Bəhruz Kəngərli, arxiv şəkli

Bəhruz Kəngərlilər, bir əsrin fərqi - qara əllər, simasız üzlər

683
(Yenilənib 15:56 02.08.2020)
"Cizgilər çəkildikdə əsərin qəhrəmanı kiməsə oxşamağa başlayır. Bu zaman mənim üçün maraq itir" - Bəhruz Kəngərli

Nigar İsgəndərova, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 2 avqust — Sputnik. Dünya müxtəlif rənglərə boyanıb. Rəssamlar bizdən fərqli olaraq bu rəngləri, onların harmoniyasını daha gözəl anlayır və öz təxəyyüllərinə uyğun olaraq müxtəlif sənət nümunələri yaradırlar. Belə rəssamlardan biri də Bəhruz Kəngərlidir.

Yox, biz sizə 1892-ci ildə Naxçıvanda, məşhur Şirəli bəyin ailəsində dünyaya göz açan və gənc yaşında dünyadan köçən Bəhruz Kəngərlidən danışmayacağıq. Bəy oğlu Bəhruz Kəngərlinin əsərləri Azərbaycandan kənara çıxmasa da, onun gənc xələfi Bəhruzun əsərləri xarici ölkələrin sərgi salonlarını və nüfuzlu şəxsi kolleksiyaları bəzəyir.

Sizi tanış edəcəyimiz rəssam 1990-cı ildə doğulub, Bakıdakı rəssamlıq kollecində (keçmiş Ə.Əzimzadə adına rəssamlıq məktəbi), daha sonra isə Azərbaycan Dövlət Rəssamlıq Akademiyasının bakalavr və magistr pillələrində təhsil alıb. O, “Təklənmiş” stul, “Mələk”ləşən qızcığaz, asılqanda sahibinin “İntizar”ını çəkən milli geyim, "Qayğanaq" və s. əsərlərin müəllifidir.

Bəhruz Kəngərli

Azərbaycan Respublikasının Əməkdar İncəsənət xadimi, sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə doktoru, Ziyadxan Əliyev rəssam haqda belə deyir: "Rəssamın daha bir neçə əsərində “qara” əlləri müxtəlif jestlərin ifadəçisi kimi görürük. Bu insan yaşantılarında da təzad mövcuddur, başqa sözlə desək, ələmə-nəşəyə bələnmiş bu zərif əllərdə əllərin daşımağa aciz olduğu mənəvi-psixoloji yükün ovqat yaradıcılığı hiss olunandır. Qənaətimizcə, elə rəssam niyyətinin mayasında da onları təsirli tutumda qabartmaq durur..."

Sputnik Azərbaycan yaratdığı obrazlar, nümunələrlə maraq çəkən, möhtəşəm əsərləri yaradan o boyalı əllərə sahib Bəhruz Kəngərli ilə söhbətləşdi:

- Çox fərqli və spesifik bir janrda yaradırsınız. İzahını bilmək maraqlıdır.

- Əsərlərim bir neçə janrın birləşməsindən yaranıb. Əsərlərimdə daha çox minimalizm və ekspressionizm janrının birləşməsini görmək olar. Ekspressionizm rəssamın nə çəkdiyini deyil, necə çəkdiyini, ruh halını çılğınlığı ilə ifadə edir. Bu janra marağım tələbəlik illərindən yaranıb. Rəssamlığı akademik səviyyədə öyrəndikdən bu janra marağım artıb və hazırda  da özümü bu janrda təkmilləşdirirəm. Burada özümü "öz qabımda" hiss edirəm, artıq bu janrı, bir növ həyat tərzimə çevirmişəm.

Bəhruz Kəngərli

- Özünəməxsus dəst-xəttinizlə seçilirsiniz. Maraqlıdır ki, əsərlərinizdə cizgilər yoxdur. Bu nə ilə əlaqədardır?

- Hər rəssam öz prizmasından dünyaya baxışı, individuallığı, dəst-xətti ilə seçilir. Üz cizgilərinin rəsm əsərlərində ifadə olunmamağı isə fərqli nüanslarla əlaqəlidir. Daha sirli, daha mistik görünüşə qatılmaq üçün əsərlərdə üz cizgilərinin ifadə olunmasına ehtiyac görmürəm. Çünki cizgilər çəkildikdə əsərin qəhrəmanı kiməsə oxşamağa başlayır. Bu zaman mənim üçün maraq itir. Yəni mənim dəst-xəttim belədir. Üz cizgilərini ifadə etmədiyim əsərlər isə daha sirli qalır. Bir rəssam olaraq mənim əsarlərimin əsas xarakterik cəhəti üz cizgilərinin ifadə olunmamasıdır. Düşüncəmə görə, hər rəsm çəkən rəssam deyil. Rəssam olmaq üçün gözəl rəsm çəkmək kifayət etmir. Əsərlərimdə müəyyən sirr saxlamağa üstünlük verirəm ki, izləyici özü düşünsün, öz düşüncəsinə görə fikri tamamlasın.

