ADO teatrının qurucusu və rəhbəri, aktyor-rejissor Elmin Bədəlov

İlk müstəqil teatrımız havada qalıb - "ADO-nu atam-anam üçün qurmamışam"

1300
(Yenilənib 10:25 07.04.2021)
Elmin Bədəlov: "ADO-nu cəmiyyət üçün, Azərbaycan üçün yaratmışam. Necə yəni, bu boyda ölkədə bizə bir balaca yer yoxdur? Var, istəsələr edərlər. 9 il mən və kollektivim bunu edib".

Şahpəri Abbasova, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 6 aprel — Sputnik. "Rəssam, oymaçı, bəstəkar özü nəsə yaradırsa, aktyorun özü incəsənətdir. Onun aləti elə özüdür", - Elmin Bədəlov deyir. Elmin Bədəlov Azərbaycanın ilk müstəqil və modern teatrı - ADO-nun yaradıcısdır. Aktyor və eyni zamanda rejissor kimi fəaliyyət göstərən teatrın rəhbəri ADO-nun fəaliyyətindən, bugünkü vəziyyətindən Sputnik Azərbaycan-a danışıb:

"ADO-dan o qədər mənəvi qazancım olub ki, onu milyardlara dəyişmərəm. Bilasuvarda anadan olmuşam. 17 yaşıma qədər orada yaşamışam. Orada düşünürdüm ki, incəsənət sahəsinə gedim. Amma ailəm düşünürdü ki, bu gəlirsiz sahədir. Ona görə də israrla Neft Akademiyasına qəbul olmağımı istədilər. Düşündülər ki, neft ölkəsiyik, daha çox gəlir əldə edə bilərəm. Amma mənim arzularım başqa idi. Həyatım ziqzaqlarla dolu olub. 15-16 yaşımda olanda düşünürdüm ki, evdən qaçım, gəlim Bakıya, incəsənətlə məşğul olum. Amma düşündüm ki, ora getsəm, maddi ehtiyaclarımı kim ödəyəcək? Elə buna görə də ailəmlə razılaşdım, Neft Akademiyasına qəbul olundum. Gələndən sonra media ilə çalışmağa başladım. Paralel olaraq həm də incəsənətlə məşğul olurdum. Akademiyada oxuduğum vaxt ora haqqında yazı hazırlamışdım, onları tənqid etdiyimə görə təhsilimi bitirməyə 5-6 ay qalmış məni xaric etdilər. 2012-ci ildə ADO teatrının ODA adı ilə fəaliyyətinə başladıq. 15 iyul 2013-cü ildə mən onu rəsmiləşdirdim. Öz ad günümdə özümə hədiyyə etdim. 40 kvadratlıq bir yeri icarəyə götürdüm. Oturacaqlar filan yox idi, tamaşaçılar döşəkcədə otururdular. Burada təkcə teatrla məşğul olmurduq, burada incəsənətin digər sahələri də olub. Rəsm sərgiləri, kitab təqdimatları olub. Kitab tərcümə edirdik, özümüz də kitab yazmışdıq. 9 ildə Azərbaycanın il müstəqil teatrı olaraq çox ilklərə imza atdıq".

Bir zamanlar bir çox uğurlara imza atan ADO-nun yaradıcısı teatrın bugünkü vəziyyətindən danışdı: "ADO-nu atam-anam üçün qurmamışam, cəmiyyət üçün, Azərbaycan üçün yaratmışam. Necə yəni, bu boyda ölkədə bizə bir balaca yer yoxdur? Var, istəsələr edərlər. 9 il mən və kollektivim bunu edib. 10 Mart Milli Teatr Günündə ölkənin ilk müstəqil teatrı əşyaları ilə birlikdə çöldə qalıb, Mədəniyyət Nazirliyi Teatr Günündə bayram edirdi".

"Rumıniyadan festivaldan qayıdırdım. Sərhəddə gömrük müfəttişi deyir ki, "Ayaqqabını çıxart", "Niyə o ölkədən gəlirsən?", "Niyə səndə 3 illik Fransa vizası var?" kimi suallar verirlər. Hər dəfə sərhəddən keçəndə mənə deklarasiya yazdırırlar. Deyirəm, "Çünki biz fransız dramaturqun əsərini tərcümə edib səhnələşdirmişik. Dəfələrlə səfir gəlib tamaşaya baxıb. Dəstək olmaq üçün viza veriblər ki, digər Şengen vizası keçən ölkələrə keçim. Festivallar üçün hər dəfə viza almayım deyə mənə kömək ediblər. Mən cinayət etmirəm ki, mən rəqs etmək istəyirəm"".

