Bakı kinoteatrının binası

"Kino çıxardanlar"ın baş çıxara bilmədikləri məsələ: yüzdən çox obyekt necə yox oldu

2186
(Yenilənib 18:17 10.07.2019)
Bakı Şəhər İcra Hakimiyyətinin siyahısı ilə faktiki fəaliyyət göstərən obyektlərin sayı düz gəlmir

Kamal Almuradlı, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 10 iyul — Sputnik. İnsanların gərgin iş həftəsindən sonra öz istirahətlərini təmin etmək üçün baş çəkdikləri yerlərdən biri də kinoteatrlardır.

Yaxın keçmişdə istər yerli, istər xarici filmlərin afişaları asılan kimi ərazidə yaşayan əhali izdihamla kinoteatrlara axışar, bilet almaq üçün növbəyə düzülərdi.

Sovetlər İttifaqının süqutu ilə sanki kinoteatrlar da dağılmağa başladı. Uzun müddət baxımsız, diqqətsiz qalan bu sahə son illərdə özəl sektor üçün gəlirli sahəyə çevrildi. Bəs dövlətin balansında olan kinoteatrların aqibəti necə oldu? Bununla bağlı Sputnik Azərbaycan araşdırma apardı. Məlum oldu ki, Dövlət Statistika Komitəsinin 2017-ci il hesabatına əsasən, 2005-ci ildə ümumi sayı 21 olan kinoteatrlardan 12 il sonraya 5-i özəl olmaqla 9-u qalıb.

Bakı kinoteatrının binası
© Sputnik / Irade JELIL
"Bakı" kinoteatrının binası

2012-ci ildə Mədəniyyət və Turizm nazirinin müavini olmuş Ədalət Vəliyev AZƏRTAC-a müsahibəsi zamanı: "Bu ilin (2012 - red.) sentyabrınadək Azərbaycanın bütün bölgələrində eyni vaxtda 120-yə yaxın kinoteatr və kinoteatr tipli müəssisə bərpa olunaraq istifadəyə veriləcəkdir", - deyə bildirmişdi. Amma həmin vaxtdan 7 il ötsə də, ölkədə ümumilikdə 120 yox, heç 12 kinoteatr fəaliyyət göstərmir.

Maraqlısı budur ki, vaxtilə Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinin Kinematoqrafıya şöbəsinin sektor müdiri olmuş Yusif Şeyxov bundan 9 il öncə müsahibəsində:"Kinoteatrlar 2006-cı ildə çıxmış dövlət proqramına əsasən özəlləşdirilib.

Nazirliyin tabeliyində cəmi bir neçə kinoteatr qalıb ki, bunlar da "Vətən", "Nizami" və Qazaxda, Ağcabədidəki kinoteatrlardır", – deyib. Ancaq Mədəniyyət Nazirliyinin rəsmi saytında mədəniyyət müəssisələri bölümündə yalnız "Nizami" kinoteatrı haqqında məlumat yerləşdirilib.Bu kinoteatrdan söz düşmüşkən, kompleks 75 il əvvəl yaradılıb və dövlət tərəfindən maliyyələşdirilmiş böyük yenidənqurma layihəsindən sonra, 2011-ci ildə fəaliyyətini bərpa edib. Kinoteatrda 500 yer və dünyanın ən böyük ekranı var. Nümayiş proqramı, demək olar ki, 50 faiz yerli filmlərdən, Türkiyə istehsalı olan filmlərdən, eləcə də rus və ya türk dilində səsləndirilmiş Hollivud filmlərindən ibarətdir.

Bakı Şəhər İcra Hakimiyyətinin rəsmi saytı isə tabeliyində 10 kinoteatr olduğunu yazır. Bunlar "Azərbaycan", "Araz", "Nizami", "Nərimanov", "Şuşa", "Dostluq", "İzmir", "Bakı", "Təbriz" və "Vətən"dir. Bildiyimiz kimi, göstərilən siyahıda yalnız "Azərbaycan" və "Nizami" kinoteatrları təyinatı üzrə fəaliyyət göstərir. Yerdə qalan kino müəssisələri isə özəlləşərək təyinatını dəyişib. Çayxanaya, xırda alver obyektinə çevrilib.

