Həbsxana divarında tikanlı məftillər, arxiv şəkli

Repressiya qurbanları: məşhur aktyor haqqında yalan ifadələri kimlər verib?

493
(Yenilənib 20:06 22.06.2017)
Bu qərar oktyabr ayının 19-da verilsə də, noyabr ayının 16-da icra olunur

Birinci yazı: Abbas Mirzə Şərifzadə

BAKI, 6 iyun — Sputnik. 1937-ci il, iyul ayının 22-də Azərbaycan SSR XDİK-nın müavini Gerasimov, şöbə müdiri Sinmana belə bir müraciət ünvanlayır: "Yoldaş Sinman! Yadımdadır ki, Əli Kərimovun ifadələrində Şərifovun və Ülvinin adları çəkilir. Onlar təxirə salınmadan həbs edilməli və istintaqa cəlb olunmalıdırlar".

Qeyd edim ki, Gerasimovun müraciətindəki Əli Kərimov Azərbaycan Dövlət Dram Teatrının direktoru, Şərifov Azərbaycanın məşhur teatr aktyoru, teatr və kino rejissoru, Azərbaycan SSR Xalq Artisti Abbas Mirzə Şərifzadə, Ülvi isə məşhur teatr aktyoru Ülvi Rəcəb Şaşıqzadədir.

Maraqlısı odur ki, həmin illərin sənədlərində Əli Kərimovun belə bir ifadəsi yoxdur. 1937-ci il fevral ayının 19-u, 20-si, 21-i – üç gün ard-arda dindirilən Əli Kərimov öz ifadələrində əksinqilabi millətçi təşkilatına Əhməd Bədi Triniç tərəfindən qoşulduğunu bildirib. Həmin ilin iyul ayının 23-ü və 26-da keçirilən dindirmələrdə müstəntiqin "Artist Abbas Mirzə Şərifov əksinqilabi təşkilata daxil idimi?" sualına belə cavab verib: "Bunu rədd edirəm! Bir daha təkidlə deyirəm ki, Şərifov əksinqilabi millətçi təşkilata daxil olmayıb!"

1937-ci ilin iyul ayının 24-də dindirilən publisist, alim Ruhulla Axundov öz ifadəsində belə deyib: "Təşkilata cəlb olunan şəxslər öz növbələrində bura digər şəxsləri cəlb etməlidirlər. Mənim tərəfimdən cəlb olunmuş Əli Kərimov öz növbəsində Abbas Mirzə Şərifovu və Mirzə Ağa Əliyevi təşkilata cəlb etmişdi".

Həmin ilin oktyabr ayının 11-də baş verən dindirmədə Ruhulla Axundov bildirib: "Bakıdakı antisovet Müsavat təşkilatının rəhbər üzvləri aşağıdakılar idi: Dövlət Dumasının sabiq üzvü Məmməd Yusif Cəfərov, Yazıçılar İttifaqının üzvü Hüseyn Sadıq, şair Əhməd Cavad, yazıçı, Müsavatın İstanbuldakı konsulu Yusif Vəzirov (Yusif Vəzir Çəmənzəminli), məşhur pantürkist şair Hüseyn Cavid, bəstəkar Üzeyir Hacıbəyov, xalq artistləri Mirzə Ağa Əliyev və Abbas Mirzə Şərifzadə".

Daha bir qəribəlik də buradadır ki, Abbas Mirzə Şərifzadənin cinayət işində Ruhulla Axundovun adlarını çəkdiyi şəxslərdən heç birinin ifadəsi yoxdur.

Bütün bunlardan sonra, 1937-ci ilin dekabr ayının 3-də Azərbaycan SSR XDİK Dövlət Təhlükəsizliyi İdarəsi 3-cü bölməsinin rəis müavini baş leytenant Borisov belə bir arayış tərtib edir: "Əldə edilmiş məlumatlara görə Şərifov Abbas Mirzə Rəsul oğlu bir xarici dövlətin xeyrinə casusluqda ifşa olunur. Qeyd olunanlara əsasən, Şərifov Abbas Mirzə Rəsul oğlu həbsə salınıb Azərbaycan SSR CM-in 68-ci maddəsi ilə məsuliyyətə cəlb edilməlidir".

Elə həmin gün də aktyorun həbs olunması ilə bağlı qərar qəbul edilir. Dekabr ayının 4-də Abbas Mirzə Şərifzadə həbs olunur. Evində axtarış aparılır, bir teatr qılıncı və iki teatr tapançası müsadirə edilir.

