Əli silahlı adam

İnsan əzablarından pul qazananlar

154
(Yenilənib 19:42 17.01.2018)
"Görürsən, bu şəhərdə yazmaq üçün nə qədər mövzu var?"

BAKI, 17 yanvar — Sputnik. İstanbulda qaldığımız hotel otağına çöldən qışqır-bağır səsləri doldu. Cəld pəncərəyə yaxınlaşıb çölə baxdım. Kafenin önündə bir dəstə adamın bir-birini əzişdirdiyini gördüm. Yumruq-təpik vuran kim, bir-birinin başında stol-stul qıran kim!

Davanın içindən sivrilib kənara qaçan ağ köynəkli oğlan telefonunu çıxarıb kiməsə zəng etdi. Onunla dalaşan iki nəfər də yol kənarında dayanan maşına əyləşdi. Çox keçmədi ki, bir sarı taksi bu ağ köynəkli oğlanın yanında dayandı və sürücü ona nəsə uzatdı.

Oğlan bir az əvvəl dalaşdığı adamlara – maşının içində oturan həmin iki nəfərə yaxınlaşıb taksi sürücüsündən aldığı silahı çıxardı və maşının üstünə boşaltdı, daha sonra qaçıb gözdən itdi. Güllələrdən dəlik-deşik olan maşın da Tarlabaşı bulvarı ilə uzaqlaşdı.

Mən İstanbulda bu cür hadisələrə bir neçə dəfə şahid olmuşdum. Dostum isə ilk dəfə idi ki, belə hadisə ilə qarşılaşırdı və qorxudan əl-ayağı əsirdi. Bir anlıq hansısa ədəbi hissimə qapılıb ona belə dedim: "Görürsən, bu şəhərdə yazmaq üçün nə qədər mövzu var?"

Onun gözündə necə göründüm, bilmirəm, amma hadisəyə bu cür münasibətimdən sonra insan talelərinə xammal kimi baxdığım üçün özümü xeyli danladım. Sonra da öz tənbehlərimə çox sadə cavab tapdım: "Bu, mənim işimdir".

İnsan əzabları olmasaydı, ədəbiyyat və incəsənət də olmayacaqdı yəqin. Xoşbəxtlik və gözəllik ədəbiyyatın olsa-olsa, saçı, kirpiyi, qaşı və dırnağı olar. Amma sənətin əti, qanı, sümüyü, iliyi, əzələsi, damarı dərddir, əzabdır, işgəncədir, faciədir, müharibədir, ayrılıqdır, kədərdir, hüzndür, ölümdür və digər insan fəlakətləridir.

Uzun-uzun düşündüm: Görəsən, o ağ köynəkli oğlan həmin an üçün necə bir qəzəbə qapıldı ki, asanlıqla silah əldə edib və eyni asanlıqla da həmin silahla iki insana atəş aça bildi? Mənə həmin an qatilin və qurbanın özü qətiyyən maraqlı deyildi. Mənə maraqlı olan onların hiss və həyəcanları, taleləri idi ki, işim gərəyi lazım olanda istifadə edə bilim.

Vicdan sözünə ən çox ədəbiyyat və incəsənət adamlarının yaradıcılıqlarında rast gəlirik. Vicdanın mahiyyətini dərk etmək üçün də müxtəlif sənət nümunələri bizə yardımçı olur. Lakin ədəbiyyat və incəsənət adamları insan əzablarını xammal kimi götürüb müxtəlif məhsullar istehsal edir, üstəlik, bu məhsullarla pul qazanır. Bu vicdana zidd deyilmi?

Əslində, buna məntiqli bir izah tapa bilmirəm. Bu şablonları çox eşitmişik ki, sənət ibrət üçündür, gələcəkdə belə halların qarşısının alınmasına kömək edir, insanlara müsbət keyfiyyətlər aşılayır və s. və i.

Bəs minillərdir ibrət üçün yazılan bu qədər sənət nümunələri niyə insanların işinə yaramadı? Əgər bu gün bir insan başqa bir insana asanlıqla silah çəkə bilirsə, Dostoyevskinin "Cinayət və cəza"sı dünyaya nə fayda verib, görəsən?