Bakı kinoteatrının binası
© Sputnik / Irade JELIL
"Bakı" kinoteatrının binası

Mədəniyyət Nazirliyinin İnformasiya və ictimaiyyətlə əlaqələr şöbəsinin müdiri İntiqam Hümbətova ünvanladığımız "Hal-hazırda nazirliyin tabeliyində nə qədər kinoteatr fəaliyyət göstərir?" sualına cavab olaraq bildirdi ki: "Yalnız "Nizami" kinoteatrı balansımızdadır. "Şəfəq" kinoteatrı isə Pantomim Teatrına verilib".

Bölgələrdə kinoteatrların vəziyyəti ilə bağlı suala isə nazir yetkilisi regionlarda dövlət balansında heç bir kinoteatrın olmadığını vurğuladı.

Qeyd edək ki, Azərbaycanda özəl sektorda fəaliyyət göstərən kinoteatrlar ayrıca deyil, yalnız böyük ticarət mərkəzlərində, eləcə də otel tərkibindədir.

2186
Aktrisa Kəmalə Tabak

Türkiyədə Kvazimodonu ağladan Kəmalə: "İkinciyə ehtiyac qalmadı"

914
(Yenilənib 23:34 14.08.2020)
"Mən necə sevinirəmsə, necə kədərlənirəmsə, digər millətdən olanlar da eyni reaksiyanı verirlər. Hətta dilini bilməsə də hissləri dərk edir. Sənin duyğularını hiss edir, anlayır"

Şahpəri Abbasova, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 15 avqust — Sputnik. "Teatr məbəddir" fikri son illər Azərbaycanda öz aktuallığını itirib desək, heç də yanılmarıq. Son dövrlər gənc aktyorların teatrlardan uzaqlaşıb digər sahələrə, ən yaxşı halda kino və serial sahəsinə getdiyinin şahidi oluruq. Amma həmsöhbət olduğumuz Kəmalə Tabak sevib-seçdiyi sənətə sadiq qalıb.

Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universitetində teatr sahəsində təhsil alan aktrisa müəyyən müddət burada bir çox teatr səhnələrində rol alıb. Daha sonra Türkiyənin İstanbul şəhərində yerləşən "Kumbara Görsel Sanatlar" teatrında sənətini davam etməyə qərar verib.

Aktrisa oradakı fəaliyyəti ilə bağlı Sputnik Azərbaycan-a danışıb: "2016-cı ilin aprel ayında sənətimi Türkiyədə davam etdirmək üçün yola çıxdım. Əvvəllər heç vaxt Türkiyədə olmamışdım. Dil də mənə yad idi. Şansımı yoxlamaq istədim. Əlbəttə ki, bir il çox çətin oldu. Çox çabaladım, 2017-ci ilə qədər bəzi teatrlarda çalışmağa müvəffəq oldum".

© Photo : Courtesy of Kamala Tabak
Aktrisa Kəmalə Tabak

Kəmalə Tabak özünü digər sahələrdə də sınayıb. Amma necə deyərlər, canlı sənət növü sayılan teatr onu daha çox cəlb edib: "Yeni gəldiyim dövrlərdə bir çox seriallarda rol aldım. Bir müddət radioda və reklam çəkilişlərində iştirak etdim. Amma özümü daha çox teatrda gördüyümə görə digər sahələrdən uzaqlaşdım. 2017-ci ildə "Notr-Dam kilsəsinin Qozbeli" muziklında (mahnıları, dialoqu, aktyorluğu və rəqsləri cəmləşdirən teatr tamaşa janrı - red.) baş rolu mənə həvalə etdilər. Həmin tamaşada Esmeralda rolunu canlandırdım. Bu ilə qədər də hər il həmin tamaşa oynanılır, mən də o rolu ifa edirəm. Bundan başqa, "Qaraçılar zamanı" muziklında yer aldım. Həmin tamaşada Danira obrazını yaratdım".

Təkcə İstanbulda deyil, Türkiyənin bir çox böyük şəhərinin teatrlarında səhnəyə çıxan Kəmalə xanım tamaşaçıların teatra olan münasibətindən razıdır: "Türkiyənin bir çox şəhərlərində tamaşalar oynadım. Hər dəfə də salonlar dolu olub. Salon dolu olanda aktrisanın həvəsi birə-beş artır. Səhnəyə çıxan sənətçi rolunu daha ürəklə oynayır. Türkiyədə tamaşaçı korluğu çəkmirik".