Abbas Mirzə Şərifzadə
© Photo : PUBLIC DOMAIN
Abbas Mirzə Şərifzadə

1937-ci ilin dekabr ayının 9-da Abbas Mirzə Şərifzadə birinci dəfə dindirilir. Bu dindirmədə o, İran konsulu Vafi ilə gizli görüşməkdə ittiham olunur. Dekabrın 17-də baş verən ikinci dindirmədə Abbas Mirzə Şərifzadə belə deyir: "Mən tamamilə Sovet hökuməti və Kommunist Partiyasının tərəfdarıyam. Onların tapşırıqları mənim üçün qanundur".

Dekabr ayının 25-də üçüncü dəfə dindirilir. Bu sorğu zamanı o, Hüseyn Cavidlə görüşməkdə, konsertlərdə və radioda öz repertuarına Mikayıl Müşfiqin, Əhməd Cavadın, Hüseyn Cavidin əsərlərini salmaqda ittiham olunur. Lakin ifadəsinin sonunda qətiyyətlə vurğulayır: "Məni heç kəs heç bir təşkilata cəlb etməyib və belə təşkilatın olması ilə bağlı mənə heç bir şey bəlli deyil".

Repressiya illərində həbs olunan, dindirilən şəxslərin əksəriyyəti müstəntiqlərin ittihamlarını qəbul edib, üstəlik, onların sifarişlərinə uyğun digər şəxsləri də öz ifadələrində müqəssir elan ediblər. Abbas Mirzə Şərifzadə isə öz ifadələrində heç kəsin adını hər hansı antisovet təşkilatının üzvü kimi hallandırmır.

1937-ci ilin dekabr ayının 31-də dördüncü dəfə, 1938-ci ilin yanvar ayının 8-də beşinci dəfə, yanvar ayının 9-da altıncı dəfə dindirilir. Bu sorğuların hamısında Abbas Mirzə Şərifzadə ittihamları rədd edir və bütün işgəncələrə, hədə-qorxulara rəğmən, müstəntiqlər istədikləri nəticəni əldə edə bilmirlər.

Fevral ayının 16-da Abbas Mirzə Şərifzadə haqqında yeni ittiham irəli sürülür. O, əksinqilabi burjua-millətçi təşkilatın üzvü kimi məsuliyyətə cəlb olunur. Aprel ayının 28-də Abbas Mirzə Şərifzadə və Baş Repertuar Komissiyasının rəhbəri Mahmudov Mahmud Balaəmi oğlu üzləşdirilir.

Üzləşmədə Mahmud Mahmudov deyir ki, Abbas Mirzə onu Sovet İttifaqı ərazisində İran Kəşfiyyat Orqanları xeyrinə casusluğa cəlb edib. Abbas Mirzə Şərifzadə belə cavab verir: "Bəli, təsdiq edirəm. Mən Mahmudov Mahmudu İran kəşfiyyatı xeyrinə casusluğa cəlb etmişəm".

Lakin bu protokolda üzləşməni kimin apardığı qeyd olunmayıb. Üstəlik, iyun ayının 11-də qəzet satan Əli Həsən Abbas oğlu ilə Abbas Mirzə Şərifzadənin üzləşməsində qəzet satanın İran kəşfiyyatı xeyrinə casusluq ittihamlarını Abbas Mirzə qətiyyətlə rədd edir. Bu üzləşmədə Əli Həsən bildirir ki, Abbas Mirzə onun vasitəsi ilə İran konsulluğuna məktublar və kitablar göndərib.

Qəribədir ki, bu casusluq ittihamını aprelin 28-də qəbul edir, iyunun 11-də rədd edir. Protokolda üzləşməni aparan şəxsin adının qeyd olunmaması da şübhələr doğurur ki, bu sənəd saxtadır.

Bunlardan sonra, 1938-ci ilin oktyabr ayının 19-da Azərbaycan SSR XDİK Xüsusi Üçlüyün iclasında qərara alınır: "Şərifov Abbas Mirzə Rəsul oğlu casusluq fəaliyyətinə görə güllələnsin, əmlakı müsadirə olunsun".

Bu qərar oktyabr ayının 19-da verilsə də, noyabr ayının 16-da icra olunub və böyük teatr dühası noyabr ayının 16-da güllələnib.