- Çəkdiyiniz janrların mahiyyəti haqda da danışardınız.

Bəhruz Kəngərli

- Minimalizm və ekspressionizm tamamilə fərqli janrlardır. Minimalizm azlığın içində çoxluğu axtarmaqdır, ekspressionizm isə rəssamın özünü emosional ifadəsinə söykənir. Əslində mən öncədən hansısa bir janrda çəkməyi, hər-hansı janra aid olmağı düşünməmişəm. Lakin illər keçdikdən sonra bu dalğanın məni haraya aparmasına əmin olmuşam.

- "Yuxu" əsəriniz də çox maraqlıdır...

- "Yuxu" əsərini 2014-cü ildə ərsəyə gətirmişəm. Bir rəssam kimi özümü tapmaqda önəmli rola malik olub. Çünki bu əsərin kompozisiyası daha qəlizdir. Bu qəlizlik 2 kompozisiyanın birləşməsindən əmələ gəlib, onu haradasa ekspromt da adlandırmaq olar. Digər əsərlərimdə olduğu kimi, bu əsərdə də çalışmışam, öz rəng duyumum və palitramdan istifadə edim. Rəssam sadəcə olaraq rəng duyumu ilə insanın ruh halını ifadə edə bilər. Əsərin adını abstraksiya qoyub rəng uyumu ilə insanı cəzb etmək olar. Ümumiyyətlə, deyim ki, nə çəkməkdən əlavə, onu necə ifadə eləmək sualını hər zaman qoyuram. Minimallığın içində çoxluq axtarmaq və onu izləyicilərə təqdim etmək əsas şərtdir.

Bəhruz Kəngərli

 - Əsərlərinizin mövzusu nədən qaynaqlanır?

- Heç bir iş birdən-birə ərsəyə gəlmir. Bu günədək müxtəlif sərgilərim olub. Hansı ki, bu sərgilər hər dəfə məndə yeni hisslər yaradır. Bu sərgilər sanki mənim özüm üçün hesabatımdır. İncəsənət hər zaman axtarış tələb edir. Çəkdiyim mövzularımın içində yaşayıram. Həyat tərzim, düşdüyüm situasiyalar, məişət həyatım, cəmiyyətdə olan mövzular, oxuduğum əsərlər, baxdığım filmlər də əsərlərim üçün bir əsas olur. “Qayğanaq” əsərim də bu tipdir. Bu elə bir şeydir ki, onu həm uşaq, həm böyük, həm varlı, həm də kasıb yeyir.

- Mövcud situasiya sizin fəaliyyətinizə necə, təsir edibmi?

- Mövcud situasiya ilə bağlı demək istəyirəm ki, bu, sadəcə insanlığa yönələn bir mesajdır. Koronavirusla bağlı yaranan vəziyyət insani dəyərlərə yenidən baxmağa vadar edən, bütün canlılara münasibətdə yeniləməni məcbur edən bir amilə çevrilib. Bundan başqa, bu zaman həm də insanın özü ilə söhbət etmək üçün bir fürsətidir. Qeyd edim ki, koronavirus bütün sahələrlə yanaşı, bizə də təsirsiz yanaşmayıb. Problem yalnız evdən çölə çıxmaq məhdudiyyətinə bağlı deyil. Düşünürəm ki, karantin rejimi bitdikdən sonra da insanların içində bu qorxu qalacaq.

683
Mövzu:
Sözlə deyə bilmədiklərimizin izharı - sənət (30)
Əlaqədar
Kamilla Zərbəliyeva: "Qabağımda soyunmaq istəyənlər çoxdur"
Unikal Quran yaratmış azərbaycanlının şöhrəti Argentinaya yayıldı
“Ailəsinə bağışlaya bilərəm” – Gənc heykəltəraş 4 günə generalın büstünü hazırlayıb
Ən məşhur avtoportretlərdən biri 18,7 milyon dollara satıldı
Daşları danışdıran adam: Bizim yerli materiallardan dünyanın heç yerində yoxdur
Arşın mal alan - talış dilində

"Arşın mal alan" daha bir ölkədə nümayiş olunacaq

4
Səhnə əsərinin rejissoru Azərbaycan Dövlət Akademik Opera va Balet Teatrının baş rejissoru Hafiz Quliyev, rəssamı Tomiana Tomova Naçevadır.