Aktrisanın sözlərinə görə, Türkiyənin İzmir şəhərindəki tamaşaçılar tam fərqlidirlər. Onlar sanki teatrla "yaşayırlar": "İzmir tamaşaçısı bir başqadır. Həqiqətən, onların teatr mədəniyyətinə heyrətlə baxıram. Mən səhnədə olsam da tamaşaçının enerjisini ala bilirəm. Tamaşa bitəndə alqış səslərindən qulaq tutulur, az qalsın. Bu, bir komanda olaraq bizim uğurumuzdur və birgə ortaya qoyduğumuz əməyimizdir. Tamaşadan sonra Instagram səhifəmə gələn mesajlar məni daha da ruhlandırır".

"Hətta bir gənc xanım tamaşaçımız "Notr-Dam kilsəsinin Qozbeli" tamaşasından o qədər təsirlənmişdi ki, evinə iki dovşan alıb bəsləmişdi. Adlarını da Esmeralda və Feb (Esmeraldanın sevgilisi - red.) qoymuşdu. Mənə şəklini çəkib atmışdı. Bu, məni çox təsirləndirmişdi", - deyə K.Tabak əlavə etdi.
© Photo : Courtesy of Kamala Tabak
Aktrisa Kəmalə Tabak

Azərbaycanı Türkiyədə təmsil edən həmyerlimiz ADMİU-da aldığı təhsilin ona faydası olduğunu deyir: "Universitetdə qazandığım biliklərdən faydalandım. Oraya gedəndə ikinci bir təhsilə ehtiyacım olmadı. Teatrda lazım olan əsas məsələ hisslərini səmimi olaraq çatdırmaqdır. Hiss bütün millətlərdə eynidir. Hissləri düzgün çatdırsan, heç bir problem olmaz. Bunun üçün əlavə təhsil almağa ehtiyac duymadım".

"Buraya yeni gələndə "necə oynayım, necə oynasam, daha yaxşı olar" deyə düşünürdüm. Amma sonra fikirləşdim ki, duyğuların vətəni, milləti olmur. Mən necə sevinirəmsə, necə kədərlənirəmsə, digər millətdən olanlar da eyni reaksiyanı verirlər. Hətta dilini bilməsə də hissləri dərk edir. Sənin duyğularını hiss edir, anlayır. Ona görə də o fikirləri bir kənara qoyub, tamaşada sidq-ürəkdən oynadım. Necə ki, uşaqları aldatmaq olmur, eləcə də tamaşaçını aldatmaq qeyri-mümkündür. Görünür, alınıb. Bir dəfə Kvazimodo obrazını oynayan tərəf-müqabilim Esmeraldanın ölüm səhnəsində elə hıçqırıb ağladı ki, mənim özümü də ağlamaq tutdu".

Aktrisa Azərbaycan teatrının da yaxşılığa doğru getdiyi qənaətindədir:

"Son illər Azərbaycan teatrında olmamışam. Buna görə də heç bir fikrim yoxdur. Amma oradakı aktyor dostlarımın gördüyü işlərə baxanda belə qənaətə gəldim ki, vəziyyət o qədər də pis deyil. Yaxşılığa doğru gedir. Bir aralar tənəzzülə uğramışdı, indi get-gedə vəziyyət yaxşılaşır.

İstəyirəm ki, buranın teatrları ilə öz teatrlarımız arasında fərq olmasın. Bizdə də teatr inkişaf etsin. Mən sənət yoldaşlarımın uğurlarını eşitmək istəyirəm. "Teatr artıq əvvəlki kimi deyil, tamaşaçı yoxdur, maraq yoxdur" kimi fikirlərdən uzaqlaşsınlar. Azərbaycanımın teatr mədəniyyətinin inkişaf etməsini istəyirəm. Yaşatsınlar, öldürməsinlər!"

914
Əlaqədar
“Miss Azərbaycan” model biznesindən əl çəkib məşhurluq üçün Türkiyəni seçdi
Türkiyəli məşhur aktrisadan nümunəvi addım
Zülfiyyə Qurbanova: "Bu yerdən sonra ayrıla bilmərəm, xatirələrimiz var birlikdə"
Azərbaycanlı aktrisa acı keçmişindən danışdı - Uşaq vaxtı çörək satırmış
Tanınmış aktrisa: "Müəllimimə qulaq asmadım, indi isə peşmanam"
Aktrisa Leoni Hemsvort oğlu Kris Hemsvortla birgə, arxiv şəkli