Niyə qərarın icrası bir ay gecikib? Necə olub ki, Abbas Mirzə Şərifzadə güllələnəndən 17 il sonra bəraət qazanıb? Abbas Mirzə Şərifzadədən uzun müddət xəbər ala bilməyən övladlarına hansı məlumatlar verilib və onların aqibəti necə olub? – ikinci yazıda…

493
Teqlər:
Ruhulla Axundov, Abbas Mirzə Şərifzadə, Əli Kərimov, XDİK, SSR, 1937-ci il, ifadə, Hüseyn Cavid, teatr, müstəntiq, aktyor, cinayət işi, Azərbaycan
Əlaqədar
Repressiya aparatını "əridən" sevgi
Böyrəyi dəyişdirilən aktyor donorunun adını açıqladı
Məşhur aktyor prezidenti sərt tənqid etdi
Məşhur müğənni-aktyor təcili xəstəxanaya yerləşdirildi
Aktyor: “Bizim teatrda boş yer olmur”
Türkiyəli məşhur aktyor avtomobil qəzasına düşüb
Dairəvi Alban Məbədi, arxiv şəkli

Alban tarixinə ögey yanaşma: Nazirlik abidələrə lövhə vurmaqla işini bitmiş sayır

420
(Yenilənib 21:09 18.04.2021)
"Bəzən sosial şəbəklərdə yazırlar ki, "7 manat çox bahadır". Hansı ki, o şikayət edənlər gedib bahalı restoranlarda yemək yeyib, şəklini sosial şəbəkələrdə paylaşırlar. Amma muzey üçün 7 manatı qıymırlar. Halbuki o 7 manat

Şahpəri Abbasova, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 18 aprel — Sputnik. Hər il aprelin 18-i dünyada Beynəlxalq Abidələr və Tarixi Yerlər Günü kimi qeyd olunur. Bu əlamətdar gün Tarixi Yerlər və Abidələrin Mühafizəsi Şurasının (İCOMOS) təklifi üzrə UNESCO tərəfindən 1983-cü ildə təsis olunub. Məqsəd insanların diqqətini abidələrin və tarixi yerlərin qorunmasına yönəltməkdir. Bu əlamətdar gün Azərbaycanda da geniş qeyd olunur. Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası, tarix üzrə fəlsəfə doktoru Akif Məmmədli Sputnik Azərbaycan-a açıqlamasında təəssüflə bildirir ki, Azərbaycanda tarixi abidələr və muzeylərlə bağlı maarifləndirmə işləri çox zəifdir:

"Son aylar nisbətən diqqət artıb. Turizm Mədəniyyət Nazirliyindən ayrıldıqdan sonra az da olsa fərqi hiss edirəm. Mədəniyyət Nazirliyinin nümayəndələri dəfələrlə mənim yaratdığım muzeydə olublar. Amma buna baxmayaraq, tarixi abidələrin qeydə alınması ilə bağlı proses bir az da ləngiyib. Mənim yaratdığım muzeyə Amerikadan, Türkiyədən, Kanadadan, Sinqapurdan gələn xarici qonaqlar olur. Bəzən hətta yol ötən sürücülər belə yaratdığım muzeyə baş çəkir. Ən azı bəşər övladının yaratdığı dəyər olduğunu anlayırlar. Təəssüf ki, bu, Azərbaycanda bu sahəyə maraq arzulanan səviyyədə deyil".

Alim tariximizə laqeyd münasibətlə bağlı Kütləvi İnformasiya Vasitələrinə və dövlət qurumlarına səslənib:

"Çox istəyərdim ki, KİV, dövlət qrumları bu məsələyə xüsusi önəm versinlər. Tarixi abidələrimiz bizim milli pasportumuzdur. Buradakı insanların dünənki tarixidir. Sabahkı tariximiz üçün bir şahiddir. Çinlilərin bir sözü var, "keçmişini yaxşı öyrən, o, gələcəyin müəllimidir". Tarixi öyrənmək üçün kitab oxumaq kifayət deyil. Mütləq tarixi məkanları, muzeyləri də ziyarət etmək lazımdır. Məsələn, Qax rayonunun Güllük kəndində böyük təpənin üzərində çox möhtəşəm abidə var idi. Amma hazırda abidənin yalnız bünövrəsi qalmaqdadır. Bu da insanların cahilliyindən, maariflənmə işinin aparılmamasından irəli gəlir. Yaxşı olar ki, alban abidələri haqqında mediada maarifləndirmə işləri aparılsın".

