Aleksandr Lukaşenko

Bu ölkə II Avropa Oyunlarını üzərinə götürməyə hazırdır

7446
(Yenilənib 15:10 21.10.2016)
Lukaşenko Belarusun II Avropa Oyunlarını qəbul etməyə hazır olduğunu bildirib

BAKI, 21 okt — Sputnik. Belarus 2019-cu ilin Avropa Oyunlarını qəbul etməyə hazırdır. Sputnik Belarus xəbər verir ki, bunu Belarus prezidenti Aleksandr Lukaşenko bu gün Avropa Olimpiya Komitəsinin prezidenti səlahiyyətini icra edən Yanez Koçiançiçlə keçirdiyi görüş zamanı bəyan edib.

Dövlət başçısı qeyd edib ki, AOK hər zaman Belarusa arxalana bilər: "Biz superdövlət deyilik, amma idmana həmişə böyük diqqət ayırırıq".

O, həmçinin əlavə edib: "Çox istəyirəm ki, bizim Avropa təşkilatı heç bir halda digər qitələrin təşkilatlarına, o cümlədən Beynəlxalq Olimpiya Komitəsinə güzəştə getməsin. Mən bu məsələdə millətçi və vətənpərvərəm. Buna görə də, siz Belarusa arxalana bilərsiniz".

"Əgər siz bu təşkilat çərçivəsində istənilən tədbiri bizdə keçirməyi arzulasanız, biz istənilən vaxt bizim təşkilatı dəstəkləməyə və istənilən tədbiri təşkil etməyə hazırıq" — deyə Lukaşenko bildirib.

"Biz sizinlə tarixi qərar qəbul etdik, 2019-cu ildə Avropa idmançılarını bura, bizim Olimpiadaya toplayacağıq" — deyə Belarus prezidenti bəyan edib.

Dövlət başçısı bildirib ki, o, Belarus tərəfinin AOK rəhbərliyi ilə danışıqlarından xəbərdardır. Bununla əlaqədar olaraq, o, bir sıra detalları müəyyənləşdirməkdə tələsməməyi tövsiyə edib: "Misal üçün, hansı idman növlərinin olacağını və Olimpiadanın Belarusda nə qədər vaxt davam edəcəyini müəyyənləşdirmək lazımdır. Mən onun tərəfdarıyam ki, bura maksimum çox idmançı dəvət olunsun. Bu, onların bayramıdır. Nə qədər çox idmançı olsa, bizim Avropa Təşkilatımızın da bir o qədər çox tərəfdarı olacaq. Və biz nə qədər çox idman növünü təşkil etsək, onlar bir o qədər inkişafa nail olacaqlar".

Belarus lideri, həmçinin 2019-cu ildə gənclər üzrə yarışların keçirilməsi məsələsini də diqqətə çatdırıb: "Biz bu yarışların da keçirilməsi məsələsinə baxacağıq. Əgər bizdə alınsa, əgər biri digərinə mane olmasa, biz onların hər ikisini Belarusda keçirə bilərik və o yarış bizim Olimpiadanı izləyər. Sizə necə uyğundursa. Biz bu detalları hələ öyrənməliyik".

Lukaşenko bu yaxınlarda — Rio-2016 Yay Olimpiya Oyunları zamanı bir sıra hüquq pozuntularında günahlandırılaraq həbs edilən, AOK prezidenti postunu tutmuş Patrik Hikkiyə dəstəyini də ifadə edib: "Bizim sizinlə ümumi yaxşı dostumuz var — cənab Hikki. Təəssüf ki, o, bu gün bizimlə deyil, amma mən əminəm ki, o, bizə qoşulacaq. Çünki bu gün bəzi dövlətlərin həyata keçirdiyi metodlar təkcə bizim idman üçün qəbuledilməz deyil, həmçinin bizim dünyanın inkişafı üçün qəbuledilməzdir. Tutmağa adam tapıblar… Adam necə milyon dollarlarla dəyəri olan biletləri kiminləsə bölüşə bilər? Heç olmasa, normal səbəb düşünərdilər".

Yanez Koçiançiç isə öz növbəsində bildirib ki, Belarus prezidentinin simasında təkcə bir dövlət başçısını deyil, həm də olimpiya hərəkatının bir dostunu görür: "Sizin dediklərinizin hamısı mənim fikirlərim və baxışlarımla tamamilə üst-üstə düşür".