Elmin teatrının kollektivindən də danışdı. Deyir ki, ADO-nun qapıları hər kəs üçün açıq olub: "Aktyorlarımızın bir qismi İncəsənət Universitetinin tələbələridirlər, bir qismi başqa teatrlardan gəlib, paralel olaraq bizimlə də əməkdaşlıq edirlər. Nə universitet, nə də teatrda işləyən insanlar var ki, onlar yalnız ADO-da işləyirlər. Yəni, ADO həmişə bu barədə zəngin olub. ADO heç vaxt deməyib ki, bizdə yalnız peşəkar aktyorlar oynamalıdır. ADO qapılarını hər zaman sənətsevərlərə açıq qoyub. İki aktyorumuz İncəsənət Universitetini bitirib, əvvəlcə dövlət teatrlarına gediblər. Getdikləri dövlət teatrları onlara müxtəlif bəhanələr gətirmişdi. "Boyun balacadır", "nitqində problem var" kimi fikirlərlə gənc aktyorları uzaqlaşdırmışdılar. Hansı teatrlar ki, Sovetin qalıqlarıdır, hələ də Sovetin qoyduğu qanunlarla işləyirlər. Bəziləri də ənənəvi olaraq "praktikanız yoxdur" demişdilər. Bu problem bütün sahələrdə var. Adam universiteti yeni bitirib, ondan hansı praktika gözləyə bilərsən? Adam bir yerdən başlamalıdır da. Biz onları götürdük, üzərində işlədik. Gəlib tamaşaya baxanda da təəccüblənmişdilər ki, biz bu uşaqları belə görməmişdik. İndi onların hər biri bir dövlət teatrında çalışır".

Azərbaycan Dağınıq Oda (ADO) teatrının qurucusu və rəhbəri, aktyor-rejissor Elmin Bədəlov
© Photo : ADO-nun mətbuat xidməti
ADO teatrının qurucusu və rəhbəri, aktyor-rejissor Elmin Bədəlov

Operativ Qərargahın qərarlarından gileylənən rejissor deyir ki, "onların verdikləri qərarlar da özləri kimi qəribədir": "Kafedə maskasız oturmaq olar, amma teatrda maska ilə oturmaq olmaz. Məgər avtobusdakı basabası görmürlər? Bababasda virus yoluxmur, teatrda ara məsafə ilə oturanda virus yoluxur? Cəmiyyətə teatr lazımdır. İnsanlarımız psixoloji gərgin bir prosesdən keçiblər. 1 ildən artıq davam edən pandemiya, maddi problemlər və müharibə insanları gərginləşdirib. Onlara teatr lazımdır, getsinlər bir az gərginlikləri azalsın. Türkiyədə pandemiya vaxtı tamaşalara baxırdım. Bizdə isə icazə vermirlər. Niyə? Onsuz da insanların psixologiyasını yetərincə korlamısınız. İmkan verin, teatrları açın insanlar qismən özlərinə gələ bilsinlər. Hökumət dəyişə bilər, amma ölkə hamımızındır. İnsanları ölkəsindən niyə bezdirirlər axı? Özümün şəxsi evim yoxdur ki, teatrın rekvizitlərini aparım evimə".

Elmin həm də DAO-nun yaradıcısıdır: "Gəncədə də DAO adlı teatr yaratdım. İlk performansı mən hazırlayıram. Sonra onu da zamana və cəmiyyətə buraxacam. DAO teatrında vəziyyət yaxşıdır. Amerika səfirliyi dəstək verir. Yeni performans üzərində işləyirlər. 36 nəfər kastinq üçün gəlmişdi, mən onlardan 11 nəfərini qəbul etdim. Onların içində müxtəlif peşə sahibləri var ki, onlar teatra gəliblər. Mən onları hazırlayıb, özlərinə verəcəm. Sonra gəncəlilər sahib çıxsalar, davam edəcək, yoxsa yox. Onu da özüm üçün etməmişəm".

Müstəqil teatrın yaradıcısı deyir ki, ADO teatrı yarandığı gündən bu günə qədər onu sərt tənqid edənlər də olub, dəstəkləyənlər də: "Bu, normaldır. Çünki cəmiyyətin formalaşması üçün mütləq fikir ayrılığı olmalıdır. Cəmiyyəti inkişafa aparan da elə fikir ayrılığıdır. ADO yarandığı gündən həmişə müzakirə olunub. Bu, məni sevindirir. Müzakirə olunursa, deməli varıq. Əvvəl bizim xanım tamaşaçımız az olurdu. Amma sonra xanım tamaşaçılarımız da artmağa başladı. Bu cəmiyyət digər cəmiyyətlərlə müqayisədə problematik, inkişafdan xeyli geridə qalmış cəmiyyətdir. Ona görə də onların bizi təndiq və təhqir etmələri normaldır. Ən inkişaf etmiş cəmiyyətlərdə belə, problemlər var. Sadəcə bu problemləri başa düşən insanlar qaldırmalıdır".