Alim qeyd edir ki, o sökülən başqasının deyil, bizim - Qafqazın tarixidir.

"Azərbaycanın tarixi abidələrinin tətqiqatçısı, numizmat-alim Yevgeni Paxomov yazıb: "Misir tarixi üçün ehramların nə qədər böyük əhəmiyyəti varsa, Qafqaz tarixi üçün də Katex kəndində tikilən bu səddin bir o qədər böyük əhəmiyyəti var". Mən bu abidənin restavrasiyası üçün keçmiş Mədəniyyət naziri Əbülfəz Qarayevə dəfələrlə müraciət etdim. O söz verdi, mütəxəssislər gəldi. Həftələrlə o abidənin üzərində işlədik. Mədəniyyət Nazirliyi ora bir lövhə vurmaqla öz işini bitmiş hesab elədi", - deyə mütəxəssis bildirib.

Milli Azərbaycan Tarixi Muzeyinin Elmi-kütləvi iş və təhsil şöbəsinin mütəxəssisi Qənirə Qaforava isə deyir ki, onun çalışdığı muzeydə vəziyyət heç də pis deyil. Dediyinə görə, ziyarətçi sarıdan da əziyyət çəkmirlər:

"Bizim muzeyimizə hər zaman maraq olub. Çünki, Azərbaycanda ilk yaranan muzeydir. Burada iki muzey yerləşir – həm Milli Azərbaycan Tarixi Muzeyi və Hacı Zeynalabdin Tağıyevin xatirə muzeyi. Bura Tağıyevin yaşayış yeri olub. Gələn ziyarətçi iki muzeyi ziyarət edir. İstər yerli, istərsə də xarici ziyarətçilər hər zaman maraqla gəliblər. Pandemiya dövründə bir müddət bağlandı, amma hazırda açıqdır və ziyarətçilərimiz muzeyimizə baş çəkirlər. Hazırda Tarix muzeyi təmir-bərpa işləri ilə əlaqədar müvəqqəti bağlıdır. Amma Tağıyevin 10 otaqdan ibarət xatirə muzeyi açıqdır. Xaricilər üçün 5 manat, yerli ziyarətçilər üçün 2 manatdır, amma məktəbli və tələbələr üçün 1 manatdır. Xaricilər muzeyimizi çox maraqla izləyirlər".

Milli Xalça Muzeyinin Mətbuat xidmətinin rəhbəri Ülvina Fərzəliyeva da mövzuya münasibətini bildirib:

"Giriş 7 manatdır. 6 yaşına qədər uşaqlar üçün pulsuzdur. 6 manatdan yuxarılara 3 manat, məktəb və tələbələrə də 3 manat. Azərbaycan Xalça muzeyi ölkənin ilk İnklüziv muzeydir. Fiziki məhdudiyyətli insanlar da rahat şəkildə muzeyimizi ziyarət edə bilirlər. Onların əlil arabasında girişi, liftlərdən istifadəsi, ekspozisiyalarla tanışlıq üçün bütün şərait yaradılıb. Bundan əlavə, bizdə görmə əngəlli insanlar üçün xovsuz və xovlu texnikanın birgə tətbiqi ilə xalçalarımız üzərində ornamentlər toxunub. Bunu ənənəvi texnologiya şöbəsinin toxucuları ona görə ediblər ki, görmə əngəlli insanlarımız da xalçalara toxunub hiss edə bilsinlər. Bundan əlavə, həmin ornamentlərlə bağlı brayl əlifbası ilə məlumat verilib".

Fərzəliyeva sosial şəbəkələrdə muzeyə girişin baha olmasına narazılıq edənləri də unutmayıb:

"Deyirlər, 7 manat çox bahadır. Halbuki o şikayət edənlər gedib bahalı restoranlarda yemək yeyib, şəkillərini sosial şəbəkələrdə paylaşırlar. Amma muzey üçün 7 manatı qıymırlar. Halbuki o 7 manat bir kofenin, bir çayın puludur. Gələn insanlar deyirlər ki, "sanki bir anlıq nağıllar aləminə düşdük". Bizim muzeyimizi ziyarət edənlər uzun müddət o ab-havadan çıxmırlar". 