Koçiançiç öz növbəsində qeyd edib ki, Belarusda bir sıra idman tədbirlərində iştirak edib və burada dünya səviyyəli tədbirlərin təşkili üçün əla infrastruktur var: "Bizim aldığımız bütün rəylər təkcə müsbət deyil, həm də həyəcanvericidir. Buna görə də biz sizin İkinci Avropa Oyunlarını keçirməklə bağlı hazırlığınızı yüksək qiymətləndiririk. Mən sizin bütün detalları diqqətlə nəzərdən keçirməklə bağlı fikirlərinizi tamamilə bölüşürəm".

AOK prezidentinin səlahiyyətlərini icra edən şəxs hesab edir ki, Belarusda keçirilən Avropa Oyunları Tokioda keçiriləcək Olimpiya Oyunlarından əvvəl seçmə mərhələ olmalıdır: "Bu, Belorusun növbəti dəfə digər Avropa ölkələrinə və bütün dünya dövlətlərinə öz unikallığını və idman sahəsindəki etibarlılığını nümayiş etdirmək üçün fürsət olacaq".

Qeyd edək ki, I Avropa Oyunları 2015-ci ildə Azərbaycanda keçirilib. 12-28 iyun tarixlərində Bakıda keçirilən bu idman yarışı İlk Avropa Oyunları kimi tarixə düşüb. Yarışlarda Avropanın 50 ölkəsinin 10 min idmançısı mübarizə aparıb. Bu zaman Bakının 11, Mingəçevirin isə 1 idman qurğusundan istifadə edilib. Həmin idman oyunları təqviminə 30 idman növü daxil edilib. Onlardan 24-ü Olimpiya, 6-sı isə qeyri-olimpiya növü olub. Yarışlarda idmançılar 253 dəst medal uğrunda yarışıblar. Bu Oyunların rəsmi büdcəsi 1,12 milyard dollar təşkil edib. Satışa 600 min bilet çıxarılıb. Təşkilatı işlərə 15 min könüllü cəlb edilib.

Qeyd edək ki, daha əvvəl II Avropa Oyunlarının Niderlandda keçirilməsi planlaşdırılıb. Lakin sonra hollandlar "maliyyə səbəblərinə görə" bu tədbiri keçirməkdən imtina ediblər. Daha sonra bu oyunların Rusiyada keçiriləcəyi qeyd olunsa da, AOK-un baş katibi Rafaelo Panotssi deyib ki, Rio-de-Janeyroda keçirilən 2016-cı il Olimpiadasından sonra bu barədə Rusiya ilə razılaşma aktual deyil.

7446
Teqlər:
Yanez Koçiançiç, AOK, Aleksandr Lukaşenko, Belarus, Avropa Oyunları
Film çəkilişi, arxiv şəkli

"Onlara pul lazım deyil, bacarıqlı rejissor filmi üçün maliyyə tapacaq"

996
(Yenilənib 21:45 08.08.2020)
Əgər dövlətin maliyyəsinin bundan sonra da xərclənməsində ədalət, şəffaflıq olmayacaqsa, kinoya böyük pullar ayırmağın mənası yoxdur.

Şahpəri Abbasova, Sputnik Azərbaycan

BAKI, 8 avqust — Sputnik. "Ay camaat, bu kino ki, var, çox qəliz məsələdir. Həm qəlizdir, həm də ki, vacib". Personajlarının hər kəlməsi xalq dilində zərb-məsələ çevrilmiş "Bəyin oğurlanması" filmindən kolxoz sədri Hidayət müəllimin fikridir. Kino, doğrudan da qəliz və vacib məsələdir. Ölkənin dünya arenasında tanınmasında kino əvəzsiz vasitədir.

Venesiya beynəlxalq film festivalının keçirildiyi məkanın yanında qızıl şir heykəli, arxiv şəkli
© Sputnik / Екатерина Чеснокова

Tənqidçi və kinoşünas Sevda Sultanova Sputnik Azərbaycan-la söhbətində son illər Azərbaycan kinosunda yaranan boşluqlardan danışıb.

- Ötən əsrin 60-70-ci illəri və qismən də 80-ci illər Azərbaycan kinosunun intibah dövrü olub. Lakin sonralar, məlum səbəblərdən, digər sahələr kimi, kino sahəsi də tənəzzülə uğradı. Sonralar digər sahələr inkişaf etsə də kino sahəsi yerində sayır, sizcə, bunun səbəbləri nədir?