Aktyor Kris Hemsvortun altmış yaşlı anasının gəncliyi gözəlliyi hər kəsi şoka salıb

17
(Yenilənib 22:48 14.08.2020)
Fotomodel və aktrisa olan Elsa Pataki qaynanası Leoninin ciddi qidalanma rejimi sayəsində 30 il daha gənc göründüyünü bildirib

BAKI, 15 avqust — Sputnik. Aktyor Kris Hemsvortun "əbədi gənc" hesab olunan 60 yaşlı anasının gözəlliyinin sirri açılıb. Aktyorun həyat yoldaşı Elsa Patakinin (Elsa Pataky) qaynanası ilə bağlı fikirləri Britaniyanın Daily Mail tabloidində yer alıb.

Fotomodel və aktrisa olan Elsa Pataki qaynanası Leoninin ciddi qidalanma rejimi sayəsində 30 il daha gənc göründüyünü izah edib. "O, bizim bildiyimiz ciddi intervalla aclıq prinsiplərinə riayət etməyə başlayan ilk adam idi. Və Leoni möhtəşəm görünür. Onun 60 yaşı var, lakin ildən-ilə daha da gözəlləşir", - deyə Pataki bildirib.

Leoni bu rejimə həftədə bir gün yeməkdən başlayıb. Sonra o, hər gün 15-16 saat ərzində qidadan uzaq durmağa başlayıb.

Leoni Hemsvortun zahiri görünüşü aktyorun pərəstişkarlarını heyran edib. Kris may ayında Analar Günündə anası ilə çəkdirdiyi şəklini paylaşıb. Şəkli şərh edənlər Leoninin zahiri görünüşünə təriflər yağdırıblar. Hətta qeyd ediblər ki, Leoni sanki Krisin anası yox, bacısıdır.

Daha əvvəl media 56 il aktyor sənəti və ingilis dili üzrə müəllim işləmiş 81 yaşlı London sakininin gənc və gözəl görünüşünün sirrini açmağa çalışmışdı. Qadın bildirmişdi ki, aktiv həyat tərzi keçirir, gündəlik meditasiya edir və cavanlaşdırıcı kremlərdən istifadə edir.

17
Əlaqədar
Hollivud ulduzu Kemeron Diaz kinodan niyə getdiyini açıqlayıb
Canet Cekson azərbaycanlı müğənniyə təşəkkür edib: Mahnımı gözəl oxuyursan
Bədən tərbiyəsi müəllimi arıqlamağın sadə yolunu öyrədib
Dünya şöhrətli model: "Özümü faydasız hiss edirəm"
Türkiyəli məşhur aktrisadan nümunəvi addım
Bakıda tibbi maskada olan insanlar, arxiv şəkli

Gələcəyin məsuliyyətsiz insanı ailədə formalaşır, çünki ata sözündə durmur...

0
Elə gələcəyin məsuliyyətsiz insanı da ailədə formalaşır, ata sözündə durmur, ana diqqət yetirmir və artıq uşaq belə davranışı özü üçün nümunə kimi qəbul edir.

“Məsuliyyətli ol, evdə qal” ifadəsini günümüzdə eşitməyən kimsə tapılmaz yəqin. Koronavirus pandemiyası ilə əlaqədar bu çağırışlar aktuallaşıb. Televiziya kanallarında, radio efirində, nəqliyyatda tez-tez səsləndirilən bu ifadə artıq bir növ adiləşib. Məsuliyyətlə bağlı xeyli plakat hazırlanıb, internetdə həştəq yaradılıb. Sosial mediada isə dəqiqəbaşı insanlar bir-birini məsuliyyətli olmağa çağırırlar.

Yəni, bu qədər məsuliyyətsizik?

“Məsuliyyətli ol, sosial məsafə gözlə”, “Məsuliyyətli ol, maskadan istifadə et” kimi ifadələr, #məsuliyyətli, #məsuliyyətliol #mesuliyyetli #mesuliyyetliol həştəqləri də gündəmi zəbt edib. Niyə məsuliyyətdən bu qədər danışırıq? Yəni bu qədər məsuliyyətsizik? Yoxsa məsuliyyətli olmaq ağır bir yükdür?