ADO teatrının 8 martda Nizami küçəsində təşkil olunan tamaşa cəmiyyətdə heç də birmənalı qarşılanmadı. Teatr rəhbəri həmin tamaşadan danışdı: "8 martdan bir müddət öncə bir gender təşkilatı (Gender Hub Azerbaijan) bizimlə əməkdaşlıq etmək istədi. Onlar dedilər ki, biz texniki tərəflərini təmin edirik, siz tamaşanı qurun. Mən həmin vaxt Gəncədə idim, ona görə də bu işi teatrımızın aktrisası və eyni zamanda rejissor İskra Tarranta həvalə etdim. Fikirləşdim ki, onun da qadın olmağı tamaşanın daha təsirli olmasına rəvac verib. "Ay bəri bax, bəri bax" tamaşasını küçədə nümayiş etdirərək iplə insanların yolunu kəsmək istəyirdilər. Yəni, demək istəyirdilər ki, biz qadınlara baxın. Təbii ki, bu tamaşa kütlə üçün deyil. Azərbaycan cəmiyyəti çox vaxt qadını əzib. Bizim aktrisalarımız "Torqovı"da insanların yolunu kəsərək "qadına diqqət edin, qadına azadlıq verin, qorxmayın qadına azadlıq verməyə" şüarını səsləndirirdilər. Məncə, başa düşənlər düşdü, başa düşməyənlər ironiya ilə deyirlər "qadınlar paltarları paltaryuyanla yuyurlar". O iplər simvolik məna daşıyır. Bunu da təbii qarşılayıram. Çünki Azərbaycanda incəsənəti o qədər "boğublar" ki, kütlə o qədər savadsızdır ki, teatrı anlaya bilmir. Təhsilsizlik olduğuna görə cəmiyyət incəsənəti də anlaya bilmir".

1300
Oleksandr Yakimets

Müslümlə Rəşiddən ilhamlanan ukraynalı müğənni Bakını ziyarət etmək arzusundadır - VİDEO

523
(Yenilənib 21:16 20.04.2021)
Ukraynalı müğənni Oleksandr Yakimets nəinki yaşlı nəsil Azərbaycan müğənnilərinin, həmçinin gənc müğənnilərimizin də mahnılarını ifa edir.

BAKI, 20 aprel — Sputnik, Kəmalə Əliyeva. Azərbaycanın əfsanəvi müğənniləri olan Rəşid Behbudov və Müslüm Maqomayev müxtəlif ölkələrdən olan ifaçılar üçün nümunə olaraq qalır. Onlardan biri də ukraynalı müğənni, bir çox beynəlxalq müsabiqələrin qalibi Oleksandr Yakimets nəinki korifey sənətkarların repertuarından mahnıları ifa edir, həmçinin görkəmli Azərbaycan vokalçılarının xatirəsinə həsr olunmuş tədbirlər də keçirir.

Əslən Ukraynanın Dnepropetrovsk vilayətindən olan Oleksandr Yakimets Qlinka adına Dnepr musiqi məktəbinin "Akademik ifaçılıq" fakültəsini bitirərək əvvəlcə kiçik mütəxəssis, daha sonra bakalavr və magistr diplomuna yiyələnib. Dnepr Estrada Teatrının bədii rəhbəri olan Yakimets həm də şəhər 1 saylı musiqi məktəbində gənc nəslin yetişdirilməsi ilə məşğuldur.

Öz doğma şəhərində tez-tez Müslüm Maqomayev və Rəşid Behbudovun xatirəsinə konsertlər təşkil edən müğənni nə vaxtsa Bakını ziyarət etmək arzusundadır.

"Öz peşəsinin vurğunu olan bir insan kimi mənim üçün yeni-yeni musiqi yaradıcılıqlarını, xüsusilə də vokal yaradıcılığını kəşf etmək maraqlıdır. Bununla əlaqədar olaraq mən bir çox azərbaycanlı ifaçıların – Müslüm Maqomayev, Bülbül, Sona Aslanova və Rəşid Behbudovun yaradıcılığı ilə maraqlanmışam. Onların hər biri böyük şəxsiyyətdir", - deyə Yakimets Sputnik Azərbaycan-a müsahibəsində bildirib.