- Azərbaycan kinosunda bir neçə dəfə qırılma nöqtəsi baş verib. Birinci qırılma nöqtəsi 1930-cu illərin repressiyaları ilə bağlıdır. Yəni senzura gücləndi, kino sektoruna nəzarət gücləndi, həbslər başladı, qeyri-millətdən olan kadrlara üstünlük verildi. Ümumiyyətlə, kino sənəti ölkəmizə gəldiyi ilk illərdə ən yaxşı filmləri azərbaycanlılar çəkiblər, nəinki ruslar və ya ermənilər. Digər millətlərin çəkdikləri filmlərdə xeyli təhrif vardı ki, bu barədə Cəfər Cabbarlı "Hara gedir Azərkino" məqaləsində yazıb. Yerli rejissorlarımız isə mühiti, coğrafiyanı, mentallığı, yerli mədəniyyəti, əhvalatları bilirdilər, üstəlik, istedadlı çəkirdilər.

Qeyd etdiyiniz 60-70-ci illərdə də intibahı milli rejissorlarımız yaratdılar. Mənə görə, Azərbaycan kinosu ikinci intibah dövrünü məhz sovetlərin dağılması ərəfəsində yaşadı. Bu, 1980-ci illərin sonundan 1990-cı illərin ortalarınadək davam etdi. "Azərbaycan postsovet dövrü kinosunun müxtəsər tarixi" adlı araşdırmamda bu haqda ətraflı yazmışam. Sonrakı illərdə kinoya ayrılan büdcənin monopoliyaya alınması, keyfiyyətsiz idarəetmə sistemi bu sahədə növbəti qırılma nöqtəsinə səbəb oldu. Daha bir məqamı deyim: əslində bunun özü böyük araşdırma mövzusudur. Yaradıcılığının ilk illərində yüksək peşəkarlıq göstərən rejissorların sonrakı işlərində zəif nəticələr göstərməsi maraqlıdır. Misalçün, Hüseyn Seyidzadənin "Yenilməz batalyon" filmində əldə etdiyi nəticə digər filmlərində nəzərə çarpmadı. Səbəbləri çox ola bilər. Məsələn, Seyidzadə çox sıxışdırılırdı, bu da onun yaradıcı potensialına təsir etməyə bilməzdi. Dediyim kimi, araşdırılmalı mövzudur.

- Ümumiyyətlə, necə düşünürsünüz, kinomuzun bu duruma düşməsinin günahkarı kimlərdir?

- Bayaq dediyim kimi, başlıca problem doğru olmayan idarəçilik sistemindədir. Amma italyan neorealizmi çətin şərtlərdə yaranmışdı. Görünür, burada yaradıcı adamların entuziazmı da böyük rol oynayır.

- Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universitetində tədris olunan dərslərin əksəriyyəti qeyri-ixtisas fənləridir. Universitetə böyük şövqlə qəbul olunan tələbənin qol-qanadı həmin illərdə sınır. Sizcə, milli kinomuzun bu duruma düşməsinin səbəbi həm də bu ola bilərmi?

- İncəsənət Universitetində tədrisin hansı prinsiplərə əsaslanması, keyfiyyəti haqda ətraflı məlumatım yoxdur. Amma orada təhsil alan tələbələrdən, məzunlardan eşitdiklərimə görə, dərslər keyfiyyətli, məhsuldar keçirilmir, müəllimlərin bir qisminin sahələri üzrə yetərli bilgiləri yoxdur, peşəkarlığı qənaətbəxş deyil. Aydın Dadaşov bir dəfə məni kinoşünaslıq kafedrasına dəvət etmişdi. İstəyirdi ki, mən və Aygün Aslanlı müəllim kimi burada fəaliyyət göstərək. Yeri gəlmişkən, mən İncəsənət Universitetini bitirmədiyimdən, orada dərs deməyim üçün ya kino ilə bağlı kitabım olmalıydı, ya da heç olmasa, Universitetdə qiyabi təhsil almalıydım. Aydın müəllim dedi ki, sənin üçün şərait yaradacağıq. Nə kitab yazmağa, nə ikinci təhsilə həvəsim olmadığımdan alınmadı. Həm də kitab üçün təklif olunan mövzu ürəyimcə deyildi. Həmin kafedrada bir neçə müəllimlə söhbət edəndə onların kino bilgilərinə dırnaqarası heyran oldum.

Bu il milli kino ilə bağlı iki mühüm araşdırma etmişəm, "Ekranlaşdırılmış ədəbi əsərlər" kitabım çıxıb. Xeyli resenziyam var, yaxınlarda "Azlogos"da dünya kinosunda homoseksual mövzunu araşdıran yazım yayımlandı, üstəlik, mükafat alan yeni Qərb filmləri ilə bağlı təhlillərim var. Mənim üçün maraqlıdır ki, İncəsənətdə dərs deyən kinoşünasların və ya kino tənqidçilərinin hansı məhsulu var? Bu, mənim üçün, doğrudan, maraqlıdır. Və onların yetişdirdiyi yeni nəsil kino tənqidçiləri haradadır?

