Kinolent, arxiv şəkli

"Mirzə Cəlilin acı gülüşü artıq nadir hallarda ekranlarda həllini tapır"

44
(Yenilənib 14:05 01.04.2021)
Aydın Kazımzadə: "Əslində mən bir tərəfdən o insanları qınamıram. Ona görə ki, film sahəsində çalışanlara pul ayrılmır. Onlara normal pul verilsə, normal ssenari təqdim olunsa, normal rejissor o filmi çəksə, aktyorlar pis deyillər".

Şahpəri Abbasova, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 1 aprel — Sputnik. Sovet dövründə çəkilən komediya filmlərinə dəfələrlə baxırıq, hər dəfə yayımlananda ilk dəfə görürmüş kimi izləyirik. Amma son dövrlər çəkilən komediya filmləri üçün isə eyni sözü söyləyə bilmirik. Səbəb nədir? Zəif ssenari, zəif aktyor oyunu, yoxsa filmlərə maddi dəstəyin olmaması? Sputnik Azərbaycan bu problemi araşdırmaq üçün kino sahəsi ilə məşğul olan insanlarla danışdı.

Kinoşünas, Əməkdar incəsənət xadimi Aydın Kazımzadə bizimlə söhbətində dedi ki, indiki komediya filmlərinə baxanda adamın əti tökülür: "Çünki onlardakı obrazları yaradanlar nə Mirzəağa Əliyev, nə Əliağa Ağayev, nə də Nəsibə Zeynalovadır. Çox təəssüf ki, indiki filmlərdəki aktyorlar özlərini komediya ustaları kimi təqdim edirlər. O komediyalar ona görə çəkilmir ki, camaat ondan həzz alsın. Onlar o filmləri çəkirlər ki, pul qazansınlar. Pula görə onlar ən ucuz gülüş doğuran hadisələri toplayıb film kimi təqdim edirlər. Bunların çəkdikləri heç bir məzmun daşımır. Tərbiyəvi heç nə yoxdur. Onu klounluq, şit-şit zarafatlar əvəz edir. Beləliklə, insanların zövqü korlanır. Təəssüf ki, bu bayağılığa bəzi insanlar pul verib gedib baxırlar".

Kinoşünas yeni çəkilən komediya filmlərini sabun köpüyünə bənzətdi: "Əslində, mən bir tərəfdən o insanları qınamıram. Ona görə ki, film sahəsində çalışanlara pul ayrılmır. Onlara normal pul verilsə, normal ssenari təqdim olunsa, normal rejissor o filmi çəksə, aktyorlar pis deyillər. İstedadlı aktyorlarımız var. Aktyorlar min cür hoqqadan çıxırlar ki, camaatı güldürsünlər. Bunlar indiki müğənnilərin ifa etdikləri mahnılar kimi müvəqqətidir, sabun köpüyüdür".

Aydın müəllimin fikrincə, əsas vacib məsələ ssenaridir: "Ssenari dayaz olduğuna görə çəkilən filmlər də uzunömürlü olmur. Hamısı şərtidir. Kino da şərtiliyi sevmir.

Amma bir məsələ var: "Ulduz", "Əhməd haradadır?" filmlərinin də ssenariləri olduqca zəifdir. Amma bəh-bəhlə baxılır. Həmin filmlərin yarısı filmdir, yarısı konsertdir. Amma orada çox peşəkar aktyor oyunları var idi. "Əhməd haradadır?"ın rejissoru Adil İsgəndərov kino aktyoru deyil, çox peşəkər teatr rejissoru idi. Adil müəllim özünü kinoda sınamaq istədi, amma alınmadı. Baxmayaraq ki, Adil müəllimin ikinci filmidir. Birinci filmi "Fətəli xan" idi. Gördü ki, heç birində alınmayıb, kinodan uzaqlaşıb. Moskva "Əhməd haradadır?" filmini qəbul etmək istəmirdi. Camaat sevirdi, amma sənət başqadır axı.

Mən özüm İncəsənət Universitetində dərs demişəm. İstedadlı tələbələr var, işləmək istəyirlər. Amma dövlət onlara pul ayırmır, onlar da məcburdurlar gedib hansısa sponsordan pul alsınlar. Onlar gəncdirlər, onların qarşısını almaq olmaz. Əksinə, dəstək vermək lazımdır ki, keyfiyyətli iş ortalığa qoysunlar".

