nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert Eldəniz Cəfərovun sözlərinə görə, Azərbaycanda avtomobil kreditlərinin şərtləri olduqca ağırdır və bu, həm klassik kredit, həm də avtomobil almaq üçün lizinq sxeminə aiddir.

"Vəziyyət belədir ki, çətin şərtlər səbəbindən hətta yüksək əməkhaqqı olan vətəndaşlar belə kredit vasitəsilə avtomobil ala bilmirlər. Bu gün Mərkəzi Bankın tövsiyəsi ilə özəl banklar alıcılardan avtomobilin dəyərinin təxminən 40%-ni ilkin ödəniş şəklində tələb edirlər. Dəyərin qalan hissəsi orta hesabla illik 16%-lik kredit şəklində verilir. Lizinqdə ilkin ödəniş avtomobil məbləğinin 20%-ni, illik faiz isə təxminən 25%-ni təşkil edir. Düşünürəm ki, bunlar çox yüksək göstəricilərdir", - deyə Cəfərov Sputnik Azərbaycan-a bildirib.

Ekspertin sözlərinə görə, ölkədə avtomobil kreditlərinin şərtlərini asanlaşdırmaq və sadələşdirmək, eləcə də bu cür kreditlərin faiz dərəcələrini aşağı salmaq lazımdır. Cəfərov avtomobilin dəyərinin 20%-ə qədərinin əvvəlcədən, qalan məbləğin isə illik 9-10% nisbətində ödənilməsinin optimal variant olduğunu bildirib.

"Bu halda vətəndaşlar əllərində olan 10-15 min manatla avtomobil ala biləcəklər. Bu gün bu insanlar istifadə edilmiş xarici avtomobillər alırlar, məsələn, Gürcüstanda bu avtomobillər istifadə müddəti bitmiş avtomobillərdir, onlar yalnız tullantılar üçün uyğundur. Bu cür maşınlar ölkəmizə idxal olunur", - deyə Cəfərov bildirib.

Nəticədə iqtisadiyyat zərər görür

Ekspertin sözlərinə görə, avtomobil kreditləşməsinin yüksək faizi və çətin şərtləri də bütövlükdə Azərbaycan iqtisadiyyatına mənfi təsir göstərir. Məlumdur ki, avtomobil sektoru iqtisadiyyatın aparıcı sahələrindən biridir və əgər bu sahədə artım dinamikası varsa, bu, ölkənin bütün iqtisadiyyatına müsbət təsir göstərir.

"Ancaq bu gün biz ölkə vətəndaşlarının köhnə və istifadə edilmiş avtomobilləri almaq məcburiyyətində qaldığı bir vəziyyəti müşahidə edirik. Bu da öz növbəsində tez-tez baş verən yol qəzalarına, faciələrə və insan itkilərinə səbəb olur", - deyə Sputnik Azərbaycan-ın həmsöhbəti qeyd edib.

"Bəzən rəqiblərimlə müzakirələr apardığımda onlar Azərbaycanda avtomobil kreditlərinin problemli kredit növlərinə aid olduğunu və buna görə də kredit şərtlərinin bu qədər ağır olduğunu bildirirlər. Ancaq mən belə düşünmürəm. Dünyanın bütün inkişaf etmiş ölkələrində avtomobil krediti çox sadədir. Nədənsə Azərbaycanda məhz avtomobil krediti bir növ çətin və problemli hesab olunur. Nəticədə Azərbaycan köhnə və yararsız avtomobillərin qəbristanlığına çevrilib", - deyə Cəfərov bildirib.