Müğənninin sözlərinə görə, Azərbaycanın musiqi irsi çox zəngindir. İfaçı dahi Azərbaycan bəstəkarı Üzeyir Hacıbəyovun 1913-cü ildə qələmə aldığı "Arşın mal alan" operettasını çox sevir. Belə ki, hələ tələbəlik illərində Yakimets operettaya dəfələrlə tamaşa edib və təkcə musiqiyə, yumora deyil, həmçinin operettada baş rolu ifa edən Rəşid Behbudovun səsinə də valeh olub.

"Bir tenor kimi mən Rəşid Behbudovun unikal, lirik səsinin gözəlliyini, yüngüllüyünü qiymətləndirməyə bilməzdim. Mən o zaman heç düşünməzdim ki, vaxt gələcək və 2016-cı ildə, elə bu məşhur müğənninin yüz illiyində onun və Müslüm Maqomayevin xatirəsinə Dnepr şəhərində konsert keçirəcəyəm. Həmin tədbir çox yüksək səviyyədə keçdi. Maqomayevi bütün dünya tanıyır. Rəşid Behbudov isə haqsızcasına yaddan çıxarılıb. Lakin "İlk sevgi mahnısı", "Sevgilim", "Dağ yolları ilə", "Qeyri-adi gözlər" kompozisiyalarını unutmaq mümkün deyil. Buna görə də ideya və imkan yaranan kimi biz Dnepr estrada teatrının kollektivi ilə birlikdə maksimum gücümüzü səfərbər edərək Dnepr şəhər sakinlərinə bu cür möhtəşəm musiqidən gözəl təəssürat əldə etmək imkanı yaratdıq", - deyə Yakimets bildirib.

Müğənni qeyd edib ki, öz konsertlərində nəinki "Sevgilim", "Qeyri-adi gözlər", "Bir qıza rast gəldim" kompozisiyalarını tez-tez ifa edir, həm də teatrda qoyulan musiqili səhnəciklərdə də onlardan istifadə edir.

Əfsanəvi Azərbaycan müğənnilərindən başqa, Yakimets cavan nəslin mümayəndələri, məsələn, Əzizə Mustafazadə, Emin Ağalarov, Samir Cavadzadə, Səbinə Babayevanın da yaradıcılığı ilə tanışdır.

"Mən zamanla ayaqlaşan insanam. Lakin mənə elə gəlir ki, əvvəlki estrada indikindən bir addım irəlidə olub. Mən nümunə gətirib müasir estrada müğənnilərini müqayisə etməyəcəyəm. Əlbəttə, yaxşı mahnılar var. Amma XX əsrin estradası əbədi yaşayacaq. Onda hər şey - poeziya, ahəngdarlıq, ruh, melodiya və digər başqa müsbət cəhətlər var. Hər bir mahnı öz-özlüyündə bir şedevrdir. Hər bir kompozisiya bir mini-tamaşadır və möhtəşəm özünüifadə tərzidir", - deyə Yakimets bildirib.

Müğənni hələ ki, Bakıda olmadığını bildirib. Onun sözlərinə görə, uzaq 2016-cı ildə öz həmkarı ilə birlikdə R.Behbudov və M.Maqomayevin xatirəsinə həsr olunmuş konserti "Bakı, şəhərim mənim" mahnısı ilə başlayıb və hesab edir ki, məhz bu kompozisiya Azərbaycan paytaxtını tam tərənnüm edir.

Oleksandr Bakını ziyarət etmək və buradakı dostları ilə görüşmək arzusundadır.

523
Teqlər:
musiqi, Azərbaycan, video, səfər, Bakı, tenor, Müslüm Maqomayev, Rəşid Behbudov, Ukrayna, müğənni
Gercek olamaz filminin baş qəhrəmanları

Moskva kinofestivalında azərbaycanlı rejissorun filminin premyerası olacaq - FOTO

5
(Yenilənib 20:45 20.04.2021)
Uzun illər Türkiyədə yaşayan azərbaycanlı aktrisa Könül Nağıyeva özünün ilk tammetrajlı filmini çəkib.

BAKI, 20 aprel — Sputnik, Kəmalə Əliyeva. Moskvada aprelin 23-də baş tutacaq beynəlxalq kino festivalında həmyerlimiz Könül Nağıyevanın Türkiyədə lentə alınmış "Gerçek olamaz" adlı ilk tammetrajlı filminin premyerası olacaq. Bu barədə Sputnik Azərbaycan-a müəllif məlumat verib.