Bir çox komediya filmlərinin və serialların müəllifi, əməkdar mədəniyyət işçisi Ramin Hacıyev bu gün çəkilən komediya filmlərinin zəif olmasını belə əsaslandırdı: "Sovet dövründə çəkilən filmlər ildə bir dəfə çəkilirdi. Bütün diqqət bir filmə yönəlirdi. İndi isə komediya filmləri, seriallar çox çəkilir. Çox çəkildiyinə görə də keyfiyyət aşağıdır. Bir var, hamı 1 filmə qulluq edir, bir də var, hərə bir film çəkir. Komediya janrında çəkən dram da çəkir, dram çəkən komediya da çəkir deyə ortaya keyfiyyətsiz, dayaz iş çıxır. Ssenari yazanlar da istəyirlər çox yazsınlar. Çox olduğuna görə də dərindən düşünməyə vaxt qalmır, daha peşəkar yanaşma olmur. Ona görə də bayağılıq ortalığa çıxır. Bunu mən də qəbul edirəm".

Hacıyev əlavə etdi ki, komediya filmlərinə pul ayrılmır: "Komediya filmləri sponsorun hesabına çəkilir. Sovet dönəmində ayrılan pul qədər indi də pul ayrılsa, yəqin ki, yaxşı filmlər ərsəyə gələr. Biz çalışırıq ki, ekran başındakı tamaşaçını güldürək. İndi komediya filmini çəkmək daha çətindir, çünki insanları inandırmaq, güldürmək çətindir. Bir məsələ də var. Ötən əsrin 60-70-ci illərində az film var idi. Nə çəkilirdisə, bəh-bəhlə qəbul olunurdu. Amma indi hər şey çəkilib. İnsanlar dünya kinosuna da baxırlar, ona görə də tamaşaçını razı salmaq, onu inandırmaq, təəccübləndirmək daha çətindir".

Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universitetinin "Kino-televiziya sənətləri" kafedrasının müdiri, professor Rafiq Quliyev bunu qeyri-peşəkarlıqla əlaqələndirdi: "Ümumiyyətlə, komediya ən çətin janrlardan biridir. Ona görə də bu sahə ilə sırf peşəkarlar məşğul olurdular. İndi isə zarafatyana filmlər çəkilir. Hətta Sovet Azərbaycanında da peşəkar sənət adamları komediya sahəsində ciddi uğur əldə edə bilməmişdilər. Bu onu göstərir ki, komediya janrında çəkmək üçün xüsusi məharət, güclü yumor hissi və ən əsası - peşəkarlıq tələb olunur".

"Bayağılığın qarşısını almaq üçün hansı addımlar atmaq lazımdır?" sualına Quliyevin cavabı belə oldu: "Məzmun üzərində işləsinlər. Yəni, dramaturgiyadan irəli gələn peşə elementləri ssenaridə öz əksini tapsın ki, sonradan aktyora təklif olunmuş vəziyyəti verəndə bayağı gülüş doğurmasın.

Aktyorda gözəgörünməz yumor hissi olmalıdır. Baxırsan, ciddi adamdır, amma bir söz deyir və o sözdə nə qədər məna var, nə qədər gülüş doğurur. O gülüşün arxasında nə qədər həqiqətlər dayanır. Məzmundan gələn gülüş olmalıdır ki, tamaşaçı məntiqə köklənib buna reaksiya verə bilsin. Son dövrlərdə, təəssüf ki, bunu görmək mümkün deyil. Bu, təkcə Azərbaycan kinosuna aid deyil. Dünya kinosunda da vəziyyət belədir. Hətta Avropa kinematoqrafçılarının çəkdikləri filmlərə baxdıqda görürük ki, komediya janrında çəkdikləri film düşündürən yumor doğurmur".