420
Nura Suri

Səhnəmizin ən zövqlü zövqsüzləri: Modelyer şou-biznes əhlini yudu, qara sərdi

2638
(Yenilənib 23:30 16.04.2021)
Modelyer: "Əksər müğənnilərin geyimləri bahalı və olduqca gülüncdür. Əksəriyyəti heç bilmir hansı geyimi harada geyinmək lazımdır. Çox təəssüf ki, səhnəmizdə çox az, barmaqla sayılacaq qədər zövqlü müğənni var"

Şahpəri Abbasova, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 17 aprel — Sputnik. "Geyim insanın xarici görünüşünün, ağıl isə onun daxili aləminin açarıdır" deyirlər. Bəs görəsən, hər zaman bahalı geyimləri və aksessuarları ilə öyünən şou əhli arasında ən zövqlü və ən dəbli geyinən kimdir? Və ya əksinə, bahalı brend geyimlər geyindiyi halda, gülünc vəziyyətə düşənlər kimlərdir? Bütün bunları mütəxəssilə araşdırmaq qərarına gəldik. Modelyer Şəlalə Maqsudovanın Sputnik Azərbaycan-a dediyinə görə, səhnəmizdə xeyli qadın və kişi müğənni var ki, onlar bahalı geyinirlər, amma geyindikləri geyim zövqsüzdür: "Əksər müğənnilərin geyimləri bahalı və olduqca gülüncdür. Əksəriyyəti heç bilmir hansı geyimi harada geyinmək lazımdır. Çox təəssüf ki, səhnəmizdə çox az, barmaqla sayılacaq qədər zövqlü müğənni var".

Modelyer dəbli geyinən kişi və qadın müğənnilərin adlarını açıqlayıb:

"Günay İbrahimli, Nura Suri, Röya, Aygün Kazımova, Sevda Yəhyayeva və Zülfiyyə Xanbabayeva səhnəmizin ən dəbli müğənnisi hesab olunurlar. Kişi müğənniləri arasında qadın müğənnilərdən zövqlü geyinənlər daha çoxdur. Məsələn, Zamiq Hüseynov, Rəhim Rəhimli, Əhməd Mustafayev, Çingiz Mustafayev səhnəmizin ən tərzli müğənnilərdir. Faiq Ağayev sənətdə 100% olsa da, geyimləri 100% deyil".

Maqsudova zövqsüz sənətçilərimizin də adını açıqlayıb: "Qadınlar kimi kişi müğənnilərinin də içində getdiyi məkana uyğun geyinməyən müğənnilər var. Bəzən səhər verilişinə gecə geyimində gəlirlər. Hansı ki, o geyimləri ziyafətlərə geyinmək olar. Kişilər də həmişə efirə klassik geyimdə çıxırlar. Bəzən müğənnilər bahalı geyimə, brendə qaçırlar. Amma bahalı geyim heç də tərz demək deyil. Məsələn, elə götürək Şəbnəm Tovuzlunu. Sənəti barədə heç nə deyə bilmərəm. Amma geyimi olduqca zövqsüzdür. Onun geyimi ilə məşğul olan adamlar onu bir növ gülüş hədəfinə çeviriblər. Təranə və Musa də tərz olmayanlar sırasındadırlar. Təranə xanım nə geyinirsə, Musa da ona uyğun geyinir. Bu da olduqca zövqsüz görünür. Manaf Ağayev, Niyaməddin Musayev və xüsusən muğam ifaçıları həmişə klassik geyimlərdədirlər. Bu da gözyorucudur".

"Başqa bir problem də var. Bəzi müğənnilər isə öz bədənlərini tanımırlar, öz geyimlərinə uyğun geyim seçmirlər. Bədən ölçülərinə uyğun gəlməyən geyimlər geyinirlər. Məsələn, Zülfiyə Xanbabayeva geyimlərini o qədər zövqlə seçir ki, onun kilolu olduğu gözə girmir. Bəziləri də bahalı geyimlə yanaşı, bahalı aksesuarlar da taxırlar. Hansı ki, o akseasuarlar o geyimə qətiyyən uyğun gəlmir. Əfsuslar olsun ki, səhnəmizdə gülünc görünən müğənnilər həddindən artıq çoxdur . Göz önündə olan insanlar həmişə geyimlərinə diqqət etməlidirlər. Şərt o deyil ki, bahalı geyinsinlər. Ucuz, amma zövqlü də geyinə bilərlər".