Kreditləşmənin ağır şərtləri dövlət proqramına ziddir

Ekspertin sözlərinə görə, avtomobil krediti üçün çətin şərtlər və yüksək faiz dərəcələri "2019-2023-cü illər üçün yol təhlükəsizliyinin təmin edilməsi" üzrə dövlət proqramına da ziddir. Bu proqram ölkəyə ekoloji cəhətdən təmiz avtomobillərin idxalını stimullaşdırmağa, ölkənin avtomobil parkını yeniləməyə, köhnə avtomobilləri təkrar emal etməyə yönəlib. Cəfərov qeyd edib ki, artıq 2021-ci ildir, lakin bu istiqamətdə hələ heç bir addım atılmayıb.

Gürcüstandan avtomobil idxalı artır

Bu arada Gürcüstandan Azərbaycana köhnə avtomobillərin idxalı artmaqda davam edir. Belə ki, 2021-ci ilin yanvar-iyul ayları arasında Gürcüstandan Azərbaycana minik avtomobillərinin idxalı ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 69,5 faiz artaraq 20658 ədəd və ya qiymət baxımından 138 milyon dollar təşkil edib.

Eyni zamanda, Gürcüstandan avtomobillərin ümumi ixracında Azərbaycanın payı 55% təşkil edib.

Eləcə də oxuyun:

48
Teqlər:
avtomobil, kredit, köhnə, maşın, faiz, Azərbaycan, bank
Ekologiya və təbii sərvətlər nazirinin müavini Vüqar Kərimov

Nazir müavini işğal dövründə Azərbaycan təbiətinə vurulmuş ziyandan danışdı

419
(Yenilənib 16:37 21.09.2021)
Ekologiya və təbii sərvətlər nazirinin müavini Vüqar Kərimov deyib ki, işğaldan əvvəl Şərqi Zəngəzur və Qarabağ iqtisadi rayonlarında mövcud olan 230 min hektar meşədən 54 min hektarı, yəni 25 faizi qırılıb
Vüqar Kərimov: “Şuşa ətrafında ağ fosfor tərkibli mərmilərdən istifadə edilib”

İşğal dövründə ermənilər tərəfindən 100 min hektar ərazidə məqsədli yanğınlar törədilib. Regionun təbiətinə, bioloji müxtəlifliyinə, bütövlükdə ekosisteminə ciddi ziyan vurulub. Sputnik Azərbaycan xəbər verir ki, bunu “Azərbaycanın Şərqi Zəngəzur və Qarabağ iqtisadi rayonlarında ətraf mühitin və təbii sərvətlərin vəziyyəti” mövzusunda tədbirdə ekologiya və təbii sərvətlər nazirinin müavini Vüqar Kərimov qeyd edib.

Nazir müavini bildirib ki, işğaldan əvvəl Şərqi Zəngəzur və Qarabağ iqtisadi rayonlarında mövcud olan 230 min hektar meşədən 54 min hektarı, yəni 25 faizi qırılıb: “Təbiətin istismarı nəticəsində ekoloji tarazlıq pozulub. Meşələrin kütləvi şəkildə qırılması səhralaşmaya və meşə ekosisteminin, onun bir parçası olan flora və fauna növlərinin məhvinə gətirib çıxarıb. İşğaldan əvvəl həmin ərazilərdə 200-dən çox ali bitki növünə rast gəlinirdi. Bu da Azərbaycan florasının 42 faizindən çox hissəsini təşkil edirdi. Müharibə dövründə Şuşa ətrafında ağ fosfor tərkibli mərmilərdən istifadə edilib. Bunun nəticəsində ekosistemə çox ciddi ziyan dəyib. Ərazidə rast gəlinən bitki növlərindən 20-si endemik növlərdir. 127 fauna növü “Qırmızı kitab”a salınıb. Lakin, kilometrlərlə yol qət etsək də, bir-iki quş növündən başqa, hər hansı vəhşi heyvan növünə rast gəlmək olmur. Buna səbəb heyvanların işğal dövründə vəhşicəsinə ovlanması, ərazilərin minalanmasıdır”.