Kinooperatorun sözlərinə görə, bayağılığın fundamenti 80-ci illərdən bəri televiziya səviyyəsində qoyulmağa başladı: "Baxın Rusiya kinematoqrafiyasına. "Brilyant əl", "İşdə məhəbbət macərası", "Karnaval gecəsi" filmi kimi filmlər çoxmu ekrana çıxıb? Əlbəttə, yox. Bu, peşə hazırlığı ilə bağlıdır. Cəmiyyət gülməkdən çox, satiraya meyil edir. Yumor, satira və ironiya - bunlar fərqli çalarlardır. Bu çalarlarda işləmə bacarığı çox önəmlidir. Hətta Sovet Azərbaycanında belə, bu çalarlarda işləyə bilən rejissorlar barmaqla sayılacaq qədər idi. Komediya çəkənlər buna hazır olmalıdırlar. "Bozbaşlar" gülüş doğurmur. Mən o filmləri çəkənləri sənət adamları adlandıra bilmərəm. Onlar sadəcə kütlənin səviyyəsinə enib, kütləni güldürmək istəyirlər ki, reytinq qazansınlar. Amma onlar başa düşməlidirlər ki, bu filmlərlə yüksələ bilməyəcəklər. Kütlənin içində qarışıb itəcəklər. Nəhayət, cəmiyyətin mədəni səviyyəsini gündən-günə aşağı salacaqlar. Yəni, intellektual sənət, intellektual səviyyə belə kütlə üçün əlçatmaz olacaq. Mirzə Cəlilin acı gülüşü artıq nadir hallarda ekranlarda həllini tapır. Nədən irəli gəlir? - İntelektual səviyyədən irəli gəlir".

44
Teqlər:
keyfiyyət, Azərbaycan, yumor, satira, komediya, film
Nura Suri

Səhnəmizin ən zövqlü zövqsüzləri: Modelyer şou-biznes əhlini yudu, qara sərdi

2627
(Yenilənib 23:30 16.04.2021)
Modelyer: "Əksər müğənnilərin geyimləri bahalı və olduqca gülüncdür. Əksəriyyəti heç bilmir hansı geyimi harada geyinmək lazımdır. Çox təəssüf ki, səhnəmizdə çox az, barmaqla sayılacaq qədər zövqlü müğənni var"

Şahpəri Abbasova, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 17 aprel — Sputnik. "Geyim insanın xarici görünüşünün, ağıl isə onun daxili aləminin açarıdır" deyirlər. Bəs görəsən, hər zaman bahalı geyimləri və aksessuarları ilə öyünən şou əhli arasında ən zövqlü və ən dəbli geyinən kimdir? Və ya əksinə, bahalı brend geyimlər geyindiyi halda, gülünc vəziyyətə düşənlər kimlərdir? Bütün bunları mütəxəssilə araşdırmaq qərarına gəldik. Modelyer Şəlalə Maqsudovanın Sputnik Azərbaycan-a dediyinə görə, səhnəmizdə xeyli qadın və kişi müğənni var ki, onlar bahalı geyinirlər, amma geyindikləri geyim zövqsüzdür: "Əksər müğənnilərin geyimləri bahalı və olduqca gülüncdür. Əksəriyyəti heç bilmir hansı geyimi harada geyinmək lazımdır. Çox təəssüf ki, səhnəmizdə çox az, barmaqla sayılacaq qədər zövqlü müğənni var".

Modelyer dəbli geyinən kişi və qadın müğənnilərin adlarını açıqlayıb:

"Günay İbrahimli, Nura Suri, Röya, Aygün Kazımova, Sevda Yəhyayeva və Zülfiyyə Xanbabayeva səhnəmizin ən dəbli müğənnisi hesab olunurlar. Kişi müğənniləri arasında qadın müğənnilərdən zövqlü geyinənlər daha çoxdur. Məsələn, Zamiq Hüseynov, Rəhim Rəhimli, Əhməd Mustafayev, Çingiz Mustafayev səhnəmizin ən tərzli müğənnilərdir. Faiq Ağayev sənətdə 100% olsa da, geyimləri 100% deyil".

Maqsudova zövqsüz sənətçilərimizin də adını açıqlayıb: "Qadınlar kimi kişi müğənnilərinin də içində getdiyi məkana uyğun geyinməyən müğənnilər var. Bəzən səhər verilişinə gecə geyimində gəlirlər. Hansı ki, o geyimləri ziyafətlərə geyinmək olar. Kişilər də həmişə efirə klassik geyimdə çıxırlar. Bəzən müğənnilər bahalı geyimə, brendə qaçırlar. Amma bahalı geyim heç də tərz demək deyil. Məsələn, elə götürək Şəbnəm Tovuzlunu. Sənəti barədə heç nə deyə bilmərəm. Amma geyimi olduqca zövqsüzdür. Onun geyimi ilə məşğul olan adamlar onu bir növ gülüş hədəfinə çeviriblər. Təranə və Musa də tərz olmayanlar sırasındadırlar. Təranə xanım nə geyinirsə, Musa da ona uyğun geyinir. Bu da olduqca zövqsüz görünür. Manaf Ağayev, Niyaməddin Musayev və xüsusən muğam ifaçıları həmişə klassik geyimlərdədirlər. Bu da gözyorucudur".