Modelyer əlavə edir ki, bəzən müğənniləri gülünc vəziyyətə salan modelyerlərdir: "Bəzən modelyerlərin özlərinin də dəbdən anlayışı olmur. Ona müraciət edən müğənniləri də gülünc vəziyyətə salırlar. Çalışdığı müğənninin bədən ölçülərini nəzərə almadan bəzən ona elə geyimlər geyindirirlər ki, müğənni gülünc görünür. Bilmirəm, bəlkə də bunu qəsdən edirlər, baxış sayı artsın deyə, ya da onların səriştəsizliyindən irəli gəlir. Bəzi müğənnilər də var ki, onlar, ümumiyyətlə, heç bir mütəxəssilə məsləhətləşmirlər. Ortaya xoş olmayan gülünc mənzərə çıxır".

Səhnəmizin ekstravaqant müğənnisi sayılan Elza Seyidcahanın geyiminə gəldikdə isə modelyer deyib:

"Mən Elza xanımla bir müddət işləmişəm. Bir şeyi vurğulamaq istəyərdim ki, modanın ifrat dərcəsi eybəcərlikdir. Mən qeyri-adi geyimləri sevirəm. Baxır necə hazırlanıb və geyinən şəxsi necə tamamlayır. Ola bilər ki, sən qeyri-adi geyinərsən, gülüş hədəfinə çevrilərsən. Əksinə də ola bilər, sən insanları heyrətləndirə də bilərsən. Elza xanım bəlkə də insanların diqqətini özünə cəlb etmək istəyir. Amma bu, gülüş doğurur. Bu, "fashion" deyil".

Həmsöhbətimizin dediyinə görə, aparıcıların da içində zövqlü və zövqsüzlər var: "Bəzən verilişlərinin formatına uyğun geyinmirlər. Məsələn, Nanə Ağamalıyeva həmişə eyni geyimdə olur. Həmişə toy-ziyafət geyimində efirə çıxır. Mütləq dəyişiklik etməlidir. Tamaşaçının gözü eyniliyi görməkdən yorulub. Vüsalə Əlizadə hərdən dəyişsə də, o da loru dildə desək, toy geyimində efirə çıxır. Məleykə Əsədova gözəl, zərif xanımdır, amma onun da geyimi tərz deyil".

Modelyer tezliklə təbii yaşlılığın, üzdə qırışların dəb olacağına ümid etdiyini bildirib: "Bəzən tanınmışlar bədənlərinə lazımsız müdaxilələr edirlər. Bədənlərinin hansısa hissəsini şişirdirlər. Üzlərində bir çox prosedurlar həyata keçirirlər. Bu, nəinki tərzdir, olduqca gülünc alınır".

2638
Rusiya XİN-nin binası, arxiv şəkli

Çexiyanın Rusiyadakı səfirliyinin 20 əməkdaşı “persona non qrata” elan edildi

0
Rusiya Xarici İşlər Nazirliyinin “persona non qrata” elan etdiyi şəxslər Moskvanı 19 aprelə qədər tərk etməlidirlər.

BAKI, 18 aprel - Sputnik. Rəsmi Moskva Rusiya diplomatlarının Çexiyadan çıxarılmasına anoloji qərarla cavab verib.

Sputnik Azərbaycan RİA Novosti-yə istinadla xəbər verir ki, Rusiya Xarici İşlər Nazirliyi Çexiya Respublikasının Moskvadakı səfirliyinin 20 əməkdaşını “persona non qrata” elan edib.

Həmin şəxslər Rusiyanı 19 aprelə qədər tərk etməlidirlər.

Bundan əvvəl Çexiya respublikasının fövqəladə və səlahiyyətli səfiri Vitezslav Pivonka rəsmi Praqanın rus diplomatları ölkədən çıxaracağı ilə bağlı bəyanatından sonra Rusiya Xarici İşlər Nazirliyinə çağırılıb.

Bundan əvvəl RF diplomatiya idarəsində Çexiya hökumətinə sərt etiraz bildirilmiş və cavab tədbirlərinin görüləcəyinin anonsu verilmişdi.

Rusiya Xarici İşlər Nazirliyi qeyd edib ki, Praqanın hərəkətlərində "Amerikanın izlərini görməmək olmaz".

Nazirlik diplomatların qovulması qərarının 2014-cü ildə Vrbetitsadaki hərbi anbarlarda baş verən partlayışda Rusiya xüsusi xidmət orqanlarının iştirakı ilə bağlı "əsassız və həqiqətdən uzaq bəhanələr"lə əlaqədar verildiyini qeyd edib. 

 

0