Əslində məsuliyyət anlayışına yanaşma insanlarda müxtəlifdir. Bir millətin, cəmiyyətin məsuliyyətsiz kimi qəbul etdiyi vəziyyət digər xalqlarda tam normal sayıla bilər. Deyək, əgər Almaniya və Finlandiyada kiminsə görüşə gecikməsi qəbuledilməz hal kimi qəbul edilirsə, Şərq mentallığında hansısa işi görəndə tələsikliyə yol vermək doğru sayılmır. Ərəb ölkələrində bu gün görüş təyin edib sabah gəlmək də olur. Şərq insanı bunu belə izah edir, əgər nəsə olmalıdırsa, bu baş verəcək, çünki hər şey Allahın əlindədir. Olacağa da çarə yoxdur.

Qərb düşüncə tərzində, oradan gələn biznes modellərdə işçinin mütləq və mütləq məsuliyyətli, dəqiq və nizam-intizamlı olması mühüm şərtdir. İşə gecikmək, rəhbərliyin tapşırığını yerinə yetirməmək, layihəni vaxtında təhvil verməmək işdən qovulmaq üçün ciddi əsas sayılır. Amma bütün Avropa ölkələrində yaşayan insanlar da eyni dərəcədə məsuliyyətli deyil. İspan nahardan sonra 2 saat yatmağı sevir, alman isə bunu məsuliyyətsizlik kimi qəbul edir. İtalyanlar bir qədər tənbəldirlər, elə bil Avropa yox, hansısa Şərq ölkəsini xatırladırlar. Dövlət qurumlarında da işə yanaşmada bir növ etinasızlıq duyulur.

Gələcəyin məsuliyyətsiz insanı da ailədə formalaşır

Məsuliyyət bir tərəfdən nizam-intizama riayət etmək, digər tərəfdən qanunu gözləmək, yükünü daşıdığın insanların problemlərini də özününkü kimi qəbul etməkdir. Hər bir ata-ana ilk növbədə ailədə bir nümunə olmalıdır. Əgər ata uşaqlarına bazar günü gəzinti söz veribsə, deməli, mütləq yerinə yetirməlidir. Sözündə durmasa, bir müddət sonra ailədəki nüfuzunu itirə bilər. “Uşağa söz vermə” ifadəsi Azərbaycanda çox populyardır, çünki ailənin kiçik üzvü bizə inanır, dediyimizi həqiqət kimi qəbul edir. Söz verdinsə, yerinə yetirməlisən.

Elə gələcəyin məsuliyyətsiz insanı da ailədə formalaşır, ata sözündə durmur, ana diqqət yetirmir və artıq uşaq belə davranışı özü üçün nümunə kimi qəbul edir. Qadın və kişinin də məsuliyyət anlayışı fərqlidir. Kişi məsuliyyət dedikdə daha çox işə vaxtı-vaxtında gedib gəlməyi, evin bazarlığını, təminatını, təmir işlərini və digər məsələləri düşünür. Məsuliyyətli olmaq, yəni müəyyən öhdəlikləri yerinə yetirmək deməkdir. Qadın isə məsuliyyəti başqa anlayır, üzərinə məsuliyyət və ya yük götürmək deyəndə, daha çox sevgi, qayğı göstərmək kimi qəbul edir.

Amma məsuliyyətsizliyin də onlarla təzahürünə rast gəlinir. Məsələn, həyat yoldaşından ayrılmış kişilər çox zaman aliment ödəməyi sevmirlər. Hələ dünənəcən övladının ən kiçik arzusunu yerinə yetirməyə hazır olan şəxs bu gün ən cüzi məbləği ödəməkdən belə yayınır. Qadın uşağını böyütmək, ayağa qaldırmaq üçün istənilən ağır işə getməkdən, onun bunun qapısında xadimə, qabyuyan işləməkdən çəkinməz. Amma ailəsindən ayrılan kişi aylarla iş tapmadığını, ağır durumda olduğunu əsas gətirərək uşağına görə pul ödəməkdən qaçar.

Məsuliyyətsizlik bəzən özünü qorxulu statistikada göstərir

Məsuliyyətsizliyin bariz nümunələrinə hər gün rast gəlirik. “Koroğlu” metro stansiyası ətrafında yerləşən, Bakı Nəqliyyat Agentliyinə məxsus Nəqliyyat Mübadilə Mərkəzindən hər gün minlərlə insan yararlanır. Eyni mənzərəni də hər səhər müşahidə edirik. Kart balansını doldurmaq üçün onlarla sərnişinin növbəyə düzüldüyünü. Gündə ən azı 10-15 dəqiqə zaman itirməlisən. Özü də bir gün belə boş aparata rast gəlmək mümkün deyil. Növbə bu gün də var, sabah da.