Kim bilir, hansı səbəbdən dalaşdığı adamların üstünə güllələr boşaldan o ağ köynəkli oğlanı düşünürəm. Bu ki hansısa əsər deyil və bu silah çəkən oğlan Raskolnikova oxşamır. Bəs Raskolnikov kimdir? Dostoyevskinin uydurması! Onda cinayətkar kimdir? Heç vaxt olmayan və heç vaxt heç kəsi öldürməyən Raskolnikovmu, yoxsa onu yaradan və onu bu cinayətə sürükləyib sonra da ittiham edən Dostoyevskimi?

154
Teqlər:
silah, insan, xoşbəxtlik, İstanbul, sənət, incəsənət, hotel, ədəbiyyat, dərd-kədər, əzab, yaradıcılıq, yaradıcı adam, Dostoyevski, Raskolnikov
Əlaqədar
İki aya 7 milyon yığan müğənni: "Acqarına sənət nümayiş etdirə bilmərəm"
Maddi sıxıntıdan qeyri-adi sənət doğuldu
Sosial şəbəkədə yeni dalğa: ciddi sənət sıradan çıxarılır
"Düşünürlər ki, Elçinin əsərini tamaşaya qoymaqla dividend qazanacaqlar"
Əsərinə Hollivudda film çəkilmiş azərbaycanlı yazıçı
Düzəltdiyi sənət əsərlərini satmağa əli gəlməyən usta

Cəbiş müəllim Süleyman Ələsgərov haqqında - "Qarabağ inciləri" silsiləsindən

842
Cəbiş müəllim Şuşanın Azərbaycan mədəniyyətinə bəxş etdiyi təkrarolunmaz bəstəkar, Xalq artisti, Dövlət mükafatı laureatı, Azərbaycan Bəstəkarlar İttifaqının Qarabağ filialının rəhbəri olmuş Süleyman Ələsgərov haqqında danışır.

Görkəmli bəstəkar və ictimai xadim Süleyman Ələsgərov 22 fevral 1924-cü ildə Şuşada anadan olub.

Azərbaycan musiqi tarixində və inkişafında istedadlı dirijor, tanınmış pedaqoq və ictimai xadim, professor Süleyman Ələsgərov özünəməxsus fəxri yer tutan bəstəkarlardan biridir. Onun yaradıcılığı Azərbaycan peşəkar musiqi tarixinin parlaq səhifəsini təşkil edir.

Musiqişünasların fikrincə, Süleyman Ələsgərov musiqisi üçün şən, sevindirici əhval-ruhiyyə, emosionallıq, fikrin səmimiyyəti xasdır. Xalq yaradıcılığına xas olan intonasiyalardan, ritmlərdən geniş istifadə edən bəstəkar folklor sənətinin təkraredilməzliyini, orijinallığını öz əsərlərində səmimi şəkildə ifadə edə bilmişdi.

Bəstəkar 2 operanın, 12 musiqili komediyanın, 2 simfoniyanın müəllifi olmaqla yanaşı, tar ilə Azərbaycan xalq çalğı alətləri orkestri üçün 3 konsertin, 200-ə qədər mahnı və romansların müəllifidir.

Azərbaycan Dövlət Konservatoriyasında məşhur pedaqoq, professor Boris Zeydmanın bəstəkarlıq sinfində təhsil alarkən o, Sovet Ittifaqı Qəhrəmanı, general Həzi Aslanova həsr olunmuş simfonik poema, “Məhəbbət gülü” musiqili komediyasını, simli kvartet, skripka, violonçel və fortepiano üçün trio, “Xatirə” əsərlərini yazır.

Süleyman Ələsgərovun violonçel, fortepiano və simfonik orkestr üçün yazdığı ikili konsert onun yaradıcılığında müstəsna yer tutur. Bu əsər milli konsert janrının təşəkkülündə və inkişafında müəyyən mərhələ rolunu oynayıb.

Bəstəkarın yaradıcılığında mahnılarla yanaşı, romanslar da xüsusi yer tutur. Onun romanslarının çoxu Azərbaycan klassiklərinin şeir və qəzəllərinə yazılmışdır.

Süleyman Ələsgərovun 12 musiqili komediyası Azərbaycan Dövlət Musiqili Komediya Teatrında tamaşaya qoyulmuş və bəstəkara şöhrət gətirmişdir. Bu səhnə əsərlərində o, dahi Üzeyir Hacıbəyovun musiqili komediya ənənələrini öz yaradıcılığında davam etdirmişdir.