"Başqa bir problem də var. Bəzi müğənnilər isə öz bədənlərini tanımırlar, öz geyimlərinə uyğun geyim seçmirlər. Bədən ölçülərinə uyğun gəlməyən geyimlər geyinirlər. Məsələn, Zülfiyə Xanbabayeva geyimlərini o qədər zövqlə seçir ki, onun kilolu olduğu gözə girmir. Bəziləri də bahalı geyimlə yanaşı, bahalı aksesuarlar da taxırlar. Hansı ki, o akseasuarlar o geyimə qətiyyən uyğun gəlmir. Əfsuslar olsun ki, səhnəmizdə gülünc görünən müğənnilər həddindən artıq çoxdur . Göz önündə olan insanlar həmişə geyimlərinə diqqət etməlidirlər. Şərt o deyil ki, bahalı geyinsinlər. Ucuz, amma zövqlü də geyinə bilərlər".

Modelyer əlavə edir ki, bəzən müğənniləri gülünc vəziyyətə salan modelyerlərdir: "Bəzən modelyerlərin özlərinin də dəbdən anlayışı olmur. Ona müraciət edən müğənniləri də gülünc vəziyyətə salırlar. Çalışdığı müğənninin bədən ölçülərini nəzərə almadan bəzən ona elə geyimlər geyindirirlər ki, müğənni gülünc görünür. Bilmirəm, bəlkə də bunu qəsdən edirlər, baxış sayı artsın deyə, ya da onların səriştəsizliyindən irəli gəlir. Bəzi müğənnilər də var ki, onlar, ümumiyyətlə, heç bir mütəxəssilə məsləhətləşmirlər. Ortaya xoş olmayan gülünc mənzərə çıxır".

Səhnəmizin ekstravaqant müğənnisi sayılan Elza Seyidcahanın geyiminə gəldikdə isə modelyer deyib:

"Mən Elza xanımla bir müddət işləmişəm. Bir şeyi vurğulamaq istəyərdim ki, modanın ifrat dərcəsi eybəcərlikdir. Mən qeyri-adi geyimləri sevirəm. Baxır necə hazırlanıb və geyinən şəxsi necə tamamlayır. Ola bilər ki, sən qeyri-adi geyinərsən, gülüş hədəfinə çevrilərsən. Əksinə də ola bilər, sən insanları heyrətləndirə də bilərsən. Elza xanım bəlkə də insanların diqqətini özünə cəlb etmək istəyir. Amma bu, gülüş doğurur. Bu, "fashion" deyil".

Həmsöhbətimizin dediyinə görə, aparıcıların da içində zövqlü və zövqsüzlər var: "Bəzən verilişlərinin formatına uyğun geyinmirlər. Məsələn, Nanə Ağamalıyeva həmişə eyni geyimdə olur. Həmişə toy-ziyafət geyimində efirə çıxır. Mütləq dəyişiklik etməlidir. Tamaşaçının gözü eyniliyi görməkdən yorulub. Vüsalə Əlizadə hərdən dəyişsə də, o da loru dildə desək, toy geyimində efirə çıxır. Məleykə Əsədova gözəl, zərif xanımdır, amma onun da geyimi tərz deyil".

Modelyer tezliklə təbii yaşlılığın, üzdə qırışların dəb olacağına ümid etdiyini bildirib: "Bəzən tanınmışlar bədənlərinə lazımsız müdaxilələr edirlər. Bədənlərinin hansısa hissəsini şişirdirlər. Üzlərində bir çox prosedurlar həyata keçirirlər. Bu, nəinki tərzdir, olduqca gülünc alınır".

2627
Sonuncu filmindən kadr

Azərbaycanlı rejissorun filmi Beynəlxalq Film Festivalının rəsmi proqramında - VİDEO

7
(Yenilənib 21:19 16.04.2021)
Filmin baş prodüseri Arzu Əliyeva, prodüserləri Orman Əliyev və Nazim Hüseynov, rejissoru Fariz Əhmədov, ssenari müəllifləri Esmira Əyyub və Fariz Əhmədovdur. Filmin operatoru Polşadan dəvət olunmuş kino mütəxəssisi Mateuş Çuxnovskidir

BAKI, 16 aprel — Sputnik. Bakı Media Mərkəzi və "Salnaməfilm" studiyası tərəfindən Azərbaycan Respublikası Mədəniyyət Nazirliyinin dəstəyi ilə istehsal olunmuş "Sonuncu" adlı sənədli film Rotterdam Beynəlxalq Film Festivalının rəsmi proqramına seçilib. Sputnik Azərbaycan xəbər verir ki, "Azərbaycanfilm" kinostudiyasının direktoru, kinorejissor Fariz Əhmədovun "Sonuncu" sənədli filmi Festivalın "Qısa və orta metraj" (Short & Mid-length) bölməsində iştirak edəcək.