BAKI, 19 sentyabr — Sputnik. Premyeranın keçirilməsi cari ilin oktyabr ayına planlaşdırılır

Üzeyir Hacıbəylinin anadan olmasının 135 illiyi münasibətilə Beynəlxalq Türk Mədəniyyəti və İrsi Fondu, Mədəniyyət Nazirliyi və Azərbaycanın Bolqarıstandakı Səfirliyinin təşkilatçılığı ilə Bolqarıstanın zəngin tarixə malik olan Kırcali şəhərində "Kadriye Latifova" Musiqili Teatrında dahi bəstəkarın "Arşın mal alan" musiqili komediyası tamaşaya hazırlanıb.

Sputnik Azərbaycan xəbər verir ki, səhnə əsərinin rejissoru Azərbaycan Dövlət Akademik Opera va Balet Teatrının baş rejissoru Hafiz Quliyev, rəssamı Tomiana Tomova Naçevadır.

Premyeranın keçirilməsi cari ilin oktyabr ayına planlaşdırılır.

4
Xalq artisti Məleykə Əsədova, arxiv şəkli

Məleykə Əsədova: "Lotereya oynadım, pulumu toplayıb Bakıda ev aldım

126
(Yenilənib 20:29 18.09.2020)
Xalq artisti Məleykə Əsədova: "Ailədə arzuolunmaz uşaq idim, ailəyə böyük uğur gətirdim. Sonra qardaşım doğuldu. Ancaq bir yaşında dünyasını dəyişdi"

Şahpəri Abbasova, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 18 sentyabr — Sputnik. "Universiteti bitirəndə bir il rayonda qaldım. Allah ağlımı əlimdən almadı. Toylara getdim, lotereya oynadım və pulumu toplayıb Bakıda ev aldım. Evim olmasaydı, maşın almayacaqdım".

Sputnik Azərbaycan xəbər verir ki, bu sözləri Xalq artisti Məleykə Əsədova "Space" telekanalında yayımlanan "Həyat, sevgi və göz yaşları" proqramında deyib. Aktrisa həyatının maraqlı dönəmlərindən də söhbət açıb:

"Məktəb vaxtı o qədər də gözəl qız deyildim. Arıq, uzun qız idim. Atamın rəhmətə gedəcəyini yuxumda görmüşdüm. Elə ad günündə də rəhmətə getdi".

Aktrisa anasından danışarkən göz yaşlarını saxlaya bilməyib: "Anam rəhmətə gedəndən sonra həyatın bütün çətinliklərini gördüm. Mən çatmadım, anamın ölməyini görmədim. Ailə həyatım da alınmadı. Doğrudan da, tək qaldım".

Xalq artisti əlavə edib ki, o, ailəsi üçün arzuolunmaz olub: "Valideynlərim məni dünyaya gəlməmişdən qabaq oğlan gözləyirmişlər. Arzuolunmaz uşaq idim. Amma ailəyə böyük uğur gətirdim. Məndən sonra qardaşım doğuldu. Ancaq bir yaşında dünyasını dəyişdi. Mənim ağlamağım ailəyə ziyan gətirirdi, ona görə qəlbimə dəymirdilər. Atamdan sonra çətinlik, əziyyət nədir, bildim. Zəif olmadım, çiynimdə böyük yük daşıdım".

126
Əlaqədar
Məleykə Əsədovadan Ramiz Məlikə alçaldıcı çağırış
Xalq artisti alverə köməkçisini göndərir: "Özüm kənarda dayanıram"
Ramiz Məlikdən Məleykə Əsədovaya növbəti barışıq çağırışı...
Məleykə Əsədovaya qarşı şok ittiham: "Əlimizdə səs yazısı var"
Xalq artisti özünü Barbiyə bənzətdi - FOTO
Elza Seyidcahan, arxiv şəkli

Seyidcahanın anası dələduzun hədəfinə tuş gəlib

0
(Yenilənib 13:38 19.09.2020)
"Mənim yox, anamın torpağıdır. Ev tikmək istəyirdi. Deyirdi qızları ilə bir yerdə qalsın. Bizə deməyib, sürpriz etmək istəyirmiş. Xəbərim olsaydı, onun aldadılmasına imkan verməzdim"

BAKI, 19 sentyabr — Sputnik. Əməkdar artist Elza Seyidcahan anasının aldadılaraq əlindən alınan torpaq sahəsindən söz açıb. Sputnik Azərbaycan xəbər verir ki, müğənni bu sözləri Space TV kanalında yayımlanan "Hər səhər" proqramında deyib. O bildirib ki, hələ də dələduz cəzasını çəkməyib:

"İş hələ də məhkəmədədir. Hər dəfə dələduz vaxt götürür. Hələ də cəzasını almayıb. Mənim yox, anamın torpağıdır. Ev tikmək istəyirdi. Deyirdi qızları ilə bir yerdə qalsın. Bizə deməyib, sürpriz etmək istəyirmiş. Xəbərim olsaydı, onun aldadılmasına imkan verməzdim".

0