Burada ikitərəfli məsuliyyətsizliyin şahidi oluruq. Əgər aparatların önündə bu qədər insan toplanırsa, deməli onların kartında pul yoxdur, zamanında balansı doldurmayıb növbədə gözləyirlər. İnsan var, heç vaxt belə aparatın önündə növbə gözləməz, hər gün işə gedib gələr deyə 5-10 manat yükləyər. İnsan da var, daim kartını itirdiyindən elə 1-2 manatla kifayətlənər, nəticədə tez-tez növbədə gözləməli olar.

Digər tərəfdən əgər kimsə növbə gözləyirsə, deməli ya aparatın sayı kifayət qədər deyil, ya da məsələni başqa cür həll etmək lazımdır. Hələ iki il öncə BNA-nın İdarə Heyətinin sədri Vüsal Kərimli mətbuata açıqlamasında marşrutların kart sisteminə tam keçidindən sonra kartda balansı onlayn qaydada artırmağın mümkün olacağına söz vermişdi. Kart sistemi tam bərqərar olmasa da, hər halda artıq bazarın böyük bir hissəsində tətbiq olunub. Amma onlayn ödəmə hələ də yoxdur. Özü də bu məsələnin həlli elə də çətin deyil. Sadəcə virtual onlayn sistem qurulur, kartın nömrəsi həmin sistemdə qeydiyyata düşür, daha sonra isə virtual məkanda həmin qeydiyyat nömrəsinə pul yükləməklə problemin rahat yolu tapılır. Belə sistem artıq bir neçə kabel TV-də qurulub. Kart aparata daxil edilir, məbləğ sistemə ödənilən kimi kanalların nümayişi bərpa olur.

Yol qaydalarına münasibətdə aşkarlanan məsuliyyətsizlik bəzən özünü qorxulu statistikada göstərir. “Xətai” metro stansiyası önündəki piyada keçidində reallaşan monitorinq orta hesabla dəqiqədə 4 qanun pozuntusunu üzə çıxarıb. 12 saata 2963 dəfə qayda pozulub. Özü də yolu keçmək üçün keçiddə cəmi 40 saniyə gözləmək lazımdır. Hansısa çətin bir yer də deyil. Həyatla belə oyun oynamaq olarmı?

Məsuliyyət hissini həştəqlə formalaşdırmaq çətin məsələdir

Azərbaycan reallığında hər addımbaşı məsuliyyətsizlə qarşılaşırıq, nə pandemiya vəziyyəti dəyişə bilib, nə də başqa hər hansı bir faktor. ABŞ-də avtomobilin hansı yerinə əyləşsən, o dəqiqə təhlükəsizlik kəməri taxmalısan, amma bizim sürücülər elə bil bu kəməri taxmamağı özlərinə fəxr bilirlər. Eləsi var sükanı verir azyaşlı uşağın əlinə, o da maşını ora bura qaçırdır, aparıb divara da çırpa bilər. Yolu kəsib bir-biri ilə söhbət edən sürücüləri azmı görmüşük?

Bəs qrafiki dəqiq gözləyən marşrutları niyə barmaqla saymaq olar? Sükan arxasında telefonla danışan, siqaret çəkən, başqa marşrutla bəhsəbəhsə girən sürücünün məsuliyyəti niyə axsayır?

Məsuliyyət hissini həştəq və ya sosial mediadakı şuarlarla formalaşdırmaq çətin məsələdir. Bu prosesə hələ körpəlikdən başlamaq gərəkdir. Məsuliyyətli olmağı valideyn nümayiş etməlidir, nümunə olmalıdır. Məktəbdə müəllim deməlidir. Qapısını döyüb müraciət etdiyimiz qurumlardan məsuliyyətli yanaşma görməliyik. Yeni qaydalar bizim təlim-tərbiyə sistemində öz layiqli yerini tutmalıdır.

Cəmiyyətin hər bir qatında məsuliyyətli insanları, məmurları, iş adamlarını, xidmət sektorunda çalışanları yetişdirməliyik. Biri olub, digəri olmasa, xeyri yoxdur. Bəlkə də gün gələr, biz də hər bir hərəkətin məsuliyyətini üzərinə götürməyə hazır olan bir topluma çevrilərik.

0