Bu yaxınlarda gənc kinotənqidçilər axtarırdım, əməkdaşlıq üçün. Araşdırdım, tapa bilmədim. Məlum oldu ki, teatrşünaslıqda, teatr tənqidində yeni, maraqlı imzalar var, amma kinoda yoxdur. Mən, Aygün Aslanlı kino tənqidi ilə məşğul olmaq istəyən gənclərlə biliklərimizi təmənnasız paylaşmağa, fikir mübadiləsi etməyə hazırıq. İstəyənlər sizinlə əlaqə saxlayıb, əlaqə nömrələrimi sizdən götürə bilərlər. "Debüt" studiyası və "Artlogos" saytı ilə birgə kino verilişi planlaşdırırıq. Aygünlə mən müəllifik. İlk mövzumuz "Resenziya necə yazılmalıdır?" olacaq. Qısa zaman içərisində gərəkli bilgiləri verməyə çalışacağıq.

- "Azərbaycan kinosunu düşünməyən məmurlar və tək qalmış gənc rejissorlar" adlı yazınızda xaricdə uğur qazanan gənc rejissorlarımızı qeyd etmisiniz. O rejissorlar ki, əcnəbi rejissorlarla rəqabətə girə biləcək qədər güclüdürlər.

- Azərbaycanda istedadlı rejssorlar həmişə olub. Xüsusən, indi gənc nəsil kinematoqrafçılar gəlirlər ki, onlar tədricən "Yeni dalğa"ya zəmin yaradırlar. Kino sahəsində idarəçiliyin qüsurluluğu, uyğun iqtisadi şərtlərin olmaması, "Azərbaycan kinosunun 2008-2018-ci illər üzrə inkişafına dair Dövlət Proqramı"nın yerinə yetirilməməsi prosesi xeyli ləngitdi. Teymur Hacıyevin Kann festivalında, Hilal Baydarovun Venesiya festivalının əsas müsabiqəsinə düşməsi onların təkbaşına, müstəqil fəaliyyətlərinin nəticəsidir. Yəni, burada dövlətin rolu olmayıb.

Həmişə bu fikirdə olmuşam ki, tammetrajlı bədii filmlərə dövlət maliyyəsi ayrılmasın. Uşaq, cizgi, müəyyən mövzularda – məsələn, Qarabağ kimi mühüm mövzularda çəkilən filmlər istisna olmaqla.

İstedadlı, bacarıqlı rejissor filmi üçün maliyyə tapacaq, həm də yaşadığımız texnogen dünyada imkanların bolluğu buna şərait yaradır. Demək istədiyim odur ki, əgər dövlətin maliyyəsinin bundan sonra da xərclənməsində ədalət, şəffaflıq olmayacaqsa, kinoya böyük pullar ayırmağın mənası yoxdur.

- Son illər ölkəmizdə film sahəsində, xüsusən də komediya filmləri monopoliyadadır. Çəkilən əksər komediya filmlərində eyni simaları görürük. Sizcə, bu, komediyanı çəkən rejissorun özünü sığortalaması ola bilərmi? Çünki həmin filmlərə sponsorluq edən təşkilatlar populyar simaya daha çox etibar edir.

- Mən gözləyirdim ki, komediya janrından tədricən dram, triller, melodram və digər janrlara keçiləcək. Yəni qanunauyğunluq bunu tələb edir. Amma hələ ki, komediya janrı dominantdır. Ən pisi isə odur ki, komediya janrının özündə belə çox az istisnanı nəzərə almasaq, keyfiyyət dəyişikliyi baş vermir. Çünki yeganə məqsəd pul qazanmaqdır. Onların pul qazanmaq istəyinə normal baxıram. Ancaq pul qazanmaq üçün yaxşı məhsul təklif etmək lazımdır axı. Ona görə eyni adamlar komediya çəkir ki, azad iqtisadi bazar yoxdur, normal reklam bazarı yoxdur, ifadə sərhədləri məhduddur və dediyim səbəblərdən ciddi rəqabət yoxdur. 1990-cı illərin əvvəllərindən iş adamları kinoya investisiya qoyurdular. Dövlətdən asılı olmayan, alternativ maliyyə ilə çəkilən müstəqil kino yavaş-yavaş inkişaf edirdi. Onların arasında festival üçün nəzərdə tutulan, ciddi filmlər üstünlük təşkil edirdi. Sonralar bu ənənə müxtəlif səbəblərdən yox oldu.