Sonralar bir-birinin ardınca gələn “Ulduz”, “Özümüz bilərik”, “Milyonçunun dilənçi oğlu”, “Hərənin öz ulduzu” və sairə musiqili komediyaları bəstəkarın bu sahədə böyük yaradıcılıq imkanlarının göstəricisidir.

Onun musiqili komediyaları arasında “Ulduz” daha çox məşhurdur. “Ulduz” ilk dəfə 1948-ci ildə tamaşaya qoyulub. 1965-ci ildə “Ulduz” Moskvanın Kreml Teatrında göstərilib. Bu musiqili komediya 11 dilə tərcümə edilib. 1964-cü ildə isə bu əsər Azərbaycan Kinostudiyasında ekranlaşdırılıb.

Bəstəkarın yaradıcılığının mühüm hissəsini Azərbaycan xalq çalğı alətləri orkestri üçün əsərlər təşkil edir. Ümumiyyətlə, Azərbaycan xalq çalğı alətləri orkestri üçün yazılmış əsərlər arasında xüsusi yeri məhz Süleyman Ələsgərovun əsərləri tutur.

Bir müddət Azərbaycan xalq çalğı alətləri orkestrinin dirijoru vəzifəsində işləməsi bəstəkara xalq çalğ alətlərinin spesifik xüsusiyyətlərini əsaslı surətdə öyrənməyə kömək etmiş, onun müxtəlif janr və formalarda olan orkestr əsərləri, tar, kamança, balaban, qanun, saz üçün əsərlər yaratmasına təkan vermişdir.

Süleyman Ələsgərov 1957-ci ildən Üzeyir Hacıbəyov adına Azərbaycan Dövlət Konservatoriyasında dərs demiş, 20 ildən artıq bir dövrdə “Xalq musiqisi”, sonra isə “Xalq çalğı alətləri” kafedrasının müdiri olmuşdur. Ömrünün son illərində Süleyman Ələsgərov Bakı Musiqi Akademiyasının “Dirijorluq” kafedrasının professoru, Akademiyanın Şuşa filialının direktoru vəzifəsində çalışmışdır.

Süleyman Ələsgərov 21 yanvar 2000-ci ildə dünyasını dəyişib.

842
Teqlər:
Cəbiş müəllim, infoqrafika, videoinfoqrafika, mədəniyyət, bəstəkar, Şuşa
İnsanlar kinoteatrda, arxiv şəkli

Anar Kərimov: kinoteatrlar müəyyən şərtlərlə açılacaq

10
(Yenilənib 16:14 25.09.2021)
Pandemiya qaydalarına riayət edilməli, zalların 50 faizdən çox doldurulmaması, COVİD pasportu ilə giriş və zalların dezinfeksiyası tələbi yerinə yetirilməlidir.

 

BAKI, 25 sentyabr — Sputnik. Operativ qərargahla apardığımız konstruktiv danışıqlar nəticəsində oktyabrın 1-dən teatr, kinoteatr və konsert zalları açıq elan ediləcək. Amma burada müəyyən şərtlər var. Sputnik Azərbaycan-ın məlumatına görə, bunu mədəniyyət naziri Anar Kərimov deyib.

Nazir bildirib ki, pandemiya qaydalarına riayət edilməli, zalların 50 faizdən çox doldurulmaması, COVİD pasportu ilə giriş və zalların dezinfeksiyası tələbi yerinə yetirilməlidir.

“Mədəniyyət Nazirliyi fəaliyyət başladıqdan sonra ciddi nəzarət edəcək ki, bu qaydalara riayət olunsun, nəticə etibarilə insanların virusa yoluxmasına səbəb yaranmasın”, - deyə nazir vurğulayıb.

Qeyd edək ki, Nazirlər Kabinetinin dünən açıqladığı qərarına əsasən bir sıra xidmət sahələrinin fəaliyyətinə icazə verilib. Onların arasında teatr, kinoteatr və konsert zalları da var.

Həmçinin oxuyun:

Teatr və kinoteatrların fəaliyyəti bərpa edilir - Operativ Qərargah qərar verdi

Azərbaycanda COVID-19 pasportu olmadan bu sahələrdə hərəkət edə bilməyəcəksiz

10
Teqlər:
kinoteatr