Film Kürdili adasının sonuncu sakini Vitali Pronindən bəhs edir. 1981-ci ildə Xəzər dənizində suyun səviyyəsinin qalxması nəticəsində vaxtilə həyat qaynayan Kürdili adaya çevrilərək yaşayış üçün əlverişsiz hala gəldi. Əhalinin əksəriyyəti adadan köçdü. Qazsız, işıqsız və demək olar ki, insansız qalan ada tənhalaşdı, təbiəti, heyvanları vəhşiləşdi, evləri dağıldı. Daha orada heç kim yaşamırdı. 68 yaşlı Vitalidən başqa. O, adayla nəfəs alır. Son nəfəsini də adada alır. Elə kamera qarşısında.

Filmin baş prodüseri Arzu Əliyeva, prodüserləri Orman Əliyev və Nazim Hüseynov, rejissoru Fariz Əhmədov, ssenari müəllifləri Esmira Əyyub və Fariz Əhmədovdur. Filmin operatoru Polşadan dəvət olunmuş kino mütəxəssisi Mateuş Çuxnovskidir.

Qeyd edək ki, Rotterdam Beynəlxalq Film Festivalı dünyanın ən vacib kino müsabiqələrindən biri sayılır. "A" kateqoriyalı festivalın adı Avropanın Kann, Venesiya, Berlin, Lokarno və digər böyük festivalları ilə yanaşı çəkilir. 2-6 iyun 2021-ci il tarixlərində festivalın 50-ci buraxılışı keçiriləcək. "Sonuncu" filminin geniş auditoriyaya ilk təqdimatı da məhz bu festival çərçivəsində baş tutacaq. Film haqqında qısa məlumat, treyler və fotolar artıq Festivalının rəsmi saytında da yerləşdirilib (https://iffr.com/nl/2021/films/the-last-one). Filmin dünya premyerasının məhz Rotterdam Beynəlxalq Film Festivalında baş tutacağı faktı kino mütəxəssisləri tərəfindən son illər Azərbaycan kinosu tarixində vacib hadisələrdən biri kimi qiymətləndirilir.

Qeyd edək ki, kinorejissor Fariz Əhmədov hazırda Cəfər Cabbarlı adına "Azərbaycanfilm" kinostudiyasının direktorudur. Onun filmləri indiyə qədər bir çox beynəlxalq festivalların iştirakçısı və mükafatçısı olub.

7
Türkiyə hərbçiləri, arxiv şəkli

İrandan Türkiyəni qəzəbləndirəcək plan

0
(Yenilənib 22:55 17.04.2021)
Rusiya ordusuna bağlı birliklər Suriyanın Tel-Rıfat bölgəsini tərk edərkən yerlərinə İran İnqilab Keşikçilərinin elementləri yerləşdirilib.

BAKI, 17 aprel — Sputnik. Türkiyə 6 ildir PKK işğalı altında olan Suriyanın Tel-Rıfat qəsəbəsini və İraq-Suriya sərhəddində yerləşən Sincar bölgəsini terrorçulardan təmizləməyə çalışır.

Sputnik Azərbaycan "Haber7"yə istinadla xəbər verir ki, Tel-Rıfatda Rusiya ordusuna bağlı birliklər bölgəni tərk edərkən yerlərinə İran İnqilab Keşikçilərinin elementləri yerləşdirilib. Digər terror bölgəsi olan Sincara isə Tehrana bağlı "Haşdi Şabi" milisləri yerləşdirilib.

"Hizbullah"ın baş katibi Hüseyin Həmdavi və "Haşdi Şabi"nin qurucusu Hadi əl-Amiri və digərləri Sincar ilə əlaqədar Türkiyəni təhdid ediblər.

"Fərat qalxanı" bölgəsindəki yüksək səviyyəli bir mənbə Tel-Rıfata qarşı hərbi əməliyyat üçün bütün hazırlıqların 2018-ci ildə tamamlandığını, ancaq İranın maneə törətdiyi üçün əməliyyatın təxirə salındığını söyləyib.

 

 

0