996
Əlaqədar
Həyatını riskə ataraq: Rejissor azərbaycanlı həkimlərin fədakarlığını seriala çəkəcək
Kinorejissor: “Filmimizin beynəlxalq festivalda iştirakı böyük qələbədir”
Azərbaycanlı cütlüyün ağlına qeyri-adi ideya gəlib
Azərbaycanlı dramaturqun pyesi Rusiya festivalının şort-listinə daxil edilib
“Çocuklar duymasın”ın Haluku: “Azərbaycan üçün könüllü əsgərliyə gedərdim
Tamer Karadağlı, arxiv şəkli

“Çocuklar duymasın”ın Haluku: “Azərbaycan üçün könüllü əsgərliyə gedərdim

1209
"Bir millət, iki dövlətik. Əgər elə düşünürüksə, onun üçün gərəkli olanları da yerinə yetirməliyik" - Tamer Karadağlı

BAKI, 8 avqust — Sputnik. Azərbaycan əsilli məşhur türkiyəli aktyor Tamer Karadağlı maraqlı açıqlamalar verib. Karadağlı “Jülide Ateşle 40” verilişində qonaq olarkən Azərbaycanla bağlı maraqlı sualları da cavablandırıb.

“Azərbaycan mədəniyyəti üçün darıxırsınızmı?” sualına məşhur aktyor belə cavab verib:

“Xeyr, darıxmıram, çünki o mədəniyyəti yaşayıram. Bütün ailəmiz o mədəniyyəti yaşayırdı. Evimizdə həmişə Azərbaycan yeməkləri hazırlanırdı, xalalarım, əmilərim Azərbaycandaymış kimi danışırdılar. Hər nə qədər Azərbaycan əsilli olsam da, ilk dəfə iki il əvvəl getdim oraya və yeməkləri, insanları, danışıqları o qədər yaxın gəlmişdi ki mənə, izah edə bilmirəm”.

Aparıcının “Azərbaycan üçün könüllü əsgərliyə gedərsinizmi?” sualına cavab isə daha maraqlı olub: “Məni bu yaşdan sonra almazlar, amma əgər ehtiyac olsa, çağırsalar, niyə də olmasın? Bir millət, iki dövlətik. Əgər elə düşünürüksə, onun üçün gərəkli olanları da yerinə yetirməliyik”.

Qeyd edək ki, 53 yaşlı aktyor “Bir tutam baharat”, “Memlekette Demokrasi Var”,  “Şans Kapıyı Kırınca”, “Pamuk prens” və s. filmlərində rol alıb. Serial sahəsində daha çox tanınan Karadağlı Türkiyənin ən məşhur “Acayib hikayeler”,  “Doktorlar”, ”Fedai”, “Ah kalbim” və s. seriallarına çəkilib. Azərbaycan tamaşaçısı isə onu “Çocuklar duymasın”dakı Haluk obrazı ilə sevib.

1209
Əlaqədar
Hollivud ulduzu Kemeron Diaz kinodan niyə getdiyini açıqlayıb
Gənc heykəltaraş bu dəfə polkovnikin xatirəsini əbədiləşdirib
Məşhur aktyor gizli şəkildə üçüncü dəfə evləndi
"Apple" və Di Kaprio: Hollivudda birgə filmlər çəkiləcək
Hələ ki açıq-saçıq səhnələr təklif etməyiblər: azərbaycanlı qız Moskvanı necə fəth edəcək?
Belorusda seçkinin gedişi zamanı

Belarus MSK ilkin nəticələri açıqlayıb

0
Komissiyanın məlumatına görə, beş regionun səsvermələrinin nəticələrinə əsasən hazırkı dövlət başçısı Aleksandr Lukaşenko seçkilərdə liderdir.

BAKI, 10 avqust - Sputnik. Belarusun Mərkəzi Seçki Komissiyası bu gün ölkədə keçirilən prezident seçkilərinin ilkin nəticələrini açıqlayıb.

Bu barədə Sputnik Azərbaycan RİA Novosti-yə istinadən xəbər verir.

Komissiyanın məlumatına görə, beş regionun səsvermələrinin nəticələrinə əsasən hazırkı dövlət başçısı Aleksandr Lukaşenko seçkilərdə liderdir. O, seçicilərin 82%-nin səslərini toplayıb. 

Qeyd edək ki, Lukaşenko altıncı dəfədir prezident seçkilərində namizəddir.  

0