Nağıyevadan başqa, filmin rejissoru və ssenari müəllifi həmçinin Korxan Uğurdur. Baş rolu özünün ifa etdiyi filminə rejissor türkiyəli sənət dostları Çetin Sarıqartal, Kaan Urgancıoğlu, Suat Güzey və başqalarını dəvət edib. Əsər "FREE MIND MEDIA" studiyasında lentə alınıb.

Süjet xəttinə görə, filmin əsas qəhrəmanı Leyla İstanbul klublarından birində caz oxuyur. Uşaqlıqda bədbəxt ailənin və valideynlərinin ayrılmasının şahidi olan Leyla bu uşaqlıq travması üzündən heç kimlə yaxın münasibət qura bilmir. Lakin küçədə fotoqraflıq edən Muradla tanışlıq onun həyatını tamamilə dəyişəcək. Onların arasında məhəbbət baş qaldırır, lakin Leyla bu hisslərdən qorxur. O, seçim etməlidir: ya keçmiş həyatına dönməli, ya da Muradla qalaraq real həyatın açarını tapmağa çalışmalıdır.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от IT CAN’T BE REAL/GERÇEK OLAMAZ (@itcantbereal_gercekolamaz)

Qeyd edək ki, Moskva beynəlxalq kino festivalı 1935-ci ildən bəri hər il keçirilir. Bu dəfə festival aprelin 22-dən 29-na qədər keçiriləcək.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от IT CAN’T BE REAL/GERÇEK OLAMAZ (@itcantbereal_gercekolamaz)

Xatırladaq ki, Könül Nağıyeva Azərbaycan Prezidenti yanında İdarəetmə Akademiyasının məzunudur. 2014-cü ildə İstanbula köçərək orada təhsilini davam etdirib. 2018-ci ildə həmyerlimiz Türkiyənin ən yaxşı əcnəbi aktrisası adını qazanıb. 2017-ci ildə "FREE MIND MEDIA" studiyasının əsasını qoyan Nağıyeva 2019-cu ildə özünün ilk "Mən xatırlayıram" adlı filmini çəkib.

5
Teqlər:
kinofestival, azərbaycanlı, Moskva, premyera, film
Türkiyənin Xarici İşlər naziri Mövlud Çavuşoğlu, arxiv şəkli

Çavuşoğlu Rusiyaya gedəcək

0
"Biz turizm nazirimizlə Rusiyaya gedəcəyik. Ancaq koronavirus göstəriciləri aşağı olan halda. İndi mənası yoxdxur. Biz inandırıcı görükməyəcəyik".

BAKI, 20 aprel - Sputnik. Türkiyə Xarici işlər naziri Mövlud Çavuşoğlu bildirib ki, ölkəsində koronavirusla bağlı vəziyyət normallaşan kimi uçuşların bərpasının müzakirəsi üçün Rusiyaya gedəcək.

Sputnik Azərbaycan-ın məlumatına görə, Türkiyədə ötən cümə günü pandemiya başlayandan bəri sutka ərzində ən yüksək yoluxma (63082), bu həftənin çərşənbə axşamı isə sutka ərzində ən çox ölüm (346) faktı qeydə alınmışdı. Türkiyədə ağır pandemiya şəraitinə görə Rusiya bu ölkə ilə aprelin 15-dən iyunun 1-dək aviaəlaqəni dayandırıb.

"Türkiyədə koronavirusa yoluxma hallarının artması səbəbindən Rusiya uçuşları məhdudlaşdırdı. İki ölkənin prezidentləri bunu müzakirə etdilər və belə bir qərar alındı, burada siyasət yoxdur. Ancaq biz əlavə məhdudiyyətlər tətbiq etdik. Əgər onları pozsaq, nəticə əldə edə bilmərik, o zaman bizim turizm risk altına düşər", - Çavuşoğlu Habertürk kanalının efirində deyib.

Onun sözlərinə görə, tezliklə Rusiyadan olan nümayəndələr turizm sahəsində təhlükəsizliyi qiymətləndimək üçün Türkiyəyə gələcəklər. 

"Sonra isə biz turizm nazirimizlə Rusiyaya gedəcəyik. Ancaq koronavirus göstəriciləri aşağı olan halda. İndi mənası yoxdxur. Biz inandırıcı görükməyəcəyik. Ramazan ayı ərzində bu göstəriciləri azaltmalıyıq", - Çavuşoğlu əlavə edib.

0
Teqlər:
səfər, Rusiya, Türkiyə, Mövlüd Çavuşoğlu