Vüqar Kərimovun fikirlərinə audiofaylda qulaq asa bilərsiniz

419
Ağac kəsimi, arxiv şəkli

İşğal zamanı meşələr kütləvi qırılıb - Nazir müavini

535
(Yenilənib 14:15 21.09.2021)
"Şərqi Zəngəzur bölgəsində - Qubadlı və Zəngilan rayonlarında mövcud olan meşələrin yarısından çoxu məhv edilib".

BAKI, 21 sentyabr — Sputnik. İşğal nəticəsində regionun təbiətinə, bioloji müxtəlifliyinə, bütövlükdə ekosistemə ciddi ziyan vurulub. Sputnik Azərbaycan-ın məlumatına görə, bunu “Azərbaycanın Şərqi Zəngəzur və Qarabağ iqtisadi rayonlarında ətraf mühitin və təbii sərvətlərin vəziyyəti” mövzusunda keçirilən brifinqdə ekologiya və təbii sərvətlər nazirinin müavini Vüqar Kərimov bildirib. 

Nazir müavini deyib ki, Azərbaycanın 30 ilə yaxın müddətdə işğal altında qalan füsunkar təbiətə malik Şərqi Zəngəzur və Qarabağ bölgələri 2020-ci ilin sonunda işğaldan azad olunub, ərazi bütövlüyümüz bərpa edilib və biz doğma torpaqlarımıza geri qayıtmışıq. Amma işğal dövründə təbii sərvətlərin amansız istismarı nəticəsində ekoloji tarazlıq pozulub: "Apardığımız monitorinqlərin nəticələri meşələrin, xüsusi mühafizə olunan ərazilərin, çoxillik təbiət abidələrinin məhv edilməsi və mineral xammal ehtiyatlarımızın talan olunması faktlarını bir daha təsdiqləyir.

İşğaldan öncə həmin ərazilərdə mövcud olan meşə ilə örtülü 229 min hektar sahədən 54 min hektarı (25%-i), xüsusilə də, Şərqi Zəngəzur bölgəsində - Qubadlı və Zəngilan rayonlarında mövcud olan meşələrin yarısından çoxu məhv edilib. Bu ərazilərdə daha çox rast gəlinən çinar, palıd, fıstıq, vələs, ağcaqayın, tozağacı və sair kimi qiymətli meşə cinslərinə aid ağac növləri (28,5 milyon ədəd) kəsilərək müxtəlif məqsədlər üçün istifadə edilib.

Meşələrin kütləvi şəkildə qırılması səhralaşmaya və torpaqların eroziyasına səbəb olmaqla yanaşı, meşə ekosisteminin və onun tərkib hissəsi olan qiymətli flora və fauna növlərinin məhvinə gətirib çıxarıb”.

V.Kərimov qeyd edib ki, işğal müddətində 100 min hektardan artıq ərazidə məqsədli şəkildə yanğınlar törədilib, bu yanğınlar nəticəsində torpağın məhsuldar üst münbit qatı məhv olub, fauna və flora növləri ciddi təsirlərə məruz qalıb: "Hərbi əməliyyatlar zamanı cəbhə bölgəsindən kənarda yerləşən Göygöl və Ağgöl milli parkları hədəfə alınaraq yanğınlar törədilib, ekosistemə və təbii landşafta bərpa olunmayan ziyan dəyib. Həmçinin qadağan olunmuş ağ fosfor tərkibli silahlardan istifadə edilməklə Şuşa meşələrində yanğınlar törədilib. İşğal altında olan ərazilərdə məqsədli olaraq törədilən meşə yanğınları nəticəsində vurulmuş genişmiqyaslı ekoloji zərərlə əlaqədar 2006-cı ildə BMT tərəfindən müvafiq qətnamə qəbul edilib".

Eləcə də oxuyun: 

535
Teqlər:
ekologiya, meşə ərazisi, qırılma, Ermənistan, terror, ETSN

Hərbi təyyarəçilərimiz “Texnofest-2021”də ilk uçuşlarını uğurla icra ediblər